prk....mies!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mie"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mie"

Vieras
lainasimme minä ja mieheni(nyt eksä) vanhalta isältäni 86-vuotias 2700 uroa pari vuotta sitten kun mies jäi työttömäksi ja päivärahat viipyivät.Mis lupasi maksaa osuutensa takaisn heti kun nuo päivärahat tulevat.
Maksoimme rahalla puoliksi öljylaskun,sähkön ja talon vakuutuksen (1400 e uroa yhteensä) ja miehen tilille laitoimme tuosta rahasta 1300 euroa ,joilla hän maksoi omia velkojaan (Vippejään kuten myöhemmin selkesi.
Oman osuutni tuosta talon maksuista 700 euroa olen jo aikoja sitten maksanut pois.Mies lyhensi isälleni kahden vuoden aikan pois 1500 euroa ja jäi vielä erotessamme velkaa 500 euroa.
Isäni antoi hänelle maksuaikaa vieelä ,kunhan edes vähitellen pois maksaa.
Nyt tuo ketale oli mennyt laittamaan isän postilaatikkoon kirjeen ,jossa mainitsi ttei ikinä tule enää mitään maksamaan ja jos haluavat rahat on minun n maksettava sillä olen kuulemma velkaa ruohonklikkurin bensasta ja maalipurkeista.Kaiksta olen aina hänelle rahaa antanut ja kaiken ruuan esim 4-vuotta taloon kantanut plus paljon muuta.Lisäksi annoin hänelle aina rahaa kun hänellä oli loppu.Sain saman kokoista palkkaa kuin hän ansiosidonnaista.Sopimus oli että puoliksi maksetaan talon kulut ja lainan.
Lisäksi kirjeessä hän haukkui minut ja vanhempani hirveällä tavalla.
Otin eron koska en enää jaksanut haukkumista ja sitä ttä kännipäissään ei päästänyt minua ja laspia kotiin ym.Haukkui huoraksi(?) ja lehmäksi ym.
Voinko mitenkään saada häneltä noita isän rahoja sinne mistä ne on lainattu?

Yritä poliisin kautta... Teillä ei mitään kirjallista sopimusta asiasta ole, mutta ilmeisesti mies kuitenkin siinä kirjeessään myöntää lainanneensa kun ilmoittaa, ettei mitään aio maksaakkaan?

Aina kannattaa kuitenkin yrittää.

Minkälainen mies edes tekee noin... Ja vielä iäkkäälle ihmiselle, huh....

[QUOTE="anna";24338182]Jos se mies siinä kirjeessään "tunnustaa" lainanneensa ne rahat niin eikö sen perusteella voi tehdä jutusta poliisiasian? Ja samalla kunnialoukkaus- syytteen?[/QUOTE]

Ihan omakätisesti kirjoittanut pitkän kirjeen ja allekirjoittanutkin vielä sen.
Muutenkin laittaa minulle noin 20 viestiä päivässä joissa haukkuu minua .
Luulin että kun otan eron myös pääsen siitä idiootista vapaaksi.

[QUOTE="alkup";24338206]Ihan omakätisesti kirjoittanut pitkän kirjeen ja allekirjoittanutkin vielä sen.
Luulin että kun otan eron myös pääsen siitä idiootista vapaaksi.[/QUOTE]

Ota yhteys poliisiin. Tuossa on kaikenlaista muutakin mukana.... He osaavat sitten neuvoa mitä on tehtävissä vai onko mitään.

[QUOTE="alkup";24338206]Ihan omakätisesti kirjoittanut pitkän kirjeen ja allekirjoittanutkin vielä sen.
Luulin että kun otan eron myös pääsen siitä idiootista vapaaksi.[/QUOTE]

Pidä viestit tallessa ja jos vastaat niihin, niin pidä asialinja. Tee rikosilmoitus tyypistä kunnianloukkauksesta.

[QUOTE="tööt";24338200]Jos ap:n teksti oli älyllisesti liian haastava, suosittelen aku ankkaa lukemiseksi.[/QUOTE]

Kirjoitan tätä tyttöni koneella ,josta puuttuu kokonaan esim.e-kirjain ja siinä vain tuo tappi:)Joten aika sekavaa tekstiä tällä saan aikaseksi ellen oikein kovasti tuota e-kirjaimen paikalla olevaa tappia paina.

[QUOTE="aap";24338217]Kirjoitan tätä tyttöni koneella ,josta puuttuu kokonaan esim.e-kirjain ja siinä vain tuo tappi:)Joten aika sekavaa tekstiä tällä saan aikaseksi ellen oikein kovasti tuota e-kirjaimen paikalla olevaa tappia paina.[/QUOTE]

Ei minulla ollut mitään vaikeuksia ymmärtää tekstiäsi.

Yhteistyössä