Ois kannattanut tehdä ohjeilla se tytär, hötkyillen tulee vain poikia.Alkuperäinen kirjoittaja tyttöä toivonut:Oonko mä tyhmä?
Oltiin tänään rakenneultras ja kaikki ok.
Olin vaan niin kovasti odottanut/toivonut tyttöä kun pari poikaa jo on ja tää jää viimiseksi lapseksi. Sit pääsi poru kun kuulin et onkin taas poika.
Mies sanoi et oon tyhmä. Onhan se poikakin tervetullut, petyin vaan niin kovin.
Sulla ilmeisesti on jonkin asteen häiriö ymmärryksen tasolla kun et ymmärrä selkeätä tekstiä. Otapa ja lue koko ketju uudestaan, jos sullekin avautuis jotain.Alkuperäinen kirjoittaja minttu:Sitä juuri yritän sanoa, että pitäisi osata arvostaa sitä mitä on. Se että toiset eivät osaa arvostaa sitä, että voivat saada terveitä lapsia tuntuu niin typerältä. Toiset kun niitä eivät saa ollenkaan. Puhun toki tietystä perspektiivistä, mutta silti. haluan sanoa että ap, ole onnellinen siitä mitä saat, se mitä saat on niin paljon.Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:No toisaaltaan tämä ap:n viestihän myös kertoo sen, että hänellä on asiat todella hyvin kun näin pienistä asioista tarvitsee itkeä/murehtia.Alkuperäinen kirjoittaja minttu:No siitä huolimatta tuntuu niin pahalta että ihmiset eivät osaa arvostaa sitä onnea mikä heillä on, vaan ottavat sen itsestään selvyytenä. Ja mitä tähän aikaan tulee niin se on tuntunut ikuisuudelta. Suurin osa (90%) kuitenkin raskautuu sen ekan vuoden aikana.Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:Tervetuloa kerhoon...mutta toi sun aikasi jonka olette yrittäneet niin on vasta alkusoittoa monelle ihmiselle. Joten sopiiko jotta tuut laukoo lisää parin vuoden päästä.Alkuperäinen kirjoittaja minttu:Olet aivan täysi idiootti. Me olemme hoitojen kanssa ja ilman yrittäneet lasta 1,5 vuotta tuloksetta ja sen sanon että jos jollekkin se onni suodaan että saa lapsen ja vielä terveen sellaisen, niin piää olla päässä ihan hlvetisti vikaa että kehtaa rutista sukupuolesta
AIVAN JÄRKKYÄ :O
En usko hetkeäkään etteikö ap arvostaisi sitä mitä heillä on ja mitä saavat. Mutta kuten jo aiemminkin kirjoitin niin jos jotain oikein toivoo ja saa tietää ettei toive toteudu niin kirpaiseehan se...edes hetken verran.
niin peesaa tätäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Jokainen sanokoon oman mielipiteensä ja silloin pitää myös olla valmis ottamaan vastaan muiden mielipiteet. itse olen sitä mieltä että jos lapsen sukupuoli on pääsyy lapsen hankintaan, niin silloin kannattaa jättää lapset tekemättä. Minkä ihmeen takia niitä lapsia edes pitäisi olla kumpaakin sukupuolta?Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:Ei tässä kait mitään kilpailua ole.... Mutta ei kait nyt voida ajatella, että kukaan meistä ei saa sanoa omia tuntemuksiaan sillä aina löytyy joku jolla on asiat huonommin tms. Tolla ajatusmaailmallahan ei voi edes iloita siitä et on terve...sillä aina löytyy joku kommentoimaan että kuin kehdataan iloita siitä kun joku on kuolemansairas ...tai toisin päin.
