Polttari budjetti nyt mulle liikaa, mikä sulle?

  • Viestiketjun aloittaja rahaa
  • Ensimmäinen viesti
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja kaaso:
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Alkuperäinen kirjoittaja kaaso:
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Kyl 50 euron jälkeen alkaa olla aika paksua. Parasta, jos siitä ei tarvis maksaa kenenkään mitään, kun paljon voi tehdä ilmaisiakin/halpoja juttuja.
Niinku mitä ilmaisia juttuja??? Äkkiä vinkkejä kehiin!
Niinku ihan perinteisiä polttarijuttuja, pukeutumista ja jonkun myymistä ja hassuttelua. Itse järjestettyä toimintaa. Se vaan ei ole trendikästä, vaan nykyisin se on kaikkien mielestä junttia. Ei kelpaa mökille meno, pitää mennä johonkin lasersaunaan. Ei kelpaa mäkkäri, kun pitää syödä jossain kalliissa trendiravintolassa.
En mä voi kuvitella ko morsianta myymässä mitään. Sanoi vielä itse ettei halua myydä mitään. Muu polttariporukka on noita lapsettomia cityaikuisia. Voi kun jollain olisi kiva mökki, se pelastaisi paljon.
Kuulostaa, että teillä tulee olemaan todella rentoa ja hauskaa. heh.
:D
 
hipsu
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Alkuperäinen kirjoittaja kaaso:
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Kyl 50 euron jälkeen alkaa olla aika paksua. Parasta, jos siitä ei tarvis maksaa kenenkään mitään, kun paljon voi tehdä ilmaisiakin/halpoja juttuja.
Niinku mitä ilmaisia juttuja??? Äkkiä vinkkejä kehiin!
Niinku ihan perinteisiä polttarijuttuja, pukeutumista ja jonkun myymistä ja hassuttelua. Itse järjestettyä toimintaa. Se vaan ei ole trendikästä, vaan nykyisin se on kaikkien mielestä junttia. Ei kelpaa mökille meno, pitää mennä johonkin lasersaunaan. Ei kelpaa mäkkäri, kun pitää syödä jossain kalliissa trendiravintolassa.
Hassua.. mun superihanissa polttareissa jokin aika sitten kaverit vei mut juurikin mäkärille syömään kun mäkkäri on mun salainen pahe ja ilta huipentui mökille, koska rakastan mökkeilyä ja saunomista kavereiden kanssa.. että kyllä nekin kelpaa jos sattu olemaan mäkkiä ja mökkiä rakastava morsian ja kaverit tiesi sen :D
 
v
mulla oli polttareissa perinteisiä juttuja, ilmaisia siis. Oli morsiussaunaa vanhojen poikakaveiden karkotusta myöten, kasvohoitoja, jalkahierontaa, salaattiruokaa, juomaa, uimista, ja sit tietty baanalle vielä... mutta veikkaan ettei polttariporukka joutunu kovin paljoo maksamaan ja kaikilla OLI HAUSKAA!!!! Eniten maksoi taksit, kun painettiin menemään paikasta toiseen... =)
 
kaaso
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Alkuperäinen kirjoittaja kaaso:
Painiskelen juuri saman asian kanssa. Morsian lapseton hyvässä duunissa oleva citynainen, joka käy kerran pari kuussa kauneushoitolassa jo normaalistikin.

Mua pelottaa polttarien kustannukset jo valmiiksi: pelkään pahoin, että käytännössä menee ainakin 200e. Perheen kylpyläloman verran siis :( Ja siihenkään ei olisi rahaa. Nytkin palkka tulee 15. päivä ja tili tyhjä. kappissa kyllä ruokaa ja s-bonukset tulee tiistaina.
Häh! Järkky hinta! Naurettavaa. Miksi pakko järjestää jotain noin kallista.
Niin munkin mielestä. Mutta mä olen porukan köyhin, eikä kukaan tajua sitä kun ollaan ihan hyvissä duuneissa. Asuntolaina on vain mitoitettu sen mukaiseksi ja yht. kolme yliopistotutkintoa on kasannut sen mukaiset opintolainat. Pieni polttariporukka (ehkä 5), jos lasket kauneushoitolan ja morsiamen illallisen juomineen jossain, omat ruoat ja juomat, + taxi kotiin (mulla 60e) niin se on siinä. Liikun aina omalla autolla, mutta luulen, että kaason lasiin sylkemistä pidettäisiin aika pihistelynä. :kieh:
 
