Apua kuomurattaiden valintaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aapuva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aapuva

Vieras
Meillä on tällä hetkellä käytössä yhdistelmävaunut likalla joka just täytti 1v 4kk. Likka ei nuku enää vaunuissa, joten ajateltiin vaihtaa kuomurattaisiin.

Minua mietityttää tuo aisan säätö, jokaisissa rattaissa kun säätömahdollisuutta ei ole.. Minä olen reiska 170cm pitkä ja mies reiska 190cm pitkä. Tämän hetkisissä vaunuissa on säädettävä aisa, mutta käytetään molemmat sitä samalla korkeudella. Löydetäänköhän siis sellaisia rattaita, joissa ei tätä säätöä tarvi olla? Minkähän korkuista aisaa suosittelisitte meille hujopeille? :D

Rattaissa ainoa muu kriteeri on se, että ne olisivat valkoiset, beiget ym. väri joka sopii sekä pojalle, että tytölle. Mustia en halua :)

Ja ja ja.. tietysti olisi plussaa jos vaunuissa olisi joku jalkahuppu, ettei pikkuisen jalat jäädy sitten talvella! :)

Lähinnä nyt etsin siis hyviä kuomurattaita mahdollisimman edullisesti! :)

Mistä ihmeestä toi sana? Asutteko maalla? :D
Ihan normipituisia ootte, en ihan ymmärtänyt tota pituuden korostamista. Mutta me ollaan myös miehen kanssa pitkiä ja meillä on Scooterit. Jalkapeitteellä on tosi suojaisat, otettiin käyttöön kuopukselle jo 6kk iässä.

Yhteistyössä