Puluparven pölinä-pino =) Yka-Kalajoki-Sievi

hennis
Huomenta =) Treffataanko siinä Niemelän autoliikeen pihalla Hanne? sitte vähä ennen puolta kahta. =) =) Ei onneksi kovin tänne myrsky tullukkaan =) Eilen katoin sitä Puhdas elämä lapselle konserttia ja siinä oli Teknicolor esiintymässä ON MUUTEN HYVÄ!! JIMI ON AIKAS SÖPÖ. ;) :p =) niin ja UNIKLUBI On kans aikas hyvä. =) B) Juu mutta eipä tässä sen kummempaa palataan askaan taas moikka :wave: =)
 
moikka moi!!!
mä en oo ehtiny kirjottelee ja ekaks meni kyl hetki siinäki et tajusin et tonne aikasempaan ketjuun ei kirjotellakaan enää :ashamed: =)
meillä nostettii eilen vesisateessa kattotuolit taloon ja talliin.nyt alkoi sit ees vähän etenee tää rakentaminen. :whistle: on se joka kerta vaa ollu sellanen iso urakka ja jännitysmomentti et tuuleeko liikaa vai voiko noston suorittaa. :whistle: :D
meillä isäntä on vähän flunssanen ja nyt jäi vanhin poikakin koulusta pois ku eilen illalla oli kuumetta ja nenä on ihan tukossa.mulla on itellä kurkku ollu jänskän karhee jo pari päivää mut ei onneks viel muita vaivoja jotka flunssaan viittais. :whistle:
meinasin et leipois tänään pullaa ku näyttää tota pullaa kuluvan aika kiivasta tahtia ku joka kerta ku tontille mennää nii pitää ottaa yks pussukka mukaan et on kahvin kans jotain purtavaa.lapset tykkää ku on jotain pullan tai kakun tynkää ja saadaa olla aina vaa retkellä. :D ja pakko myöntää et kyllä ne itellekin maistuu kahvin kanssa ettei mitään selittelyä mun puolelta :LOL: :p
vai on sitä silmätulehustakin sit liikkeellä. :/ tää on kyl tää syksy aina tällästä älytöntä tautiaikaa. \|O ei varmaa oo ku ajan kysymys ku meillä alkaa yks sun toinen sairastamaan,johan tässä hyvällä alulla ollaanki ku kaks jo on flunssasii. :snotty: :(
tässä just maksoin laskuja ja miten se nyt tuntuuki et oli niin pieniä laskuja nää normaalit kuukausittaiset laskut ku on tässä välillä jo maksellu noita rakentamiseen liityviä laskuja ja ne on sit monta tuhatta euroo per lasku parhaimmillaan. :eek: :whistle: ei oo ilmasta rakentaminenkaan. :/
toivottelenpa tässä nyt vaan hyvät päivänjatkot kaikille ja kyl mä taas koitan tänne kirjotella ku sain taas tän alkuun et uskaltauduin tähän uuteen ketjuun tulla tän ekan höpinäni laittamaan. :LOL:
hepskukkuu vaan :D :wave:
 
Hanne harmaana
Hellurei ja hellät tunteet vaan!!!

Täytyy sanoo että kylmä on, tuntuu ettei sisälläkään "tarkene" ku viluttaa. hyrrr...

Meillä nukuttiin viime yö pitkästä aikaa paremmin, josta voisin päätellä että korva- ja silmätipat neitillä alkaa vaikuttamaan.

Vein poitsun tänään autolla kouluun, samalla kävin kylällä viemässä koululaisten kirpparipöytään tavaraa. Jotenki piristi olla vähä aikaa kotoota pois vaikkei ton kummempaa tehny ja en ollu ku tunnin pois mutta silti. On tää viikko menny melko täysvaltasesti ihan tässä kotona neljän seinän sisällä ollessa, ei ton sairaan/kärttysen neitin kans oo mihinkään viittiny mennä.

