Puluparven pölinä-pino =) Yka-Kalajoki-Sievi

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.10.2005 klo 12:41 hipsukka kirjoitti:
Ei voi muuta kuin peesailla Hannea =) Jokainen uus on toivotettu tervetulleeksi ja jokaiselle uudelle on vastattu, ei ehkä jokaisen lauseeseen mutta pääsääntöisesti joku johonkin. Ja itse olen kyllä sitä mieltä että ei tätä pinoa olen kenenkään pakko lukea, ja ihan vapaaehtoistahan tänne kirjoittelu on ;) Ja omasta puolesta voin kyllä sanoa että helpommin tulee kommetoitua noille vakikävijöille kun heidät tuntee oikeesti, mutta sehän on jokaisen oma valinta haluaako tutustua meihin irl vai ei :/ Mutta kyllä neuvoisin että ehkä kannattaa kirjautua ja sitten alkaa huuteleen syytöksiä niin olis hieman helpompi muistella että mitäs julmuutta ja raakuuttaa sitä on tullut tehtyä ketäkin kohtaan :p

Mutta SONMORO VAAN MAMMAT NIIN TUTUT KUIN TUNTEMATTOMATKIN, VELVOLLISUUS KUTSUU :wave:

ps. viveca ne prillit oli sängyn alla :eek: :headwall: :saint: :p
Justiinsa näin!!!

Ja ilman muuta se on selvää että me jotka ollaan nähty niinkun livenäkin syntyy juttua paremmin. Että te harmailijat, rekkaantukaa ja ottakaa osaa tapaamisiin, sitä kautta oppii tuntemaan paremmin. Kyllä tähän puluparveen osanottajia mahtuu, mutta ne jotka haluaa oikeastikin ystäviä rekisteröityköön, koska koskaan ei voi harmaista tietää kuka siellä kirjottelee harmaan nikin takaa... :)
 
Emppuliina
peesausta edelleen..
kyllä sitä on tosiaan pyritty vastailemaan kysymyksiin ja esittelemään vähän taustojaankin.
ja jokainen on tervetullut yhteisiin tapaamisiin jos vain kynnelle kykenee =) ;) niin ja jokaisellahan on omat tyylinsä kirjoitella..
 
Niin ja sen verran vielä lisäyksenä edelliseen viestiini että itsekin laiskana esiinnyn harmaana silloin kun ei jaksa/kerkee kirjautua, mutta kyllä juttujen perusteella hyvinkin näkee että oikea ihminen harmaan nikin takana on asialla. ;) =)

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.10.2005 klo 12:55 Emppuliina kirjoitti:
peesausta edelleen..
kyllä sitä on tosiaan pyritty vastailemaan kysymyksiin ja esittelemään vähän taustojaankin.
ja jokainen on tervetullut yhteisiin tapaamisiin jos vain kynnelle kykenee =) ;) niin ja jokaisellahan on omat tyylinsä kirjoitella..
aivan, ja jo kirjoittelusta voi päätellä jotain, totesi salapoliisikopla viveca, hanne ja hipsukka :LOL: :LOL: :LOL:

teillä on tosi iso se poika emppuliina :D menettekö pelkällä tissukalla?
 
hennis
No niin nyt netti taas toimii täällä oli kuulemma ppo päässä jotaki häikkää isäntä soitteli sinne. =) =) Juu yhdyn Hannen,hipsukan,empuliinan mielipiteisiin kans. =) Ei oo munkaan mielestä ketään syrjitty täällä kaikki on otettu porukkaan mukaan samalla lailla. Jeps mutta nyt mä alan strattata pisriä kohti hannen tupperia joten moro :wave: =) =)
 
moi! mitäs tänne kuuluu? just käytin vauvaa lääkärissä ja sai lääkekuurin. ikävä juttu kun noin pieni on kipeenä. pitäs sikapäiville huomenna mennä. jos sieltä vaikka löytyy jotain ja ristiäisiä alkaa järjesteleen kun nekin näyttää kohta olevan.mut nyt syömään palataan.
 
moips!

