En vaan jaksa enään elää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äiti vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äiti vaan

Vieras
Elämäni ollut yhtä helvettiä nuorimman lapsen syntymän jälkeen kun ukkoni heti aloitti sen jälkeen minua syyttelee kaikesta, ja haukkuu minua... joka päivä saa kuulla sitä samaa virtä. Eli olet hullu mielisairas akka, huora, ym, Syyttää vaan minua siitäkun muka olisin hänen elämän pilannut jasiitä kun ei seksiä saakun hän haluu.... itselleni onhalut menneet kaikkein syyttelyjenjahaukkumisen vuoksi ei kiinnosta koko ukko edes seksullisestikaan kuin mukaan kun olen väsynyt.
Henkiaeati olen niin väsynyt kaikesta tuon ukon uhkailuista, haukkumisesta ja syytteleistä, ja hänen taloullisesta hyväksi käytöstä minua kohtaan ei ole taloudellistesti tuki, Minun pitää huolehtia kaikki,koti. lapset ymsilti saan haukut kiitoksena....

EN jaksa

Arvaat varmaan, että joku tulee sinulle sanomaan, että jätä se ukko. No jätä se ukko. Olet ehkä kääntänyt vihan itseesi, jos sinusta tuntuu, ettet jaksa enää elää. Koeta kääntää osa siitä vihasta mieheesi, joka on eittämättä annoksensa ansainnut.

Mä olen tässä eläny 1,8.v ilman seksiä
Ilman taloudellista tai henkistä tukea
MUTTA MÄ NAUTIN ELÄMÄSTÄ
Mies alko haukkumaan ja jopa käyttäytymään uhkaavasti, hanki lähestymiskiellon ja ukko pihalle

Puhu neuvolassa tai soita , tuollaista ei tarvitse sietää. Miehesi tarvitsee myös apua, mutta ota sinä ensin yhteyttä ammattiauttajiin, koska sinä huolehdit lapsistakin.

Toivotavasti tilanne selviää ja elämä selkiää, voimia!!

Alkuperäinen kirjoittaja Äiti vaan;22959081:
Elämäni ollut yhtä helvettiä nuorimman lapsen syntymän jälkeen kun ukkoni heti aloitti sen jälkeen minua syyttelee kaikesta, ja haukkuu minua... joka päivä saa kuulla sitä samaa virtä. Eli olet hullu mielisairas akka, huora, ym, Syyttää vaan minua siitäkun muka olisin hänen elämän pilannut jasiitä kun ei seksiä saakun hän haluu.... itselleni onhalut menneet kaikkein syyttelyjenjahaukkumisen vuoksi ei kiinnosta koko ukko edes seksullisestikaan kuin mukaan kun olen väsynyt.
Henkiaeati olen niin väsynyt kaikesta tuon ukon uhkailuista, haukkumisesta ja syytteleistä, ja hänen taloullisesta hyväksi käytöstä minua kohtaan ei ole taloudellistesti tuki, Minun pitää huolehtia kaikki,koti. lapset ymsilti saan haukut kiitoksena....

EN jaksa

Jaksatpas, sulla on lapsia ja ne tarvitsee sua. Kuinka monta lasta teillä on?

Ansaitset rakkautta ja jos et sitä nyt saa, kuten kirjoitit, ehkä saat sitä vielä jostain muualta?

Olen apua yrittänyt kaikin ppuolin hakee mutta turhaa, en ole saanutsitä apua mitä olis eniten halunnut. Yritn erotakin mutta tuo ängesi elämäänmeidän luokse uhkailemalla että tappaaitsensä. Ja syynä ettei ole varaa omaa asuntoon, olen tuolle ukolle sanonutkin että vaan haluat olla lapsille jw minulle elämänpilaaja jota se on....

Alkuperäinen kirjoittaja äiti vaan;22959224:
Olen apua yrittänyt kaikin ppuolin hakee mutta turhaa, en ole saanutsitä apua mitä olis eniten halunnut. Yritn erotakin mutta tuo ängesi elämäänmeidän luokse uhkailemalla että tappaaitsensä. Ja syynä ettei ole varaa omaa asuntoon, olen tuolle ukolle sanonutkin että vaan haluat olla lapsille jw minulle elämänpilaaja jota se on....

No hei höh, annat uhkailla. Vai onko muka parempi, että ajaa sut siihen pisteeseen, että SÄ tapat ittes?

Alkuperäinen kirjoittaja äiti vaan;22959249:
Lapset elokuussa 5 v tyttö ja poika 2 v 10 kk, voi kun löytyisi se joka rakastaa minuavielä ja lapsia mutta pettyä voin taas

Älä nyt uudesta rakkaudesta vielä haikaile kun et oo edellisestääkään päässyt eroon...
Erohan se on sun ratkaisu, senhän sä' tiedät. Nyt vaan potkaiset ittees ja sit sitä ukkoa perseelle.
Hän on vastuussa omasta elämästään. Et voi mitään jos päättää tappaa ittensä. Sano, että joudut laittaa lasten ja oman hyvinvoinnin hänen edelle. JOnkun on pakko.

Sun vastuulla ap ei ole sun miehes mahdollinen itsemurha. Jos mies on niin älytön että edes viittii tollasella uhkailla, niin se on sen päätös sitten jos veivinsä haluu heittää.

Kannattais nyt nainen vähän aukoa silmiä, mitä sä elämältä haluat? Eikö kuullostais hyvältä mukava ja rakastava koti (se on mahdollinen ihan ilman miestäkin, ,lasten kanssa. Ja mistäs sitä tietää jos joskus löydät SINUN arvoisesi miehen)

Jos et itseäsi jaksa suojella niin suojele edes lapsiasi! Et kyllä jätä lapsia tuollaisen ihmisen käsiin! Sillehän ne jäis jos jotain tekisin itsellesi. Ajatteleppa jos kohtelisi lapsiasi yhtä kamalalla tavalla. Tuollainen kyllä vaikuttaa todella vahingoittavasti lapsiin, jo ihan tämän hetkinen tilannekin. Suojele lapsiasi hyvä ihminen! Heistä voi tuollaisessa ilmapiirissä tulla masentuneita tai ottavat mallia isästään ja kasvavat samanlaisiksi. Ryhdistäydy!

Yhteistyössä