Haaveissa ois huomiselle että jos viihtymässä kävis noin niinku yöaikaan, kaikki on vaan kiinni siitä että onko neiti kunnolla tervehtyny siihen mennessä. Tätä mun mahdollista "yhtiökumppania" kyselin kaverix ja aiko pistää harkintaan. :D

Meillä isäntä lähtee nyt sitte ens viikolla ajelemaan paatillaan kohti etelää. Hohhoijjakka, jotenki tuntuu kauheen raskaalta aatella että nyt se lähtee ja ens talvi tulee nyt oleen sitte tätä. Mutta jotenki yritän jaksaa/kestää, kuitenki ku tää talvi menee hyvin nii selvii noista lainoistaki paremmalle mallille ja toivon mukaan ens keväänä päästään tekemään remonttia isommin tälle huushollille. Niinhän se on mitäpä sitä ei kestäis ja yrittäs jaksaa oman kullan ja yhteisen hyvinvoinnin vuoksi...! :/

Mulla meni pää nyt kyllä ihan tilttiin ja menee tää homma peukalon pyörittämiseksi joten täytyy palata juttuun taas kun se luistaa paremmin!

Mutta näemme Emppuliina sitten puol kahden kiekuroissa!! :wave:
 
carina harmailee
heippa taas!!!
kyllä oliki kylmä aamulla. :kieh: pitäis mennä hakee varastosta vähän puita ja laittaa tulet takkaan nii sais vähän enemmän lämpöä tänne sisällekin. :whistle:
mä olin eilen koko päivän raksalla ja jouduin kiipeemään jopa katolle. :attn: hui että ku mua hirvitti et mä tuun sieltä kohta ja vauhdilla alas.ei oo meinaa mikään ihan matala talo. :whistle: ;)
opettelinpa sitte sirkkelöimäänkin ja nyt osaan sit lautaa pätkiä ja muutakin. :LOL: on vähän enemmän mustakin apua tolle ukolle. ;)
meillä meni poikakin taas kouluun ettei se kuumeilu kestänytkään ku sen yhen illan,toissailtanahan se oli vähän kuumeinen. :/ nuhaa kummempaa ei tällä erää meiltä löydy mut ei tässä auta vielä mitään huokasta. =)
parturiin pitäis mennä tänään tossa iltapäivällä ihan vaan leikkuuseen. =) oon tässä miettiny et meenkö siihen tuoliin ja sanon kampaajalle et tee mitä keksit ja lystäät ku ei mulla nyt itellä oo mitään ideoita tän pään suhteen. :LOL: minkähän näkösenä sitä tulis ovesta sit pihalle jos antais vapaat kädet kampaajalle. :/ :D en taida uskaltaa sellasta riskiä ottaa :whistle: :eek: ;)
no teillä on sitte tapaaminen tänään ja oliks se nyt siel emppuliinalla?emppuliinalle vaa terveisiä ja vointeja vauvan kanssa. :heart: =) nuuhkikaa nyt sitte kunnolla sitä vauvantuoksua siel kyläillessänne te muut ku on se vaa niin ihana se vauvatuoksu :D miten ne voikin tuoksua niin hyvälle :/ ;)
ei mut nyt meen teke jotain muutakin ku oon ihan jumittunu tänään tähän koneelle :ashamed:
teve vaa taas ja palaillaas. :D :wave:
 
Hanne harmaana
Pikaisesti tulin heittämään kiitokset kestittämisestä Emppuliinalle! Vauva oli ihanan söpö niinku yleensä kaikki vauvat on, vaikutti ihan kiltiltä jässikältä. :) Jaksuja niin Emppuliinalle kuin muillekin tasapuolisesti!!! :hug:
 
hennis
Jeps kiitosta vaan empuliinalle hyvästä kaffista ja pullasta. :p =) =) Vaavi oli ihana. Miten tässä maltaa oottaa helmikuulle asti...heh ;) =) =) Hanne kyllä se siitä kun alkuun pääset kun isäntä reissussa ja ei onneksi ole kun viikon aina kerrallaan jos se nyt yhtään lohduttaa. =) =) Saa aina Pitkäsenkylälle ajella jos alkaa tympimään yksin olo. =) =) Kyllä täällä kaffit saa. =) =) Jeps mutta eipä tässä sen kummempaa vivecalle kiitokset Puuha Pete levystä. =) =) Vasta palvelukseksi voi sulle tuua jotain musiikkia. Mutta nyt moro =) =) :wave: ja Hauskaa viikonloppua! Hipsukalle paranemista! saatan ens viikolla pistäytyä kun koulussa olen siellä suunalla. =) =)
 
Emppuliina
KAIKILLE KIITOKSET TASAPUOLISESTI TUOMISISTA! =) =) täällä molemmat lapsukaiset nukkuvat niin sain katsoa emmerdalen rauhassa =)
Hipsukalle jaksamista! :hug:
mukava kun kävitte,oli vähän vaihtelua päivään.Otamme uusiksi! ;)

Laitoin isännän hakemaan silmätippoja pojalle,kun ovat viikon verran rähmineet.
mutta nyt menen katsomaan kaunareita joten :wave: :wave: ja mukavaa viikonloppua itse kullekkin säädylle!
 
Huomenta mammat! :wave:

Päänsärky on onneksi tiessään ,mutta vieläkin on todella ahdistunut ja surullinen olo :'( En halua asiasta tällä netissä puhua, joten jutellaan kun nähdään kasvotusten :'(

Emppuliina, mua harmitti ihan hirveästi kun en päässyt katsomaan teidän jäpikkää. Mutta toivottavasti nähdään pian. Voitais seuraavan kerran kokoontua vaikka täällä meillä? :wave:

Carina, oot kyllä aika hurja kun katolle kiikut. Minä jolla alkaa huimamaan kun laitan tarpeeksi korkeat korkkarit jalkaan :ashamed: en ikinä uskaltais kiikkua noin ylös :/ Teettekö te itse sen talon alusta loppuun vain onko se joku pakettitalo? *utelias minä* Mekin ollaan haaveiltu tai lähinnä minä että myytäis tämä meidän nykyinen talo pois ja rakennattasi uusi/isompi tilalle mutta taitaapa se haaveksi jäädäkin :whistle:

Hennis tuu vaan käymään kun olet täällä suunnalla. Mun porukat on koko ens viikon täällä mutta kyllä sekaan sopii.

Hanne, kyllä se siitä menee kun isäntä lähtee :hug: Onhan se raskasta olla kahden muksun kanssa yksi ja varsinkin talvella kun on iso piha jne mutta oot sen verran sisukas tapaus että kyllä se siitä hoituu :hug: Ja kun kannustimena on just isot asiat (remontti) =)

Viveca, onko suunnitelmia ens viikolle?

Oma napaa sen verran että eilisen päivän jälkeen päätin että tämä äiti haluaa nukkua yönsä ja sitten viime yönä en imettänyt tyttöä ollenkaan =) Ihan hyvin meni, itse asiassa paljon paremmin kuin odotin, ei itkenyt ollenkaan vaan muutaman kerran parkasi kun ihmetteli että missäs se tissi vipyy :eek: :D Mutta muuten sitten valvottiin kun tyttö pyöri meidän välissä kuin onnenpyörä, välillä piti kiskoa sitä jalkopäästä takasin ja mua potki ja isäntä puski mutta kyllä sitä tuollaiset ähnäykset ja puhnaukset kestää kuhan ei tarvi itkua ja huutoa kuunella. Ja torstaisen jumpan jälkeen olo on kuin pieksetty :eek: :ashamed: ja edelleenkään mun alamahassa ei ole tuntoa :/ Puhuttiin aamulla just miehen kanssa että koskahan mulla palaa tunto tuonne sectiohaavan tienoille, niin hän meinasi ettei välttämätät koskaan :(

mutta nyt aamukaffelle ja kämpän siivoukseen :wave:
 
hennis
Huomenta =) Hipsukka enköhän minä pieni sekaan sovi ;) :LOL: Ilmottelen minä päivänä oon tulossa ma,ti ja ke on koulua. =) =) Jeps mutta eipä tässä sen kummempaa ai niin carina älähän tipaha katolta kun kiipeilet. =) =) palataan askaan taas moikka :wave: B) =)
 
Emppuliina
Meidän neitillä nousi eilen kuume ja oksensikin kerran.Nyt on sitten aamusta ollu pirteämpänä.Saa nähdä menikö se sillä ohi.

Hipsukka:juu,kyllä tässä ehditään näkemään =) =)
mua meinaa haukotuttaa,kun pikku-mies kans heräili useamman kerran yöllä.
täytyy tästä kai hetkeksi mennä lepäämään.
Hennikselle: opiskelu-iloa!
;) =)
 
Tervehdys!

Kattokaas ku minäki oon vaivautunu kirjautumaan ja oon ihan mustana täällä..! B)

Emppuliina, toivotaan että kuume/tauti meni sillään ohi eikä tuu muuta ja tosi paljon sulle jaksuja neitin ja pikkumiehen kanssa! :hug:

Hipsukka, erittäin paljon haleja ja jaksuja sun tilanteeseen!!! :heart: :hug:

Carina, mua kiinnostaa yhtälailla niinku tota Hipsukkaakin että mimmonen talopaketti teillä on ja innolla otan muutakin tietoa vastaan rakentamiseenne liittyen. Joskus on meilläkin haaveissa rakentaa se oma talo, mutta siihen suottaapi mennä hyvinnii semmoset 5-10 vuotta ennenku oikeesti aletaan tositoimiin. Toki kannattais alkaa kovasti kattelemaan tontteja ja miettiä eri vaihtoehtoja valmiix ja mikä jottei sen tontin vois jo ostaa jos oikeen soppeli löytyy.

Hennikselle jaksuja opiskelujen suhteen! :)

Minä "leikin" parturitätiä eilen ja leikkasin kultamussukalta hiukset (isännältä siis :LOL: ), totes vaan parturoinnin päätteksi että sehän nopeesti kävi, nopeemmin ku ihan oikeessa parturissa. :D

Raktori jyllää eestaas peltoo, nyt jo ties monennettako päivää, on perunannosto käynnissä. Kätevän näköstä hommaa ku koneella nostetaan ja penkeistä tulee sellasia tasasen näkösiä ja vois luulla ettei perunaa oo olleskaan vielä nostettu. :D Ymmärsittäköhän mitä mahdoin tarkottaa... :LOL:

Meillä on neiti edelleen kärttynen ku mikäki... Seuraavaksi täytyy alkaa testaan että jos hän onki maidolle allerginen ja on massuvaivaa ja siitä johtuu tuo kärttyisyys. Nyt neiti on siirtyny kokonaan "oikeelle" maidolle ja kukapa tietää vaikka on maitoallergikko tai laktoosi-into niinku isänsä (on siis into :) ). Jos ei selvyyttä löydy, nii seuraavaksi mennään kyllä yksityiselle jos siellä tietäsivät paremmin ku joskus vaan tuntuu että nuo tk:t on sellasia arvauskeskuksia.

On niin ihanan hiljasta ku pojat ei oo tässä ja neitikin nukahti äskettäin. =)

Mulla on tiedossa tälle päivää toooosiii pitkä lenkki... Isäntä lähti poikansa kanssa heti aamusta kuuden aikana ajelemaan Raaheen kun oli vinssin hitsaushommia ja kuinkas ollakaan mulla ei oo autoo ja maito on melkiis loppu. Oiskohan tonne meijän lähikaupalle matkaa sellaset 5 kilsaa ja sen kun linttassee ees taas nii sehän tekee 10 km, hui kauhee, oonkohan ihan kuollu ton lenkin jälkeen!! :eek: Meikäläinen ei oo kyllä tota liikuntapuolta harrastanu millon lie viimeks ihan vakituiseen ja säännöllisesti, että täytyy nyt ottaa itteesä niskasta kii ja alkaa lenkkeileen ihan päivittäin.

Ei mutta täytyy lähtee nyt pikkaseks aikaa pötkölleen, että jaksaapi sitte lenkkeillä ihan kunnolla.

Se on moicca tältä erää! :wave:
 
Tässäpä teille mammat lauantaipäivän pähkinä:

Istukaa tukevasti tuolilla selkä suorassa, nostakaa OIKEA jalka ylös noin 10 cm laattiasta ja pyörittäkää jalkaa ilmassa myötäpäivään, pyörittäkää jalkaa hetkenaikaa ja samalla kun jalka pyörii niin piirtäkää OIKEALLA kädellä ilmaan kuutonen (6) :eek: :LOL: :LOL: :LOL:

;) :wave:
 