täällä ollaan viikko oltu netti pimennossa ku kone oli korjauksessa.. oli muuten aika ankeeta ku sitä on niin tottunu tähän koneeseen!! :D
sikapäivillä käytiin ja matkaan lähti wc-ankkaa ja suklaata :LOL:
..tosi kannattavaa aina ajella pitkät matkat ku ostos saldo on aina sama,karkkia.
mutta kinkkukiusaus oli hyvää,muksutki söi lautaset tyhjiksi. (pitää tietenki mainita tosta ruuasta kun se on työkavereitten tekemää..samassa firmassa ollaan töisä ;) )
nyt menen kamulle katsomaan sen pientä tyttöä.. :wave:
 
Emppuliina
Heitukka:milloin teillä ristiäiset?meillä 22.päivä.
harmi kun teillä vauva kipeänä,meilläkin poika vähän nuhaisena.
ostin just sellasen niistäjän,jos sais vähän sieltä pikkunessusta imaistua kökköjä pois.
Käytiin isännän ja pojan kans vielä tänään sikapäivillä nyt illasta..neiti oli anoppilassa..kun en nyt viitsinyt kuunnella sitä että "haluan pallomereen"
yks hirvikin pälyili tulomatkalla..hyi.... :eek: :/ mutta pikku-ukko kutsuu..neiti jo nukkuu :whistle:
 
emppuliina: meillä on ristiäiset 23 päivä. pitäs viellä ostaa kakun päälle se koriste. käydä katselemaasa kaupat läpi jos löytyy. joko on nimi valmiina ja oliko vaikea valinta nimen suhteen?joo täällä on tyttö sairaana on korva tuledus alkamassa niin sai lääke kuurin ajoissa onneksi. mut nyt neiti syöttämään. eli hyvät illan jatkot. huomasin että joku oli käynyt ulkopuolinen vähän jotain kirjotteleen luin tuossa äsken.
 
Huomenta!! :)

Kattokees kelloa! juu'u, meillä ollaan jo hereillä vaikka kello ei oo vielä paljo mitään... Neiti laitto eilen ennen kaheksaa yöunille ja kuuden jälestä oli sitte jo ylhäällä ku ei unta piisannu.

Niin, se on Heitukalla ja Emppuliinalla ristiäiset kohta käsillä... Tuntuu että ei kai noista neitinkään ristiäisistä kauaa oo, vaix siitä on kuitenki jo vuos aikaa.

Pitäkäähän oikeesti peukkuja etten tuu tautiin ennen keskiviikkoa, vaikka jänskätän sitä leikkausta hirmusesti niin en silti haluais sen siirtyvän. Musta tulee kuulkaas semmonen kultakurkku, että Idolsitki kalpenee mun rinnalla! :LOL: Ei vainkaan, mutta siis kyllä se pikkasen ääneen vaikuttaa ku mulla on niin nuhasen kuulonen ääni koko ajan noitten risojen vuoksi.

Viveca, kyläilyt menee kyllä johki myöhäsemmäksi ajankohaksi ku jos se leikkaus on, niin toipumiseenki menee AIKAA...

Hennikselle kiitokset ainoana tupperi-vieraana olemisesta!! Onneksi oli sentään yx vieras niin sain sen lisälahjan plus emännänlahjan vielä kaupan piälle ja pitihän sitä vielä tilataki... :whistle:

Onpas kyllä nälkä... "nälkä purnaa vatsa kurnaa..." -nalle puh laulelee jollaki filmillä noin :D

Nyt jumitti aivosolut ihan kokonaan jotenka täytynee siirtyä takavasemmalle...

Palataan, me lähetään syömään!!! :wave: :wave:
 
Emppuliina
Huomenta vaan mammoille!
Hanne:sori,kun en tullut tupperiin,mutta ajattelin kans kun tuota flunssanpoikasta meilläkin pyörii,että en toisi sitten lisätartuntavaaraa ;)

Ois tuossa puolilta päivin tarkoitus käydä mammaleonessa,velipoika oli järjestänyt lapsille hoitajan siksi aikaa..niin pääsee äiskä "vapain" käsin patojen ääreen :p =) =)
ja jos sitä ohimennen markkinoilta hakis lakut.. :p ;)

Hennis:löytyikö markkinoilta mitään??