No sitähän me ei tiedetä mikä on ollut ap:n ja hänen miehensä "syy" kolmanteen lapseen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jokainen sanokoon oman mielipiteensä ja silloin pitää myös olla valmis ottamaan vastaan muiden mielipiteet. itse olen sitä mieltä että jos lapsen sukupuoli on pääsyy lapsen hankintaan, niin silloin kannattaa jättää lapset tekemättä. Minkä ihmeen takia niitä lapsia edes pitäisi olla kumpaakin sukupuolta?Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:Ei tässä kait mitään kilpailua ole.... Mutta ei kait nyt voida ajatella, että kukaan meistä ei saa sanoa omia tuntemuksiaan sillä aina löytyy joku jolla on asiat huonommin tms. Tolla ajatusmaailmallahan ei voi edes iloita siitä et on terve...sillä aina löytyy joku kommentoimaan että kuin kehdataan iloita siitä kun joku on kuolemansairas ...tai toisin päin.
kiitsAlkuperäinen kirjoittaja minttu:niin peesaa tätäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Jokainen sanokoon oman mielipiteensä ja silloin pitää myös olla valmis ottamaan vastaan muiden mielipiteet. itse olen sitä mieltä että jos lapsen sukupuoli on pääsyy lapsen hankintaan, niin silloin kannattaa jättää lapset tekemättä. Minkä ihmeen takia niitä lapsia edes pitäisi olla kumpaakin sukupuolta?Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:Ei tässä kait mitään kilpailua ole.... Mutta ei kait nyt voida ajatella, että kukaan meistä ei saa sanoa omia tuntemuksiaan sillä aina löytyy joku jolla on asiat huonommin tms. Tolla ajatusmaailmallahan ei voi edes iloita siitä et on terve...sillä aina löytyy joku kommentoimaan että kuin kehdataan iloita siitä kun joku on kuolemansairas ...tai toisin päin.
No myönnetään en jaksanut lukea tätä ketjua, ainoastaan aloituksen. Nikkiäsi en tunne. Mutta aloituksesta oli pakko tulla kommentoimaan. Tuntui ainakin sen perusteella siltä ettet arvosta sitä että voit saada lapsia. Itse antaisin siitä hyvästä mitä tahansa, siksi olenkin puolueellinen kommentoija. Mutta tämähän on keskustelupalsta, eli...Alkuperäinen kirjoittaja FröbelinPalikat:Sulla ilmeisesti on jonkin asteen häiriö ymmärryksen tasolla kun et ymmärrä selkeätä tekstiä. Otapa ja lue koko ketju uudestaan, jos sullekin avautuis jotain.Alkuperäinen kirjoittaja minttu:Sitä juuri yritän sanoa, että pitäisi osata arvostaa sitä mitä on. Se että toiset eivät osaa arvostaa sitä, että voivat saada terveitä lapsia tuntuu niin typerältä. Toiset kun niitä eivät saa ollenkaan. Puhun toki tietystä perspektiivistä, mutta silti. haluan sanoa että ap, ole onnellinen siitä mitä saat, se mitä saat on niin paljon.Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:No toisaaltaan tämä ap:n viestihän myös kertoo sen, että hänellä on asiat todella hyvin kun näin pienistä asioista tarvitsee itkeä/murehtia.Alkuperäinen kirjoittaja minttu:No siitä huolimatta tuntuu niin pahalta että ihmiset eivät osaa arvostaa sitä onnea mikä heillä on, vaan ottavat sen itsestään selvyytenä. Ja mitä tähän aikaan tulee niin se on tuntunut ikuisuudelta. Suurin osa (90%) kuitenkin raskautuu sen ekan vuoden aikana.Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:Tervetuloa kerhoon...mutta toi sun aikasi jonka olette yrittäneet niin on vasta alkusoittoa monelle ihmiselle. Joten sopiiko jotta tuut laukoo lisää parin vuoden päästä.Alkuperäinen kirjoittaja minttu:Olet aivan täysi idiootti. Me olemme hoitojen kanssa ja ilman yrittäneet lasta 1,5 vuotta tuloksetta ja sen sanon että jos jollekkin se onni suodaan että saa lapsen ja vielä terveen sellaisen, niin piää olla päässä ihan hlvetisti vikaa että kehtaa rutista sukupuolesta
AIVAN JÄRKKYÄ :O
En usko hetkeäkään etteikö ap arvostaisi sitä mitä heillä on ja mitä saavat. Mutta kuten jo aiemminkin kirjoitin niin jos jotain oikein toivoo ja saa tietää ettei toive toteudu niin kirpaiseehan se...edes hetken verran.
