Kuka oikeasti ostaa tällaisen merkin lapselleen? :o

Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Mikä muuten on teidän mielestänne duunari? Amiksen käynyt? Peruskoulun käynyt, työelämän kouluttama? Mulla on AMK-koulutus ja pidän itseäni duunarina.

Noi on duunareita munkin mielestä. Tai no, jotkut amk käyneet saattaa olla vaikka markkinointijohtajia, ei ne ole duunareita :)
Mutta lääkäri tekee kyllä käsillään työtä, mutta ei todellakaan ole duunari, koulutus siis myös ratkaisee työn lisäksi.

Alkuperäinen kirjoittaja memmu89:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Lukee tytölläkin bodyssa 'Maailman suloisin prinsessa' mutta en ajatellut hänestä kuitenkaan prinsessaa kasvattaa. :saint:

Hih :D Totta! =)

Nomut sehän on prinsessa sillä hetkellä? Ylipäänsä se että VANHEMMAT haluaa että lapsesta tulee, joko duunari tai akateemikko, miksei lähdetä siitä että opetetaan lapsi olemaan ylpeä ammatistaan ja iloitsemaan siitä teki hän mitä tahansa, sellaista mitä hän itse haluaa?????

Alkuperäinen kirjoittaja Normiäippä:
Alkuperäinen kirjoittaja memmu89:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Lukee tytölläkin bodyssa 'Maailman suloisin prinsessa' mutta en ajatellut hänestä kuitenkaan prinsessaa kasvattaa. :saint:

Hih :D Totta! =)

Nomut sehän on prinsessa sillä hetkellä? Ylipäänsä se että VANHEMMAT haluaa että lapsesta tulee, joko duunari tai akateemikko, miksei lähdetä siitä että opetetaan lapsi olemaan ylpeä ammatistaan ja iloitsemaan siitä teki hän mitä tahansa, sellaista mitä hän itse haluaa?????

No ehkä sen pinssin syvin merkitys ei kuitenkaan ollut, että "minusta tulee isona duunari". Jos se oli ihan vaan vitsi :)

Ylipäänsä se että VANHEMMAT haluaa että lapsesta tulee, joko duunari tai akateemikko, miksei lähdetä siitä että opetetaan lapsi olemaan ylpeä ammatistaan ja iloitsemaan siitä teki hän mitä tahansa, sellaista mitä hän itse haluaa?????

kyse on nyt vaan yhdestä rintanapista....

Alkuperäinen kirjoittaja Rötvis:
MINUSTA TULEE ISONA AKATEEMINEN! Olisko se sitten parempi?

Joillakin on huumorintajua

No miksi pitää ylipäänsä lokeroida? Eikö riitä että on aikuisena aikuinen?

MINUSTA TULEE ISONA AIKUINEN -Pinssi. Oisitkos sitten ostanut?

Meillä lapset sanoi, että kunhan minusta kasvaa ihminen (tarkoittaa aikuinen ) He omissa päätelmissään eivät ole vielä ihmisiä, vaan lapsia :laugh:

Niin pienin elein voi lapsen mieleen vaikuttaa, odotuksia, pettymyksiä kun hän ei niitä täytäkään ym..

Mitä mieltä sä oikein olet asioista? Vaikuttaa ristiriitaisilta nämä sun viestit...

Alkuperäinen kirjoittaja :D:

Meillä lapset sanoi, että kunhan minusta kasvaa ihminen (tarkoittaa aikuinen ) He omissa päätelmissään eivät ole vielä ihmisiä, vaan lapsia :laugh:

Meil on tuo ihan sama, täällä myös ihmisiä ovat vain aikuiset ja lapset on lapsia :)

Niinhän mä tuos jo sannoin aiemmin, että eikö riitä että tulee aikuinen

Alkuperäinen kirjoittaja akat. äiti:
Niin pienin elein voi lapsen mieleen vaikuttaa, odotuksia, pettymyksiä kun hän ei niitä täytäkään ym..

Mitä mieltä sä oikein olet asioista? Vaikuttaa ristiriitaisilta nämä sun viestit...

Siis tällä viestillä kommentoin kommenttia "sehän on vain rinta-nappi"
Mikä kohta oli ristiriitsinen

Niinhän mä tuos jo sannoin aiemmin, että eikö riitä että tulee aikuinen

Hjuumor arvon Normiäippä!!!! :D
Sä oot liian tosikko....

Minusta lääkärikin voi olla duunari.
Ei mikään tk-lääkäri, vaan sellainen, jolla on yksityisvastaanotto.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja h:
Hyvä tsemppaus lapselle. Mitäpä sitä koulussakaan rehkimään, kun duunariksi pääsee aina

No silloin siinä lukis MINUSTA TULEE ISONA TYÖTÖN SOSSUN ELÄTTI

Silloinhan siinä lukis, että minusta tulee isona filosofian maisteri :laugh:

Eikö niillä ole jo tänä päivänä melko vaikea työllistyä omalle alalleen, mutta valtavat opintolainat painaa päälle.

Alkuperäinen kirjoittaja KahviKaisa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja h:
Hyvä tsemppaus lapselle. Mitäpä sitä koulussakaan rehkimään, kun duunariksi pääsee aina

No silloin siinä lukis MINUSTA TULEE ISONA TYÖTÖN SOSSUN ELÄTTI

Silloinhan siinä lukis, että minusta tulee isona filosofian maisteri :laugh:

Eikö niillä ole jo tänä päivänä melko vaikea työllistyä omalle alalleen, mutta valtavat opintolainat painaa päälle.

No ei kai! :o

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Mikä muuten on teidän mielestänne duunari? Amiksen käynyt? Peruskoulun käynyt, työelämän kouluttama? Mulla on AMK-koulutus ja pidän itseäni duunarina.

Noi on duunareita munkin mielestä. Tai no, jotkut amk käyneet saattaa olla vaikka markkinointijohtajia, ei ne ole duunareita :)
Mutta lääkäri tekee kyllä käsillään työtä, mutta ei todellakaan ole duunari, koulutus siis myös ratkaisee työn lisäksi.

Mä en laske korkeakoulututkintoja ja niihin pohjautuvia ammatteja duunariammateiksi. Mä en oikein osaa selittää sitä, mitä tarkoitan, mutta siis akateemiset ammatit ei ole mun mielestä duunariammatteja. En kyllä yhtään muista mitä selitin aikaisemmin :D .

Yhteistyössä