Puluparven pölinä-pino =) Yka-Kalajoki-Sievi

En sen suuremmasti tässä välissä kirjottele kun pitäis alkaa leipomaan ja siivotaki pitäis TAI ainakin käyttää petivaatteet tänään pihalla kun on soppeli ilma.

Vessattaaki, jotenka palataan asiaan kun kerkee paremmin kirjottaa ja on asiaakin! :D

:wave: :wave:
 
Minäpä pikaseltaan nakkaan esittelyn meidän pesueesta, nii Heitukkaki näkee mimmosta porukkaa täällä kirjottelee... :D

Elikkäs me asumma täällä Kalajoen sivukylällä nyt toista vuotta muualta muuttaneina. Perheeseemme kuuluu äitee ite ja ikää 28, isukki (joka on sujuvasti nuorempi kun tuore vaimonsa eli 27 :kieh: ), isukin poika hänen ed. aivoliitostaan 4v., minun poika ed. avioliitosta kohta 7v., ja nyt tämä meidän yhteinen trinssessa 1v. + täytyyhän tuo Malla- "maasika" mainita joksi tätä meidän labbis-koiruutta nimitetään. :D
Oiskohan vielä jotain mitä vois mainita, niin nohh, kotona tällä hetkellä olen hoitelemassa tätä meidän pienintä ja töihin haaveissa ensi vuonna jahka suunnittelmat menee niinkuin pitää (osa täällä näistä suunnitelmista jo tietääkin). ;) Kaupallisen alan koulutus on tullu hommattua vuosia sitten (herranen aika sentään, siitäki on JO 7 vuotta, kauheeta mihin se aika juoksee... :eek: )

Hipsukka, ens viikolla passaa tapaaminen ihan minä päivänä vaan mutta kellonaika vois olla aikasintaan jotain 16 tai 17 että keretään täältä sinne teille hurauttaa.

Heitukka, eikun vaan mukaan juttuun ja jos tapaamiset kiinnostaa niin tuossa yllä tuo seuraava ajankohta...

Mutta nyt täytyy mennä kattomaan jokos se pullataikina on lähteny nousuun!

:wave:

 
siis joo Heitukka kuten jo sun aloitukseen laitoin niin olen ykasta, kaks lasta 7v poika ja 7 kk ikäinen tyttö, isäntäkin löytyy, mutta maasikaa meillä ei ole :LOL: :LOL: :LOL: *nauran täällä ihan hysteerisenä* :LOL:

onko sulla minkä ikäiset lapset ja missä asut? Jos et halua tänne julkiselle areenalle sellaisia tietoja kirjoitella niin pistä vaikka ytä? ja niin jo tervetuloa meille kaffelle ens viikolla.. Rohkeesti vaan mukaan, tätä kautta minäkin olen noihin muihin mammoihin vajaa vuosi sitten tutustunut eikä ne ole mua puremmat nielleet ;)

käviskö ens ke kello 16 tai joskus silloin ei ole minuutin eikä niin tunninkaan päälle? Vivecaa, emppulinaan, carina ja heitukka?!?
 
Viveca harmaana
AUTS. Se mun HAMMAS taas. Vai kirjotinko mä siitä tänne? Taisin kirjoittaa. Pitää huomenaamulla kinua päivystykseen pääsyä, ei tästä tuu muuten yhtään mitään...

Neuvolalääkärissä käyty, kaikki ok. Painoarvio oli 460g. Niin se vaan kasvaa. Omasta painosta ei onneksi ollutkaan huomauttamista, tais mun eiliset paniikinomaiset painonvähennyskampanjoinnit auttaa. Eli kuituja, kuituja ja 2 lenkkiä! :LOL: Ainut, että verenpaine oli vähän noussut, toivottavasti ei oo taas sama ruljanssi kun poikaa oottaessa, että lopussa mittailtiin useammin, kun meinas nousta jo liikaa... :/

Yllätysvieraitakin käväisi, pojan mummo ja kummitäti. Ihan kiva, mitä nyt piti paniikissa taas siivota... Kummasti sitä ehtii saada kämpän kiiltämään pienessäkin ajassa kun yksin saa siivota!

Hipsukka: Tapaaminen ensvko:lla ok. Me ollaan aina valmiita tapaamisiin, ja ajallakaan ei oo hirveesti merkitystä! Ei oo pahemmin menoja ei... Ja nyt voi taas syödä sitä pullaa hyvällä omalla tunnolla kun ensi neuvolaan on niiiiiiiin pitkä aika! ;)

Hannelle pidetään peukkuja että suunnitelmat edistyy töiden suhteen. Yritin yks päivä kurkkia netistä niitä kursseja, mut en löytäny mitään sopivaa. Mutta HYSHYS eipäs kerrota sen tarkemmin!