Heitukka:meillä oli kans aluksi se 23.päivä,mutta kun kummeja tulee vähän eripuolilta suomea,niin se lauantai on sittenkin parempi päivä. =) on nimi ollut jo tiedossa pitemmän aikaa.. ;) minun pitäis myös vielä kakunkoristetta löytää..
hoh,hoijaa,taitaa tämäkin mamma siirtyä jääkaapille,joten ei muuta kuin mukavaa päivänjatkoa! =) :wave:
 
hennis
Empuliina kato yv-viestis laitoin ne sähkopostiosoitteet sinne sulle!! markkinoilta löyty karkkia heh ja lakua tietty :p =) Hanne eipä mittään kiittelemistä ole hyvä vaan. =) =) Juu mutta nyt puurolle joten moro :wave: :wave:
 
Emppuliina: Ei se mittään veikket tuppereihin tullukkaan ja niinkuin mainitsin niin nyt ei tarttis saaha mitään tauteja, sitähän sinäkin olit ystävällisesti ajatellut! :) Niin ja tosiaan yks vieras riitti saamaan ne lahjukset, joten no broblem! :D

On vähän auki tän päivän suunnitelmat ku en tiiä lähtiskö kyläilemään systerin luo vai mitäkä tekis. Sikapäivilläki tekis mieli käydä muttei viihi sinnekään lähtee ku ei tarttis nyt ylimääräsiä ostella... :/

Hei!! Laitetaanko uus tapaaminen pystyyn, sais niin "harmaat kun mustatkin" osallistua ja tutustella toisiinsa?!?! Laittakaahan ehotuksia kehiin, missä tavattais ja millonka?

Nyt täytynee taas mennä kun kohta puolin täytyy neitikkä laittaa ekoille päikkäreilleen.
 
PamBoo
Parveenne tömpsähti nyt todellinen emopulu :D Hei teille kaikille pitkästä aikaa .... hauska uusi nimi ... niin näköinen!

Minusta tuli "harvasulkainen" kun yritin ainakin 27 kertaa kirjautua sisään ja mikään tunnus ei passannut mihinkään. Jaa a ettei vaan ois joku salaseura koko plussapalsta ;) Mutta tiedätte kyllä höpötystyyiistä mikä lyyli täällä on.

Meil alkoi sitten 5-päiväiset työviikot koko porukalla ja voi ihme miten harvoin sitä ehtii enää nettiinkään. Pikku-ukot on niin reippaita hoidoskulkijoita, että hölmistyn aina siinä vaihees kun pääsemme hoitotädin luo ja vesselit toivottavat minut tervemenneeks ja käskevät olla työpaikalla sievästi :whistle:

Tulipahan vastaani sellainenkin ihme kuin vauvakuume :headwall: omista on jo vauvantuoksu vaihtunut villiviikareiden tuoksuihin ja yks päivä kun sain semmoisen puolivuosikkaan syliin niin olin äimän käkenä... klumps...selvästi sydän pyörähti ja tuli tippa linssiin kun katselin sitä somaa pikkunaamaa ja niitä haukotuksia ja vauvelinhymyä.

Mutta olkaa rauhallisel mielil...olen niin liki metusaleumia vai mikäs sen ikämummelin nimi olikaan että mummokuume on se ajankohtaisempi

:p

Voikaa hyvin ja viettäkää iloista viikonloppua! :wave: :wave:
 
hennis
Vai on sillä pamboolla mummokuumetta hih =) Täällä rv19+6 nyt menossa aina välillä melkoista mylläkkää masussa pidetään. =) =) Jeps mutta eipä sen kummempaa palataan askaliiniin taas moro :wave: =) =)
 
huomenta!

Onpas täällä ollut hulina :D positiivinen sellainen :LOL:

Kiva kuulla pamboo etta nassikat ovat olleet reippaita tarhassa, äidin sydäntä se vaan aina kirpasee ekat hoito kerrat :( onneksi ei ole tarvinut kuunnella sitä itku showta =) Mulla on kanssa joulu jälkeen töihin meno edessä, ja tyttö menee hoitoon ja poika aloittaa iltapäiväkerhon koulun jälkeen :/ nyt jo sydäntä kivistää kuin tuo tyty on niin äitin perään mutta jospa se hyvin menis, kerkiäähän hän kasvaa usemman kuukauden vielä tässä =)

Hyvä Hanne oot lahjukset saanut :D Katotaan sitä tapaamista vaikka taas meillä, jos ei muita ehdokkaita emäntiä tule? :wave: Tuossa ehottelinkin mun vakooja-kamu Hennulille myös tuloa... :wave: <- viittoo kutsuvasti =) :D ja oliko teillä minkälainen yö? Laitoitko käärettä uudestaan?

