\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.10.2005 klo 09:43 tanja kirjoitti:
että te nimestä pelkästä sellasesta tulee sanomista, VOI APUA. sehän on vaan mun nimi
Nyt täytyy sanoa että ainakin tästä kommentista oon ihan pihalla!!!
On tosi "rentouttavaa" kuulla/nähdä/todeta että jollakin on hauskaa meidän arkipäiväisten asioiden kertomisen kustannuksella!
Niin ja noiden ihmisten nimien julkistamisesta tällä palstalla... Hyviin tapoihin kuuluu olla mainitsematta ihmisten nimiä, eihän oo kenenkään kiva bongata kenties omaa nimeään jostain julkiselta palstalta kaiken kansan nähtäviltä!!!!
omaa napaa nimettömänä julkisesti (
):
Meillä on neiti ollu sairaana tai pienessä nuhassa ja kovassa yskässä monta päivää, kolme yötä nukuttiin tosi huonosti lukuunottamatta viime yötä,
Kiitos Hipsukan kun antoi niin hyvän vinkin yskään!!! Tuntuupa tuo ittelläki olo himpun verran pökkelöltä että toivottavasti ei lentsu oo tulossa että ois vaan hyvin nukutusta yöstä pää ihan pökkelö. Eikä tässä paljoo paranis sairastua ku se leikkauski tulossa ja nyt jos se TAAS siirtyy niin millon lie pääsee seuraavaan leikkaukseen!!!
Meillä oli nettiki tässä välillä yhen päivän pois toiminnasta. Unohin sitte eilen maksaa laskuja, oli tarkotus maksaa mutta unohtu...
Markkinoilla aiottiin tässä jossakin vaiheessa kävästä kunhan poitsu on päässy koulusta ja oon käyny opettajan juttusilla.
Emppuliinalle hyvää synttäriä!!!
Nyt meen pois kun ois jos minkä näköstä tekemistä vielä ennen liikkeelle lähtöä.
Palataan! :wave: