Pukeeko joku teistä oikeasti lapsensa näin pellen näköiseksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihmettelijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Suomessa lapset ja aikuiset puetaan aina hemmetin tylsiin perusvaatteisiin. Ihanaa, etta jollain on sentaan vahan huumorintajuakin pukeutumisessa. Ei kaiken tarvitse olla niin VAKAVAA!

No minusta lapsen voi pukea myös tyylikkäästi, söpösti ja värikkäästi ilman että tekee siitä peikon, klovnin tai lohikäärmeen. Mutta näemmä tuontyyliset puvut ovat suosittuja, joten pitääpä varautua pitämään naama sitten peruslukemilla kun muksu kasvaa ja lähdemme puistoilemaan. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Ihmettelijä:
Suomessa lapset ja aikuiset puetaan aina hemmetin tylsiin perusvaatteisiin. Ihanaa, etta jollain on sentaan vahan huumorintajuakin pukeutumisessa. Ei kaiken tarvitse olla niin VAKAVAA!

No minusta lapsen voi pukea myös tyylikkäästi, söpösti ja värikkäästi ilman että tekee siitä peikon, klovnin tai lohikäärmeen. Mutta näemmä tuontyyliset puvut ovat suosittuja, joten pitääpä varautua pitämään naama sitten peruslukemilla kun muksu kasvaa ja lähdemme puistoilemaan. :)

Tuskin kukaan käyttää _ainoastaan_ tuollaisia vaatteita. Ja nauruhan pidentää ikää. Huumorimielellähän niitä pidetään.

Mitä eroa sillä on, että on lohikäärmeen kuva paidassa tai päässä hattu?

Luulisin, että tuonhintaisia ehkä arankin värisiä fleecehaalareita ei puistossa rymyämiseen tuhlata :)

Siis tämä olisi ihana :D

http://www.mielihuvitus.com/verkkokauppa/naytaKuva.php?tuotteen_id=10&pic_id=437

meillä on tapana pukea lapselle omia huppareita, kun hän näyttää niin söpöltä hobitilta niissä. Kätevää, jos hällä olisi oma ;)

Meiltä löytyy tinttu-haalari ja ollut aivan ihana! Lähinnä käytetty auto/kauppahaalarina. Ulkoleikkeihin kuorivaattet :)
Minusta on ihanaa, että lapsen voi pukea "lapsellisesti".
Lapsikin tykkää kovasti.

Alkuperäinen kirjoittaja äippis:

Peesi!

Peesaan myös.
Ehkä vika löytyy itsestä, jos näiden pitämisessä näkee jotain pahaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Rötvis:
Ihania! Ei nyt ihan arkikäyttöön mutta juhliin tai jonnekin....

Juhliin joku lohikäärmepuku?? Siis jonnekin naamiaisiin joo, mutta esim. häihin tai rippijuhliinko??

Höh, no häihin vaikka joku kukkamekko minkä joku taisi jo linkittääkin, lasten synttäreille tai naamiaisiin lohikäärmepuku

hah hah. puepas tuolta tommonen lohikäärmepuku tai kukkapuku, ja lähe reissuun eurooppaan tai jenkkeihin, ja kato montako samanlaista tulee muka vastaan!!

varmaan porttikiellon saisitte koko maahan

Alkuperäinen kirjoittaja höpöhöpö:

hah hah. puepas tuolta tommonen lohikäärmepuku tai kukkapuku, ja lähe reissuun eurooppaan tai jenkkeihin, ja kato montako samanlaista tulee muka vastaan!!

No ei kai tarkoitus olekaan SAMANLAISIKSI pukea kaikkia??
Ihan varmasti siellä näkyy niin montaa lajia pukeutumista, ettei kukaan sen pidempään katso, paitsi ehkä hyvällä ja kehuen :) Muualla kun osataan tuo paremmin kuin täällä ahdasmielisten maassa.

Antaa kaikkien kukkien kukkia :)

Mä en laittais mitään mun lapsen päälle mitä en itse pystyis pitämään kaupassa tai julkisella paikalla ni voin sanoo että ei ikinä! :DD *joku on tehnyt itsestään pelleeeeneeen laaalaalaa* Tietty onhan näitä aikuisia joil on näitä peikko/tukkahattuja jotka lähinnä säälittää kun huvittaa..persoona pitää kaivaa esiin vaatteilla ku muuten ei oo.

Alkuperäinen kirjoittaja Oh!:
Mä en laittais mitään mun lapsen päälle mitä en itse pystyis pitämään kaupassa tai julkisella paikalla ni voin sanoo että ei ikinä! :DD *joku on tehnyt itsestään pelleeeeneeen laaalaalaa* Tietty onhan näitä aikuisia joil on näitä peikko/tukkahattuja jotka lähinnä säälittää kun huvittaa..persoona pitää kaivaa esiin vaatteilla ku muuten ei oo.

No hyvä, että sulla löytyy PERSOONAA ;)

noihan on ihania vaatteita! persoonallisia ja semmosia jekkuja :D justiinsa huumorintajun omistaville ihmisille. niille joilla ei huumorintajua olekaan (lue: pipa liian kireellä ) niin niille nuo ei uppoa :saint: :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja höpöhöpö:

et oo sitte paljoa jenkkiläisiä lastenvaatesivustoja katellu... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Oh!:

No en minä kyllä päälleni Autot-collegepaitaa julkisesti laita, mutta sen lohikäärmelakin ehkä voisinkin :D

Yhteistyössä