Poliisi: Lähiöissä alkoi lähtölaskenta - asejengit tulevat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oletko valmis?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23204041]Aikuiset "lapset" tulevat sotaa "pakoon" tänne suomeen, raiskaamaan ja tekemään rikoksia sekä samalla hyötyen rahallisesti kun valtio jakaa rahaa taikaseinästä. Suomessa sotien aikaan nämä samanikäiset "lapset" tappoivat ryssiä saatana.[/QUOTE]

.

[QUOTE="trolli";23204402]kuvittelet argumentoivasi järjellä, tosiasiassa kaikki tekstisi ovat pelkkää tunteiden paatosta pakolaisraukkojen puolesta, ketkä eivät tietenkään ole tilanteeseensa mitenkään syyllisiä. eihän nuorten miesten paikka ole sotia maansa puolesta (kuten vuonna -39 Suomessa) vaan pakolaisina ja elintasoelätteinä länsimaissa. miten Somalian tilanne paranee jos joka vitun partasuulapsi tulee tänne?[/QUOTE]

Luuletko että mä oon niin epäammattimainen että uskon kaiken mitä mulle heti sanotaan? Mulle valehdellaan työssäni todella paljon, mutta pitemmän hoitosuhteen aikana luottamus kasvaa ja se todellinen minä tulee esiin jokaisen lapsen ja nuoren sisältä jonka kans oon tehnyt töitä. Ainoastaan yksi poika on ollut joka ei koko suhteen aikana puhunut sanaakaan, mutta hänkään ei ollut mamu. Kun luottamus on ansaittu (siis mun pitää ansaita se luottamus) niin totuus alkaa tulla ilmi. Ja sieltä tulee se vuosien tuska. Ja itseni olen kovettanut niin että kuunneltava on, järki mukana, vaikka sieltä välillä tulee sellaista juttua että heikompihermoisempi oksentaisi. Kerroin nimittäin kerran kun olin puhumassa lähihoitajaopiskelijoille, erään esimerkkitapauksen ja eräs opiskelija juoksi oksentamaan! En minä heitä paapo ja itke heidän mukanaan, harvoin hekään itkevät vaan kertovat joskus jopa pelottavan kylmähermoisesti yksityiskohtia elämästään.
Ja näiden lasten ja nuorten syyllistäminen nyt on ihan turhaa, he eivät ole tilanteeseen mitenkään osallisia tai syyllisiä. Ja mielestäni on ihana huomata kuinka länsimaalastuneita (niin hyvässä kuin pahassakin) moni tämänpäivän mamu on, jos he jäisivät kotimaahansa, he eläisivät edelleen aivan eri vuosituhannella meidän kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Slummien miljoonitär;23204546:
No jos voit kirjoittaa ne ihan vaan suoraan kysymyksinä koska en jaksa lukea caps lock-huutelua ja vitun viljelyä...

ja kun kerran maahantulijat eivät tule loppumaan ikinä, mikä hyöty on humanitäärisellä maahanmuutolla? ketä se palvelee? kuka somaliaan jää parantamaan maan tilannetta jos kaikki nuoret miehet tulevat elintasopakolaisina länsimaihin? (ei kirosanoja eika capslockia)

voi luoja!! osaatko olla vetämättä tota "kyllähän suomalaisetkin"-argumenttia joka piip väliin? onko mahdollista? et edelleenkään tajua. suomen valtio on suomalaisten edunvalvontakoneisto. sen ensisijainen tehtävä on pitää Suomi ja suomalaiset hyvinvoivina. toiset maat ovat toisella sijalla, heitä autetaan jos rahaa jää. somalit ovat itse aiheuttaneet sisällissotansa. kestäisivät kulttuurinsa seuraukset eivätkä tulisi häntä koipien välissä länsimaihin nauttimaan ilmaisesta rahasta.
eihän nuorten miesten paikka ole sotia maansa puolesta (kuten vuonna -39 Suomessa) vaan pakolaisina ja elintasoelätteinä länsimaissa. miten Somalian tilanne paranee jos joka piiiip partasuulapsi tulee tänne?

no kuule sensuroi mielessäsi kirosanat ja vastaa kommenttiin, kiitos.

taisin piipata 2 kirosanaa eikä yhtään capslockia. :D eli jospa vastaisit, kiitos.