Jees. Lisää taas kun inspis iskee. MOIX! B)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.09.2005 klo 14:27 Viveca harmaana kirjoitti:
Jos Hannella on MAASIKA, niin täälläpä kirjoittelee

MAHASIKA!!! :LOL: :LOL: :LOL:

(Oonkohan mäkin vähän väsynyt??? :ashamed:)
*reps**kops* tämä painuu nukkumaan ennen jumppaa tai saa siellä ihan hysteerisen kohtauksen ja kanssa ihmiset kutsuu valkotakkiset noutaan puupaa autolla mua :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.09.2005 klo 14:31 hipsukka kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.09.2005 klo 14:27 Viveca harmaana kirjoitti:
Jos Hannella on MAASIKA, niin täälläpä kirjoittelee

MAHASIKA!!! :LOL: :LOL: :LOL:

(Oonkohan mäkin vähän väsynyt??? :ashamed:)
*reps**kops* tämä painuu nukkumaan ennen jumppaa tai saa siellä ihan hysteerisen kohtauksen ja kanssa ihmiset kutsuu valkotakkiset noutaan puupaa autolla mua :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :ashamed:
Voi hertsyykkel näitä teijän juttuja!!! :LOL: :LOL:
Mutta se nauruhan pidentää ikää ja nauretaan nyt vaan kaikki porukalla oikeen kunnolla... :LOL:

(toivottavasti Heitukka ei heti alkuun säikähä näitä meijän juttuja ja mee oikopäätä pois täältä!!! :attn:)
 
tuli vaan mieleen että olin mainosten uhri ja ostin sitä vanish öksyäksöniä eli punaista tahranpoistoainetta (tai siis punaisessa purkissa olevaa mutta se aine oli valkoista blää mitähän minä oikein sekoilen taas) no kuiten niin ei kyllä auttanut piikan vaatteisiin ottaman perunaporkkanaa pois \|O hyi jäi vaan kauhea haju vaatteisiin että piti laittaa ylimääräiselle huuhtelulle :eek:
 
hennis

Vai että maasika ja mahasika :LOL: :LOL: hih. Joo kyllä se passaa se tapaaminen keskiviikkona mulle ois parempi aika se 16.00 niin ei kovin väsy tuo neiti kun aikasemmin pääsee liikkeelle. =) =) Juu oliskohan täällä sitte se VILLISIKA hihihihih :LOL: :LOL: ;) Jeps mutta ukkoa ootellaan kotia että sais siivotuksi loppuun joten palataan juttuloiseen taas MORO :wave: =) =)
 
Viveca harmaana
nöf nöf taas kaikille "Miss Pinkeille"... Pikkupossu innostu ottaan supertirsat, nukkunu jo 2 tuntia! Ja mulla on tylsää... Ei keksi mitään tekemistä kun pitää vaan kytätä et no joko poitsu heräis....

Jees pois. On niin ihme jutut että pakko häippästä ennenkuin menee se kuuluisa katu-uskottavuus. Joo just, niinku sitä oiski joskus ollu... :LOL:
 
hipsukka! asun toivonpuistossa. ja lapset poika täyttää huomenna 3 vuotta ja tyttö on 3 viikon ikäinen.olen nyt ollut kotiäitinä. ja aviomieheni on töissä. oletko minkä ikäinen ja missä päin asut? täytyy kertoa sen verran että olen aika ujo alkuun kun tutustun uusiin ihmisiin. ja on juttu hukassa.
 
hennis
Mammelit MITES OIS SAUNAILTA MEILLÄ LAUNTAINA? hannen kans oli jo juttua siitä. =) :attn: :attn: heitukka rohkeasti messiin vaan mä oon muuten 29v ja ukko kulta 30v neiti siis 2v ja Kalajoella asustellaan. =) =) =)
 
hennis! mulla tahtoo olla että mitä jutun aihetta mä yleensä keksin tai mistä aloittaa. olen aika ujo alkuun kyllä. voi mulle kyllä käy sauna ilta. mut lauantaina pitäs siivota ja leipoa. kun pojalla on synttärit. ja onko täällä mahdollista kulkea esim kimmppa kyydillä jos on joku tapaaminen.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.09.2005 klo 16:47 hennis kirjoitti:
Mammelit MITES OIS SAUNAILTA MEILLÄ LAUNTAINA? hannen kans oli jo juttua siitä. =) :attn: :attn: heitukka rohkeasti messiin vaan mä oon muuten 29v ja ukko kulta 30v neiti siis 2v ja Kalajoella asustellaan. =) =) =)
Niin tai tähän vielä lisätäkseni että oli puhetta siitä SaniFani hommasta TAI sit tuo saunailta, jompsis kumpsis? Kumpikos se immeisiä kiinnostais ja passaisko tuo tämän viikon lauantai??? Mulle passais tällä viikolla paremmin ku hyvin, kun näyttää siltä että isännän etelään lähtö siirtyy vähintäänki ens viikolle, nii pääsisinpä minäki sitte. Mutta tuota SaniFani hommaa vois kyllä miettiä ihan siltä kantilta että haluttasko me mammat ihan keskenämme sinne lilluskelemaan vai otettasko me nää lapsukaisetki mukaan...

