Poliisi: Lähiöissä alkoi lähtölaskenta - asejengit tulevat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oletko valmis?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[quote="vieras";23204759]muutama päivä sitten täällä oli kysely siitä, kuinka moni kieltäisi lapsiaan menemästä sellaisen kaverin kotiin, jonka isä kuuluu bandidos-jengiin. Siinä ketjussa aseita ja rikollisjengejä pelkääviä pilkattiin. Nyt sitten kuitenkin ne jengit ovatkin todellinen uhka? Siis jengi, jota ei suomessa edes ole..[/quote]

raiskaa suomalaisetkin

[QUOTE="vieras";23204730]Minäkin odotan. Tosin siitä syystä, että on mielenkiintoista nähdä kenen syyksi kaikki kurjuus sitten kaadetaan kun persut eivät hallituksessa saa sen enempää aikaan kuin muutkaan.[/QUOTE]

Niinpä, pelkällä uholla ei saada paljoa aikaiseksi...

Alkuperäinen kirjoittaja Slummien miljoonitär;23204764:
Ite oot kerta muita haukut! *ottaa lapion sun kädestä, heittää hiekat silmille ja näyttää kieltä*
(Tämän tasoiseksiko menee rakentava keskustelu?)

"Minusta on erittäin hävettävää että perussuomalaisten kaltaiset juntit pääsevät Suomessa valtaan."

Sisältääkö kyseinen lause mielestäsi haukkumista?

[QUOTE="vieras";23204767]raiskaa suomalaisetkin[/QUOTE]

Lyö pöytään vielä kukkahattutäti-kortti ja viherpiipertäjä-kortti, niin sun käsi on sitten nähty ja voit poistua keskustelusta.

Alkuperäinen kirjoittaja Slummien miljoonitär;23204775:
Niinpä, pelkällä uholla ei saada paljoa aikaiseksi...

Saarnaat meille suvaitsevaisuudesta ja siitä ettei saa tuomita toista.
Itse vähättelet perussuomalaisia ja haukut persujen kannattajia junteiksi. Älä tuomitse!

Olethan "suvaitsevainen"

[QUOTE="trolli";23204745]no hyvänen aika, mene äkkiä kertomaan tuo ajatelmasi sinne somaleille! newsflash: jos he haluavat sotia he sotivat. aivan sama kuinka paljon länsimaat sinne syytää rahaa ja valistusta. ja jos heitä roudataan tänne, he sotivat täällä. raiskaavat, hakkaavat, tekevät rikoksia. ihan niinkuin he tekevät somaliassakin. ei ole meidän asiamme mennä sinne kanaemona selittämään miten heidän pitäisi elää ja olla. 20 vuotta jatkunut sisällissota kertoo siitä, että he pitävät sotimisesta. sotikoon itsensä hengiltä. julmaa joo lapsia ja naisia kohtaan, mutta eipä sen julmempaa kuin todellisuus heidän kulttuurissaan. ehkä jotkut kulttuurit vaan ansaitsevat kuolla omaan mahdottomuuteensa.[/QUOTE]

Just joo, tuo kommenttisi kertoo niin paljon sinusta että en halua enää tietää yhtään enempää. Sinunlaisia valitettavasti on liikaa tässä maassa. "minä,minä, minä eikä kukaan muu..." Vai että he oikein tykkäävät sotia? Ehkäpä siellä on niin vahva liike pitämässä jöötä joka ei kovinkaan kummoista syytä tarvitse kun viaton kansalainen, vaikkapa pikkutyttö tapetaan. Ehkäpä se ei kerro koko maan kansalaisten kannasta yhtään mitään jos heidät on alistettu hiljaiseksi.
Ja tiedoksi vain eräällekin nimimerkille jonka tekstiä en nyt enää jaksa alkaa etsimään, mieheni istuu tässä ihan vieressä ja lukee näitä kommentteja mun kanssa. Ja lähettää semmoisia terveisiä että edelleen poliisin kannalta hankalin asiakas on keski-ikäinen humalainen suomalainen nainen tai mies. He sitten osaavat jungertaa, jungertaa ja jungertaa. Väkivaltaiset teinijengitkin ovat helppoja kun heidät voi vaan pistää mottiin ja autoon mutta suusta ne terävimmät aseet aina löytyvät...