heitukka, me ostettiin silloin halpa-hallista kakun päälliskoriste, sellainen vaaleanpunainen juttu jossa kaks tossua sydämen päällä, hankala selittää mutta oli nätti :heart: Kerrohan sitten nimi meille utelialle kun on pappi kastanut.. pikaista paranemista teillekin sinne...

emppuliina, voi harmi että teillekin on tätä tautia rantautunut, mutta onneksi kuiten imetys suojaa enimmiltä taudeilta. Meillä tyttö ei ole ollut vielä kunnolla kipeä kertakaan vaikka poika on sairastaunut nuhatautia pitempäänkin, usko että tissimaito on suojannut =)

Neiti heräs just ekoilta päikyiltä kun hän heräs jo kukon pierasun aikaan \|O ja isäntä on autokaupoilla, ihan hirvee autokuume siis :D :headwall:

Viveca, miten olis huomenna kirpparikierros? :wave:

Hennis, vai on teille tulossa uus Litmanen... :D Ne on niin ihania ne ekat potkun :heart:

carina on vissiin niin kiireinen sen rakenuksen kanssa että on ihan unohtanut meidät.. mutta ihan ymmärrettävää :wave:

mutta nyt tämä mamma lähtee suihkuun ja alkaa istten ihmetteleen että pitäiskö vähän siivot akun kämppä on kuin menneiden maja :headwall: meidän yöt onniin levottomia että ei ole paljon jaksanut ylimääräisiä touhuta :ashamed: Mutta palataanpa taas! Mukavaa viikonloppua vaan koko porukalle! niin mustille kuin harmaille ;)
 
kuulkaas nyt kaikki harmaat ja mustat "vieraat" sitä ei tällä tavalla saa muitten ketjuihin tulla lukemaan eikä varsinkaan kommentoimaan tai saat ikuiset haavat ja sontaa niskaan tynnyri tolkulla, ETTÄ JOKAINEN PYSYKÖÖN OMISSA KETJUISSAAN, hus hus hus pois kaikki ulkopuoliset, minä siis myös :LOL: :LOL:
ja ken ei tätä vitsiä ymmärrä niin :headwall: \|O

hipsukalle tuliki jo yö viestit laitettua ;)
tapaamiseen en uskalla tulla ku en tiä saako taas tynnyrillisen sontaa vai ei :LOL: :LOL: ;) :whistle: :wave:

hipsukka: mää sain imuroitua :attn: :whistle:

se piti vielä lisätä että jos joku luulee että minä oon kirjottanu noita harmaitten juttuja niin minä kirjotan aina vain ja ainoastaan mustana!!! ja just senpä takia sitä sontaa tuppaa tuutin täyeltä tulemaan :/ :whistle: :LOL:

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.10.2005 klo 11:35 hennuli2 kirjoitti:
kuulkaas nyt kaikki harmaat ja mustat "vieraat" sitä ei tällä tavalla saa muitten ketjuihin tulla lukemaan eikä varsinkaan kommentoimaan tai saat ikuiset haavat ja sontaa niskaan tynnyri tolkulla, ETTÄ JOKAINEN PYSYKÖÖN OMISSA KETJUISSAAN, hus hus hus pois kaikki ulkopuoliset, minä siis myös :LOL: :LOL:
ja ken ei tätä vitsiä ymmärrä niin :headwall: \|O

hipsukalle tuliki jo yö viestit laitettua ;)
tapaamiseen en uskalla tulla ku en tiä saako taas tynnyrillisen sontaa vai ei :LOL: :LOL: ;) :whistle: :wave:

hipsukka: mää sain imuroitua :attn: :whistle:
minen ole saanut tehtyä yhtään mitään \|O :whistle: *minullako muka nettiriippuvuus :ashamed: *

Tuu vaan meitä moikkaan niin lupaan laittaa pas'ka tynnyrit siksi aikaa piloon tuonne autotallin taa :LOL:

:wave:
 
PamBoo
Attenzione :attn: en mie oo astettakaan mummukuumeen puolel ... en kerkee mittaria katteleen täs mylläkäs ... kunhan yritin siirtää huomionne pois siitä vauvelihupatuksestani B)

Ja kummasti tähän jää koukkuun kun yhden kerran pääsee kirjoittelemiseen asti. Asiattakin palailee. Edelleen mukavaa viikonloppua ja iloisia hetkiä pirpanoitten ja vatsassajalkapalloilevien kanssa!
 
