Poru pääsi ultrassa

  • Viestiketjun aloittaja tyttöä toivonut
  • Ensimmäinen viesti
mulla oli ensimmäinen poika ja toisessa kun olin ultrassa ja lekuri sanoi että on tyttö.. oli ihan sellai olo että miten meille voi tyttä tulla kun ekakin oli poika.. ja jotenki varmaan olin koko ajan ajatellut että ois poika mutta tyttö oli ja ERITTÄIN rakas :heart:
 
M
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja poikia 4+tytär:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
tyttö olis tilauksessa. :LOL:
ei...siis poika-asia vaan pelottaa. ja kun on noita tyttöjä aikasemmin niin kamojakin olis valmiina. :whistle:

kyllä mä joskus toivon poikaa...ja sit se fiilis taas muuttuu. tyttö olis helpompaa mulle siks toivon enemmän tyttöö.
Poikaa toivot kuitenkin et vain uskalla tunnustaa. Kait jo jokainen kolmen likan jälkeen toivoo poikaa aiemminkin.
no tietenkin niin on. :LOL:
No totta maar. Viimeistään toisen raskauden viikolla 23+5!!! ja ihan jokaikinen. Sehän taisi olla jo suomen laissakin...? momenttia ja pykälää en nyt tarkalleen muista. :flower:
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja M:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja poikia 4+tytär:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
tyttö olis tilauksessa. :LOL:
ei...siis poika-asia vaan pelottaa. ja kun on noita tyttöjä aikasemmin niin kamojakin olis valmiina. :whistle:

kyllä mä joskus toivon poikaa...ja sit se fiilis taas muuttuu. tyttö olis helpompaa mulle siks toivon enemmän tyttöö.
Poikaa toivot kuitenkin et vain uskalla tunnustaa. Kait jo jokainen kolmen likan jälkeen toivoo poikaa aiemminkin.
no tietenkin niin on. :LOL:
No totta maar. Viimeistään toisen raskauden viikolla 23+5!!! ja ihan jokaikinen. Sehän taisi olla jo suomen laissakin...? momenttia ja pykälää en nyt tarkalleen muista. :flower:
ja turpaan tulee jos kehtaa miettiäkään muuta. :whistle: :D
 
tyttöjen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja tyttöä toivonut:
Oonko mä tyhmä?
Oltiin tänään rakenneultras ja kaikki ok.
Olin vaan niin kovasti odottanut/toivonut tyttöä kun pari poikaa jo on ja tää jää viimiseksi lapseksi. Sit pääsi poru kun kuulin et onkin taas poika.
Mies sanoi et oon tyhmä. Onhan se poikakin tervetullut, petyin vaan niin kovin.
Mulle käsi ihan samalla tavoin kolmanne tytön ultrassa. Nyt neljännen ultrassa purskahdin jo nauruun. Ymmärrän sua täysin. Tuo on ihan normaalia. Jos mulla olis vaan poikia, niin jäisin ihan varmasti kaipaamaan sitä tyttöä puolestaa. Tytöt on niin ihania. Älä syyllistä itseäsi. Pian totut ajatukseen. Älä välitä negatiivisista kommenteista. Niitä minäkin sain kuulla. Jätä omaan arvoonsa.
 
tyttöjen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Raitapaitainen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
älä vaan kerro tuota sellaiselle joka kärsii lapsettomuudesta, voit saada halolla päähän
En jaksa lukea koko ketjua mutta.. Älä yleistä!! Meissäkin on eroja. Ahdistaa tuo jatkuva meuhkaaminen, että lapsettomuudesta kärsivät ovat katkeria, heille ei voi suunnilleen vauvaa näyttää jne.. Meihin mahtuu niin monenlaista kulkijaa. Mua esim. ei yhtään haitannu toisten lapset. Ihastelin kavereitten vauvoja ja töissä hoidin erittäin mielelläni lapsia. Enhän mä kenenkään muun lasta halunnu, mä halusin oman lapsen! Ja lopulta sain. :heart:
SInulla on hieno asenne elämään.
 