[QUOTE="trolli";23204791]vastaa nyt, tai linkitä edes tähän ne hirveän monet kiroilut ja HUUTAMISET minkä takia et viesteihini vastaa.[/QUOTE]

Mä kysyn tässä välissä, että olitko sinä niitä mammoja, jotka päästäisivät lapsensa Bandidos-jengiläisen kotiin?

[QUOTE="trolli";23204791]vastaa nyt, tai linkitä edes tähän ne hirveän monet kiroilut ja HUUTAMISET minkä takia et viesteihini vastaa.[/QUOTE]

:attn: jooko, pliis. olisiko mahdollista? nikki oli trolli, löydät taatusti viesteistäni myös muita asioita kun kaksi kirosanaa. capslockia käytän joskus lauseen alussa kirjaimessa ja erisnimissä. en aina kylläkään. väitit että viestini sisältävät noita, haluaisin todisteet. ja vastaukset kysymyksiini.

[QUOTE="vieras";23204814]Mä kysyn tässä välissä, että olitko sinä niitä mammoja, jotka päästäisivät lapsensa Bandidos-jengiläisen kotiin?[/QUOTE]

Sinun mielestäsikö suomeen saa tulla väkivaltaisia asejengejä ulkomailta koska suomessakin sellainen on?

Yhyy.. Naapurin pekalla on tikkari, määki haluan.

[QUOTE="vieras";23204814]Mä kysyn tässä välissä, että olitko sinä niitä mammoja, jotka päästäisivät lapsensa Bandidos-jengiläisen kotiin?[/QUOTE]

täh? mikäs toi juttu on? kai joku ketju täällä? no, kai päästäisin. siis leikkimään bandidos-jengiläisen lapsen kanssa vai? joo. miten liittyy tähän asiaan?

[QUOTE="vieras";23204617]No turha tässä on kiistellä. Persut voittaa vaalit, Soinista tulee pääministeri, Halla-ahosta mamuministeri ja nykyiselle maahanmuuttopolitiikalle tulee stoppi.:)[/QUOTE]

Ja sit sä heräsit ja päästit kissan ulos. :)

[QUOTE="trolli";23204835]täh? mikäs toi juttu on? kai joku ketju täällä? no, kai päästäisin. siis leikkimään bandidos-jengiläisen lapsen kanssa vai? joo. miten liittyy tähän asiaan?[/QUOTE]

Miksi se rikollisuus ja aseet eivät sen jengin käsissä pelota? Pelkäät siis jengiä, jota Suomessa ei edes ole, mutta jo olemassa olevat jengit ovat ok?

Alkuperäinen kirjoittaja Slummien miljoonitär;23204806:
Just joo, tuo kommenttisi kertoo niin paljon sinusta että en halua enää tietää yhtään enempää. Sinunlaisia valitettavasti on liikaa tässä maassa. "minä,minä, minä eikä kukaan muu..." Vai että he oikein tykkäävät sotia? Ehkäpä siellä on niin vahva liike pitämässä jöötä joka ei kovinkaan kummoista syytä tarvitse kun viaton kansalainen, vaikkapa pikkutyttö tapetaan. Ehkäpä se ei kerro koko maan kansalaisten kannasta yhtään mitään jos heidät on alistettu hiljaiseksi.
Ja tiedoksi vain eräällekin nimimerkille jonka tekstiä en nyt enää jaksa alkaa etsimään, mieheni istuu tässä ihan vieressä ja lukee näitä kommentteja mun kanssa. Ja lähettää semmoisia terveisiä että edelleen poliisin kannalta hankalin asiakas on keski-ikäinen humalainen suomalainen nainen tai mies. He sitten osaavat jungertaa, jungertaa ja jungertaa. Väkivaltaiset teinijengitkin ovat helppoja kun heidät voi vaan pistää mottiin ja autoon mutta suusta ne terävimmät aseet aina löytyvät...