Mä olen kalleimmillani maksan ut 60e (osallistuttiin vielä miehen kanssa kumpikin eli maksettiin siisn 120e yhteensä ), mutta noissa polttareissa olikn sitten ohjelmaa. Ja muillekin kun pelkästään polttarikalulle, kaikki saivat halutessaan osallistua.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kaaso:
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Alkuperäinen kirjoittaja kaaso:
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Kyl 50 euron jälkeen alkaa olla aika paksua. Parasta, jos siitä ei tarvis maksaa kenenkään mitään, kun paljon voi tehdä ilmaisiakin/halpoja juttuja.
Niinku mitä ilmaisia juttuja??? Äkkiä vinkkejä kehiin!
Niinku ihan perinteisiä polttarijuttuja, pukeutumista ja jonkun myymistä ja hassuttelua. Itse järjestettyä toimintaa. Se vaan ei ole trendikästä, vaan nykyisin se on kaikkien mielestä junttia. Ei kelpaa mökille meno, pitää mennä johonkin lasersaunaan. Ei kelpaa mäkkäri, kun pitää syödä jossain kalliissa trendiravintolassa.
En mä voi kuvitella ko morsianta myymässä mitään. Sanoi vielä itse ettei halua myydä mitään. Muu polttariporukka on noita lapsettomia cityaikuisia. Voi kun jollain olisi kiva mökki, se pelastaisi paljon.
Katoppa huutonetistä siellä on paljon erilaisia juttuja matkoissa joita vois käyttää esim. jokin mökki hesan lähellä....
 
kaaso
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Alkuperäinen kirjoittaja kaaso:
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Alkuperäinen kirjoittaja kaaso:
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Kyl 50 euron jälkeen alkaa olla aika paksua. Parasta, jos siitä ei tarvis maksaa kenenkään mitään, kun paljon voi tehdä ilmaisiakin/halpoja juttuja.
Niinku mitä ilmaisia juttuja??? Äkkiä vinkkejä kehiin!
Niinku ihan perinteisiä polttarijuttuja, pukeutumista ja jonkun myymistä ja hassuttelua. Itse järjestettyä toimintaa. Se vaan ei ole trendikästä, vaan nykyisin se on kaikkien mielestä junttia. Ei kelpaa mökille meno, pitää mennä johonkin lasersaunaan. Ei kelpaa mäkkäri, kun pitää syödä jossain kalliissa trendiravintolassa.
En mä voi kuvitella ko morsianta myymässä mitään. Sanoi vielä itse ettei halua myydä mitään. Muu polttariporukka on noita lapsettomia cityaikuisia. Voi kun jollain olisi kiva mökki, se pelastaisi paljon.
Kuulostaa, että teillä tulee olemaan todella rentoa ja hauskaa. heh.
:D
Sanoppa muuta kato :D
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kaaso:
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Alkuperäinen kirjoittaja kaaso:
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Kyl 50 euron jälkeen alkaa olla aika paksua. Parasta, jos siitä ei tarvis maksaa kenenkään mitään, kun paljon voi tehdä ilmaisiakin/halpoja juttuja.
Niinku mitä ilmaisia juttuja??? Äkkiä vinkkejä kehiin!
Niinku ihan perinteisiä polttarijuttuja, pukeutumista ja jonkun myymistä ja hassuttelua. Itse järjestettyä toimintaa. Se vaan ei ole trendikästä, vaan nykyisin se on kaikkien mielestä junttia. Ei kelpaa mökille meno, pitää mennä johonkin lasersaunaan. Ei kelpaa mäkkäri, kun pitää syödä jossain kalliissa trendiravintolassa.
En mä voi kuvitella ko morsianta myymässä mitään. Sanoi vielä itse ettei halua myydä mitään. Muu polttariporukka on noita lapsettomia cityaikuisia. Voi kun jollain olisi kiva mökki, se pelastaisi paljon.
Katoppa huutonetistä siellä on paljon erilaisia juttuja matkoissa joita vois käyttää esim. jokin mökki hesan lähellä....
www.mokkihaku.fi kokkeileppa tuota:)
 
kaaso
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
siis miks niitä kustannuksia ei voi jakaa juhlijoiden kesken? tyhmänä kyselen ko en oo ko yksissä polttareissa ollu.. ikinä..
Siis oletan totta kai, että jaetaan, mutta jos on pieni porukka niin kaikki maksaa.
 