Olen onnellinen lapsistani ja siitä, että ne on terveitä. Myöskään en aikonut tulevaa lasta antaa pois, koska onkin "väärää sukupuolta". Ja arvostan kyllä sitä mitä mulla on. Ja se, että toivoin niin kovin tyttöä ei ole sulta tai muiltakaan lapsettomilta pois. Jos niin ahistaa, onko pakko avata koko ketjua? Otsikosta ja nikistä voi kyllä päätellä tekstin sisällön avaamatta koko aloitusta.
mä en puhunut ap:sta nyt ollenkaan vaan yleisellä tasolla. Uskon että ap kuitenkin rakastaa tulevaa poikaansa vaikka tyttöä toivoikin. Mutta mä en edes kehtais tunnustaa että olisin itkenyt koska lapsi ei ollut oikeaa sukupuolta.Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:No sitähän me ei tiedetä mikä on ollut ap:n ja hänen miehensä "syy" kolmanteen lapseen.
Ja hei, nythän on kyse kuitekin vain toiveista.
Ok, luulin et tarkoitit ap:n tekstiä. Mun mielestä se on jonkun tason vahvuus tunnustaa oma heikkoutensa. Ja luuletko ettei ap joskus tulevaisuudessa naura tällekin asialle ?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä en puhunut ap:sta nyt ollenkaan vaan yleisellä tasolla. Uskon että ap kuitenkin rakastaa tulevaa poikaansa vaikka tyttöä toivoikin. Mutta mä en edes kehtais tunnustaa että olisin itkenyt koska lapsi ei ollut oikeaa sukupuolta.Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:No sitähän me ei tiedetä mikä on ollut ap:n ja hänen miehensä "syy" kolmanteen lapseen.
Ja hei, nythän on kyse kuitekin vain toiveista.
Ai, olit pettynyt? Mulla kolme poikaa ja tekemällä ohjeiden mukaan teime tytärtä ja hänet saimme mutta olisin tykännyt pojastakin, ovat he niin reippaita ja reiluja.Alkuperäinen kirjoittaja Heddy-79::hug:
Neljän pojan äitinä ymmärrän hyvin pettymyksesi, mutta pojathan on niin IHANIA :heart:
Varmasti nauraakin ja hyvä niin. Ja on sekin totta että on hyvä osata myöntää omat puutteensa. Mutta kuten sanoin, jokaisella on oikeus mielipiteisiinsä..Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:Ok, luulin et tarkoitit ap:n tekstiä. Mun mielestä se on jonkun tason vahvuus tunnustaa oma heikkoutensa. Ja luuletko ettei ap joskus tulevaisuudessa naura tällekin asialle ?
Millä ohjeilla saitte tytön?Alkuperäinen kirjoittaja huhuh:Ai, olit pettynyt? Mulla kolme poikaa ja tekemällä ohjeiden mukaan teime tytärtä ja hänet saimme mutta olisin tykännyt pojastakin, ovat he niin reippaita ja reiluja.Alkuperäinen kirjoittaja Heddy-79::hug:
Neljän pojan äitinä ymmärrän hyvin pettymyksesi, mutta pojathan on niin IHANIA :heart:
No se on hyvä jotta pystyt pitämään itses kasassa. Ja mikset sä tajua asian ydintä...eiköhän se ap ole ollut onnellinen kun vauvalla on kaikki kunnossa, mutta se asia jota oli toivonut ei toteutunutkaan.Alkuperäinen kirjoittaja niina:aluksi (ekas viestissäni toisaalta ymmärsin ap:tä). En ymmärrä enää, ei tajua ollenkaan asian ydintä. Sinne ultraan mennään katsomaan vauvan rakenteet. Ole kiitollinen kun ne on kunnossa, joskus ne eivät nimittäin ole. Ja se olisi voinut käydä myös sinun kohdallesi. Itse olin ainakin erittäin helpottunut kun niskapoimu ultrassa oli elävä sikiö ja rakenneultrassa kaikki oli ok. En olisi ikinä alkanut itkeä tuollaisen tiedon jälkeen sukupuolesta, oli ne raskaushormoonit kuinka pinnassa tahansa. Pääasiat oli kunnossa, eli ne asiat miksi sinne ultraan menit
Täytyykin muistaa tää jos joskus pyörrän puheeni ja olenkin suostuvainen neljännen lapsen "hankintaan"Alkuperäinen kirjoittaja en muista nimimerkkiäni.:Vanha kaksplussan ohje. Aloitetaan ennen ovulaatiota kolme päivää ennen ovulaatiota ja sit ei enää ola siinä kuussa silloin. Seuraavana kuulla kaksi päivää ennen ja taas sama.jne. Meillä meni neljännelle kuulle ja olin varma että poika mutta eipä ollut. Se on tarkkaa siksi ettei vikkelämmät pokasiittiöt pääse aikaisemmin yritettyjen tyttösiittiöiden edelle.
