F
Fleur de la Cour
Vieras
että kertokaapas kaikki jotka inhoatte kaikki hääkliseitä ja hääohjelmia että mitä ne on ja miten niihin vois huumorimielellä 'viitata' kuitenkaan loukkaamatta ketään.. siis kun asia menee nyt näin, että minä ja mieheni olemme olleet ensi vuonna naimisissa 10 vuotta ja kuten olen jo palstalla maininnutkin niin aiomme mennä 'uudestaan naimisiin'! Siis pidämme oikeen juhlat kymmenennen hääpäivämme kunniaksi. Haluan juhlasta romanttisen ja kaikkea sitä minulla onkin jo mielessä, mutta haluan myös sitä huumoria mukaan mikä on suhteemme kantava voima, sillä loppujen lopuksi olemme sitä mieltä että romantiikka on kyllä ihan pepusta, ennemmin tai myöhemmin jompi kumpi kuitenkin pieraisee.. Eli hääkakkua syömme, mutta kaikki muu hääklisee saa olla jotakin hyvin hulvatonta.. Niin ja hääkakunkin ajattelimme silleen, että lapsemme saa leikata sen meille, nykyään kun olemme perhe emmekä pelkkä pari.. Muuten kyllä tiedämme mikä kaikki saa ystävämme innostumaan juhlimaan, että miten saamme heidän tanssijalkansa vipattamaan..