carina harmailee
moikka mammat!
täytyy äkkii jotain laittaa vaikka noi raksahommatkin jo kutsuis. =) mulla on kohta ruoka valmiina nii sitte täytyy heti ruuan päälle lähteä taas ahertaa. :whistle: aamulla jo käväsin kaupassa mut tän kämpän siivouksesta ei oo tietoakaan. :ashamed: mä oon silti ottanu sen kannan että nyt raksa-aikana ei tarvi olla niin vimpan päälle tän asunnonkaan ku eihän täällä juuri ehi olemaankaan. :whistle: ;)
no nyt tää taliaivo ei taas muista ketä tästä meiän projektista kyseli mut vastaan nyt ihan näin yleisluontoisesti. :ashamed: :/
nii meille ei tuu mitään pakettia vaan ihan vaan pitkästä tavarasta rakennetaan alusta loppuun. =) todettu et se tulee sillai niin paljon halvemmaksi ettei meiän kannata sitä talopakettia ottaa.vielä ku mies on ollu timpurin hommissa monta vuotta(ei kylläkään tällä hetkellä) nii se osaa ite sit tehä kaikki. :D sähkö ja putkityöt tulee sit tekee joku muu ihan vaa sen takia et niitähän ei kannata ite tehä ku sit jos joskus joku pamahtaa rikki nii ei vakuutus taitais korvata ku ei ole alan ammattilainen tehny eli ton takia ei noita hommia ite tehä. :attn: ;)
mä sitte jouduin eilenkin katolle taas kiipeemään ja kyllä mua vaa hirvittää aika julmetusti siel ylhäällä. :eek: :whistle: onneks eilen ei tarvinnu ku kerran kiivetä sinne katolle asti.tikapuille jouduinki sit kiipemään sen sata kertaa ja ihan sinne räystäälle asti et korkeella sitä on sielläki. :whistle: :LOL: mä koitan kovasti ettei mun tarvis katolle mennä mut minkäs teet ku käsky käy :/ :LOL: oon mä ukkoa varotellu et hautajaiset voi olla eessä jos kovin monta kertaa käsket mun ylös asti kiivetä.on se ihan kauhee paikka ja vielä ku meiän talo on niin korkea ku tulee yläkertakin. :whistle: :eek: :/
ei mut nyt mun on ihan pakko mennä syöttää tää mun porukka et päästään joskus sinne raksallekin. :/
mä kirjottelen lisää taas kun ehin.onneks mä sanoin jo alkuun etten välttämättä kauheesti ehi tänne kirjottelee nii ei nyt sit tarvi ottaa mitään stressiä tästäkään. :LOL:
vointeja vaan kaikille ja hauskaa viikonloppua!!! :D
:wave: =)
 
Heipsan taas!

Nyt on sitten lenkit lenkkeilty, eikä mennykään ku sellanen rapia tunti tossa kauppareissulla. Niin ja hengissä ollaan! :wave:

Ruokaa pitäs vasta nyt alkaa laittamaan, vähä lipsuu aikataulut oman syönnin osalta kun ei oo muuta perhettä kotona ruokaa vaatimassa. :whistle: Ajattelin laittaa ranskiksia ja kalapuikkoja uuniin...

Carina, kyllä ootte aikamoisen haasteen ottaneet vastaan valitessanne rakennusmuodoksi rakentaa itse. Vaatii varmasti pitkäjänteisyyttä, sinniä ja kaikkee muuta teiltä molemmilta että projekti onnistuu!! En toivo muuta kun "myötäisiä tuulia" projektin kanssa!!! :attn:

Hipsukka, eiks olis himpun verran haastetta tohon "jumppatehtävään" jos pyöritteliski kasia kutosen sijaan?!?!

Missäs muuten VIVECA on, ei muistaakseni oo kirjotellu tänään, JUHUUUU!!!

Mutta nyt täytyy lähtee lämmittelemään uunia, jotenska morjenttes! :wave: :wave:
 
hennis
Niin mulla kans tuli se kaheksonen mieleen mitä pyöritellä.... ;) :D Hei onkos muut mammat muistellu "nuoruus" vuosia ja katellu mc gyveriä eli ihmemiestä?? On se vaan aika epeli selviää vaikka kuinka kiperästä paikasta.. ;) =) =)

 
hennis
Huomenta Meillä isäntä oli eilen Merisärkällä vielä nukkuu rapulaansa. :D Joo mutta eipä tässä sen kummempaa jokos se Hannen pikku neiti alkaa tokeneen? =) =) Hipsukalle iso :hug: kyllä se siitä =) =) Jeps mutta nyt aamupuuhiin joten moikka :wave: =)
 
huomenta! :)

minäkin pitkästä aikaa tänne pistäydyin..
en sartsukastakaan ennemmin kuullut,suuri osaanotto koko perheelle ja :hug: .