Eli mä vielä tarkennan...Alkuperäinen kirjoittaja en muista nimimerkkiäni.:Vanha kaksplussan ohje. Aloitetaan ennen ovulaatiota kolme päivää ennen ovulaatiota ja sit ei enää ola siinä kuussa silloin. Seuraavana kuulla kaksi päivää ennen ja taas sama.jne. Meillä meni neljännelle kuulle ja olin varma että poika mutta eipä ollut. Se on tarkkaa siksi ettei vikkelämmät pokasiittiöt pääse aikaisemmin yritettyjen tyttösiittiöiden edelle.
Tiesitkö muuten sitä, että toiset on itkuherkempiä. Vaikkei asia olis kovinkaan iso niinsaattaa se itku päästä, Toiset itkee sitten kun joku vähintään kuolee. Et sinänsä se itku nyt ei ole mikään puntari tässä että ap käyttäytyi typerämmin.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Toivoin, mutta en olisi itkenyt "väärän" sukupuolen takia.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Siis miten sä pystyit? Etkö sä yhtään miettinyt sitä, kun muut ei saa ollenkaan tai saa vain sairaita / kuolleita?Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Kyllähän jokainen saa toivoa kumpaa sukupuolta tahansa, tein mäkin niin raskausaikana, mutta kyllä mulle se pääasia on vauva. Ei sillä sukupuolella ole väliä niin paljon, että sen takia pitäisi itkeä.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Mikä sulla sitten tässä on ongelmana? Onko se ap:n vika että joku ei voi saada? Onko se muilta pois, kun ap toivoo tiettyä sukupuolta?Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ei käy. Miksi pitäisi? Kyllä mä voin lapsia saada, ei ole kyse siitä etten voisi.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Kyllähän hän tuntuu tyytyväinen olevan. Ja mitä se on sulta pois jos joku toivoo tiettyä sukupuolta? Mulla on molempia yksi ja se on todella, todella ihanaa. Käykö kateeksi?Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Aha. Olisit tyytyväinen siihen kolmanteen lapseen, kun kerran sellaisen saat. Eikö sukupuolta tärkeämpää ole terve lapsi. Kaikki eivät saa sellaisiakaan tai syntyy kuollut lapsi. Sitten jotkut kehtaavat väkistä väärästä sukupuolesta.
Mä en oo mitenkään pettynyt, mutta ymmärrän hyvin jos on toiveita sukupuolen suhteen. Ap:han kirjoitti olleensa sillä hetkellä, siellä ultrassa pettynyt.Alkuperäinen kirjoittaja huhuh:Ai, olit pettynyt? Mulla kolme poikaa ja tekemällä ohjeiden mukaan teime tytärtä ja hänet saimme mutta olisin tykännyt pojastakin, ovat he niin reippaita ja reiluja.Alkuperäinen kirjoittaja Heddy-79::hug:
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:peesiAlkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:no mun mielestä sulla on oikeus tuntea noin. ei se silti tarkota ettetkö raskasta tulevaa lasta. =)
*peukutuksia*Alkuperäinen kirjoittaja pata akka:Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:peesiAlkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:no mun mielestä sulla on oikeus tuntea noin. ei se silti tarkota ettetkö raskasta tulevaa lasta. =)
Loikkaanpas tähän pinoon.
(itse toivon näkeväni pienen pojan tulevana torstaina rakenneultrassa =) )