Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mutta:mistä tiedät että äiti istui ravintolassa sisällä? ja sekin mua kiinnostaa söikö kalaa vai lihaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Layla80:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Kvart över:Alkuperäinen kirjoittaja vicy:Alkuperäinen kirjoittaja upupaepops:En kyllä uskaltais, mutta mä olenkin vähän hysteerinen muutenkin.
Sama vika ja mieleen kyllä tulee heti kaikki mahdollinen kun tuota miettii
Esim.
-Joku humalainen/idiootti/lapsi voi tulla ja tönästä vaunut kumoon tahallaan tai vahingossa.
- Tiellä voi sattua onnettomuus jonka seurauksena vaunuihin voi osua jotain.
-Pyöräiliä voi törmätä vaunuihin tai ohi ajaessaan vaan tuupata vaunuja sen verran että ne lähtevät liikkeelle tai kaatuvat
- vaunut voi syttyä tuleen jos joku hepähuomiossa heittää niihin tupakin
- Jos vauva on vähän isompi, niin se saattaa herätessään kaahia vaunuista ulos ja pudota (tähän vaaditaan vain silmän räpäys niin kuin tuttuni sai todeta..)
ym. ym...
![]()
No ei kai nyt sentään..
Humalaisia ja hulluja kyllä mäkin oon miettinyt, ja siksi en jättäisikään suoraan kadulle. Mutta sisäpihalle tai muuhun suojaisempaan paikkaan ei ehkä ekana hullujen katse osu.
Ja vauva ei putoa vaunuista, jos laittaa vaunujen valjaat kiinni.
Tämä vauva vaunuineen oli tosiaan ihan vilkkaalla kadulla, ja vähän matkan päässä iso deekulauma.
Vilkkaalla kadulla todellakin voi käydä ihan mikä vaan noista vicyn mainitsemista tapauksista. Tuo viimeinen tosin ihan yhtä hyvin myös kotipihalla/parvekkeella. Mutta summa summarum, en ikinä vois jättää jossain kaupungilla lasta ulos vilkkaalle kadulle olipa kaupunki pieni tai iso. Hulluja pyörii joka paikassa. Millä todennäköisyyksillä ole p***kaan vertaa väliä jos joku vahinko sattuu just kohdalle ja omalle vauvalle äipän mukavuudenhalun takia!!!!
Sitäpaitsi, kuinka dorka täytyy olla ettei tajua riisua lapselta (toppa)vaatteita jos sisätiloihin tullaan? Jos lapsi siihen herää niin HUI kauhistus!!! Rauhallisista lounaista nyt vaan täytyy tinkiä kun lapsia on kuvioissa mukana. Eiköhän rentoutumisellekin saa sillointällöin ihan varta vasten aikaa järjestettyä niin, ettei lapsi ole mukana...
Alkuperäinen kirjoittaja Tinii harmaana:Itse helsinkiläisenä en missään nimessä jättäis vauvaa pihalle yksin, en vaikka olis aivan lasin toisella puolen. Sen verran on kaikkia ihme hiippareita tullut hypistelemään tyttöä että en vaan näkisi tätä tilannetta sen arvoiseksi. Tyttö on alusta asti ollut mukana ravintolassa, nukkui tai ei.