http://kaksplus.fi/keskustelu/pluss...-kertaa-enemman-raiskauksia-kuin-suomalaiset/

"Helsingin 2400 Somalian kansalaista siis tekivät 9 raiskausta vuonna 2009 eli yhden raiskauksen per n. 267 henkilöä.

Suomen kansalaisia on Helsingin asukkaista 542 685 (31.3.2010). Nämä tekivät yhteensä 37 raiskausta eli yhden raiskauksen per n. 14 667 henkilöä.

Somalian kansalaiset siis tekevät n. 55 kertaa enemmän raiskauksia per henki kuin Suomen kansalaiset.

Lisäksi on otettava huomioon, että "Suomen kansalaisten" tekemien rikosten tilastollista määrää nostavat Suomen kansalaisuuden saaneet somalit ja muut suomalaisia enemmän rikoksia tekevät Suomen kansalaisuuden saaneet maahanmuuttajat."

[QUOTE="vieras";23204786]"Minusta on erittäin hävettävää että perussuomalaisten kaltaiset juntit pääsevät Suomessa valtaan."

Sisältääkö kyseinen lause mielestäsi haukkumista?[/QUOTE]

No mielestäni ns. muukalaisviha on aika sivistymätöntä (synonyymi mun mielestä juntille). Ihan gallup täytyy heittää tähän väliin; kuinka monta somaliperhettä tai muuta maahanmuuttajaperhettä täällä kirjoittajat tuntee? Siis ihan oikeasti henk.koht? Semmoinen jännä juttu joka selvisi eräässä suomalaisessa dokumentissa että eniten maahanmuuttajia vastustavat ihmiset joilla ei ole minkäänlaista kytköstä mamuihin? He eivät välttämättä edes asu kaupungissa jossa olisi yhtäkään maahanmuuttajaa, ovat vaan saaneet käsityksensä lehtien otsikoista tms.
Oon itse paljasjalkainen espoolainen. Olen perheestä joka asui ollessani lapsi ns. hyvällä asuinalueella ja koulussamme inhosin sitä meininkiä kun nenää nyrpisteltiin kaikelle erilaisuudelle. Piti olla laiha, nätti ja vaalea niin oli suosittu. No olin noita kaikkea mutta pitkin hampain. Sitten järkytin vanhempiani ja tuttujani kun ilmoitin että muutan Suvelaan. Kaikki katsoi mua suu levällään että et voi olla tosissas! Ja tosissani minä todellakin olin. (jokainen joka ei tiedä millainen alue on Espoon Suvela voi googlettaa, varmasti löytyy jotain urbaanilegendoja) Ja voin sanoa että ne vuodet jotka asuin Suvelassa olivat rikkaimpia vuosia ennen lapsien saamista. Välillä haluan vieläkin ajaa Suvelan läpi ja lapsillenikin olen esitellyt talon jossa silloin asuin ennenkuin lapsia oli. Käymme lasten kanssa joskus Suvelan avoimessa päiväkodissa ja Espoon keskuksessa jossa muuten pk-seudun paras kirjasto, siellä satutunneilla. Juttelen paljon maahanmuuttajien kanssa jotka ovat joko kirjastossa töissä tai muuten viettävät siellä aikaa. He ovat aivan ihania ihmisiä.
Minusta on suomalaisena äärettömän noloa että ihmiset, joilla ei ole oikeasti minkäänlaista henk.kohtaista kokemusta, menevät äänestämään vaaleissa jotain muutospuoluetta jossa on ehdokkaina vaan ihmisiä joilla on niin paha olla että uhoavat ja tartuttava muihin helposti mukaan lähteviin samanlaisen uhon. Viha ei kasvata kuin vihaa. Ja jos tämä tekee minusta kukkahatun tai minkä tahansa, niin sitten olen semmoinen. Mieluummin kannan kukallista hattua kuin sivistymätöntä vihaa tuntematonta kohtaan!

