provean alusvaatteet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Siis helvetti mä en kyl oo liittyny mihkään ainakaan tajunnu liittyneeni. Tuli jotain pikkareita postissa enkä tod niitä halua!!! Samperin asiakaspalvelu ei vastaa ja haluan lähettää nää takas ja irtisanoutua... Mihin osoitteeseen ja miten lähetän? Kokemusta?

Mä tilasin joskus provealta jotain hiton isoja pikkareita ja utareliivejä eikä siitä kerhosta meinannut päästä millään eroon. Piti soitella ja lähettää toistakymmentä s- postia kunnes viimein poistivat mut listoiltaan.. Eli yritä soittaa ahkeraan ja laittaa mailia, eikös niitten sivuillakin ole joku linkki mistä voi erota? Muistelisin näin.

Googlaa se provea, niin saat huimasti tietoa siitä, kuinka hankala on irti päästä. Ja jos lähetät ne jo tulleet pikkuhousut takaisin, niin joudut itse maksamaan postikulut.

Mä olen tilannut sieltä ja ollut ihan tyytyväinen, mutta pari juttua jouduin palauttamaan ja nyt niistä palautetuista tuotteista tuli muistutuslasku. Voi perse!

Täytyykin laittaa sinne heti postia ja ihmetellä.

Alkuperäinen kirjoittaja yksi:
Mä olen tilannut sieltä ja ollut ihan tyytyväinen, mutta pari juttua jouduin palauttamaan ja nyt niistä palautetuista tuotteista tuli muistutuslasku. Voi perse!

Ei auta postin laittaminen, sieltä tulee muistutusta niin kauan että lasku on maksettu. Ainakin minulle kävi niin.

Alkuperäinen kirjoittaja :(:

Ei auta postin laittaminen, sieltä tulee muistutusta niin kauan että lasku on maksettu. Ainakin minulle kävi niin.
Kävin just kattomassa nettisivuilta, sieltä kehottivat soittamaan asiakaspalveluun. Täytyy soittaa mutta just nyt en voi.

Sinäkö sitten lopulta luovutit ja maksoit?

Alkuperäinen kirjoittaja :(:

Kävin just kattomassa nettisivuilta, sieltä kehottivat soittamaan asiakaspalveluun. Täytyy soittaa mutta just nyt en voi.

Sinäkö sitten lopulta luovutit ja maksoit?

Pakkohan se oli. Perintätoimiston kautta olisi mennyt liian kalliiksi.

Alkuperäinen kirjoittaja kokenut:
Kertaakaan en oo joutunu posteja maksamaan kun oon palauttanut ja eroon pääsee ihan niinkin että palautat joka lähetyksen, niin ne kyllästyy ja erottaa sut.

Kuinka toimit? Veit vaan sen laatikon postiin? Osoite?
Varmaan 15min oon jo jonottanut puh.palveluun....maileihin eivät vastaa..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kertaakaan en oo joutunu posteja maksamaan kun oon palauttanut ja eroon pääsee ihan niinkin että palautat joka lähetyksen, niin ne kyllästyy ja erottaa sut.

Vein postiin ja sanoin että asiakaspalautus.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Vein postiin ja sanoin että asiakaspalautus.
Mä tein kanssa näin ja nyt tuli siis karhukirje.

Yhteistyössä