Hanne harmaana
Iltoja!

Mikäs tän palstan on näin hiljaseks vetäny?!?! Eiks kukaa taho että järkätään tapaaminen... :eek:

Olipas mukava kuulla PAMBOOSTA, laitahan aina välillä jotain elonmerkkiä itestäs että tiietään sun lurkkivan siellä taustalla. ;)

Missäs Viveca on ku en muista ainakaan tänään kommentoineen tai sit mulla on menny ihan ohi...?!?!

Carinasta vaan tuli mieleen että onkohan teidän perheellä auto jonka merkki on Carina..? ;)

Hipsukalle Onnittelut ! ! ! :flower:

Vai on Hennuli käyny TAAS lurkkimassa mejän puolella... tsot tsot, et malta pysyä siellä omassa pinossa. :D Harmaille ja muuten vaan muille tiedoksi että tää Hennuli on tuolta Kokkolan pinosta jos joku ihmettelee mitä pyrähyksiä hää täällä tehenöö.

Soittelin tossa jokunen päivä sitten äitiliinillekin ja oli niin hassua ku sano että mulla alkanu tulemaan tän alueen murretta kuten ylyhäällä ja alahaalla esimerkkinä otattakoon. :LOL:

Heitukka, sulla on ristiäiskakun koristeen metsästystä ollu... Mulla kävi aivan surkeen ikävä moka ton meijän neitin ristiäiskakun kanssa... Me otettiin kakku leipomosta ja unohin sitte mainita että siihen pitää kirjottaa tän meijän neitokaisen nimi, kyllä mua suoraan sanottuna veetutti että kui olin semmosen asian menny unohtaan.

Löysiks Emppuliina muuta markkinoilta ku lakua? :p Meki ostettiin lakua 10 kpl/5?, arvaa onko yhtään jäljellä? :whistle:

Hennis pääsee risteilylle, vähäks kai oon kade tai noh, oon semmonen joka paikan kammonen että mua ei taitais risteilylle saaha että kuhan muuten vaan oon muka kade... :saint:

Mites on Sartsukan voinnit, niin ja saitteko sen "vahingon" korjattua? :attn:

Se on saunailta tänään, oottelen tässä neitin nukahtamista jotta voin napsauttaa saunan päälle, että ollaanpa ihan hiiren hiljaa siellä että nukahtaa... Shhh...

*sipisee* lähen laittamaan saunaa päälle ja töllön vahtaamiseen, jotenka moikka tältä erää :wave:
 
Hanne harmaana
MILLAMARIA: Kävin tuolla toisella "puolella" lukemassa viestejä ja olit laittanu sinne tosta teidän vihkiytymisestä mikä kuulosti todella romanttiselta, jos voi sanoa. Millos teidät on vihitty, ei tarttee päivää sanoo, vuosilukukin riittää. ;) Katoin muuten sun profiilia ja siellä näky sun hieno tatska, vai oliko se sun kätösestä?!?!
 
hanne,
kesällä 2002 meidät on vihitty :) tässä kuvaa paikasta..
http://www.haapavesi.fi/?page=kohde&kohdeid=1710&node=mave8&tpl=oletus
juu tatska on vielä aika uuden karhee,se on tuolla yläselässä, kaveri sen piirteli mun ohjeiden mukaan ja teki mulle.
 
Hanne harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.10.2005 klo 21:36 millamaria kirjoitti:
hanne,
kesällä 2002 meidät on vihitty :) tässä kuvaa paikasta..
http://www.haapavesi.fi/?page=kohde&kohdeid=1710&node=mave8&tpl=oletus
juu tatska on vielä aika uuden karhee,se on tuolla yläselässä, kaveri sen piirteli mun ohjeiden mukaan ja teki mulle.
Olipa ihanan näkönen paikka missä teijät on vihitty!!! Tulee omat tämän kesäiset häät mieleen... Ai se tatska oliki yläselässä eikä käsivarressa niinku olin kahtovinani. Oon aina halunnu jonku iiiihan pikkiriikkisen tatskan mutta en oo uskaltautunu ottaa ku pelkään että se sattuu... :$ Kerrohan kokemuksesta, sattuuko se ja kauas kesti ton sun kuvan teko?
 

Yhteistyössä