Annoin aamupäivästä poikien touhuta omiaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peppi85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
mä laitoin yks päivä pyykkiä kuivuun, tuossa ennen joulua...sinä aikana syötiin piparkakkutalosta puolet :whistle:

Teilläkin tuntuu olevan touhukasta :laugh: Minkä ikäisiä lapsia? Selviäisköhän, jos kurkkais profiiliin.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
mä tein sulle tänään oman avauksen,mutta ilmeisesti ei kiinnosta ei :kieh: :D
no eiku kysyin vaan että asutteko siis niissä espoon kruunu asunnoissa?onko niihin kuin pitkät jonot? :/

Ai anteeks, en huomannut. En todellakaan ymmärrä, miten se on voinut mennä ohi, kun ihan koko päivän oon tässä istunut :laugh:

Asutaan Espoonkruunun kämpässä joo. Jonot... No, ne riippuu ehkä vähän alueesta, mut mun mielestä tällä alueella ei kauheita jonoja edes ole nyt! Ainakin mitä kavereilta oon kuullut ja nähnyt, ovat saaneet pian asunnon. Ja perheellisille usein annetaan myös nopeasti :) Vakuutinko mä sut jo just tästä alueesta? Vai haluutko kuulla lisää kehuja? :D

mä en vaan enään muista tarkalleen että missä te asuittekaan :D :ashamed: :ashamed: soukassa?

Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Meillä on tälle päivälle parturoitu pari päätä, tuo 2vee parturoi itsensä ja pikkuveljensä iskän partakoneella...jonka jälkeen tuhos vähän porsliinia....ja ja ja ja ...

Ja ei, en ole ollut koneella koko päivää. B)

Ihan tosi? :whistle:

Kun minä ja isoveli oltiin pieniä (ikäeroa meillä 1v9kk) niin veikka sano, että tuu kattomaan, mulla on sulle jotain näytettävää... vei mut vaatekaappiin ja sytytti mun hiukset palamaan :o Vahingossa ne syttyi, kun näytti sytkäriä tai tulitikkuja, en muista. Ei siinä pahemmin kuitenkaan ehtinyt käymään.

Sit oltiin mun serkun (mua 2v8kk, kai, vanhempi) kanssa mummun ja papan luona kylässä, leikittiin parturia ja serkku leikkas mun pitkän tukan pois :D Äitiä harmitti, kun mä silloin jo olin kovin ohuttukkainen ja vaivalla oltiin saatu mun hiukset kasvatettua :whistle:

:laugh: Repesin tolle vaatekaappinäytösjutulle. Taitaa kulkea suvussa teillä tuo luovuus ja kokeilunhalu.

mä oon miettiny että mikä on menny pieleen kun meillä ei ole ikinä tapahtunut mitään tuollaista! :D ja 4 lasta meillä on, nuorinkin jo 4v.
ihan ihmeissäni aina kuuntelen ja luen näitä tarinoita, tai katon jotain hauskoja kotivideoita, niin kuinka kummassa meidän lapsista kukaan ei ole saanu mitään tollaisia sotkuja aikaan

Aika usein sitä on niin väsynyt tai selkä kipeä tai muuta, mutta pakkohan se on lapsia hoitaa. 4v ja 2v antaisivat 9kk vanhoille pikkuleluja, 4v saattaisi nostella vauvoja ja 2v painisi niiden kanssa ehkä. Pakko vahtia, enkä mieti sitä, mitä asunnolle tapahtuisi, vaan sitä mitä lapsille tapahtuisi jos saisivat riehua vapaasti.

vaikka olis kuinka väsynyt, sairas jne, on ne lapset vaan hoidettava.. ajattele nyt mitä voisi sattua? tulipalo, pää auki tms..
sit olisit syytettynä lapses murhasta.

pienenhetken: Espoonlahden alueella B) Voin laittaa yv:nä tarkan paikan, jos haluut :D

Liinastiina: Joo, kyllä, suvussa kulkee luova luonteemme :ashamed: :laugh: Mies on kyllä ollut rauhallinen lapsi, mut minä oon riehunut senkin edestä :laugh:

eila: Se on se kasvatus ;) :D

Viblsp: Joo, olin mä samassa tilassa kuitenkin ja lasten turvallisuus oli taattua B)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
vaikka olis kuinka väsynyt, sairas jne, on ne lapset vaan hoidettava.. ajattele nyt mitä voisi sattua? tulipalo, pää auki tms..
sit olisit syytettynä lapses murhasta.