Ihana pullan tuoksu leijuu pitkin asuntomme "ilmakehää"... :LOL: Sain leivottuaki ja nakkasin isännälle että kuinkas usein sitä pitäs meillä leipoa että sais kiertoilmauunin sit ku uuni ostetaan, (aiemmin nimittäin meinas ettei meille kannata ostaa kiertoilmauunia ku sille ei oo riittävää käyttöä) tuumaspa vaan että vähintäänki kerran viikossa. En tiiä oisko sitä niin ahkera leipoja että ansaitsis tollasen uunin, ei nimittäin turhan tiheeseen tuu leivottua.

Petivaatteet on pihalla, täytyy käydä kohta puistelemassa ja viiä matot tilalle. Tänään ei sitte muuta näämmä kerennykää ku nuo petivaatteet ja matot tuulettaa, mutta jospa sitä sitte huomenna sais ihan siivottuaki.

Heitukka, ootkos ihan Ykasta kotosin? Kyllä sinä äkkiä meidän joukkoon "sulaudut", älä huoli, ei me sua purematta niellä! :LOL: Ei vaan, itseänikin väittäisin ujoksi ja juuri samalla tavalla oon alkuun hiljasempi mutta sit ku tutustuu paremmin niin johan alkaa juttua piisaamaan. Mikäli meidän "sakin" tunnen niin hyvin sulaudut joukkoomme! Niin ja myöhäiset onnittelut vauvan syntymän johdosta, aika tuore tapaus näytti tää teidän nuorempi laps olevan!!

Meillä poika lähti ekoihin sählyharkkoihinsa, saas nähä mitä siitäki tulee... Lähinnä sillä minä kauhistelen ku ettei se homma vaan jäis muutamaan kertaan vaan että mielellään menis sinne useemminkin, ei nimittäin ois yhtään pahitteeksi vaikka liikuntaa harrastaiski.

Mutta nyt pakko mennä tekee noi puuhat ennenku neiti herää päikyiltä, että palataanpa taas! :wave:
 
hanne 26: ollaan asuttu ylivieskassa vasta vuoden. olen haapavedeltä kotoisin. kiitos onnitteluista. joo tyttö on kyllä tuore tapaus. mulla ois ennemmin se sauna ilta.mutta en tiedä miten sit muut tykkää. huomenna pitäs käydä ostaan synttäri tarvikkeet ja la siivota ja su ois sit vieraiden tlo.
 
Emppuliina
Hei Heitukka!
täällä myös yksi tähän ryhmään kuuluva mamma.Minäkin asun Kalajoella ja perheeseen kuuluu 2 lasta,tyttö 4v ja poika 3viikkoa.Sekä isäntä ja myös labbis 5v.Iten olen(pian 22v) ja isäntä 26v.

Hennis:mites ois pääsiskö kyydissä Hipsukalle,kun en ole ennen käynyt?jos jätän tuon vanhemman muksun isännän seuraksi,niin ei sekään pääse liian helpolla. :LOL:

Minä en taida vielä viitsiä sanifaniin lähteä,kun tuosta muksun syntymästä on niin vähän aikaa..mitäs muuten olette siitä mieltä että kun imettää,niin saako käydä yleisissä uimaloissa? :attn: ;) =)

Neiti oli kerhossa tänään,olin sitten porukoilla sen aikaa,kun asuvat siinä lähistöllä.

Tympii,kun on sellainen pyörryttävä olo ollut useana päivänä,pitäis mittauttaa hb ja verenpaineet. :headwall: :/
 
minen pääse lauantaina kun isännällä on menoa, ja se meno on sovittu jo aikaa :/ mutta mepä nähdään sitten ke ja muutenkin kun tuo tyttö ei syö tuttelia (tarjottu on viime viikolla) niin en oikein voi lähteä illan istujaisiin kun maito kulkee mulla matkassa.

Heitukka, tuut sitten ke meille niin näet koko mammalauman kerralla ja kyllä sitä juttua löytyy kun kaikilla on pienet lapset ja ukotkin välillä on aika syvältä pimeästä paikasta :LOL: :D *ja tuo viimenen kommentti on sitten ihan vitsi* ja minä en ole olleenkaan nimimerkkini kaltainen :LOL: ;)

:wave:
 

Yhteistyössä