Pojalla pinkit vaunut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MMA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MMA

Vieras
MEillä sellainen ongelma, että meillä on tyttövauva ja saisimme hänelle edullisesti pinkit/vaaleanpunaiset yhdistelmävaunut, siis TODELLA edullisesti. Ja siis uutena. Mutta koska meillä on toiveessa vielä toinen lapsi, niin mietinkin nyt sitä jos sattuu olemaan poika. Voiko poikaa pitää pinkeissä vaunuissa/rattaissa? Itse olen vhän sitä mieltä ettei voi, mutta onko joku tehnyt näin tai nähnyt?

Meille ostettiin poikamaisia/neutraaleita rattaita juuri siksie ttä kävisivät kummallekin. Kuitenkin lyhyen ikäeron vuoksi sateenvarjorattaita tarvittiin kahdet, pojulle vaaleansini-harmaat ja tytölle pinkki-harmaat. ja kyllä pojuakin sitten ollaan noissa tytön rattaissa kuljetettu...

Tuskin se vauva miettii minkävärinen menopeli on. Itse olisin halunnut pojalle punaiset vaunut, mutta olivat liian kalliit. Ostimme beiget. Unirättinä/aurinkosuojana pikkuäijän vaunuissa mun pinkkimusta huivi:)

Osta pois vaunut jos tykkäät niistä! Murehdit mun mielestä nyt vähän liian pitkälle... ;-) JOS se poika joskus tulee niin mieti sitten voitko/haluatko käyttää niitä vai et.

Ja siis kun kerta nyt on tyttövauva niin toki otatte ne vaunut kun edullisesti saatte. jos sitten joskus sen pojan tulette saamaan niin se on sen ajan murhe, jos silloin tuntuu ettei ne passaa niin myytte vaikka pois ja hankitte tilalle käytettyinä vastaavat mutta poikamaisemmilla väreillä, tuskin siinä paljoa tappiollekaan jää.

Kyllä voi. Mä ajattelisin vain, että niillä on varmaan ensimmäinen ollut tyttö. Tai sitten en ajattelisi yhtään mitään. Kaverilla on esikoinen tyttö ja toinen poika, poika viilettää oikein sujuvasti mm. vaaleanpunaisessa haalarissa eikä ole yhtään menoa hidastanut.

En ehkä ihan pinkeistä itse tykkäisi.. Mutta meillä kävi niin hassusti, että ostettiin siniset vaunut esikoisen aikaan. Ei tiedetty kumpi tulossa - tyttö vai poika. Anoppi näkin vaunut ja totesi heti "ai, teillekö on poika tulossa kun on niin poikamaiset kärryt". Ja tarkoitus oli, että ne on ihan neutraalit ja sopii kummalle vaan..

Yksi tuttu osti vaaleanpunaiset vaunut vaikka tiesi että on tulossa poika. Tuumi ihan ääneen, että vaaleanpunainen on hänen lempivärinsä ja hänhän niitä vaunuja työntää ja katselee pääasiassa. Lapsi on siellä vaunuissa sisällä ja se sisäpuoli on kuitenkin valkoinen.

Meille esikoiselle/tytölle ostettiin pinkit vaunut. Nyt samaset vaunut käytössä kuopuksella/pojalla. On kyllä kaupungissa tultu ihailemaan, että onpas söpö tyttö ja olen kyllä heti korjannut. Nykyään poika näyttää ihan pojalta, niin ei olla tultu enään sanomaan tytöksi. Itselläni ei ollut mitään syytä vaihtaa kuopukselle vaunuja.

Meillä myös pojalla vaaleanpunaiset vaunut. Tiesimme, että tulee poika. Ja meilläkkin on sanottu, että onpas söpö tyttö. Ei ole haitannu. On ollut mukava katsella ihmisten ilmeitä, kun olen kertonut, että on poika. Osta toki vaunut.

Yhteistyössä