Pukeeko joku teistä oikeasti lapsensa näin pellen näköiseksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihmettelijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Sairasta:
Heeeei, hauskaa! Nyt kun on tällä palstalla naurettu läpi muiden lapsilleen antamat nimet, niin voidaan seuraavaksi nauraa lasten vaatteille! Aikuismaista naiset, jatketaan samaan malliin.

Ja sitten voidaan vielä jossain välissä kauhistella, mistä näitä koulukiusaajia ja haukkujia tulee. On se vaan kumma...

Peesi! Joskus miekin kyllä ihmettelen, mitä joidenkin palstalaisten päässä liikkuu. Naurattaakohan teitä silloinkin, kun omien lapsukaistenne vaatteita haukutaan karseiksi ja pellepuvuiksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Oh!:
Mä en laittais mitään mun lapsen päälle mitä en itse pystyis pitämään kaupassa tai julkisella paikalla ni voin sanoo että ei ikinä! :DD *joku on tehnyt itsestään pelleeeeneeen laaalaalaa* Tietty onhan näitä aikuisia joil on näitä peikko/tukkahattuja jotka lähinnä säälittää kun huvittaa..persoona pitää kaivaa esiin vaatteilla ku muuten ei oo.

Puet siis lapses aikuisen vaatteisiin vai? Aika rajoittunut ajattelu jos ei ymmärrä että lasten vaatetus saa ollakin vähän lapsellisempaa. Mä en nyt noista tuontyyppisistä juurikaan pidä, mutta jos pitää pojan vaatteissa valita pääkalloja vai lohikäärmeasu niin lohikäärmeet voittaa kuus nolla. Mun mielestä on kamalaa kun lapsille tehdään vaatteita kopioiden suoraan aikuisten vaatteita ihan arkikäyttöönkin.

Aikuisilla nuo tuollaiset Tinttu-tyyliset vaatteet on kyllä vähän noloja mutta lapsille ihan jees koska ne on lapsia.

Alkuperäinen kirjoittaja FMN harmaana:
Heeeei, hauskaa! Nyt kun on tällä palstalla naurettu läpi muiden lapsilleen antamat nimet, niin voidaan seuraavaksi nauraa lasten vaatteille! Aikuismaista naiset, jatketaan samaan malliin.

Ja sitten voidaan vielä jossain välissä kauhistella, mistä näitä koulukiusaajia ja haukkujia tulee. On se vaan kumma...

Peesi! Joskus miekin kyllä ihmettelen, mitä joidenkin palstalaisten päässä liikkuu. Naurattaakohan teitä silloinkin, kun omien lapsukaistenne vaatteita haukutaan karseiksi ja pellepuvuiksi.

Mä pidän huolen, että mun lapsen vaatteita ihaillaan, ei haukuta. Merkkivaatteet alan puodeista, ei halvinta mallia lähi-Cittarista. Seuraan itse muotia ja pyrin myös pukeutumaan muodikkaasti, samat linjat ja trendit pätee lasten muodissa.

Alkuperäinen kirjoittaja MissDaisy:
Mä pidän huolen, että mun lapsen vaatteita ihaillaan, ei haukuta. Merkkivaatteet alan puodeista, ei halvinta mallia lähi-Cittarista. Seuraan itse muotia ja pyrin myös pukeutumaan muodikkaasti, samat linjat ja trendit pätee lasten muodissa.

Mites tuo käytännössä onnistuu? Makuja kun on niin monia, että kaikkia on mahdotonta miellyttää = aina löytyy niitä, joiden mielestä juuri sinun lapsillasi on rumat vaatteet.

mun mielestä voisin tollasia pukeakin lapselle....en nyt joka paikkaan mut miksei saisi kotona heilua tollasissa jos tykkäis...
kaikki roolileikit on muutenki kivoja aj lapsetki saattaa leikkiä milllon mitäkin peikkoa ja lilliputtia niin miksei ne sais pukee sellasia vaatteita joissa viihtyy!!
parempia noikin kun ne "pikkuaikuisen" vaatteet jotka on kopioita äidin ja isisn vaatteista!!
kyllä lapset saa pukeutua lapsen omasesti niin kauan kuin ne lapsia on!!