Alkuperäinen kirjoittaja Slummien miljoonitär;23204281:
80,000,000 kpl ja mistäs tämä luku on peräisin? Ja kuten tuossa kirjoitusvirheessäsi hauskasti kirjoitit "kysymys kuluu" todellakin jos sitä käyttää liian usein eikä koskaan keksi uusia! :D

Virstanpylväät
Maailman väestömäärän virstanpylväät ja ennusteet Väestö
(miljardeissa) 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Vuosi 1804 1927 1960 1974 1987 1999 2011 2025 2045–2050
Kuluneet vuodet 123 33 14 13 12 12 14 20–25

Maailman väestö saavutti miljardi ihmistä vuonna 1804, kaksi miljardia 1927, kolme miljardia 1960, neljä miljardia 1974, viisi miljardia 1987 ja kuusi miljardia 1999. Ennusteen mukaan seitsemän miljardia saavutetaan vuoden 2011 loppupuolella ja noin kahdeksan miljardia vuonna 2025. Vuosina 2045–2050 väestömäärä on luultavasti noin 9 miljardia,[3] arviot tosin vaihtelevat 7,4 miljardista 10,6 miljardiin. Arvioita on vaikea tehdä esimerkiksi kokonaishedelmällisyysluvun laskujen ja nousujen takia. Pitkän ajan arvioissa vuodeksi 2150 arviot vaihtelevat 3,2 miljardista (alhainen arvio) 24,8 miljardiin (korkea arvio). Mikäli kokonaishedelmällisyysluku jää vuoden 1995 tasolle, väestömäärä olisi jo 256 miljardia.

Ei ole tarkkaa arviota, milloin maailman väestö saavutti miljardi tai kaksi miljardia ihmistä. Kolmen ja neljän miljardin rajapyykkiä ei huomattu virallisesti, mutta United States Census Bureau asettaa ne heinäkuuhun 1959 ja huhtikuuhun 1974. Yhdistyneet kansakunnat huomasi, ja juhli, "Viiden miljardin päivää" 11. heinäkuuta 1987 ja "Kuuden miljardin päivää" 12. lokakuuta 1999. United States Census Bureau tosin sijoittaa kuuden miljardin ihmisen rajapyykin muutaman kuukauden aiemmaksi, 21. huhtikuuta 1999. Yhdistyneet kansakunnat arvioi "Seitsemän miljardin päivän" sijoittuvan loppuvuoteen 2011, United States Census Bureau taas heinäkuuhun 2012.lähde?

Jätit sitten vastaamatta kysymykseen kuinka monta miljoonaa mamua Suomeen pitää ottaa seuraavien parin vuosikymmenen aikana. Seuraavan 40 vuoden aikana potentiaalisia mamuja syntyy lisää ainakin 2.000 miljoonaa, ja tosiaan tämä väestönkasvu tapahtuu pelkästään kehitysmaissa.

"Suomalaisetkin raiskaa" kuluu helvetin nopeasti sun käytössä, oikeastaan se on jo loppuun kaluttu. Kysy vaikka poliisiukoltasi kuka Helsingissä raiskaa ja ketä.

[QUOTE="vieras";23204580]

"Suomalaisetkin raiskaa" kuluu helvetin nopeasti sun käytössä, oikeastaan se on jo loppuun kaluttu. Kysy vaikka poliisiukoltasi kuka Helsingissä raiskaa ja ketä.[/QUOTE]

älä ny, ei se oo vielä käyttäny sentään natsikorttia. kaikki muut kylläkin. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Slummien miljoonitär;23204496:
Luuletko että mä oon niin epäammattimainen että uskon kaiken mitä mulle heti sanotaan? Mulle valehdellaan työssäni todella paljon, mutta pitemmän hoitosuhteen aikana luottamus kasvaa ja se todellinen minä tulee esiin jokaisen lapsen ja nuoren sisältä jonka kans oon tehnyt töitä. Ainoastaan yksi poika on ollut joka ei koko suhteen aikana puhunut sanaakaan, mutta hänkään ei ollut mamu. Kun luottamus on ansaittu (siis mun pitää ansaita se luottamus) niin totuus alkaa tulla ilmi. Ja sieltä tulee se vuosien tuska. Ja itseni olen kovettanut niin että kuunneltava on, järki mukana, vaikka sieltä välillä tulee sellaista juttua että heikompihermoisempi oksentaisi. Kerroin nimittäin kerran kun olin puhumassa lähihoitajaopiskelijoille, erään esimerkkitapauksen ja eräs opiskelija juoksi oksentamaan! En minä heitä paapo ja itke heidän mukanaan, harvoin hekään itkevät vaan kertovat joskus jopa pelottavan kylmähermoisesti yksityiskohtia elämästään.
Ja näiden lasten ja nuorten syyllistäminen nyt on ihan turhaa, he eivät ole tilanteeseen mitenkään osallisia tai syyllisiä. Ja mielestäni on ihana huomata kuinka länsimaalastuneita (niin hyvässä kuin pahassakin) moni tämänpäivän mamu on, jos he jäisivät kotimaahansa, he eläisivät edelleen aivan eri vuosituhannella meidän kanssa.

http://cms.hommaforum.org/component..._1/satutaeti_mielikki_20091116_1494332412.jpg

Otetaan helsinkiin poliiseiksi eräälläkin videolla esiintyviä muslimipoliiseja jotka hakkaavaat ruoskalla naisen henkihieveriin ja naureskelevat ja pilkkaavat tätä. Syy naisen kohtaloon taisi olla että tuli yksin poliisilaitokselle. Ei ollut "esiliinaa" mukana, Naisethan ei saa rättipäävaltioissa yksin paljon kuljeskella.

