Tää on provo. Ei kellään ole neljää poikaa. Se on mahdotonta kertakaikkiaan!!1 :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja neljän pojan äiti:ap on provo. Ei kukaan ole noin outo.
Tää on provo. Ei kellään ole neljää poikaa. Se on mahdotonta kertakaikkiaan!!1 :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja neljän pojan äiti:ap on provo. Ei kukaan ole noin outo.
No totta maar. Viimeistään toisen raskauden viikolla 23+5!!! ja ihan jokaikinen. Sehän taisi olla jo suomen laissakin...? momenttia ja pykälää en nyt tarkalleen muista. :flower:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:no tietenkin niin on.Alkuperäinen kirjoittaja poikia 4+tytär:Poikaa toivot kuitenkin et vain uskalla tunnustaa. Kait jo jokainen kolmen likan jälkeen toivoo poikaa aiemminkin.Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:tyttö olis tilauksessa.
ei...siis poika-asia vaan pelottaa. ja kun on noita tyttöjä aikasemmin niin kamojakin olis valmiina.
kyllä mä joskus toivon poikaa...ja sit se fiilis taas muuttuu. tyttö olis helpompaa mulle siks toivon enemmän tyttöö.
ja turpaan tulee jos kehtaa miettiäkään muuta.Alkuperäinen kirjoittaja M:No totta maar. Viimeistään toisen raskauden viikolla 23+5!!! ja ihan jokaikinen. Sehän taisi olla jo suomen laissakin...? momenttia ja pykälää en nyt tarkalleen muista. :flower:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:no tietenkin niin on.Alkuperäinen kirjoittaja poikia 4+tytär:Poikaa toivot kuitenkin et vain uskalla tunnustaa. Kait jo jokainen kolmen likan jälkeen toivoo poikaa aiemminkin.Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:tyttö olis tilauksessa.
ei...siis poika-asia vaan pelottaa. ja kun on noita tyttöjä aikasemmin niin kamojakin olis valmiina.
kyllä mä joskus toivon poikaa...ja sit se fiilis taas muuttuu. tyttö olis helpompaa mulle siks toivon enemmän tyttöö.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:(luin muuten eka et pääs pieru ultrassa....)
Mulle käsi ihan samalla tavoin kolmanne tytön ultrassa. Nyt neljännen ultrassa purskahdin jo nauruun. Ymmärrän sua täysin. Tuo on ihan normaalia. Jos mulla olis vaan poikia, niin jäisin ihan varmasti kaipaamaan sitä tyttöä puolestaa. Tytöt on niin ihania. Älä syyllistä itseäsi. Pian totut ajatukseen. Älä välitä negatiivisista kommenteista. Niitä minäkin sain kuulla. Jätä omaan arvoonsa.Alkuperäinen kirjoittaja tyttöä toivonut:Oonko mä tyhmä?
Oltiin tänään rakenneultras ja kaikki ok.
Olin vaan niin kovasti odottanut/toivonut tyttöä kun pari poikaa jo on ja tää jää viimiseksi lapseksi. Sit pääsi poru kun kuulin et onkin taas poika.
Mies sanoi et oon tyhmä. Onhan se poikakin tervetullut, petyin vaan niin kovin.
SInulla on hieno asenne elämään.Alkuperäinen kirjoittaja Raitapaitainen:En jaksa lukea koko ketjua mutta.. Älä yleistä!! Meissäkin on eroja. Ahdistaa tuo jatkuva meuhkaaminen, että lapsettomuudesta kärsivät ovat katkeria, heille ei voi suunnilleen vauvaa näyttää jne.. Meihin mahtuu niin monenlaista kulkijaa. Mua esim. ei yhtään haitannu toisten lapset. Ihastelin kavereitten vauvoja ja töissä hoidin erittäin mielelläni lapsia. Enhän mä kenenkään muun lasta halunnu, mä halusin oman lapsen! Ja lopulta sain. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:älä vaan kerro tuota sellaiselle joka kärsii lapsettomuudesta, voit saada halolla päähän
Sinun juttusi hipovat taas jälleen kerran utopiaa.Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Miksette sitten tehneet tyttöä?
Miten niin? Kyllä me ainakin tehtiin tarkoituksella tyttö, kun tiedettiin miten ne tehdään.Alkuperäinen kirjoittaja Bella:Sinun juttusi hipovat taas jälleen kerran utopiaa.Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Miksette sitten tehneet tyttöä?
ettei olis vaan tullut tuuriammus oikeaan paikkaan. Kyllä kuule mekin yritettiin poikaa. Ihan täsmänä kokeiltiin. Mut tyttö tuli taas. Voihan se olla, ettei meidän miekkosella ole kuin näitä tyttöammuksia. Se on kuule 50 prossan todennäköisyys että sattuu toive yksiin tuloksen kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Miten niin? Kyllä me ainakin tehtiin tarkoituksella tyttö, kun tiedettiin miten ne tehdään.Alkuperäinen kirjoittaja Bella:Sinun juttusi hipovat taas jälleen kerran utopiaa.Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Miksette sitten tehneet tyttöä?
