SiisMillainen äiti jättään vauvan vaunuissa kadulle, kun itse syö ravintolassa?:-O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
asia on niin että mun lapset on kaikista maailman lapsista kauneimpia, ihanimpia ,viisaimpia yms.yms. silti niitä ei oo kukaan varastanut. Jos nyt voisitte tämän tiedon saatuanne ottaa vähän rennommin lastenne kanssa että jaksatte sitten kasvattaa, huoltaa, hoitaa ja rakastaa heitä.

Tässö voisi myös kysyä että millainen äiti tai isä sitten ottaa lapsen sinne ravintolaan? Siellähän voi tarjoilija kaataa kuuman annoksen vahingossa lapsen päälle? Humalainen asiakas kaatua pöydän tai lapsen päälle, potkaista lasta ohimennessään, joku voi kulkea terävän veitsen tai haarukan kanssa ohi, ja se voi lentää tai pudota lapsen päälle. Tuolin jalka voi murtua ja sillä istuva lapsi lentää lattialle. Sielläkin voi tapahtua ihan mitä vaan.

tulimme siis tähän, että ne jotka vievät lapsensa hoidettavaksi muualle kun menevät syömään kuin ne jotka hoitavat lapsen itse ja käyvät siinä samalla syömässä ovat vastuuttomia äitejä. Kuulun jälkimmäisiin!

Tämä taitaa aika hyvin sivuta aihetta
"Aikuisten pelot estävät nykylapsen seikkailut kaupungissa"

"Kaupunki (=Helsinki) on todennäköisesti paljon turvallisempi kuin ennen, mutta koettu turvattomuus lisääntyy, vaikkei siihen ole mitään perusteita. "
"Aikuiset pelkäävät kidnappaajia, pedofiilejä ja murhaajia, mutta syyllinen on media. "

http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Aikuisten+pelot+est%C3%A4v%C3%A4t+nykylapsen+seikkailut+kaupungissa/1135250971140

Alkuperäinen kirjoittaja mutta:
mistä tiedät että äiti istui ravintolassa sisällä? ja sekin mua kiinnostaa söikö kalaa vai lihaa?

Oletin näin, koska näin ikkunan takana, vaunujen kohdalla naisen, joka katseli vaunuihin päin usein. En nähnyt lautaselle asti, mitä söi.:-))

Alkuperäinen kirjoittaja Layla80:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kvart över:
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
Alkuperäinen kirjoittaja upupaepops:
En kyllä uskaltais, mutta mä olenkin vähän hysteerinen muutenkin.

Sama vika ja mieleen kyllä tulee heti kaikki mahdollinen kun tuota miettii
Esim.
-Joku humalainen/idiootti/lapsi voi tulla ja tönästä vaunut kumoon tahallaan tai vahingossa.
- Tiellä voi sattua onnettomuus jonka seurauksena vaunuihin voi osua jotain.
-Pyöräiliä voi törmätä vaunuihin tai ohi ajaessaan vaan tuupata vaunuja sen verran että ne lähtevät liikkeelle tai kaatuvat
- vaunut voi syttyä tuleen jos joku hepähuomiossa heittää niihin tupakin
- Jos vauva on vähän isompi, niin se saattaa herätessään kaahia vaunuista ulos ja pudota (tähän vaaditaan vain silmän räpäys niin kuin tuttuni sai todeta..)
ym. ym...

:D
No ei kai nyt sentään..

Humalaisia ja hulluja kyllä mäkin oon miettinyt, ja siksi en jättäisikään suoraan kadulle. Mutta sisäpihalle tai muuhun suojaisempaan paikkaan ei ehkä ekana hullujen katse osu.

Ja vauva ei putoa vaunuista, jos laittaa vaunujen valjaat kiinni.

Tämä vauva vaunuineen oli tosiaan ihan vilkkaalla kadulla, ja vähän matkan päässä iso deekulauma.

Vilkkaalla kadulla todellakin voi käydä ihan mikä vaan noista vicyn mainitsemista tapauksista. Tuo viimeinen tosin ihan yhtä hyvin myös kotipihalla/parvekkeella. Mutta summa summarum, en ikinä vois jättää jossain kaupungilla lasta ulos vilkkaalle kadulle olipa kaupunki pieni tai iso. Hulluja pyörii joka paikassa. Millä todennäköisyyksillä ole p***kaan vertaa väliä jos joku vahinko sattuu just kohdalle ja omalle vauvalle äipän mukavuudenhalun takia!!!!

Sitäpaitsi, kuinka dorka täytyy olla ettei tajua riisua lapselta (toppa)vaatteita jos sisätiloihin tullaan? Jos lapsi siihen herää niin HUI kauhistus!!! Rauhallisista lounaista nyt vaan täytyy tinkiä kun lapsia on kuvioissa mukana. Eiköhän rentoutumisellekin saa sillointällöin ihan varta vasten aikaa järjestettyä niin, ettei lapsi ole mukana...

Ihan samaa mieltä olen kanssasi. Siis mitä sitten todellakin, jos vauva herää kun häneltä riisuu ulkovaatteita, on se kuitenkin parempi niin, kuin että jotain pahempaa tapahtuu.

Itse helsinkiläisenä en missään nimessä jättäis vauvaa pihalle yksin, en vaikka olis aivan lasin toisella puolen. Sen verran on kaikkia ihme hiippareita tullut hypistelemään tyttöä että en vaan näkisi tätä tilannetta sen arvoiseksi. Tyttö on alusta asti ollut mukana ravintolassa, nukkui tai ei.

Alkuperäinen kirjoittaja Tinii harmaana:
Itse helsinkiläisenä en missään nimessä jättäis vauvaa pihalle yksin, en vaikka olis aivan lasin toisella puolen. Sen verran on kaikkia ihme hiippareita tullut hypistelemään tyttöä että en vaan näkisi tätä tilannetta sen arvoiseksi. Tyttö on alusta asti ollut mukana ravintolassa, nukkui tai ei.

Peesi. Juuri viime viikolla tuli joku narkkarin näköinen, sekaisin oleva mies kurkistelemaan rattaisiin. En todellakaan jättäisi yksin, viis siitä vaikka heräisikin.