Polttari budjetti nyt mulle liikaa, mikä sulle?

  • Viestiketjun aloittaja rahaa
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Riippuu paljon mitä kaikkea siihen kuuluu. Jos ei mitään kummempaa koko porukalle/kunnon syömisiä, ni joku 25 euroa on sellainen, ettei paljoa enempää viitsis maksaa.
 
Kermakakku
No jos seura ja ohjelma on hauska, niin voishan siihen satasen, puoltoista laittaa. Nimittäin yks kunnnon ateria on helposti 50 eur ja joku tosi hyvä ohjelma siihen päälle - sitten täytyis harkita, jos täytyisi vielä hotellissakin yöpyä.
 
kaaso
Painiskelen juuri saman asian kanssa. Morsian lapseton hyvässä duunissa oleva citynainen, joka käy kerran pari kuussa kauneushoitolassa jo normaalistikin.

Mua pelottaa polttarien kustannukset jo valmiiksi: pelkään pahoin, että käytännössä menee ainakin 200e. Perheen kylpyläloman verran siis :( Ja siihenkään ei olisi rahaa. Nytkin palkka tulee 15. päivä ja tili tyhjä. kappissa kyllä ruokaa ja s-bonukset tulee tiistaina.
 
rahaa
nyt menee jo 100e, alunperin piti summa olla 50e
soitin jo kaasolle puhelun että en tuu jos noin paljon täytyy maksaa
helppohan niiden on maksaa joiden perheessä kummatkin käy töissä, meillä vain toinen, hitsi että kiukuttaa joku tolkku
oli jo suunniteltu mäkihyppyäkin
 
kaaso
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Kyl 50 euron jälkeen alkaa olla aika paksua. Parasta, jos siitä ei tarvis maksaa kenenkään mitään, kun paljon voi tehdä ilmaisiakin/halpoja juttuja.
Niinku mitä ilmaisia juttuja??? Äkkiä vinkkejä kehiin!
 
vieras
Riippuu täysin siitä, mitä polttarit pitävät sisällään. Jos käydään syömässä, ja on jotain ohjelmaa, niin varaisin ainakin satasen. Mutta siihen en olisi valmis, että tuo satanen pistetään johonkin pelkkää morsianta koskeviin jottuihin (hoitoihin tms.)
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja kaaso:
Painiskelen juuri saman asian kanssa. Morsian lapseton hyvässä duunissa oleva citynainen, joka käy kerran pari kuussa kauneushoitolassa jo normaalistikin.

Mua pelottaa polttarien kustannukset jo valmiiksi: pelkään pahoin, että käytännössä menee ainakin 200e. Perheen kylpyläloman verran siis :( Ja siihenkään ei olisi rahaa. Nytkin palkka tulee 15. päivä ja tili tyhjä. kappissa kyllä ruokaa ja s-bonukset tulee tiistaina.
Häh! Järkky hinta! Naurettavaa. Miksi pakko järjestää jotain noin kallista.
 
vieras
60e laitoin kälyni polttareihin, joissa ei ollut kuin 4 osallistujaa, siihen hintaan sisältyi ruuat ja ohjelmat kaikille. Mutta kavereiden polttarit joissa enemmän osallistujia pitää saada ehdottomasti alle 50e. Jos itse maksetaan omat sapuskat ym. niin sitten 30e on jo maksimi.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja kaaso:
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Kyl 50 euron jälkeen alkaa olla aika paksua. Parasta, jos siitä ei tarvis maksaa kenenkään mitään, kun paljon voi tehdä ilmaisiakin/halpoja juttuja.
Niinku mitä ilmaisia juttuja??? Äkkiä vinkkejä kehiin!
Niinku ihan perinteisiä polttarijuttuja, pukeutumista ja jonkun myymistä ja hassuttelua. Itse järjestettyä toimintaa. Se vaan ei ole trendikästä, vaan nykyisin se on kaikkien mielestä junttia. Ei kelpaa mökille meno, pitää mennä johonkin lasersaunaan. Ei kelpaa mäkkäri, kun pitää syödä jossain kalliissa trendiravintolassa.
 
kaaso
Meidän kaveripiirissä oli hurjan budjetin polttareita ennen lapsia. Tosin laskuvarjo/benji- hyhppääjät ja taitolentäjät myivät jotain, jolla katettiin heidän illalis- ja bilekustanneukset, mutta silti. Käytiin monen päivän festareilla jne. Ei vain nykyisin ole varaa. Vaikka mekin käydään molemmat töissä niin tarhamaksut, opintolainat, kaksi autoa bensoineen, asuntolaina jne jne vie kaiken.
 
vieras
Joku 50 ois ihan ok, sit jos enemmän niin pitäisi olla hauskaa tekemistä koko porukalle, esim. jos koko porukka menossa yhdessä hoitoihin, kylpylään tms niin sit voisin maksaa enemmänkin..
 
kaaso
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Alkuperäinen kirjoittaja kaaso:
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Kyl 50 euron jälkeen alkaa olla aika paksua. Parasta, jos siitä ei tarvis maksaa kenenkään mitään, kun paljon voi tehdä ilmaisiakin/halpoja juttuja.
Niinku mitä ilmaisia juttuja??? Äkkiä vinkkejä kehiin!
Niinku ihan perinteisiä polttarijuttuja, pukeutumista ja jonkun myymistä ja hassuttelua. Itse järjestettyä toimintaa. Se vaan ei ole trendikästä, vaan nykyisin se on kaikkien mielestä junttia. Ei kelpaa mökille meno, pitää mennä johonkin lasersaunaan. Ei kelpaa mäkkäri, kun pitää syödä jossain kalliissa trendiravintolassa.
En mä voi kuvitella ko morsianta myymässä mitään. Sanoi vielä itse ettei halua myydä mitään. Muu polttariporukka on noita lapsettomia cityaikuisia. Voi kun jollain olisi kiva mökki, se pelastaisi paljon.
 
v.
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Kyl 50 euron jälkeen alkaa olla aika paksua. Parasta, jos siitä ei tarvis maksaa kenenkään mitään, kun paljon voi tehdä ilmaisiakin/halpoja juttuja.
no niinpä, v..tuttaa maksaa kaksista polttareista 70-100 euroa ja omat matkakulut
 

Yhteistyössä