Samat sanat sulle, kuin vispilällekin. Ottakaahan nyt ihan rauhassa :saint:

En mä nyt kuitenkaan oo laiminlyönyt lapsiani sentään |O Kai teillä muillakin joskus silmä välttää, myöntäkää :laugh:

Anoppi on lastensuojelussa töissä, älkää hätäilkö :laugh: Apu on lähempänä, kuin uskottekaan :D

ja tosiaan, kerran kun esikoinen oli vuoden ikäinen ja annoin sen kontata kesällä alasti täällä sisällä... laitoin muistaakseni tiskejä ja ihmettelin syvää hiljaisuutta.. tulin olkkariin, ja poika lääräsi omaa jaskaansa seinille :o :laugh: hirveen kiva... ja tietokone oli siinä ihan vieressä, onneks ei sitä hokassu.

Meillä oli kerran pikkujäppinen mennyt salaa isomman huoneeseen ja tyhjentänyt KAIKKI miljoona lautapeliä lippuineen, lappuineen, rahoineen ja nappuloineen yhteen "kasaan". Koko huone oli täynnä pikku nippeliä ja nappelia. Oli tosi tyytyväinen leikkeihinsä, mutta muista (jotka siivosivat) ei voinut sanoa samaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Hay-D:
ja tosiaan, kerran kun esikoinen oli vuoden ikäinen ja annoin sen kontata kesällä alasti täällä sisällä... laitoin muistaakseni tiskejä ja ihmettelin syvää hiljaisuutta.. tulin olkkariin, ja poika lääräsi omaa jaskaansa seinille :o :laugh: hirveen kiva... ja tietokone oli siinä ihan vieressä, onneks ei sitä hokassu.

:ashamed: Mä jätin kertomatta kaikessa hiljaisuudessa nää kakkaisimmat jutut. No, rohkastuin, kun säkin kerroit :whistle: Olivat päässeet vessaan ja kuopus kakkaroskiksen kimppuun, siellä se levitteli omaa kakkavaippaansa, kun menin paikalle niin oli pojan kädet ja vaatteet siinä itsessään :x Onneksi menin tarpeeksi ajoissa, et naama ja suu olivat välttyneet moiselta :laugh: :x

etpä nyt pikku-peppi taida tajuta? Pyydä hoitaja jos pää on noin kipeä, etpä sit voi syyttää itseäsi jos jotain sattuukin. kyllä huomaa että olet vuosimallia 85.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Meillä oli kerran pikkujäppinen mennyt salaa isomman huoneeseen ja tyhjentänyt KAIKKI miljoona lautapeliä lippuineen, lappuineen, rahoineen ja nappuloineen yhteen "kasaan". Koko huone oli täynnä pikku nippeliä ja nappelia. Oli tosi tyytyväinen leikkeihinsä, mutta muista (jotka siivosivat) ei voinut sanoa samaa.

:laugh: :| :D

En mä nyt kuitenkaan oo laiminlyönyt lapsiani sentään |O Kai teillä muillakin joskus silmä välttää, myöntäkää :laugh:

Anoppi on lastensuojelussa töissä, älkää hätäilkö :laugh: Apu on lähempänä, kuin uskottekaan :D