Teitte väärällä tavalla.Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:ettei olis vaan tullut tuuriammus oikeaan paikkaan. Kyllä kuule mekin yritettiin poikaa. Ihan täsmänä kokeiltiin. Mut tyttö tuli taas. Voihan se olla, ettei meidän miekkosella ole kuin näitä tyttöammuksia. Se on kuule 50 prossan todennäköisyys että sattuu toive yksiin tuloksen kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Miten niin? Kyllä me ainakin tehtiin tarkoituksella tyttö, kun tiedettiin miten ne tehdään.Alkuperäinen kirjoittaja Bella:Sinun juttusi hipovat taas jälleen kerran utopiaa.Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Miksette sitten tehneet tyttöä?
Ei ole todellista. No kerropas nyt sitten vinkkisi meille. Ei sillä, että olisi vauva yrityksessä, mutta haluaisin kuulla vinkkisi, miten saadaan aina tietty sukupuoli vauvalle.Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Teitte väärällä tavalla.Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:ettei olis vaan tullut tuuriammus oikeaan paikkaan. Kyllä kuule mekin yritettiin poikaa. Ihan täsmänä kokeiltiin. Mut tyttö tuli taas. Voihan se olla, ettei meidän miekkosella ole kuin näitä tyttöammuksia. Se on kuule 50 prossan todennäköisyys että sattuu toive yksiin tuloksen kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Miten niin? Kyllä me ainakin tehtiin tarkoituksella tyttö, kun tiedettiin miten ne tehdään.Alkuperäinen kirjoittaja Bella:Sinun juttusi hipovat taas jälleen kerran utopiaa.Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Miksette sitten tehneet tyttöä?
Samaa mieltä täällä! Aina ei saa mitä haluaa...Alkuperäinen kirjoittaja nöttiäinen:Tietyllä tavalla ymmärrän ap:tä: toivonut jotain paljon ja sitten ei sitä saakkaan.
Henk.kohtasesti kun olen yhden lapseni menettänyt erittäin vakavan kehityshäiriön takia, mulle riittää että lapsi on terve. Siinä mielessä en taas ymmärrä tätä. Mutta kukin tavallaan.
Ja toisaalta taas sairaan lapsen vanhempi voi ajatella, että ei tullut tervettä lasta, mutta kunhan on elossa.Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Samaa mieltä täällä! Aina ei saa mitä haluaa...Alkuperäinen kirjoittaja nöttiäinen:Tietyllä tavalla ymmärrän ap:tä: toivonut jotain paljon ja sitten ei sitä saakkaan.
Henk.kohtasesti kun olen yhden lapseni menettänyt erittäin vakavan kehityshäiriön takia, mulle riittää että lapsi on terve. Siinä mielessä en taas ymmärrä tätä. Mutta kukin tavallaan.
Minulla takana useita peräkkäisiä keskenmenoja, joten ainoa toive on että raskaus menee onnellisesti loppuun asti tai edes mahdollisimman loppuun asti. Minäkin olen itkenyt ultrassa jo monet kerrat tässä raskaudessa. Syynä on tosin se, että lapseni elää ja pieni sydän lyö.
:headwall: :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Miksette sitten tehneet tyttöä?
Juu. Jotkut nerot vaan luulee niin, jos sattuu kohille. Ihmisen äly on rajallinen.Alkuperäinen kirjoittaja Arla ProBioska::headwall: :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Miksette sitten tehneet tyttöä?
Sillä miten niitä tyttöjä tai poikia tehdään ei ole mitään virkaa. Ettäs tiedätte. PISTE
Yksinkertaista. Tytöt tehdään rakastelemalla, ja pojat tehdään yhdynnällä.Alkuperäinen kirjoittaja Ruut:Ei ole todellista. No kerropas nyt sitten vinkkisi meille. Ei sillä, että olisi vauva yrityksessä, mutta haluaisin kuulla vinkkisi, miten saadaan aina tietty sukupuoli vauvalle.Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Teitte väärällä tavalla.Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:ettei olis vaan tullut tuuriammus oikeaan paikkaan. Kyllä kuule mekin yritettiin poikaa. Ihan täsmänä kokeiltiin. Mut tyttö tuli taas. Voihan se olla, ettei meidän miekkosella ole kuin näitä tyttöammuksia. Se on kuule 50 prossan todennäköisyys että sattuu toive yksiin tuloksen kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Miten niin? Kyllä me ainakin tehtiin tarkoituksella tyttö, kun tiedettiin miten ne tehdään.Alkuperäinen kirjoittaja Bella:Sinun juttusi hipovat taas jälleen kerran utopiaa.Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Miksette sitten tehneet tyttöä?
On kyllä, olen sen huomannut.Alkuperäinen kirjoittaja Arla ProBioska::headwall: :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Miksette sitten tehneet tyttöä?
Sillä miten niitä tyttöjä tai poikia tehdään ei ole mitään virkaa. Ettäs tiedätte. PISTE