\
Ja ilman muuta se on selvää että me jotka ollaan nähty niinkun livenäkin syntyy juttua paremmin. Että te harmailijat, rekkaantukaa ja ottakaa osaa tapaamisiin, sitä kautta oppii tuntemaan paremmin. Kyllä tähän puluparveen osanottajia mahtuu, mutta ne jotka haluaa oikeastikin ystäviä rekisteröityköön, koska koskaan ei voi harmaista tietää kuka siellä kirjottelee harmaan nikin takaa...
Justiinsa näin!!!Alkuperäinen kirjoittaja 07.10.2005 klo 12:41 hipsukka kirjoitti:Ei voi muuta kuin peesailla Hannea =) Jokainen uus on toivotettu tervetulleeksi ja jokaiselle uudelle on vastattu, ei ehkä jokaisen lauseeseen mutta pääsääntöisesti joku johonkin. Ja itse olen kyllä sitä mieltä että ei tätä pinoa olen kenenkään pakko lukea, ja ihan vapaaehtoistahan tänne kirjoittelu on Ja omasta puolesta voin kyllä sanoa että helpommin tulee kommetoitua noille vakikävijöille kun heidät tuntee oikeesti, mutta sehän on jokaisen oma valinta haluaako tutustua meihin irl vai ei :/ Mutta kyllä neuvoisin että ehkä kannattaa kirjautua ja sitten alkaa huuteleen syytöksiä niin olis hieman helpompi muistella että mitäs julmuutta ja raakuuttaa sitä on tullut tehtyä ketäkin kohtaan
Mutta SONMORO VAAN MAMMAT NIIN TUTUT KUIN TUNTEMATTOMATKIN, VELVOLLISUUS KUTSUU :wave:
ps. viveca ne prillit oli sängyn alla :headwall: :saint:
Ja ilman muuta se on selvää että me jotka ollaan nähty niinkun livenäkin syntyy juttua paremmin. Että te harmailijat, rekkaantukaa ja ottakaa osaa tapaamisiin, sitä kautta oppii tuntemaan paremmin. Kyllä tähän puluparveen osanottajia mahtuu, mutta ne jotka haluaa oikeastikin ystäviä rekisteröityköön, koska koskaan ei voi harmaista tietää kuka siellä kirjottelee harmaan nikin takaa...