Puluparven pölinä-pino =) Yka-Kalajoki-Sievi

moips!

taas työpäivä takana..
ja postissa tuli suklaalevy kaverilta..oltiin kummatki huomattu maikkarin etusivulla tollanen linkki mistä voi tilata levyn postilaatikkoon ja kummatki sit sai tällä viikolla herkkupostia!! :p
hipsukka..eihän sitä tiiä vaikka tunnetaanki? :) tai sit ollaan vaan törmäilty jossain kärkkäisen karkki hyllyillä.. :D
smurffiinan kanssa pidän yhteyttä ja ihan hyvää tuntuu kuuluvan!! :wave:
 
emppuliina
Minäkin kotona jälleen :wave:
juu,jos ei noilla rohdoilla parane niin eikai sit millään..
:whistle:
mutta käsittämätöntä se on ettei syytä tälle löydy. kaikenlaista koetta otettu,röntgenistä lähtien..:/
mutta kun tästä paranee niin olisi mukava teitäkin tavata..
=) =)
Hennis:sehän kiva kun teidän neiti puhelee =)
Hipsukalle:jaksamista typyn uneen saamisessa
ja muillekin jaksamisia puuhien kanssa.
mutta nyt täytyy mennä nukkuun..joten se on :wave:
 
Tällä htkellä sitten elämme seuraavaa mullistavaa vaihetta!!!Minä lähden nimittäin maanantaina opiskelemaan!!!!! B) Menen suorittamaan perhepäivähoitajan ammattitutkintoo Pyhäjärvelle,kestää heinäkuun loppuun!!Ammattina ei kaksisesti kiinnosta,mutta sattui kuin passeli tähän mun elämän vaiheeseen,kun halusin kotoo pois ....
Pojat menee päiväkotiin,saas nähdä mitä kuopus tuumaa on niin kuitenkin minun perään :/ tulee tammikuussa kolme vuotta!!
Aion jatkaa jos vaan rahkeet riittää niin jossain päin Suomee sit lukemista sosiaalipuolella,varhaisnuorten ja nuorten keskuudessa tekemä työ kiinnostaa....teen siis alan vaihtoo!!!Tosin säilyy ne ruokapuolen opitkin hyvässä muistissa :p :p ;) ;)
Noh siinäpä tuota päällisin päin kuulumisia,ajattelin nyt kirjoitella,ku sattui sopiva ajankohta,kun millamaria välitti eilen mesessä terveisiä!!!Olen siis hänen kanssaan ollut aikas tiiviissäklin yhteyden pidos.
Hennis sulle oon ollut soittamassa monta kertaa,kun vähänkään sinnepäin olen ajellut,mutta aina mukamas kiire!!!!Carlan luona vierailin KOkkolassa ja shoppasin Ylivieskassa ja tarkoitus oli ajella sieltä kautta,mutta sain onneton värkättyä kaupoissa niin kauan et tuli Kokkolaan loppujen lopuks kiire :ashamed: :ashamed:
Tällä erää olen erään Raahelaisen miehen kans sellaisella katselu linjalla,että mitäs tapahtuis.... :D :D olen ja muksuni on tavanneet hänet,oli kiva viikonloppu kaikinpuolin ja tänään olen sitten menossa hänen luo Raaheen........ :whistle: ;)
Otan hetken kerrallaan ja muksut ovat kuitenkin mulle ne kaikista tärkein juttu tällä hetkellä!!!
Sartsukalle jaksamista, :hug: :hug: :hug: :hug: en osaa sanoin sanoa mitään sattuu.......... :'( :'( :'( :'( :hug: :hug:

Terveisiä jokaiselle vanhalle kuin uudellekin tutulle,mulla pyörii toi mese tuossa auki ainakun kotona oon,sinne voi heittää viestii ja huuella,parhaani mukaan koitan vastailla :whistle: :D :D aattelin et jos viikonloppu tapaamisia järkkäätte niin voisin joskus tulla moikkaamaan...... ;) ;)
Niin joo tää kone jäikin sit mulle,kun kinusin ja luovutin Tv:n ja videot exälle,hyvä diili!! ;) ;) :whistle: :whistle:
Mutta nyt aamu hommeleihin,tyttö ylös ja kouluun ja poikien kans kylille ja siivoilemaan........
Hyvät jatkot kaikille,moikkaillaan kun törmäillään..... :wave: :wave:
Niin se mese ossa smurffiina1969@hotmail.com
 
Ihan pikaset huomenet!