Tätä suomeen?!

Minä niin odottelen vaaleja ja vaalien jälkeistä aikaa. Olen satavarma että eräät tahot esittävät syytöksiä ja epäilyjä vaalien tuloksista ja niiden oikeellisuudesta. Persuille pidetään mykkäkoulua. jne.. Onneksi saadaan muutettua asioita. Olen niin korvia myöten täynnä kusipäisiä, valehtelevia ja kaksinaamaisia poliitikoita ja tätä mamujen ylösnostamista sekä suomalaisten sortamista.

Onneksi kohta on presidentin vaalitkin.

[QUOTE="vieras";23198409]Miedän asuinseudulla meno alkaa jo olla huolestuttavaa ja saa iltaisin yksin liikkuessa jo pelätäkin. Ei todellakaan kivaa kun lähiympäristössä liikkuessa saa pelätä tai tuntea olon turvattomaksi.[/QUOTE]

Missä asut?

[QUOTE="trolli";23204577]ja kun kerran maahantulijat eivät tule loppumaan ikinä, mikä hyöty on humanitäärisellä maahanmuutolla? ketä se palvelee? kuka somaliaan jää parantamaan maan tilannetta jos kaikki nuoret miehet tulevat elintasopakolaisina länsimaihin? (ei kirosanoja eika capslockia)

voi luoja!! osaatko olla vetämättä tota "kyllähän suomalaisetkin"-argumenttia joka piip väliin? onko mahdollista? et edelleenkään tajua. suomen valtio on suomalaisten edunvalvontakoneisto. sen ensisijainen tehtävä on pitää Suomi ja suomalaiset hyvinvoivina. toiset maat ovat toisella sijalla, heitä autetaan jos rahaa jää. somalit ovat itse aiheuttaneet sisällissotansa. kestäisivät kulttuurinsa seuraukset eivätkä tulisi häntä koipien välissä länsimaihin nauttimaan ilmaisesta rahasta.
eihän nuorten miesten paikka ole sotia maansa puolesta (kuten vuonna -39 Suomessa) vaan pakolaisina ja elintasoelätteinä länsimaissa. miten Somalian tilanne paranee jos joka piiiip partasuulapsi tulee tänne?

no kuule sensuroi mielessäsi kirosanat ja vastaa kommenttiin, kiitos.

taisin piipata 2 kirosanaa eikä yhtään capslockia. :D eli jospa vastaisit, kiitos.[/QUOTE]

Niin, hieman vaikea vastata. Ehkä kuitenkin pitää ajatella ihmisyyttä eikä jättää ketään tuhon omaksi jos kotimaan tilanne on sellainen ettei siellä kykene elämään. Rauhanturvaajista pulaa Somaliassa | Ulkomaat | YLE Uutiset | yle.fi Ei Somaliaa saada nostettua suosta ilman YK:n apua. Ja mitä sitten jos nuoret miehet jäisivät kotimaahansa taistelemaan kotimaansa puolesta, minä en ainakaan halua sotaa mistään hinnasta. Kyllä 2010-luvulla pitäisi olla muut keinot asioiden parantamiseen kuin sisällissodat.
En edelleenkään ajattele "Ensin me, sitten muut"-ajatusmallilla, se on mun mielipide, kestä se.

Alkuperäinen kirjoittaja Slummien miljoonitär;23204711:
Niin, hieman vaikea vastata. Ehkä kuitenkin pitää ajatella ihmisyyttä eikä jättää ketään tuhon omaksi jos kotimaan tilanne on sellainen ettei siellä kykene elämään. Rauhanturvaajista pulaa Somaliassa | Ulkomaat | YLE Uutiset | yle.fi Ei Somaliaa saada nostettua suosta ilman YK:n apua. Ja mitä sitten jos nuoret miehet jäisivät kotimaahansa taistelemaan kotimaansa puolesta, minä en ainakaan halua sotaa mistään hinnasta. Kyllä 2010-luvulla pitäisi olla muut keinot asioiden parantamiseen kuin sisällissodat.
En edelleenkään ajattele "Ensin me, sitten muut"-ajatusmallilla, se on mun mielipide, kestä se.

Että osaat olla tyhmä.