rahaa
mä olen järkännyt kolmet polttarit
ekat maksoi n.vajaa 20e (sisälsi jopa sisäänpääsyn raflaan, myyntituotoilla, ennustajan, piknikin, kiertoajelun, mäkkärissä syönnin)
tokat maksoi varmaan hiukan yli 20e mutta meitä ei ollut kuin 3 maksamassa ja sillä ostettiin polttarivaatteet ja juomat ja ruuat jokainen toi jotain, morsian raskaana
Kolmannet maksoi kans vähän yli 20e sisälsi ruuat ja elokuvalipun ja maksajia vain kaksi, koska morsiammella oli vauva niin kauaa ei voinu olla pois
 
vieras
:eek:

Sairasta.
En koskaan osallistuisi polttareihin, jos joutuisi MAKSAMAAN niistä noin törkeitä summia.
Yksissä olin ja 12,50 ? per nuppi ja minusta sekin oli ihan tarpeeksi. MIKSI IHMEESSÄ MINUN PITÄISI MAKSAA JONKUN NAIMISIIN MENEVÄN KAVERIN RYYPPÄJÄISISTÄ?!?

Jokainen maksakoot omat menonsa!
 
Joku 50 e olis ihan ok vielä.

Itse olen ollut ainakin sellaisissa polttareissa joissa on oltu yhden porukan tyypin kesämökillä, siellä saunaa, grillituokaa jne, eli aika edullista kuitenkin.
Toisissa polttareissa ruokailu järkättiin piknikkinä puistossa, grillattua kanaa, salaattia, patonkia yms ja tietty kuoharia. Paaaaljon halvempaa kuin ravintolassa sekä vähän erilaisempaa ja ikimuistoisempaa.
 
vieras
Mä oikeasti toivon, että jos mun kavereilla ei ole varaa maksaa niin sanovat mulle kesällä. Maksan sitten morsiamena itse polttarit, koska en halua että ainakaan rahan takia ei nähdä..

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
:eek:

Sairasta.
En koskaan osallistuisi polttareihin, jos joutuisi MAKSAMAAN niistä noin törkeitä summia.
Yksissä olin ja 12,50 ? per nuppi ja minusta sekin oli ihan tarpeeksi. MIKSI IHMEESSÄ MINUN PITÄISI MAKSAA JONKUN NAIMISIIN MENEVÄN KAVERIN RYYPPÄJÄISISTÄ?!?

Jokainen maksakoot omat menonsa!
:eek:
Kiva asenne kaverilla...
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Kun oli mun polttarit, kukaan ei maksanut mitään. Sen sijaan me syötiin kaikki niillä rahoilla, mitkä tienasin myymällä rönsyliljan rönsyjä.
Tuollaiseen joutuminen ois ihan hirveetä.
Mä olin 18 ja sen porukan vanhin. siinä iässä kavereiden kanssa on kivaa, teki mitä tahansa, eikä tarttettu mitään hulppeita puitteita.
 
---
Mun mielestä 50? on passeli summa. Sen lisäksi tulee kuitenkin vielä omat ruuat, juomat, matkat, mahd majoitukset ja aktiviteetit. Jos polttarisumma pitää sisällään jo esim. kaikkien ruuat tai majoituksen tms. niin sitten enempikin ok.
 
rahaa
tuntuu välillä että ei järki paljon päätä pakota. polttareihin otetaan mökki alle 300e joka on n.25km päässä. oltais päästy kaverin mökille joka on noin alle 100km pääs ilmaiseksi. joten pitää maksaa toi kallis tietysti ettei tartte liian kauas lähteä
 

Yhteistyössä