Meidän neiti otti eilen ekat konttausaskeleet :heart: viveca oli täällä poikansa kanssa "mörönsyöttinä" :D niin piika lähti pojun perään ja osas ihan oikeesti kontata :D

Kiva kuulla smurffiina että hyvin menee ja jotain elämää piristävää vipinääkin on ilmassa näin syksyn lämpiksi ;)

Emppuliina :hug: toivottavasti syy selviää ja lääkkeet puree niin että olo helpottuu... :wave:

Mutta nyt täytyy menna palataanpa astialle taas :D
 
hennis
Moikka Kiva että smurfiinalla menee hyvin ja on vähä romantiikaaki ilmassa ;) =) =) Täällä käyty aamulla neuvolassa vaavilla kaikki ok. =) =) Löydin kirparilta muuten itelle neuletakin ja vauvelille college puvun. Sitte ostin Kärkkäiseltä verhokangasta aivan ihanaa oli. =) =) =) SE oli PAKKO ostaa hihihihih ;) ;) Joo että semmosta taitaa lehtien harvointia olla ohjelmassa kunhan isäntä kotevuu töistä. =) =) Jeps mutta smurfiinalle opiskelun iloa ja yritän minäki laittaa viestiä ja meseen sut lisätä joten palataan askaan taas empuliinalle paranemisia! :hug: =) =)
 
hennis
Huomenta mammat =) Mitäs sitä lauantaina ohjelmassa? =) Meillä vielä suunnitelu asteella. =) Huomenna mennään anoppilaan kun tänään ovat koiranäyttelyssä. Neitin kummitäti koirineen siellä näyttelyssä. =) =) Jeps mutta palataan askaan taas moikka :wave: =) B)
 
Emppuliina
Huomenta päivää!
Aletaan tässä isännän kans vähän tulosteleen kuvia koneelta. =)
eipä vielä erikoisempaa ohjelmaa ole luvassa..saa nähdä mitä päivä tuo tullessaan.
Ensi viikolla sikapäivät kärkkäisellä,sinne täytyy kai suunnistaa sitten ;)
\|O nuo lääkkeet niin väsyttää..*haukotus*
Se on jännä että tuolla sairaalassa toivat noita newborn vaippoja,kun eivät ne oikein mahtuneet silloin kun poju syntyikään..saati sitten nyt!
no,sain ne kotiin..neitin nukke saa vaippoja..
eivaan nukke ehdi pissiä niin paljon.. :LOL: kun niitä vaippoja oli myös ä-pakkauksessa.mutta nyt täytyy mennä :wave:
 
Tervehdys taas pitkästä aikaa!!

Näkyy olevan harvemmassa nää mun käynnit täällä, tai käyn kyllä lukemassa mitä kirjotatte mutten viihi ite kirjottaa jos ei oo "riittävästi" asiaa.

Tupperi-kutsuille tieni vie, kunhan vaan neiti kerkeis herätä ennen yhtä että keretään sinne. :whistle:

Isäntä lähti viemään poikaansa äitin luokse ja tämä "minun" kossi lähti mukaan. AAAH, että onki hiljasta ku kaks päivää ollu mahoton hälinä päällänsä. On muuten vähä vaikee selittää näin kirjottamalla noita meijän "tilanteita" kun meillä on nää "sun, mun ja meijän yhteiset lapset". :D

Sain isännälle perusteltua että miks meillä tarvitaan pyykkikuivuria ja TSADAA, sehän ymmärsiki pointin ja oli sitä mieltä että kuivuri pitää saada, mutta saas ny nähä millon se saahaan ostettua. Kyllä minä eilen kirosin ku pyykkiä on helvatasti ja pesishän sitä mutta kun ei entiset kerkee alta pois kuivua ku uutta pitäs jo kantaa tilalle. Ihan hyvä että saa sen kuivurin, seuraavaksi vois laittaa vaikka joululahjatoiveena että tarttis uuden imurin, eikä ompelukonekaan paha juttu ois, sitäki nimittäin sillon tällön tarviis... :xmas:

Heh! :saint: Vetasin sitte suklaalevyn lopun tässä samalla tänne kirjottaissa... :whistle: Viime aikoina maistunu aivan liian hyvin makee, en tiiä johtuuko siitä että oon kuukauden päivät ollu tupakoimatta nii täytyy laittaa useemmin suu makeeks. :/

Ai niin, Carina, sitä mun sulle piti mainita että teillä on tosi vahva liitto kun jo kolmatta taloprojektia yhdessä läpi käytte. Eikös nää "viisaammat" ja muutki ihan kokemuksesta sano että jos suhde kestää rakennusvaiheen nii hyvä, ku tuntuu että useimmilla suhde kaatuu sen kovan stressin ja muun vuoks.
Tässä vaiheessa kerrottakoon kaikille ku en oo maininukaan koskaan sanallakaan että meillä isäntä ja hänen ex-vaimonsa olivat rakentamassa yhteistä kotia sillon ku heillä ero tuli (mutta se erohan ei tullu tän taloprojektin vuoksi vaan ihan muista syistä tässä tapauksessa, vaikka tämän pointin otinkin tässä kohtaa puheeksi)... :/

Emppuliina, ikävää että lääkekuuri pistää olon ihan vetkuksi ja väsyneeksi, mutta onhan sentään hyvä jos se kuuri puree!