Alkuperäinen kirjoittaja Slummien miljoonitär;23204812:
No ei tartte paljoo ajatella kun jokapäiväisessä työssäni niitä tarinoita kuuntelen.

ymmärsitkö että tarkoitin nyt mamujen suomalaisia kohtaan osoittamaa rasistista väkivaltaa yms? Ymmärrätkö että se menee myös niin päin? Että ne mamut ei täällä välttämättä tahdo tulla suomalaisten kanssa toimeen? Että he eivät välttämättä halua sopeutua meidän yhteiskuntaan? Ja että siellä kotimaassaan tapahtuvat sodat yms. tapahtuvat heidän tahdostaan?

[QUOTE="vieras";23204862]http://kaksplus.fi/keskustelu/pluss...-kertaa-enemman-raiskauksia-kuin-suomalaiset/

"Helsingin 2400 Somalian kansalaista siis tekivät 9 raiskausta vuonna 2009 eli yhden raiskauksen per n. 267 henkilöä.

Suomen kansalaisia on Helsingin asukkaista 542 685 (31.3.2010). Nämä tekivät yhteensä 37 raiskausta eli yhden raiskauksen per n. 14 667 henkilöä.

Somalian kansalaiset siis tekevät n. 55 kertaa enemmän raiskauksia per henki kuin Suomen kansalaiset.

Lisäksi on otettava huomioon, että "Suomen kansalaisten" tekemien rikosten tilastollista määrää nostavat Suomen kansalaisuuden saaneet somalit ja muut suomalaisia enemmän rikoksia tekevät Suomen kansalaisuuden saaneet maahanmuuttajat."[/QUOTE]

Onko täällä joku joskus ollut sitä vastaan, että esim raiskauksista tuomitut maahanmuuttajat karkoitetaan maasta?

[QUOTE="vieras";23204859]Miksi se rikollisuus ja aseet eivät sen jengin käsissä pelota? Pelkäät siis jengiä, jota Suomessa ei edes ole, mutta jo olemassa olevat jengit ovat ok?[/QUOTE]

linkitäs kyseinen ketju.

mun periaate on, että lapseni saa mennä leikkimään kenen tahansa kaverinsa luo, jos vanhemmat elävät suht siististi eikä lapseni ole vaarassa siellä. lapseni siis saa mennä muslimien kotiin, bandidos-jengiläisen kotiin, kiinalaisten kotiin, vaikka mihin. henkilöistä se on kiinni. jos lapseni on mahdollisesti vaarassa kyseisessä kodissa niin en tietenkään päästä. en vaan usko että bandidos-jengiläinen tulisi ampumaan 6v lapseni hänen leikkiessään kaverinsa kanssa...

