Tervehdys!
Kattokaas ku minäki oon vaivautunu kirjautumaan ja oon ihan mustana täällä..! B)
Emppuliina, toivotaan että kuume/tauti meni sillään ohi eikä tuu muuta ja tosi paljon sulle jaksuja neitin ja pikkumiehen kanssa! :hug:
Hipsukka, erittäin paljon haleja ja jaksuja sun tilanteeseen!!! :heart: :hug:
Carina, mua kiinnostaa yhtälailla niinku tota Hipsukkaakin että mimmonen talopaketti teillä on ja innolla otan muutakin tietoa vastaan rakentamiseenne liittyen. Joskus on meilläkin haaveissa rakentaa se oma talo, mutta siihen suottaapi mennä hyvinnii semmoset 5-10 vuotta ennenku oikeesti aletaan tositoimiin. Toki kannattais alkaa kovasti kattelemaan tontteja ja miettiä eri vaihtoehtoja valmiix ja mikä jottei sen tontin vois jo ostaa jos oikeen soppeli löytyy.
Hennikselle jaksuja opiskelujen suhteen!
Minä "leikin" parturitätiä eilen ja leikkasin kultamussukalta hiukset (isännältä siis
), totes vaan parturoinnin päätteksi että sehän nopeesti kävi, nopeemmin ku ihan oikeessa parturissa.
Raktori jyllää eestaas peltoo, nyt jo ties monennettako päivää, on perunannosto käynnissä. Kätevän näköstä hommaa ku koneella nostetaan ja penkeistä tulee sellasia tasasen näkösiä ja vois luulla ettei perunaa oo olleskaan vielä nostettu.
Ymmärsittäköhän mitä mahdoin tarkottaa...
Meillä on neiti edelleen kärttynen ku mikäki... Seuraavaksi täytyy alkaa testaan että jos hän onki maidolle allerginen ja on massuvaivaa ja siitä johtuu tuo kärttyisyys. Nyt neiti on siirtyny kokonaan "oikeelle" maidolle ja kukapa tietää vaikka on maitoallergikko tai laktoosi-into niinku isänsä (on siis into
). Jos ei selvyyttä löydy, nii seuraavaksi mennään kyllä yksityiselle jos siellä tietäsivät paremmin ku joskus vaan tuntuu että nuo tk:t on sellasia arvauskeskuksia.
On niin ihanan hiljasta ku pojat ei oo tässä ja neitikin nukahti äskettäin. =)
Mulla on tiedossa tälle päivää toooosiii pitkä lenkki... Isäntä lähti poikansa kanssa heti aamusta kuuden aikana ajelemaan Raaheen kun oli vinssin hitsaushommia ja kuinkas ollakaan mulla ei oo autoo ja maito on melkiis loppu. Oiskohan tonne meijän lähikaupalle matkaa sellaset 5 kilsaa ja sen kun linttassee ees taas nii sehän tekee 10 km, hui kauhee, oonkohan ihan kuollu ton lenkin jälkeen!!
Meikäläinen ei oo kyllä tota liikuntapuolta harrastanu millon lie viimeks ihan vakituiseen ja säännöllisesti, että täytyy nyt ottaa itteesä niskasta kii ja alkaa lenkkeileen ihan päivittäin.
Ei mutta täytyy lähtee nyt pikkaseks aikaa pötkölleen, että jaksaapi sitte lenkkeillä ihan kunnolla.
Se on moicca tältä erää! :wave: