Puluparven pölinä-pino =) Yka-Kalajoki-Sievi

carina harmailee
unohtu laittaa tohon reseptiin että sitä kuorrutusta tulee sit mun mielestä aika paljon elikkä just lauantaina ku leivoin sen 4kakkua kerralla(rakentajat kuluttaa paljon :LOL: ) nii mä tein kolminkertasen kuorrutuksen ja se riitti ihan loistavasti neljän kakun päälle elikkä sitä voi vähän pienentää sitä kuorruteannosta. :attn: :D
nyt voin laittaa sit taas hymiöitä ja ne tulee ihan oikeille paikoillekin eli laitanpa nyt tähän että tää kakku on niin :p :p :p :LOL:
nyt alan lasten kanssa valmistautumaan ja vien ne hetkeks naapurille hoitoon ja ite porhallan kohti ylivieskaa ;)
hauskaa päivää vaa kaikille :wave:
 
Moicca moi!

Mitäpäs sitä tänne suunnalle?!??!!!!

Emppuliinalle kovasti jaksuja lasten kanssa nyt varsinkin ku oot itte sairaana! Kattellaan niitä kerhoiluja sitte ku oot tervehtyny.

Eipä sitte keritty perhepiiriin nyt aamulla ku kävin jotenki niin hitaalla...

Juuh, täytyy tosiaan tunnustaa että tuli käytyä lauantaina sitte saunaillan päätteeksi vielä viihtymässä, ku seuraaki sain systeristä. :ashamed: No, kivaa oli ja eiköhän tässä kiintiötä ooki täynnä muutaman kuukauden verran ainaski ja vähintäänki.

Meillä isäntä maalaa kellarin portaita, täytyy myöntää että pikkasen meinaa haista sisätiloissakin. :snotty:

Pitääpä ottaa tuo pätkiskakun ohje talteen jos joskus tulee kokeiltua.

Hipsukka, kerrohan teijän "nukkumarituaalit" nii katotaan osaanko antaa neuvoja mitä vois tehä toisin.

Nyt täytyy myöntää etten muista oonko kiitelly lauantai-illan emäntää saunaillasta..! Mutta kiwaa oli, ruoka hyvää ja seuraa yhtä hyvää!!!

Mulla ois tossa pari laskua maksettavana ja sitte muita kodin siistimiseen liittyviä askareita, joten sanon tältä erää :wave:
 
Viveca harmaana
Moiccis.

Emppuliinalle pikaista paranemista! Ja Hipsukan tytölle parempia unia ja helpompaa nukkumaanmenoa! Neuvoja on vaikee yhtäkkiseltään antaa. Katellaan tuleeko mitään mieleen tässä ajan mittaan.

Hipsukka: ti ja to edelleen OK.

Heitukka: Olen menossa keskiviikon tapaamiseen ja voin kyllä hakea sinut kyytiin, (kuten jo aikaisemmin taisin mainitakin?). Mutta sovitaan ke aamupv tarkemmin!

Carina: Kiitokset ohjeesta! Talteen otettu ja joku päivä testataan kunhan inspis leipomiseen iskee taas! Tai pätkiksenhimo! :D Mut miten ihmeessä ne pätkikset saa pidettyä rauhassa, "korkkaamattomina" leivontaa odotellessa??? :p :LOL:

Hennis: HYVÄ HYVÄ! Aplodeja ahkeralle opiskelijalle! :D

Eipä tässä kummempia. Vois vaikka tehdä jotain ns. hyödyllistäkin.... MOIMOI!

 
hennis
Uuh taitaa meijän neitiltä pikku hiljaa jäädä päikärit pois kun ei millään taho joka päivä enää nukkua. :eek: No nukkuu onneksi yöllä hyvin. =) =) Jep kiitos viveca aploneista ja hannelle ei kestä kiitellä saunaillasta. =) =) Palataan askaan taas moikka :wave: =) =)
 
Hello vaan!

Kato Hannekin on toipunut takasin arkeen :LOL: :whistle: juuh, no pitää sitä toisinaan arkea vähän loivittaa ja käydä tyhjentää takkia :D

Kävin just meidän mammatapaamisessa ja siellä tuli ilmi että muillakin saman ikäisillä on ongelmia nukahtamisessa :headwall: vissiin on niiiin kiinnostava maailma että ei malttais nukkua. Piika syö illalla puuron ja sitten joskus tissittelee, ei aina ja sitten mennään sänkyyn. Toisinaan huutaa jo sänkyyn laskettaessa ja joskus vaan ähisee ja puhisee siellä ihan hulluna ja sitten simahtaa, ja joskus alkaa sen ähinän jälkeen huuto ja kun mennään rauhoitteleen, silitetään selkää yms niin nukahtaa ja kohta havahtuu huutamaan uudestaan ja taas pitää silittää. eli tosi rasittava kun koko ajan pitää hypätä, mutta osa syy varmaan tuohon levottomuuteen on se kun aina pyörähtää mahalleen. Ja nyt kaikkein rasittavimpana on tullut tuo yöllä kuuppaaminen eli ei nukahda syönnin päälle vaan jää pyöriin sänkyyn meidän väliin ja sitten pitää hereillä koko perhettä, paitsi tietty poikaa. onko mielipiteitä että kummin olis järkevämpi eka vierottaa yötissiltä ja sitten opettaa omaan sänkyyn nukkumaan koko yöksi vai kerta rysäyksellä kumpikin, eli samalla itkulla opettettais tai ainakin yrittäisin opettaa nukkumaan syömättä ja omassa sängyssä?! Kyllä nyt alkaa olemaan tämä äiti siinä pisteessä että jotain noille öille on tehtävä \|O :ashamed:

