Rakkaat naiset, kiitos jälleen niin monista viisaista ajatuksista. On mahtava tunne, kun teidän ajatusten kautta voi käydä omia tuntojaan läpi. Olette upeita ihmisiä pömppikset!! :heart:
Namsku, asioilla on tapana järjestyä, eikö vain, siihen luotamme. =) Ja kuten itsekin totesit, niin tauko tuntuu tehneen hyvää kaikille meille, jotka siihen tahtomattamme taikka vapaaehtoisesti olemme päätyneet, ja ehkä sinunkin kohdalla nyt tämä muutos suunnitelmissa tarjoaa sen pienen hengähdyshetken, jonka aikana saat kerättyä uutta voimaa ja energiaa sitten tulevaa hoitoa ajatellen. Mikä voisi enää silloin olla onnistumisen tiellä?
Taukoilusta vielä, että se on vaan niin kummallista, kun sitä pitää itse jonain rangaistuksena eikä pysty edes kuvittelemaan sitä vaihtoehtona. Ei salli sitä itselleen. Se on se kuristava lenkki kaulan ympärillä, joka vaan kiristyy, jos joku edes mainitsee välikierrosta taikka hoitotauosta... :headwall: Näin se oli mullakin, ja on ehkä jatkossa taas, koska vanha koira ei opi uusia temppuja juuri millään.

Mutta nyt kun siihen sitten jouduin, ja olen sen jollakin tapaa hyväksynyt ja kääntänyt positiiviseksi ajaksi, niin voin sanoa, että todella hyvältä ja helpottavalta se tuntuu. Joten kaikille teille, joita kyseinen ajatus ahdistaa valtaisasti, niin voin sanoa, että siitä selviää. Mutta siis jokainen tietää oman tilanteensa parhaiten, ja toimii sen mukaan. Täytyy vaan kuunnella itseään ja omia voimavarojaan. Ja joskus ehkä jopa sitä lääkäriä...
Kaikki Moniquen kanssa tulvivat, teille toivon kuivempaa kautta ja sen punaisen paholaisen heittämistä pääsiäiskokkoon. Ja annettakoon siitä pieni tuokkonen niille, joille tyhjentyminen ja nollaus on nyt tarpeen. :hug:
Ihanan keltaista pääsiäistä teille kaikille muruset! Minä poistun nyt keittiöremontin, anopin eläkejuhlien, babyshowereiden ja pääsiäisen viettoon.
Halien. Curry