S
surumielinen äiti
Vieras
Olen ollut jo toista kuukautta jotenkin henkisesti väsynyt sekä surullinen (kuin myös olis jonkin laista vihaakin seassa) kun vanhin lapsistani on sairas. Epilepsia epäily. Ja tutkimuksia edessä vielä ja lääkityksen edessä.... Kolme vuotta häntä viikottain kuskattu puheterapiassa ja ei mitään siitäkään oleollut hyötyä vaan turhaan kun puhe taantui ja muutenkin kehitys mennyt alaspäin vaan...nyt vasta alkuvuodesta vasta alkoivat huolistua tytön tilaakun ei puheterapiasta ollut mitään apua ym. vaikka itse olin neuvolaankin huoleni kertonut jo yli vuosi sitten että jotain voiolla vialla mutta kaikki turhaa.... nyt tuntuu että suuri vihakasvaa vaan jotenkin kohtaamutta mitä.... neuvolaako vaiko jopa omaalasta kohtaan en tiedäsitä!
Mutta silti nämä kolmisen vuottamennyt hukkaaelämästä ja turhautunut jo kaikkeen.... olen vaan miettinyt että jos sais ajan taaksepäin niintekisi kaiken toisin josvois.
Ja vielä tämä tytön käytöskin ollut semmoinen jatkuvaa riehuntaa jahuutamistakin päivittäin että siihen olen jo niinniin väsynyt (että tulee mieleen kaikkea kuten esim. tämän lapsen antaminen pois jonnekin hoitolaitokseenym).
Jaksanko tätä enään kauan....vieläkun on toinenkin lapsikin joka nuorimpi jolle tytön takia ei tahdo löytyy aikaa.... kun olen väsynnyt.....ja parisuhdekin on mitä on....yhtä helv....koko elämä!
Mutta silti nämä kolmisen vuottamennyt hukkaaelämästä ja turhautunut jo kaikkeen.... olen vaan miettinyt että jos sais ajan taaksepäin niintekisi kaiken toisin josvois.
Ja vielä tämä tytön käytöskin ollut semmoinen jatkuvaa riehuntaa jahuutamistakin päivittäin että siihen olen jo niinniin väsynyt (että tulee mieleen kaikkea kuten esim. tämän lapsen antaminen pois jonnekin hoitolaitokseenym).
Jaksanko tätä enään kauan....vieläkun on toinenkin lapsikin joka nuorimpi jolle tytön takia ei tahdo löytyy aikaa.... kun olen väsynnyt.....ja parisuhdekin on mitä on....yhtä helv....koko elämä!