mutta nyt se mauka-kaija heräs vaunuista joten täytyy mennä :wave:
 
pitää varmaan tänään ruveta sit leipomaan pätkis kakkua ku nuin hyvä ohje löyty.. :p
niin ja viveca..tuosta pätkiksestä..miksei oo keksitty pätkis-suklaalevyä..ku jos kaapissa on 1pätkis ni se menee kyllä aika nopeeta kurkusta alas.. :D :p (..saa nähä miten mun kakun käy.. :ashamed: )

 
moikkelis vaan!!
nii täytyy kyl sanoo tosta pätkishommasta et meillä ne saa olla multa rauhassa mut muksuja joutuukin sit vahtii aika tiukasti ettei ne mee niitä syömään. :LOL: varsinkin tota nuorinta ku se on niin suklaan perään :p :whistle:
joo ja sit hipsukalle kyssäri et minkäs ikänen se teiän neiti nyt onkaan? mä voisin kokemuksesta sanoo et kannattaa kyllä lyödä kaks kärpästä yhdellä iskulla eli meil on kaikki ollu sellasii yötissuttelijoita ja vierssä nukkujia ja mä oon kaikkien neljän kohalla lopettanu sen yösyötön ja samalla huudolla sit opettanu omaan sänkyynkin. :/ muutama yö on ollu vaikeempia mut siitä se on sit lähteny etenee hyvin. :whistle: mä ajattelin aina sillee et jos lopetan yötisuttelun mut tenava nukkuu edelleen siinä vieressä nii sehän haistaa sen maidon hajun koko aika siinä vieressä ja silloin ei kyl oo paljon toiveita siitä yösyönnistä eroon päästä. =) :attn: eli kyllä ne mun mielestä kannattaa tehä kertalaakista molemmat muutokset.valmistauduin ite aina henkisesti viikon verran siihen toimenpiteeseen mut sit joku ilta vaa aloin toteutuksen ja yllättävän hyvin ne yöt siitä alko rauhottumaan. :whistle: ;)
joo ja sit mun piti kysyy sellanenkin juttu et kukas tää millamaria onkaan?oonks mä missannut sen esittelyn vai miks mä niin ihmettelin et kukas tää nyt onkaan. :ashamed: :/ ;) ootko joku vanha puluparvelainen joka on pitäny vaa hetken taukoa vai ootko ihan uus tapaus tässä parvessa? =)
mul on näköjään tänään iskeny kyselyikä ihan niinku tolla meiän likallakin on :LOL: ;)
ei mut nyt tää mamma alkaa valmistautuu taas raksalle lähtöön. :whistle: =) palataanpa juttuun.
tervehtymisiä vaan oliks se nyt sit emppuliina joka sairastaa nii joka tapauksessa koita nyt parantua taudista. :( eihän oo herkkua ku ite sairastaa ja lapsetki olis silti vaan hoidettava :whistle: :eek:
moikka :wave:
 
carina,mä oon "vanha" tässä puluparvessa..
sillon aikojen alussa kun tästä porukasta ei tainnu olla vielä ku hennis, ja sit smurffiina jne..ollaan oltu tapaamisessa ylivieskassa jossa oli myös black cat ja carla meidän lisäksi...nyt vaan oon tosi harvakseltaan täällä käyny..
mä oon 26vee 2v ja 4v tyttöjen äippä,ja 30vee ukon emäntä.. :D
että TERVE vaan!! :wave:
heitukan kanssakin huomattiin et tunnetaan toisemme.. :)
 
Emppuliina
Käväsin lääkärissä,onneksi ei ainakaan antibiootteja tarvinnut.Huomenna pitää vielä käydä labrassa. ;)
Carina:kiitos reseptistä =) =) ne on kyllä aika herkkua ne pätkikset.Ei passaa neitin nähden ottaa pätkiksiä esiin,kun ovat hänen herkkuaan myös :whistle:
kaapissa taitaa ollakin pari pätkistä..taitaa tämä mamma popsasta ne. :p
mutta nyt siirryn sivuun lepäämään.. :wave: :wave:
 
carina harmailee
no terve vaan millamaria :D mä voisin pitää nyt lyhyen esittelyn mun porukasta ;) eli mä oon 30v ja ukko on 33v ja sit löytyy poikia 3kappaletta ja he on iältään 10,8 ja pian 3v ja sit on viel lisäks yks prinsessa ja hän on 4,5v. =) tällä hetkellä me siis rakennetaan(niinku on varmaa käyny selväks mun viesteistä) ja asutaan tässä ylivieskan kupeessa elikkä sievissä =)
justiin tulin raksalta ja nyt on mentävä suihkuun ja sit iltapalalle :whistle: \|O
palaanpa ehkä huomenissa asiaan taas jonkunlaisen viestin kera ;) :wave:
 
hennis
Huomenta meillä sitte isäntä lähtee reissuun tänään =) tosin vaan kaheksi yöksi joten leskenä ollaan vähän aikaa. =) Joo ei kai tässä sen kummempaa palataan askaan taas päivemmällä moikka :wave: =) =)
 
