Poru pääsi ultrassa

  • Viestiketjun aloittaja tyttöä toivonut
  • Ensimmäinen viesti
tyttöä toivonut
Oonko mä tyhmä?
Oltiin tänään rakenneultras ja kaikki ok.
Olin vaan niin kovasti odottanut/toivonut tyttöä kun pari poikaa jo on ja tää jää viimiseksi lapseksi. Sit pääsi poru kun kuulin et onkin taas poika.
Mies sanoi et oon tyhmä. Onhan se poikakin tervetullut, petyin vaan niin kovin.
 
vieras
kyllähän sitä pettyy jos jotain on kovasti toivonut ja sitten käykin päinvastoin. eiköhän ne tunteet siitä tasoitu ja tulokas on lopulta yhtä rakas oli se kumpi tahansa :)
(luin muuten eka et pääs pieru ultrassa....)
 
vieras
Ymmärrän, ite petyin myös vähän, kun nelosesta näin että oli poika. Kävin sen jälkeen ostamassa muutaman pienen vaaleansinisen vaatteen, poitsu syntyikin seuraavana päivänä, ja ihan yhtä rakas on kuin jos tyttö olis ollut (ehkä vaan vähän vähemmän hemmoteltu, mistäs sen tietää ;) )
 
Naapis
Ymmärtävä halaus tulee täältäkin; kolmen poikaviikarin äidiltä... Ajattelepa niin, että saat kaikki vaatteet ja lelut "valmiina" tälle kolmannelle, jos yhtään lohduttaa.
Rehellisesti sanoen, minä olin myös inan pettynyt kun kolmas syntyi, mutta nyt kun olen jäljestä päin miettinyt, niin kyllä tuo kolmas poitsu sopi meille kuin... siis tosi hyvin!
Koskaan en saa kokea "tyttöjen juttuja"; / onneksi kaksi ihanaa, pientä kummityttöä tykkäävät kaikesta vaaleanpunaisesta :)
 
ap
Joo, tiedän et iloksi muuttuu. Suurin pettymys jo laantunut ja musta parempi tietää jo nyt ku sit vasta myöhemmin. "Pienempi pettymys" kun sit synnärillä. Olin vaan jotenki niin varma kun on ollut niin erilainen odotus. Mut varmasti oon iloinen myös tästä lapsesta. =)
 
ootte teki..
Alkuperäinen kirjoittaja Enkeli vai Piru:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja Enkeli vai Piru:
:headwall:
Just, aina ei saa sitä, mitä haluaa. Itse olisin tyytyväinen kumpaan tahansa.
Ja se että joku tuntee hetkellisesti pettymystä on aivan kamala juttu?Sehän tarkoittaa sitä et olisi valmis nakkaamaan sen väärää sukupuolta olevan johonki jorpakkoon..

Piru ehkä kuitenkin..
 

Yhteistyössä