tyttöjen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Alkuperäinen kirjoittaja Bella:
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Miksette sitten tehneet tyttöä?
Sinun juttusi hipovat taas jälleen kerran utopiaa.
Miten niin? Kyllä me ainakin tehtiin tarkoituksella tyttö, kun tiedettiin miten ne tehdään.
ettei olis vaan tullut tuuriammus oikeaan paikkaan. Kyllä kuule mekin yritettiin poikaa. Ihan täsmänä kokeiltiin. Mut tyttö tuli taas. Voihan se olla, ettei meidän miekkosella ole kuin näitä tyttöammuksia. Se on kuule 50 prossan todennäköisyys että sattuu toive yksiin tuloksen kanssa.
 
Tietyllä tavalla ymmärrän ap:tä: toivonut jotain paljon ja sitten ei sitä saakkaan.

Henk.kohtasesti kun olen yhden lapseni menettänyt erittäin vakavan kehityshäiriön takia, mulle riittää että lapsi on terve. Siinä mielessä en taas ymmärrä tätä. Mutta kukin tavallaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Alkuperäinen kirjoittaja Bella:
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Miksette sitten tehneet tyttöä?
Sinun juttusi hipovat taas jälleen kerran utopiaa.
Miten niin? Kyllä me ainakin tehtiin tarkoituksella tyttö, kun tiedettiin miten ne tehdään.
ettei olis vaan tullut tuuriammus oikeaan paikkaan. Kyllä kuule mekin yritettiin poikaa. Ihan täsmänä kokeiltiin. Mut tyttö tuli taas. Voihan se olla, ettei meidän miekkosella ole kuin näitä tyttöammuksia. Se on kuule 50 prossan todennäköisyys että sattuu toive yksiin tuloksen kanssa.
Teitte väärällä tavalla.
 
Ruut
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Alkuperäinen kirjoittaja Bella:
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Miksette sitten tehneet tyttöä?
Sinun juttusi hipovat taas jälleen kerran utopiaa.
Miten niin? Kyllä me ainakin tehtiin tarkoituksella tyttö, kun tiedettiin miten ne tehdään.
ettei olis vaan tullut tuuriammus oikeaan paikkaan. Kyllä kuule mekin yritettiin poikaa. Ihan täsmänä kokeiltiin. Mut tyttö tuli taas. Voihan se olla, ettei meidän miekkosella ole kuin näitä tyttöammuksia. Se on kuule 50 prossan todennäköisyys että sattuu toive yksiin tuloksen kanssa.
Teitte väärällä tavalla.
Ei ole todellista. No kerropas nyt sitten vinkkisi meille. Ei sillä, että olisi vauva yrityksessä, mutta haluaisin kuulla vinkkisi, miten saadaan aina tietty sukupuoli vauvalle.
 
harmaa
Alkuperäinen kirjoittaja nöttiäinen:
Tietyllä tavalla ymmärrän ap:tä: toivonut jotain paljon ja sitten ei sitä saakkaan.

Henk.kohtasesti kun olen yhden lapseni menettänyt erittäin vakavan kehityshäiriön takia, mulle riittää että lapsi on terve. Siinä mielessä en taas ymmärrä tätä. Mutta kukin tavallaan.
Samaa mieltä täällä! Aina ei saa mitä haluaa...
Minulla takana useita peräkkäisiä keskenmenoja, joten ainoa toive on että raskaus menee onnellisesti loppuun asti tai edes mahdollisimman loppuun asti. Minäkin olen itkenyt ultrassa jo monet kerrat tässä raskaudessa. Syynä on tosin se, että lapseni elää ja pieni sydän lyö.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Alkuperäinen kirjoittaja nöttiäinen:
Tietyllä tavalla ymmärrän ap:tä: toivonut jotain paljon ja sitten ei sitä saakkaan.

