Pukeeko joku teistä oikeasti lapsensa näin pellen näköiseksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihmettelijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja höpöhöpö:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Suomessa lapset ja aikuiset puetaan aina hemmetin tylsiin perusvaatteisiin. Ihanaa, etta jollain on sentaan vahan huumorintajuakin pukeutumisessa. Ei kaiken tarvitse olla niin VAKAVAA!

hah hah. puepas tuolta tommonen lohikäärmepuku tai kukkapuku, ja lähe reissuun eurooppaan tai jenkkeihin, ja kato montako samanlaista tulee muka vastaan!!

varmaan porttikiellon saisitte koko maahan

Ihastusta ne varmaan herättäisi.
Suomalaislasten perus-kaupunkireissuasua eli Kuomia ja toppahaalaria kypärämyssyn kera ei kyllä muualla näe, vaan lapset puetaan kauniisti.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Suomessa lapset ja aikuiset puetaan aina hemmetin tylsiin perusvaatteisiin. Ihanaa, etta jollain on sentaan vahan huumorintajuakin pukeutumisessa. Ei kaiken tarvitse olla niin VAKAVAA!

hah hah. puepas tuolta tommonen lohikäärmepuku tai kukkapuku, ja lähe reissuun eurooppaan tai jenkkeihin, ja kato montako samanlaista tulee muka vastaan!!

et oo sitte paljoa jenkkiläisiä lastenvaatesivustoja katellu... :whistle:

just meinasin laittaa samaa :D

noihan on ihania vaatteita! persoonallisia ja semmosia jekkuja :D justiinsa huumorintajun omistaville ihmisille. niille joilla ei huumorintajua olekaan (lue: pipa liian kireellä ) niin niille nuo ei uppoa :saint: :xmas:

Niinpä. Suomessa on ihme kaikki samaan muottiin-ajattelu... Pipoa vähän löysemmälle vaan. Jos ei itse uskalla antaa lasten käyttää noita vaatteita, niin voi silti hyväksyä, että muut antaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Oh!:
Mä en laittais mitään mun lapsen päälle mitä en itse pystyis pitämään kaupassa tai julkisella paikalla ni voin sanoo että ei ikinä! :DD *joku on tehnyt itsestään pelleeeeneeen laaalaalaa* Tietty onhan näitä aikuisia joil on näitä peikko/tukkahattuja jotka lähinnä säälittää kun huvittaa..persoona pitää kaivaa esiin vaatteilla ku muuten ei oo.

No en minä kyllä päälleni Autot-collegepaitaa julkisesti laita, mutta sen lohikäärmelakin ehkä voisinkin :D

Joo en mäkään kyllä, vaikka Salama ihan pop onkin :)

Alkuperäinen kirjoittaja siiri:
noihan on ihania vaatteita! persoonallisia ja semmosia jekkuja :D justiinsa huumorintajun omistaville ihmisille. niille joilla ei huumorintajua olekaan (lue: pipa liian kireellä ) niin niille nuo ei uppoa :saint: :xmas:

Niinpä. Suomessa on ihme kaikki samaan muottiin-ajattelu... Pipoa vähän löysemmälle vaan. Jos ei itse uskalla antaa lasten käyttää noita vaatteita, niin voi silti hyväksyä, että muut antaa :)

niimpä. kaikkien ei tarvi pukea lastansa lindexin/h&m:n/kappahlin tai anttilan releisiin. eikä nuissa oo vikaa, mieki ostan kaikkien nuiden vaatteita lapselleni.

mutta mie oon ite ollu aina semmonen etten koskaan löydä itelleni vaatetta kaupasta ku kaikki on liian rumaa/valjua/samanlaista/mitäänsanomatonta jotenka oon varmaan 20 vuotta tehny vaatteni ite ja valmisvaatteetki tuunaan oman näkösiksi. sama homma muksullani, hän tykkää tietynlaisista niin miksen hälle semmosia hommais. rakastan ite tehtyjä erilaisia ja yksilöllisiä vaatteita.