Viveca harmaana
Huomenta!

Ei oikein ajatus kulje näin aamusta, mutta aattelin pistää vähän puumerkkiä tännekin niin on todiste siitä, että meilläkin tosiaan noustaan nykysin aikasemmin! ;) :LOL: Tänään 7.20... :D

Oikein Kivaa Tiistaita kaikille! :wave:
 
huomenta!

tän päivän miinukset
-tyttö heräs 5.17
-kuivuri ei toimi ja sen katastrofi perheelle joka elää kuivurin varassa, ei ole paikkaa kuivata pyykkiä ja mulla oli koneessa suurinpiirtein puolet talon pyyhkeistä :snotty:
-palomuuri ei pelitä koneessa :snotty:
-en saanut sitä yhtä työpaikkaa, syy kun olen vielä niin pitkään äitiyslomalla :snotty:
-eilen kävin työmalla ja tapasin uuden pomoni joka on kuspää ja mua alkoi ihan hirveesti vatuttaan ajatuskin töihin menosta!!! :snotty:

joo ja tän päivän plussat

-illalla jumppaan
-illalla jumppaan
-illalla jumppaan KIITOS :flower: Viecan joka on lupautunut vahtimaan mauku-kaijaa ja terroristia ;)

mutta nyt täytyy mennä taka-alalle kasvattaan pirun sarvia päähän B)

tsemppiä vaan muille, toivotaan emppuliina etteiole haavassa tulehdusta :/
 
http://www.kaksplus.fi/keskustelu/?mode=viewtopic&tid=273480

käykääs lukeen!!! :LOL: :LOL: tää ketju pelasti mun aamun ja on todiste siitä että mulla on oikeesti kieroutunut huumorintaju kun täällä hystreerisenä hihittelen :LOL: :LOL: :headwall: B)
 
carina harmailee
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
mä jo eilen luin tota ku siel oli vasta 3sivua mut oli näköjään jatkunu ihan kiitettävästi keskustelu tosta aiheesta. :whistle: voi että mä kans nauroin.kiitti hipsukka ku laitoit ton linkin nii sai hyvän fiiliksen :kieh: :whistle: ;)
 
hennis
Helou mammelit! katoin tossa neitin vanhaa äitiys eli neuvola korttia niin tulevasta vauvelista tulee huomattavasti isompi kun neiti oli syntyissään. =) =) isäntä tietty heti No poika tulossa varmaan lähemmäs 5kg jässikkä on siinä punnertamista meijän äiskällä.... No sittepä tuon näkkee kumpi tulee. =) =) Että semmosta täällä palataan askaan taas moikka :wave: :wave: =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.09.2005 klo 14:25 hennis kirjoitti:
Helou mammelit! katoin tossa neitin vanhaa äitiys eli neuvola korttia niin tulevasta vauvelista tulee huomattavasti isompi kun neiti oli syntyissään. =) =) isäntä tietty heti No poika tulossa varmaan lähemmäs 5kg jässikkä on siinä punnertamista meijän äiskällä.... No sittepä tuon näkkee kumpi tulee. =) =) Että semmosta täällä palataan askaan taas moikka :wave: :wave: =)
vertasitko vauvojen kokoa vai mistä päättelit että siitä tulee isompi? :wave:
 
Viveca harmaana
Hipsukan linkkivinkki: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
Ja sitten vakavampiin aiheisiin... En mä tiedä uskallanko mä tullakaan kun eikös meillä ollut puhe lasten hoidosta eikä Mauku-Kaijan ja TERRORISTIN! ÄÄKS! ;) Koitan muistaa ottaa sen pyykinkuivaustason mukaan ni vähän helpottaa...

Muakin jäi mietityttään toi Henniksen vauvajuttu. Mistä sä päättelit ton? Onko sulla jotain mittoja / painoarviota jo tulevasta vaavista ja neidillä samoilta viikoilta? Sykkeestähän voipi jonkun verran yrittää päätellä sitä sukupuolta. Mut kummin päin se menikään? Meillä vaan ei oo mitattu sykettä , tai ainakaan kerrottu lukemaa mulle! Siis kerran on vaan kuunneltu.

Juuh. Pikkusen siivoileen ja sitten ulkoileen ja Allahin armoa anomaan... ;) :LOL:
 

Yhteistyössä