:D

sillon ku mä ootin keskimmäistä,niin meillä oli sellanen jääkaappi joka on niinku pieni ja lattialla,siis mikä jenkkikaappi se nyt onkaan :whistle:
niin mä olin sillon raskauden alussa ihan järkyttävän väsyny ja pahoinvoiva enkä tahtonu herätä mihinkään kolinaan ja esikoinen aina herätessää käveli suoraan jääkaapille :headwall:
kerran se sitte oli hajottanu olohuneen lattialle 15raakaa kananmunaa :x ootteko kokeilu irrotella niitä limasia munia matosta?? voin kertoa että se oli yks hirveimmistä kokemuksista! :kieh:
ne tuntu kädessä niin kamalilta ja liukkailta ja niitä oli hirveen hankala saada siitä lattiasta irti,limasia,liukkaita,venyviä...oksensin välillä ämpäriin ja sitkeesti jatkoin :headwall: se oli niin kamalaa että siirrettiin meijän sänky olohuoneeseen että heräsin heti ku esikoinen tuli huoneestaan ulos :D

hmm..meiän kuopus on mm.levittänyt vaipat,tuhkat takasta,kukka-mullat,esikko teki kerran ite kaakaota ja sen kyllä huomas koko talosta..Vaatekaappeja on joskus pojat järjestäneet omin luvin ja muuta pientä.

sillon ku mä ootin keskimmäistä,niin meillä oli sellanen jääkaappi joka on niinku pieni ja lattialla,siis mikä jenkkikaappi se nyt onkaan :whistle:
niin mä olin sillon raskauden alussa ihan järkyttävän väsyny ja pahoinvoiva enkä tahtonu herätä mihinkään kolinaan ja esikoinen aina herätessää käveli suoraan jääkaapille :headwall:
kerran se sitte oli hajottanu olohuneen lattialle 15raakaa kananmunaa :x ootteko kokeilu irrotella niitä limasia munia matosta?? voin kertoa että se oli yks hirveimmistä kokemuksista! :kieh:
ne tuntu kädessä niin kamalilta ja liukkailta ja niitä oli hirveen hankala saada siitä lattiasta irti,limasia,liukkaita,venyviä...oksensin välillä ämpäriin ja sitkeesti jatkoin :headwall: se oli niin kamalaa että siirrettiin meijän sänky olohuoneeseen että heräsin heti ku esikoinen tuli huoneestaan ulos :D

Voi ei :x :laugh: Laitoin yv:tä :wave:

Joo, 3v tyttö oli hiukan meikannut itseään kun torkahdin hetkeksi. Työntänyt mun rintaliivit postilaatikosta käytävän puolelle, kaatanut muroja lautaselle niin että kaikki oli paketista pöydällä, pessyt vessanpöntössä vaatteitaan...

Alkuperäinen kirjoittaja leniah:
hmm..meiän kuopus on mm.levittänyt vaipat,tuhkat takasta,kukka-mullat,esikko teki kerran ite kaakaota ja sen kyllä huomas koko talosta..Vaatekaappeja on joskus pojat järjestäneet omin luvin ja muuta pientä.

Mun mielestä näistä on hauska lukea :laugh: Eikä ainakaan mulla tuu kenenkään kirjoituksesta ekana mieleen, että nyt ei äiti ole lapsiaan jaksanut hoitaa kunnolla, voi lapsiparat |O

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joo, 3v tyttö oli hiukan meikannut itseään kun torkahdin hetkeksi. Työntänyt mun rintaliivit postilaatikosta käytävän puolelle, kaatanut muroja lautaselle niin että kaikki oli paketista pöydällä, pessyt vessanpöntössä vaatteitaan...

Ihanaa :D Olikohan se mun isoveli, joka oli työnnellyt seteleitä postiluukusta rappukäytävälle :laugh:

Meillä on ongelma nämä turhan innokkaat kauppakassien tyhjentäjät. Monta monituista kertaa on ollut se pirkuleen kananmuna paketti levällään lattialla, kun unohdan sen tai en ehdi riisua ennen kuin joku on jo pujahtanut kassin kimppuun. Ja ne kannethan niissä paketeissa ei voi sitten millään pysyä kiinni vaan se on sen siliän tien munat levinneet lattialle, kun joku nostaa kannesta.