Oli ihana kuulla Smurffiinasta, terkkuja takaskin!!! Niin ja laitahan yv:tä, entinen Raahelainen kun oon niin uteliaana kysyn että minkäs nimisen urhon oot sieltä pokannu (jos sattus vaikka tuntemaan/tietämään)?!?!? :D

Henniksellä taitaa olla pitempi pätkä ettei oo koulua, vai onko näin?

Viveca, kuulin että olit ollu mörönsyöttihommissa, hyvin oli vissiin menny... :D Mites teillä muuten menee, millonkas kutsut meitä käymään, kattomaan millä mallilla remppa etenee?!?!

Ja Hipsukkakin on saanu isännän omaan lämpöseen kainaloonsa turvaa antamaan! :)

Mitäs Heitukalle kuuluupi?

Jokos tässä tuli kaikki, vissiin ainaski kaikki "ahkerammat" palstailijat, ja terkkuja kovasti Pamboolle, MillaMarialle ja Sartsukallekin, vointeja ja jaksuja kaikille!!! :hug: :flower:

Tässä kai sitä tulikin jo muutama sananen että palataan taas jossain vaiheessa asiaan, minä lähen kohta puolin ihastelemaan kippoja ja kuppoja. :D

 
hanne 26: kuuluu ihan hyvää. mitä nyt on olo mitä kauhea.(rapula)tuli eilen sit käytyä uudistettua vieskaa. siellä oli sit esiintymässä maija vilkkumaa. Ja oli hyvä.lapset on sairaanna. ei ole nukkunut viime yönnä. ikävää vaan kun vauvalle tuli kans flunssa. :ashamed:
 
Heips!

Tulin ehdottamaan että pidämmekö seuraavan tapaamisen meillä ens viikolla???

Pidän nimittäin Tupperware-kutsut ensi viikon perjantaina 7.10. klo 18 ja ajattelin että halukkaat saapi tulla kippoja ihastelemaan kaffettien merkeissä. Ilmotelkaa itse kukanenkin ootteko tulossa, tietää leipoa sopivan määrän pullaa! :LOL:

Semmosta tällä erää ja palataanpa taas! :wave:

 
hennis
Moro mammelit! Että teki terää käyvä lenkillä neitin kans. =) =) hanne on sitä koulua taas tossa parin viikonpäästä. =) Mä oon näillä näkymin tulossa tuperiin sitte. =) =) Juu mutta eipä tässä sen kummempaa Missäs hipsukka luuraa? ootko isännän kainaloon unohtunu? hih ;) =) Vivecaa huhuuu missäs luuraat? :attn: =) Palataan juttuloiseen taas moikka :wave: =)
 
Emppuliina
Hanne:täytyy kattoa sitä tupperi-iltaa,kun on nääs meikäläisen syntymäpäivä silloin! =) ja emäntä oli suunnitellut vähä kekkerien poikasta mutta saa nyt nähdä..
niin se on lauantai-ilta..täytynee mennä tv:n ääreen jospa sieltä jotain näkyis.
Ei viitsi nyt saunata kun tuota tulehdusta vasta ollut. :/
Käytiin päivällä porukalla abc:llä vähän kahvilla,kun ei viitsi täällä mökissäkään pyöriä kokoaikaa..

Huomenna emäntä käski syämään..ja oli tarkoitus käydä miehen mummolle näyttään poikaa,kun on jo kysellyt että milloin tullaan..

Hennis&Hanne:eek:lisiko maanantaina perhekerhon vuoro?


mutta alkoi niin janottaa,joten täytyy mennä :wave: :wave: :wave:
 
Viveca harmaana
Terkut mummolasta! Täällä oltu pari päivää ja pari päivää vielä vissiin ollaan, niin saa tuo isäntä maalattua eteisen ja keittiön katot ja seinät. Kirjottelenpa enemmän taas kun palailen kotinurkkiin! Lukemassa käyn kyllä. ;)

Kiitokset vielä Hipsukalle yösijasta, eikä niitä mörköjäkään onneksi näkynyt! :LOL:

Moimoi!!! :wave: :wave: :wave:
 
hennis
Juu empuliina voishan sitä mennäkki kerhoileen. =) Huomenta vaan kaikki ja mukavata sununtaita kaikkille. =) =) Me suunnistamma anoppilaan tässä kohta puoliin joten moro :wave: =) =)
 
emppuliina
Moi vaan :wave:
Ollaan juuri porukoilla,kohti kotiin päin menossa.Aamupäivästä käytiin isännän mummolla,sai poikaa ihastella.
Pitänyt tässä pohtia noita ristiäisiä kun ne loppukuusta ovat. :whistle:
Meinasin tuossa kirpparilla käydä päivällä,mutta se onkin sunnutaisin kiinni :(
\|O miten se niin haukotuttaa..jotenkin ollut väsyttävä päivä..varmaan matalapainetta :whistle:
mutta täytyy siirtyä kotinurkille joten :wave:
Hennis&Hanne:tuletteko kerhoon aamusta?me näillä näkymin menossa.
Nehän on markkinatkin viikon päästä..varmaan täytyy hakea ilmapallo ja metrilakua :p =)
 
hennis
Juu tullaan kerhoileen aamulla empuliina nähdään sitte. Saatiin tossa naapurilta omenoita suoraan puusta ite sain kerätä. =) =) Ihan siis Pitkäsenkylältä suoraan ompuja. =) :p Juu mutta eipä tässä sen kummempaa palataan juttuloiseen taas moro :wave: =)
 
iltaa! mitäs tänne?täällä edelleen on lapset sairaanna. ja odotan että millon tässä itselle iskee flunssa. ei kiva. mietin että mihin sitä lähtis oppisopimuksella töihin. mut tämä oli tämmönen pikanen kirjottelu. pitää lähteä nukkumaan että jaksaa yöllä herätä.kun tyttö herää.palataan ja öitä.
 
Huomenta vaan!

Sartsukalle voimia :hug: Olen ajatellut sua paljon viime viikkoina, ja sun jaksamista. Onneksi teillä on kuiten Otto joka pitää kiinni arjessa ja antaa iloa ja aurinkoa elämään.

Heitukka ~~~PARANENEMIS SÄTEITÄ KASA TEILLE~~~

Hennis, tuli teidän isännän sakot mieleen kun luin lehdestä lauantaina että J.Kärkkäinen oli ajanut 42000? sakot itselleen ;) joten eikös ole ihan kiva olla "tavallisen tallaajan" vaimoke niin sakotkin on ihan kohtuullisia :LOL:

Viveca, mites on mummola reissu menny ja pojun kanssa siellä viihtyneet?

Hanne, vai sellaisenkin asian teidän isäntä on joutunut käymään läpi? :/ Hmmm joo no eihän tuo talonrakentaminen ole mikään syy kyllä siihen oikean eron syyhyn, täytyy kyllä sanoa että en ihmettele jos sitä ex:ää vatuttaa kun tuli sössittyä, MUTTA toisaalta sehän on sun ONNI :D :heart:

Carina, onko teillä tavoite omaan kotiin jouluksi? Täytyy kyllä antaa teillekin :hug: että jaksatte projektinne loppuun..

Ja omaa napaa sen verran että meillä on ollut unikoulua jo 2 yötä, la-su yö oli tosi tosi levoton mutta viime yö oli jo parempim, ei itketty kovin paljon ja tyttö rauhoittu jopa pelkällä tutilla jo takas nukkumaan ja eka kerran annoin tissukaa vasta klo 6 tänä aamuna.. Kyllä tää tästä kun päivätkin on rauhoittuneet huomattavasti.

Kiitos vaan vakooja-kamulle vertaistuesta :D ;)

Mutta nyt aamupuurolle :D :wave:
 
hennis
Hipsukka niinpä oli melkoiset sakot J:Kärkkäinen saannu :LOL: =) Juu mullon nyt uus look kävin kampaajalla tossa äsken. =) B) Mutta nyt jotaki hommaileen joten palataan askaan taas :wave: =)
 
Emppuliina
Hannelle kiitokset kerhoiluseurasta! =) olihan siellä taas vilinää ja vilskettä..
Minäkin ajattelin värjätä päätä ennen ristiäisiä.
=) =)
Meillä kans neitin nenä vuotaa,toiv. ei tarttuis pienempään..
mutta nyt täytyy ruokkia pienempi joten :wave:
 

Yhteistyössä