Puluparven pölinä-pino =) Yka-Kalajoki-Sievi

Onpas täällä ollut vilske :whistle:

Juu kyllä minäkin jättäisin ulkopuolisten nimet mainitsematta, jos ajattelee omalle kohdalle että miltä tuntuis jos minusta puhuttais nimeltä jossain nettipalstalla.. :eek: :/

namskis emppuliina, ihan itsekkö leivoit munkit? Minäkin kävin kakaroiden kanssa eilen hägellä possumunkki kaffeilla :p

vähänkö oon kade sulle CArina kun löysit housut! minäkin hain farkkuja mutta löysyin vaan 2 eukkoa maksavan ripsarin koko sikapäiviltä.. :whistle:

Mutta nyt täytyy mennä, kohta jumpalle kuluttaan sitä munkkipossua pois :snotty: <- minä ähisen jumpalla :LOL: :headwall:
 
hennis
Aah mullon kohta hieroja =) Ihanaa. :D Joo ei kai tässä kummempaa ole tapahtunu pitää viveca kattoo sitä ens viikon vierailua kun isäntä lomalla niin ei osaa vielä sanoa mitään. Empuliina ootko tupperiin menossa huomenna? pääset kyytissä ja markkinoille meno mites se? me varmaan aamusella kävästään. =) =) :attn: Palataampa juttuloiseen taas moro :wave: =)
 
Emppuliina
Hennis:täytyy kattoa sitä markkinaa aamusta,laitan vaikka tekstarin..kun näkee paheneeko tämä flunssa.se tupperi saattaa jäädä,kun ei tiedä josko tässä vähän synttärikaffeja huomenna illasta.

Hipsukka:Hain munkit kaupasta,mutta hyviä nekin olivat ja tuoreita =) =)

pitäis tosiaan värjätä hiukset,kun kohta ne ristiäiset..sais vähän hohtoa näihin latistuneisiin haiveniin =) ;)

itelläkin tuo vaatekaappi on aika tyhjän puoleinen,shoppailu olis paikallaan. ;) :whistle: =)
juu,mutta eikai tässä kummempiä höpinöitä tällä erää.. :wave: :wave: =) missä hanne?? :attn: =)
 
Viveca harmaana
Emppuliina: Meillä on noin 3krt käytetty rintareppu, Emma -merkkinen. Saat lainaan ( tai tosi halvalla omaksi ), vaikka ei ehkä huomiseksi ehdi... Onko isotkin markkinat? Kannattaako täältä ajella???
 
Viveca harmaana
Hennis: Pitää kattoa aamulla, viittitäänkö lähteä. Hmm... Löytyisköhän sieltä lahjaa mun veljelle? Täyttää 30 vee... Ilmoittelen aamulla! Ja Emppuliina: Otan repun mukaan mikäli viittitään lähteä ajeleen! Oisko Hipsukka lähdössä kyytiin? :wave: :wave: :wave:

 
emppuliina
Huomenta!

Viveca:kiva jos sen rintarepun saa lainaan =) =) siellä on myynnissä monenlaista käsintehtyjä juttuja,vaatteita,leivonnaisia,omenoita,karkkia ja kaikkea tilpehööriä lapsille ym.

Hennis:En taida nyt päästä markkinoille,pikku-ukko on sen verran nenä tukkoisena,ettei viitsi sitä lähteä sairastuttamaan enempää.Käyn sitten neitin kans ehkä illasta tai huomenna.Ja se tupperikin varmaan jää nyt,että en tartuta hannea,kun sillä on se leikkaus lähi-aikoina.

Isäntä tuossa keitteli meikäläiselle kuuden aikoihin synttärikahvit =) ;)
neitikin tuossa 6 heräsi.Mutta nukahtikin jo ilta 7 aikoihin,kun valitteli eilisen sitä huonoa oloa.mutta siirryn vielä hetkeksi petiin,kun ukkeli on hetken unten mailla ja neitille näkyy neloselta lastenohjelmaa.. :wave: palataanpa juttuun taas!!
 
huomenta!

hulinaa ollut näköjään ainakin ulkopuolisten osalta :whistle: tuli vaan mieleen että mahtaa joku saada kunnon kicksit kun seuraa tätä meidän vauhdikasta vaarallisia tilanteita täynnä olevaa elämää :eek: :LOL: :LOL: :headwall:

Viveca, en varmaankaan lähde kun meillä on menoa iltapäivällä :wave:

Kävin vaan ilmottautuun että hengissä ollaan, ja nyt tämä raaka ja negatiivinen mamma lähtee kakkapyllyn pesuun :D :wave:

palataanpa taas! :wave: B)
 
Viveca harmaana
Täällä toinen raaka ja negatiivinen mamma! :wave: :LOL: :LOL: :LOL: (Te ulkopuoliset ootte sitten hauskoja ;) )

Negatiivista: Viime yönä alkoi sitten ne iki-ihanat lonkkasäryt, joita edellisraskauden osalta olenkin odotellut / pelännyt.... Kun heräsi, tuntui että käveleminenkin on jotenki vaikeeta. Auts vieläkin!

Raakaa: Peilissä oli aikas raaka näky näin aamulla!
:kieh:

Positiivista: Heräsin ekana, ehtii hieman netissäkin roikkua ennen aamuhässäkkää! Tänään täynnä jo rv 24!!! Terveenä ollaan koko porukka! (Ohhoh, tuli jo tripla-annos)


Vähemmän raakaa: En tosiaankaan aio syödä raakoja kananmunia aamiaiseksi... Keittää vois...

Juu taitaa jäädä meikäläisenkin osalta markkinat väliin, ei oo intoa lähteä ajelemaan. Mutta Emppuliina eiköhän me tässä joku pv nähdä niin saat sen repun! :wave:

Jees poks. Aamupalaa väsäämään!!! =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.10.2005 klo 09:43 tanja kirjoitti:
että te nimestä pelkästä sellasesta tulee sanomista, VOI APUA. sehän on vaan mun nimi
Nyt täytyy sanoa että ainakin tästä kommentista oon ihan pihalla!!! :eek:

On tosi "rentouttavaa" kuulla/nähdä/todeta että jollakin on hauskaa meidän arkipäiväisten asioiden kertomisen kustannuksella! :LOL: :LOL:

Niin ja noiden ihmisten nimien julkistamisesta tällä palstalla... Hyviin tapoihin kuuluu olla mainitsematta ihmisten nimiä, eihän oo kenenkään kiva bongata kenties omaa nimeään jostain julkiselta palstalta kaiken kansan nähtäviltä!!!!

omaa napaa nimettömänä julkisesti ( :LOL: ):
Meillä on neiti ollu sairaana tai pienessä nuhassa ja kovassa yskässä monta päivää, kolme yötä nukuttiin tosi huonosti lukuunottamatta viime yötä, Kiitos Hipsukan kun antoi niin hyvän vinkin yskään!!! Tuntuupa tuo ittelläki olo himpun verran pökkelöltä että toivottavasti ei lentsu oo tulossa että ois vaan hyvin nukutusta yöstä pää ihan pökkelö. Eikä tässä paljoo paranis sairastua ku se leikkauski tulossa ja nyt jos se TAAS siirtyy niin millon lie pääsee seuraavaan leikkaukseen!!!

Meillä oli nettiki tässä välillä yhen päivän pois toiminnasta. Unohin sitte eilen maksaa laskuja, oli tarkotus maksaa mutta unohtu... :whistle:

Markkinoilla aiottiin tässä jossakin vaiheessa kävästä kunhan poitsu on päässy koulusta ja oon käyny opettajan juttusilla.

Emppuliinalle hyvää synttäriä!!!

Nyt meen pois kun ois jos minkä näköstä tekemistä vielä ennen liikkeelle lähtöä.

