PRIMASPANIN avulla raskaaksi tulleita?

Elikkä toivoisin kokemuksia niiltä, joille on aloitettu primaspan lääkitys. Onko raskaus alkanut, onko se jatkunut loppuun asti ja kuinka kauan lääkityksen aloituksen jälkeen tärppi kävi?

Itsellä tausta : 2 X kohdun ulkopulista. 3x alkuraskauden km. Nyt eka kierto primaspan + foliver ( foolihappo) lääkkeillä.

Kokemuksia?
 
Minulla ei ole kokemusta, mutta haluaisin myös niistä kuulla.
Onko sinulle Evangelina lääkäri määrännyt nämä tueksi vai oletko itse päätynyt?
Minulla on hemoglobiini aika alhainen ja verenpaineet salittuissa rajoissa kyllä mutta yläkanttiin kuitenkin. Olen siis itse ajatellu omatoimisesti ottaa disperiinin käyttöön ehkä...
 
Meemir lapsettomuus lääkäri määrännyt toistuvien alkuraskauden keskenmenojen takia. Jos sulla hemoglobiini matala niin ei kyllä kannata omipäin alotella mitään tuommosia lääkkeitä? Jos raskaus toiveena, ei sais käyttää, Niin lukee pakkausselosteessa. Alkuraskauden keskenmenojen syynä voi kuulemma olla istukkaverisuonien tukokset ( siis näin ymmärsin sen lääkärin puheista, saatoin ymmärtää väärinkin). Itse olisin ajatellu että liittyy enneminki johonki vuoto herkkyyteen mut ei se mennykkää niin. Niin sen takia mulle alotettu kyseinen lääke, vaikka pakkausselosteessa varotetaan että ei sais käyttää. Eli kannattaa kyllä olla lääkärin määräys, ettei tee itselleen vahigossa hallaa.
 

Yhteistyössä