"toivon sinulle ystäväni,
että elää taas uskaltaisit,
että suurien surujen jälkeenkin
ilon siiville nousta saisit.

toivon sinulle ystäväni,
taivaan raikkaat ja lempeät tuulet,
että kaikkina elämän päivinä
ilon löydät ja lohdun kuulet.

toivon sinulle ystäväni,
ettet lakkaisi luottamasta,
vaikka vielä on aivan hämärää
kevään pelto on roudassa vasta.

toivon sinulle ystäväni,
kaikkein kauneinta elämässä,
että rakkaus,puhdas,ikuinen
sinut ympäröi juuri tässä"


meillä satoin perjantai-lauantai yönä ensilumi..lapset oli aamulla ihan innossaan..kyselivät sitten jo joulupukkiakin.. :D
perjantaina oltiin smurffiinalla iltaa viettelemässä ja käytiin hunksejakin katsomassa..oli kiva ilta!!!
..tässä vain pikasesti siis ilmotin etten aivan kokonaan oo teitä unohtanut..nyt ruuan laittoon kun aattelin pitkästä aikaa tehdä perunamuussia ja karjalanpaistia :p sitten katsoon kodinasuntomarkkinoita et saa vielä hirveemmän talo kuumeen päälle.. :wave:

 
Emppuliina
:wave: huomenta-päivää!
näyttäisi siltä että neitin tauti meni yhdessä illassa/yössä ohi. =)
Laittelin juuri molemmat koneet hyrskyttään.Kummasti sitä tuo pikku-ukko saa lisää pyykkiä kehiin. =) =)
Saapa nähdä jaksaisko huomenna aamusta lähteä perhekerhoon,vähän vaihtelua tähän sisällä oleiluun.ja jos ilmat on hyviä niin pitäis pikku-ukkoa vähän ulkoiluttaakin. ;)
juu,mutta taidan kömpiä hetkeksi vaakatasoon,kun pienempikin nukkuu. :wave: mukavaa sunnuntai-päivää!
 
Hanne harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.09.2005 klo 11:08 Emppuliina kirjoitti:
:wave: huomenta-päivää!
näyttäisi siltä että neitin tauti meni yhdessä illassa/yössä ohi. =)
Laittelin juuri molemmat koneet hyrskyttään.Kummasti sitä tuo pikku-ukko saa lisää pyykkiä kehiin. =) =)
Saapa nähdä jaksaisko huomenna aamusta lähteä perhekerhoon,vähän vaihtelua tähän sisällä oleiluun.ja jos ilmat on hyviä niin pitäis pikku-ukkoa vähän ulkoiluttaakin. ;)
juu,mutta taidan kömpiä hetkeksi vaakatasoon,kun pienempikin nukkuu. :wave: mukavaa sunnuntai-päivää!
Kuules Emppuliina, eikös se perhekerho ollu kymmenen aikaan??? Ajattelin että jos meijän sakki ois aamulla riittävän ripeenä ja kerettäs nii meki voitas ihan hyvin tulla, mitäs tuumisit jos treffattas siinä seuriksen edessä???

Nyt petit ojennukseen ja jos kerkeis asuntomarkkinoita kattomaan jos eivät oo jo menny...
 
Kiitos millamaria kauniista sanoistasi!

Me joudumme lähtemään Utajärvelle huomenna kun se oli sellainen pakollinen juttu jota ei oikein peruuttamaankaan pysty.Yhtään ei huvittaisi mutta samapa se missä suren.Vaikka sitten siellä Utajärvellä joudun Tapanin äitiä kestämään.

Tässä koitan päivä kerrallaan.Kynttilöitä on poltettu jokapäivä aina kun vain sisällä ollaan.Otto vain haluaisi olla ulkona joten mikäpäs siinä.Ollaan sitten ulkona kun vihdoin meidänkin pihalle saatiin keinu ja hiekkalaatikko.Mutta nyt on mentävä viemään pyykkiä ulos.Ja pakattavakin olisi.Oltiin ajelulla ja Otto nukahti autoon ja siellä nyt nukkuu ja Tapani meni korjamaan jotakin.
 
Viveca harmaana
Heips.

Sen kummempia kommentoimatta.

Täällä podetaan päänsärkyä. Koko aamu menny vaan maatessa ja ollessa. Eilen oltiin Kokkolassa ostoksilla, oli kiva päivä, syömässäkin käytiin Pedrinaksessa. Olkkariin löytyi kattolamppu ja keittiöön verhokankaat, eikun ompelemaan. Olisin jo ommellut ellei olisi näin kökkö olo. Höh.

Palailen asiaan kun on inspiraatiota kirjoittaa ja virtaa enemmän. Laiskaa Sunnuntaipäivän jatkoja!

 

Yhteistyössä