Siis häh? Satuhahmovaatteita? Ihania, ja lapsen mielestä varmaan aivan ihania! Mun lapsi saa noihin pukeutua jos niin haluaa, kotona, ulkona... annan hänen olla lapsi.

Siis aivan kauheita! Maailmassa pitäis valmistaa vain kahdenlaisia vaatteita: tytöille vaaleanpunaista mekkoa + sukkiksia sydänkuvioilla, pojille tummansiniset paita + housut autologolla.

Verratkaapa huviksenne unq.fi ja tinttu.com vaatteita ja kertokaa mikä fiilis tulee?
Sama materiaali käytössä mutta miten voikin olla niin erilainen tyyli ja tunne mikä niistä tulee...
En ole kumpaankaan aikaisemmin törmänyt uutenä äitinä ,mutta arvatkaapa kumman uusi asiakas minusta tulee ihan webbisivujen kuvien perusteella? :)

Alkuperäinen kirjoittaja Ihmettelijä:
http://www.mielihuvitus.com/verkkokauppa/kauppa.php?tuoteryhma=29

juu ei, eivät ole esittäneet toiveita peikkopuvuista vielä (prinsessapuvuista kyllä) ja kun olivat pieniä, (iässä jossa ei vielä osaa esitää toiveita) en katsonut tarpeelliseksi uhrata monta kymppiä pienten lasten vaatteisiin kun niitä on kaapit täynnä muutenkin, serkkujen vanhoja, ilmaisia. kirpparit täynnä myös asiallisia lähes ilmaisia hyväkuntoisia pienten vaatteita.

joten ei kiitos meille.

Parempi se lapsena on noista tykätä ja niitä käyttää..ei ole edes outoa.

Mielestäni se on outoa kun aikuiset ihmiset hinkuu päälle vastaavanlaisia asuja ja pidetään naamiaiset.se vasta lapsellista ja kammottavan näköistä on.

Kannattaa antaa leikkiä lapsena,niin osaa olla fiksu ja filmaattinen aikuisena

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja höpöhöpö:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Suomessa lapset ja aikuiset puetaan aina hemmetin tylsiin perusvaatteisiin. Ihanaa, etta jollain on sentaan vahan huumorintajuakin pukeutumisessa. Ei kaiken tarvitse olla niin VAKAVAA!

hah hah. puepas tuolta tommonen lohikäärmepuku tai kukkapuku, ja lähe reissuun eurooppaan tai jenkkeihin, ja kato montako samanlaista tulee muka vastaan!!

varmaan porttikiellon saisitte koko maahan

Ihastusta ne varmaan herättäisi.
Suomalaislasten perus-kaupunkireissuasua eli Kuomia ja toppahaalaria kypärämyssyn kera ei kyllä muualla näe, vaan lapset puetaan kauniisti.

hmmm. menepsä pikkukylään keski-eurooppaan, ei pröystäilä vaatteilla kuten suomessa. on ihan mitä vaan kaapista löytynyt, vähän kokokin sinne päin.

Alkuperäinen kirjoittaja MissDaisy:
Alkuperäinen kirjoittaja FMN harmaana:

Voidaan lasta alkaa haukkua juuri siksi kun on puettu hyvin...

Alkuperäinen kirjoittaja pikkumyy:
Aivan ihania nämä www.unq.fi sivuilla olevat vaatteet!
Ihan erilaisia kuin tuon kamalan mielihuvituksen tekeleet jotka tosiaan muistuttavat naamiaisasuja:)

Mulla on varmaan huono maku, mutta aikas samanlaisia tuolta löytyy omasta mielestäni. Tästä sun suosikistasi ei löydy pojille oikeastaan mitään. Oranssi lepakkopipo toki olisi hieno.

Mähän en poikaan pupuksi pue. Vörikäs lepakko, lohikäärme, kettu tai vastaava on piristävää.

Tottakai meiltä löytyy noille pienille lohikäärmehaalarit ja hatut, mutta mummu teki ne vaikka ihan Tintuilta näyttävätkin.. upeat ja lapset tykkää. Sitten pojalle on vielä tintun pörrölohikäärmetakki ja siihen hattu & peikkohattu jota rakastaa ylikaiken. ja tytöllä tintun pörröpupuhaalari hattuineen sekä kukkahattu joka vielä iso.

MIKSI LAPSET EI SAISI OLLA LAPSIA?

Yhteistyössä