viitateen tuohon yhteen harmaaseen joka väitti että meiät naurettais esim. jenkkilästä pois jos pukisimme lapsemme esim. lohikäärmepukuihin ja matkustaisimme sinne: mie haluan opettaa omalle lapselleni sen että jokainen saa olla omanlaisensa persoona ja pukeutua niinku haluaa (kunhan on vaatteet päällä ). ihan liian paljon on näitä valmismuotti-ihmisiä nykysin. ja mie kapinoin juuri sitä vastaan.

ihania!

mä laittaisin itsellenikin. hmmm.... pitäisköhän tehdä meille ukkokullan kanssa kesävaatteet. sille noi peikkopöksyt ja mulle tuo peikkomekko... jesh hyvä idea!

Toi ruskea hame vaaleanpunaisella sydämellä oli aivan tosi suloinen!
Kotona voisin käyttää ihan mitä vaan noista, lapsi ainakin tykkäisi!
...ja miksen muuallakin, p'äivän piristykseksi, voisi sitten seurailla ap:n kaltaisen nyrpistelyä... ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:

no en ole :D
kun itse olen paljon siellä paikanpäällä! nätisti lapset puetaan muualla, mutta ei todellakaan naurettevasti. tommoset on naamiaspukuja maailmalla

Hauskaa vaihteluahan nuo vaan ovat. Itseäni enemmän harmittaa se miten kaikkiin lastenvaatteisiin ympätään kaupallisia logoja ja kuvia ja lapset on brändätty jo kehdosta lähtien kiireestä kantapäähän. Mutta sekin harmittaa vain sen suhteen että välillä pitää oikein etsimällä etsiä sopivia vaatteita. Muiden pukeutuminen suuntaan tai toiseen ei ole koskaa minua millään tavalla vaivannut saati sitten häirinnyt. Kaikki tyylillään ja mitä enemmän vaihtelua, sen piristävämmän monipuolista katukuva on.

Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:

kun itse olen paljon siellä paikanpäällä! nätisti lapset puetaan muualla, mutta ei todellakaan naurettevasti. tommoset on naamiaspukuja maailmalla

Niin mäkin olen ja olen kyllä KAIKENLAISTA siellä nähnyt. Toki jossain Floridassa olisivat kuumia fleecepuvut, mutta vastaavanlaisia olen sielläkin nähnyt. Ja siis nättejähän nuo ovat :)

Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Juu ei iske meikäläiseen pukea lapsia peikoiksi..

Nämä tosin ovat mielestäni IHANIA :heart:

http://www.unq.fi/Kategoriat/Mekot.htm

Samantyylisiähän nämä ovat, mitä Tintunkin sivuilta löytyi. Ihania kaikki.

No, jaa...itse asustellut ympäri maailmaa ja kyllä kaikenlaiseen olen törmännyt...ei tuo ihan uutta maailmalla ole :D

tinttun vaateet on ihania ja kyllä meillä tykätään.meillä on vain lohikäärmehatttu ja peikkohaalaari ja viitta.ne on ton 1v .olis enemmän mut ei varaa ja lapsille on myös liivit .lapsilla on oikeus nauttia viis mä muista kun näen että tykkäävät.

Aivan ihania! :D Vois koittaa ite väsätä jotain vastaavaa tulevalle vaaville. Vaikka konttausikäiselle joku lohikäärmepuku :heart: :heart: :heart:

Mä voisin vallan mainiosti pukea lapselle jotain tommosta vaikka kylään mennessä, varsinki kylään mennessä. Ja joskus kotonaki, mutta ei kovimpaan menoon. =)

Heeeei, hauskaa! Nyt kun on tällä palstalla naurettu läpi muiden lapsilleen antamat nimet, niin voidaan seuraavaksi nauraa lasten vaatteille! Aikuismaista naiset, jatketaan samaan malliin.

Ja sitten voidaan vielä jossain välissä kauhistella, mistä näitä koulukiusaajia ja haukkujia tulee. On se vaan kumma...

Alkuperäinen kirjoittaja siiri:

Eiku Hello Kittyä vaan joka kersalle.... :saint:

Yhteistyössä