R
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja lumi:miksi pitää stressata?! minä teen joulujuttuja (askartelua,sisustus,leivonta yms..) vain koska nautin niistä niin paljon. se tuo jouluntunnelmaa. mutta stressiä en ota enkä ainakaan puunaa jotain kaappeja tms. Nautitaan tunnelmasta, hyvästä ruoasta, yhdessäolosta, se on parasta! :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja lumi:miksi pitää stressata?! minä teen joulujuttuja (askartelua,sisustus,leivonta yms..) vain koska nautin niistä niin paljon. se tuo jouluntunnelmaa. mutta stressiä en ota enkä ainakaan puunaa jotain kaappeja tms. Nautitaan tunnelmasta, hyvästä ruoasta, yhdessäolosta, se on parasta! :heart:
Se stressi on varmaan osaksi vain sanonta, tarkoittaen sitä jännityksen tunnetta ja innostusta, toivottavasti ainakin =)
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja lumi:miksi pitää stressata?! minä teen joulujuttuja (askartelua,sisustus,leivonta yms..) vain koska nautin niistä niin paljon. se tuo jouluntunnelmaa. mutta stressiä en ota enkä ainakaan puunaa jotain kaappeja tms. Nautitaan tunnelmasta, hyvästä ruoasta, yhdessäolosta, se on parasta! :heart:
Se stressi on varmaan osaksi vain sanonta, tarkoittaen sitä jännityksen tunnetta ja innostusta, toivottavasti ainakin =)
Meillä kotona se oli juuri sitä itteään. Vielä aatonaattona armoton puunaus ja porukka väsynyttä+kiukkusta kun kauhea hääsäys joulun takia. Äiti oli ja on edelleen viimesen päälle tekijä ja sanoisin että liiallisuuksiin meni ennen. Omassa kodissani siivoan perussiivouksen ja sen verran muuta kun jaksan. En väännä väkisin ja hikihatussa ruokia itse ja vimpan päälle. Joulun pitää olla sellane mukava juhla ja myös lepoa.
Alkuperäinen kirjoittaja se toinen täti:Mun joulunaika alkaa oikeastaan vasta sitten kun leivotaan pipareita eli Itsenäisyyspäivänä. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja lumi:Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja lumi:miksi pitää stressata?! minä teen joulujuttuja (askartelua,sisustus,leivonta yms..) vain koska nautin niistä niin paljon. se tuo jouluntunnelmaa. mutta stressiä en ota enkä ainakaan puunaa jotain kaappeja tms. Nautitaan tunnelmasta, hyvästä ruoasta, yhdessäolosta, se on parasta! :heart:
Meillä kotona se oli juuri sitä itteään. Vielä aatonaattona armoton puunaus ja porukka väsynyttä+kiukkusta kun kauhea hääsäys joulun takia. Äiti oli ja on edelleen viimesen päälle tekijä ja sanoisin että liiallisuuksiin meni ennen. Omassa kodissani siivoan perussiivouksen ja sen verran muuta kun jaksan. En väännä väkisin ja hikihatussa ruokia itse ja vimpan päälle. Joulun pitää olla sellane mukava juhla ja myös lepoa.
juu meidän kotona myös äitillä menee aina yli, kauhee häsäys ja suunnilleen kellon ajat millon joulupuuro, joulusauna, illallinen...ja aina ne samat pinttyneet tavat. ja sitten aattona illalla huokasee että kauheat valmistelut ja nyt se joulu on ohi...voi kun se osais hellittää, ja joka vuosi sanoo et nyt en stressaa...