Palataan! :wave:

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.10.2005 klo 09:43 tanja kirjoitti:
että te nimestä pelkästä sellasesta tulee sanomista, VOI APUA. sehän on vaan mun nimi
:headwall: :headwall: :LOL: elämä on... :LOL:

TANJA: ei kait tässä mitään sanomista ole vielä ollut, muistutettiin vaan nettiketin säännöistä ja koska nimien julkaisu voi aiheuttaa koko ketjun poistamisenkin :wave:

mukavaa markkina-reissua vaan kalajokisille :wave: ai että ne makkarat on sit hyviä :p
 
todellinen ystävä
sääntöjä muka. eikähän se ole jokaisen oma asia jos laittaa minejä tänne- eipä se kellekkään KUULU!! ja poistukoon ketju. ei siitä ole ollyt kyllä apua mun kaverille kun sitä ei huolita joukkoon. eikä sille vastata. ja toinen kans on jäänyt pois kun te vaan olette ryhmänä yhdessä ettekä huomaa toista ja kun teille on jo ajan kanssa kertynyt omat yhteiset kuviot niin eipä siihen voi tulla ulkopuolisia :ashamed: :'( :ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.10.2005 klo 12:01 todellinen ystävä kirjoitti:
sääntöjä muka. eikähän se ole jokaisen oma asia jos laittaa minejä tänne- eipä se kellekkään KUULU!! ja poistukoon ketju. ei siitä ole ollyt kyllä apua mun kaverille kun sitä ei huolita joukkoon. eikä sille vastata. ja toinen kans on jäänyt pois kun te vaan olette ryhmänä yhdessä ettekä huomaa toista ja kun teille on jo ajan kanssa kertynyt omat yhteiset kuviot niin eipä siihen voi tulla ulkopuolisia :ashamed: :'( :ashamed:
Tähän voisin kommentoida seuraavasti... Kysyisin sulta todellinen ystävä että miten niin uusia ei huomioida?!?! :eek: *kysyy tollona* Yhtenä hyvänä esimerkkinä voisin ottaa Carinan joka on liittynyt joukkoomme pölisemään tai sitten Heitukka, hän on uusimmasta päästä ja mielestäni otettu juttuihimme ihan yhtä lailla mukaan kuin muutkin. Tämän pinon tarkoitus on antaa jokaiselle mahdollisuus kertoa kuulumisistaan ja tutustua uusiin tämän alueen ihmisiin. Välillä itse kukin kertoo VAIN "omaa napaa" mikä minusta ei ole ollenkaan "rangaistava" teko, ainahan ei ole asiaa ja ei voi mitenkään tänne kirjoittaissa muistaa kaikkien kommentteja ja vastata niihin. Jokainen saa valita oman tapansa kirjoitella täällä, jos joku haluaa vain kirjoittaa kuulumisensa, se hänelle suottakoon ja kuka haluaa ottaa kantaa johonkin asiaan ottakoon. Ei tässä minun mielestä ole ollut havaittavissa mitään syrjintää!
 
Ei voi muuta kuin peesailla Hannea =) Jokainen uus on toivotettu tervetulleeksi ja jokaiselle uudelle on vastattu, ei ehkä jokaisen lauseeseen mutta pääsääntöisesti joku johonkin. Ja itse olen kyllä sitä mieltä että ei tätä pinoa olen kenenkään pakko lukea, ja ihan vapaaehtoistahan tänne kirjoittelu on ;) Ja omasta puolesta voin kyllä sanoa että helpommin tulee kommetoitua noille vakikävijöille kun heidät tuntee oikeesti, mutta sehän on jokaisen oma valinta haluaako tutustua meihin irl vai ei :/ Mutta kyllä neuvoisin että ehkä kannattaa kirjautua ja sitten alkaa huuteleen syytöksiä niin olis hieman helpompi muistella että mitäs julmuutta ja raakuuttaa sitä on tullut tehtyä ketäkin kohtaan :p

Mutta SONMORO VAAN MAMMAT NIIN TUTUT KUIN TUNTEMATTOMATKIN, VELVOLLISUUS KUTSUU :wave:

ps. viveca ne prillit oli sängyn alla :eek: :headwall: :saint: :p
 

Yhteistyössä