Alkuperäinen kirjoittaja Slummien miljoonitär;23204877:
No mielestäni ns. muukalaisviha on aika sivistymätöntä (synonyymi mun mielestä juntille). Ihan gallup täytyy heittää tähän väliin; kuinka monta somaliperhettä tai muuta maahanmuuttajaperhettä täällä kirjoittajat tuntee? Siis ihan oikeasti henk.koht? Semmoinen jännä juttu joka selvisi eräässä suomalaisessa dokumentissa että eniten maahanmuuttajia vastustavat ihmiset joilla ei ole minkäänlaista kytköstä mamuihin? He eivät välttämättä edes asu kaupungissa jossa olisi yhtäkään maahanmuuttajaa, ovat vaan saaneet käsityksensä lehtien otsikoista tms.
Oon itse paljasjalkainen espoolainen. Olen perheestä joka asui ollessani lapsi ns. hyvällä asuinalueella ja koulussamme inhosin sitä meininkiä kun nenää nyrpisteltiin kaikelle erilaisuudelle. Piti olla laiha, nätti ja vaalea niin oli suosittu. No olin noita kaikkea mutta pitkin hampain. Sitten järkytin vanhempiani ja tuttujani kun ilmoitin että muutan Suvelaan. Kaikki katsoi mua suu levällään että et voi olla tosissas! Ja tosissani minä todellakin olin. (jokainen joka ei tiedä millainen alue on Espoon Suvela voi googlettaa, varmasti löytyy jotain urbaanilegendoja) Ja voin sanoa että ne vuodet jotka asuin Suvelassa olivat rikkaimpia vuosia ennen lapsien saamista. Välillä haluan vieläkin ajaa Suvelan läpi ja lapsillenikin olen esitellyt talon jossa silloin asuin ennenkuin lapsia oli. Käymme lasten kanssa joskus Suvelan avoimessa päiväkodissa ja Espoon keskuksessa jossa muuten pk-seudun paras kirjasto, siellä satutunneilla. Juttelen paljon maahanmuuttajien kanssa jotka ovat joko kirjastossa töissä tai muuten viettävät siellä aikaa. He ovat aivan ihania ihmisiä.
Minusta on suomalaisena äärettömän noloa että ihmiset, joilla ei ole oikeasti minkäänlaista henk.kohtaista kokemusta, menevät äänestämään vaaleissa jotain muutospuoluetta jossa on ehdokkaina vaan ihmisiä joilla on niin paha olla että uhoavat ja tartuttava muihin helposti mukaan lähteviin samanlaisen uhon. Viha ei kasvata kuin vihaa. Ja jos tämä tekee minusta kukkahatun tai minkä tahansa, niin sitten olen semmoinen. Mieluummin kannan kukallista hattua kuin sivistymätöntä vihaa tuntematonta kohtaan!

Ei minua henkilökohtaisesti kiinnosta sinun elämänkertomuksesi paskan vertaa. Minä haluan että suomi pysyy turvallisena maana, pahassa maailmassa. Jokaisella ihmisellä on mielipide ja saa ollakkin, minä en halua edes tuntea maahanmuuttajia ja minulla on siihen täysi oikeus.

[QUOTE="trolli";23204897]linkitäs kyseinen ketju.

mun periaate on, että lapseni saa mennä leikkimään kenen tahansa kaverinsa luo, jos vanhemmat elävät suht siististi eikä lapseni ole vaarassa siellä. lapseni siis saa mennä muslimien kotiin, bandidos-jengiläisen kotiin, kiinalaisten kotiin, vaikka mihin. henkilöistä se on kiinni. jos lapseni on mahdollisesti vaarassa kyseisessä kodissa niin en tietenkään päästä. en vaan usko että bandidos-jengiläinen tulisi ampumaan 6v lapseni hänen leikkiessään kaverinsa kanssa...[/QUOTE]

Mistä tässä sitten keskustellaan? Eikö aihe ollut jengien väkivalta/sen uhka Suomessa?

[QUOTE="vieras";23204921]Mistä tässä sitten keskustellaan? Eikö aihe ollut jengien väkivalta/sen uhka Suomessa?[/QUOTE]

tässä oli kyse maahanmuuttajien jengien uhasta suomessa, maahanmuutosta, etenkin humanitäärisestä. sinä höpiset jostain suomalaisesta partasuujengistä.. kannattaisiko sun jatkaa siihen bandidosketjuun tai aloittaa uusi? vai onko motiivinasi vaan taas kerran vetää ketjun aihe sivuraiteille pois vaarallisilta vesiltä? onko sulla jotain asiaa somalian tilanteesta ja maahanmuuton vaikutuksista suomalaisten elämään ja talouteen?

Yhteistyössä