[QUOTE="vieras";23204686]Minä niin odottelen vaaleja ja vaalien jälkeistä aikaa. Olen satavarma että eräät tahot esittävät syytöksiä ja epäilyjä vaalien tuloksista ja niiden oikeellisuudesta. Persuille pidetään mykkäkoulua. jne.. Onneksi saadaan muutettua asioita. Olen niin korvia myöten täynnä kusipäisiä, valehtelevia ja kaksinaamaisia poliitikoita ja tätä mamujen ylösnostamista sekä suomalaisten sortamista.

Onneksi kohta on presidentin vaalitkin.[/QUOTE]

Minäkin odotan. Tosin siitä syystä, että on mielenkiintoista nähdä kenen syyksi kaikki kurjuus sitten kaadetaan kun persut eivät hallituksessa saa sen enempää aikaan kuin muutkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Slummien miljoonitär;23204711:
Kyllä 2010-luvulla pitäisi olla muut keinot asioiden parantamiseen kuin sisällissodat.

no hyvänen aika, mene äkkiä kertomaan tuo ajatelmasi sinne somaleille! newsflash: jos he haluavat sotia he sotivat. aivan sama kuinka paljon länsimaat sinne syytää rahaa ja valistusta. ja jos heitä roudataan tänne, he sotivat täällä. raiskaavat, hakkaavat, tekevät rikoksia. ihan niinkuin he tekevät somaliassakin. ei ole meidän asiamme mennä sinne kanaemona selittämään miten heidän pitäisi elää ja olla. 20 vuotta jatkunut sisällissota kertoo siitä, että he pitävät sotimisesta. sotikoon itsensä hengiltä. julmaa joo lapsia ja naisia kohtaan, mutta eipä sen julmempaa kuin todellisuus heidän kulttuurissaan. ehkä jotkut kulttuurit vaan ansaitsevat kuolla omaan mahdottomuuteensa.

Alkuperäinen kirjoittaja Slummien miljoonitär;23203746:
Tähän ollaan menossa kun vihamielisyys saa vallan. Perussuomalaisten suosio ja se vihamielisyys jota jos työssäni olen tuntenut liittyen mamuihin on mielestäni huolestuttavaa. Vastaanotolla olen tavannut ja jutellut jopa alle 10-vuotiaiden maahanmuuttajalasten kanssa jotka kertovat pöyristyttäviä asioita joita ovat joutuneet kokemaan AIKUISTEN suomalaisten ihmisten tekeminä! Ja ennenkuin joku haukkuu mua sinisilmäiseksi hölmöksi, tiedoksi vaan tapauksilla ollut silminnäkijöitä ja osa jopa päätynyt poliisitutkintaan. Ja tiedoksi; tapaan työssäni erittäin pahasti oirehtivia lapsia ja nuoria. Ja jokaisen oirehdinnan taustalla on joku syy. Kun on lähdetty avaamaan tuota vyyhtiä, niin monen taustalta löytyy asioita joita kuunnellessa tulee mieleen kysymys; "Miksi tämä maailma on näin epäreilu?" Moni on nähnyt nälkää, vielä usean vuoden jälkeen täällä Suomessa he ovat aliravittuja ja ehkäpä elimistö kärsinyt pysyvästi kotimaan kurjuuden jäljiltä. Osa on nähnyt tappoja ja raiskauksia vierestä jo ihan pienestä lähtien. Osaa on käytetty hyväksi ja lähes kaikkia on hakattu. Sitten he saavat pelastuksen ja pääsevät pois tuolta kauhujen keskeltä, tulevat Suomeen. Mitä täällä on tiedossa? Huutelua, syrjimistä, jopa päälle sylkimistä, tönimistä, lyömistä... Jos ei ole muuta kuin ne houkuttelevat, samassa tilanteessa olevat katulapset, onko ihme että nuori lähtee heidän mukaansa?
Minusta on erittäin hävettävää että perussuomalaisten kaltaiset juntit pääsevät Suomessa valtaan. He eivät tuo Suomeen parannusta; silloin mennään kyllä suohon ja syvälle! Vihamielisyys ei koskaan tuo mitään hyvää vaan silloin tulevat kahakat ja paha olo puretaan voimakeinoin kadulla.

samanlaisia tarinoita voit kuulla ihan suomalaisten suusta, oletkos sitä koskaan ajatellut?

Muutama päivä sitten täällä oli kysely siitä, kuinka moni kieltäisi lapsiaan menemästä sellaisen kaverin kotiin, jonka isä kuuluu Bandidos-jengiin. Siinä ketjussa aseita ja rikollisjengejä pelkääviä pilkattiin. Nyt sitten kuitenkin ne jengit ovatkin todellinen uhka? Siis jengi, jota ei Suomessa edes ole..

Yhteistyössä