Henk.kohtasesti kun olen yhden lapseni menettänyt erittäin vakavan kehityshäiriön takia, mulle riittää että lapsi on terve. Siinä mielessä en taas ymmärrä tätä. Mutta kukin tavallaan.
Samaa mieltä täällä! Aina ei saa mitä haluaa...
Minulla takana useita peräkkäisiä keskenmenoja, joten ainoa toive on että raskaus menee onnellisesti loppuun asti tai edes mahdollisimman loppuun asti. Minäkin olen itkenyt ultrassa jo monet kerrat tässä raskaudessa. Syynä on tosin se, että lapseni elää ja pieni sydän lyö.
Ja toisaalta taas sairaan lapsen vanhempi voi ajatella, että ei tullut tervettä lasta, mutta kunhan on elossa.

Aina löytyy pahempia ongelmia kuin itseltä. Turha niitä on alkaa arvottamaan mistä saa tuntea pahaa mieltä ja mistä ei. Jos ihmisen toiminta olisi ainoastaan järkiperäistä, ei tunnettaisi edes sanaa tunteet. Jokaisella on oikeus tuntea niin kuin tuntee ilman tuomitsemista. Teot ovat asia erikseen.
 
öalskdjf
Ymmärrän sinua ap. Minulla on 2 poikaa ja haaveena oli tyttö. Minulle tehtiin lapsivesitutkimus ja siinä oli mahdollisuus kuulla sukupuoli. No pitihän se kuulla kun oli oikein hopeatarjottimella. Ja kuuli että kolmas poika on tulossa. Harmitti ihan hirveästi vaikka viikkoa aikaisemmin vannoin että sukupuolella ei ole väliä kunhan lapsi on terve. En ymmärrä miten se pää kääntyi niin nopeasti. JOs saisin valita uudelleen niin en haluaisi tietää sukupuolta sillä vatsanpäällä rakastuu lapseensa oli se sitten kumpi hyvänsä. Nyt sitä ehtii harmitella ja kauan. Nyt olen jo ajatukseen tottunut ja olen etsinyt asioiden hyviä puolia. Ehkä sitä pääsee vähemmällä sitten murrosiässä. =)
 
:hug: :hug: kyllä sulla on oikeus olla vähän pettynyt, se tunne menee ohi tietenkin =)
mieti miten ihanaa olla 3 pojan äiti? itsellä poika 5v. ja tyttö 2v. on toi prinsessa ihana mutta niin olis 2 tai 3 poikaakin :heart: :heart: ihminen haluaa aina sitä mitä sillä ei ole, kun olisit sen tytön saanut olisit varmaan todennut että no eipä väliä vaik ois ollut poika =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ruut:
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Alkuperäinen kirjoittaja Bella:
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Miksette sitten tehneet tyttöä?
Sinun juttusi hipovat taas jälleen kerran utopiaa.
Miten niin? Kyllä me ainakin tehtiin tarkoituksella tyttö, kun tiedettiin miten ne tehdään.
ettei olis vaan tullut tuuriammus oikeaan paikkaan. Kyllä kuule mekin yritettiin poikaa. Ihan täsmänä kokeiltiin. Mut tyttö tuli taas. Voihan se olla, ettei meidän miekkosella ole kuin näitä tyttöammuksia. Se on kuule 50 prossan todennäköisyys että sattuu toive yksiin tuloksen kanssa.
Teitte väärällä tavalla.
Ei ole todellista. No kerropas nyt sitten vinkkisi meille. Ei sillä, että olisi vauva yrityksessä, mutta haluaisin kuulla vinkkisi, miten saadaan aina tietty sukupuoli vauvalle.
Yksinkertaista. Tytöt tehdään rakastelemalla, ja pojat tehdään yhdynnällä.
 

Yhteistyössä