Poitsu joutui osastolle ;(

Status
Viestiketju on suljettu.
Pikkuiselle pikaista paranemista ja voimia ja jaksamisia äidille :hug:

Ihminen, joka toisen hädän hetkellä iskee vaan lisää vettä myllyyn,arvostelee ja kettuilee asian vierestä ei mun mielestä ole minkään arvoinen.
Helppo harmaana huudella, tulkaapa irl samaa jauhamaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Pikkuiselle pikaista paranemista ja voimia ja jaksamisia äidille :hug:

Ihminen, joka toisen hädän hetkellä iskee vaan lisää vettä myllyyn,arvostelee ja kettuilee asian vierestä ei mun mielestä ole minkään arvoinen.
Helppo harmaana huudella, tulkaapa irl samaa jauhamaan...
Minä oon ihan samaa mieltä. Nyt kun ap ei näy olevan linjoilla, niin vois modet vähän siistiä tätä. Miksi pitäis taas aiheuttaa paha mieli ap:lle ilkeillä puheilla kun huoli jo muutenkin painaa... Ei ymmärrä...
 
tekosyy
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Etkö imetä?! Sun olis sillon kans kuulunu päästä mukaan jos imetät...
En imetä, ja vaikka imettäisinkin, niin en olisi silti voinut jäädä, kun ei ollut vapaana sellaisia huoneita.
Saa kai siellä nyt ainakin päivät olla ja yöksi kotiin, aina saa!
Mulla oli tyräleikkauksessa ekk:n ikäisenä, painoa vasta reilu 3kk. Keskolassa oli leikkauksen jälkeen ja sain sielläkin olla yötä.
En usko ettei saa olla itse mukana!
 
Tässä on nyt oltu kotosalla muutama tunti, ja huonolla menestyksellä yritetty levätä. Kohta lähdetään taas vauvan luokse sairaalaan..lypsän vielä nyt tässä maitoa, kun sairaalassa ei voi edes samassa huoneessa lypsää missä on vauva, niin sama on lypsää kotona lähtiessä.Toivotaan että siellä on vointi hyvä, jännittää varmasti joka kerta sinne mennä, kun ei tiedä että onko voinnissa tapahtunut muutosta. :/
Ja mitä siihen tulee, että mun pitäis olla siellä 24/7, niin en usko että on tarkoituksen mukaista että valvon siellä vauvan unta yötä päivää, ja istun kovalla ja epämukavalla penkillä (nojatuolia ei saa kuulemma tuoda eristyshuoneeseen) Saan vaan itseni sillä niin väsyksiin, että vauvalle ei ole minusta mitään iloa siinä vaiheessa kunhan pääsee kotia.

Ja kyllähän minä siellä tosiaan voisin olla yötä, ja istua siis siinä kovalla epämukavalla penkillä yön...ja siinä ei kyllä kukaan pystyisi nukkumaan, vaikka sitten olisi miten hyvät unenlahjat. Vuodesijaa ei järjestettäisi, vaikka imettäisinkin.
 
Vaan onneksi te palstalaiset tuotte mulle iloa näin surun ja epätoivon keskelläkin, ilokseni sain taas huomata miten muutama on vaivautunut harmaantumaan vain minun vuokseni :LOL: :headwall:

Mutta kaikille oikeasti empaattisille ihmisille suuri kiitos lohdutuksista. :flower:

Kohta on pullo täynnä, niin pääsee lähtemään.
 
Mä olin sairaalassa 24/7 kun meidän esikoinen oli vauvana (3kk iässä) osastolla muutaman päivän rs-viruksen takia. Lapsi oli ensimmäinen ja en imettänyt häntä kuin ekat 2 viikkoa joten tuolloin en enään imettänyt. Mutta näille kauhistelijoille täällä sanon että oli virhe olla sairaalassa koko ajan. en edes postunut pojan huoneesta vaan mies toi mulle sinne eväät jne. Väsyin sinä aikana todella paljon ja univelkaa kertyi!! Myös vanhempien on ehdottomasti levättävä kun lapsi sairastaa, muuten ei jaksa hoitaa.

Muista ap levätä jä käydä ulkonakin kävelemässä. Se auttaa kummasti jaksamaan ja on lapsellekin parempi ku vanhemmat jaksavat positiivisena olla vieressä :hug:
 
vieras
pikaista paranemista pojalle ja voimia sinulle ja miehellesi. musta on tosi hienoa että sä olet järkevä ja pidät huolta itsestäsi ja lepäät, meillä lapsi oli 2kk2vko keskolassa ja jos mä siellä olisin kaiken vierailuajan istunut niin olisin ollut itse pöpilässä lapsen kotiuduttua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja auts:
onko vielä selvinnyt mitään?
Ei oo selvinny. Tiistaina vasta tulee verikokeiden ja pissanäytteen tulokset. Tulehdusarvot ottavat taas huomen aamuna, ja niistä saa melkein heti tulokset. Toivottavasti olis lähtenyt jo laskuun...

Käytiin taas äsken saikulla pikkuisen luona, se heräsi just sopivasti syömään, hyvin veteli taas 90ml maitoa, ja murjasi kunnon kakat sen jälkeen, ja "seurusteli" vähän aikaa, ja jatkoi taas tyytyväisenä unia :heart:

Aamulla taas saikulle, mies pääsee sitten vasta työpäivän jälkeen vauvaa katsomaan illalla, molemmilla nyt jo kauhea ikävä :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja auts:
onko vielä selvinnyt mitään?
Ei oo selvinny. Tiistaina vasta tulee verikokeiden ja pissanäytteen tulokset. Tulehdusarvot ottavat taas huomen aamuna, ja niistä saa melkein heti tulokset. Toivottavasti olis lähtenyt jo laskuun...

Käytiin taas äsken saikulla pikkuisen luona, se heräsi just sopivasti syömään, hyvin veteli taas 90ml maitoa, ja murjasi kunnon kakat sen jälkeen, ja "seurusteli" vähän aikaa, ja jatkoi taas tyytyväisenä unia :heart:

Aamulla taas saikulle, mies pääsee sitten vasta työpäivän jälkeen vauvaa katsomaan illalla, molemmilla nyt jo kauhea ikävä :(
Voi luoja mä muistan niin hyvin ton tuskan :hug: Meillä lähti 1pvän ikäisenä tulehdusarvot nousuun ja antibiootille vaan, mä kotiuduin ja poika jäi, sitä piinaa kesti viikon kunnes sai pojan himaan. Se oli kyllä ihan uskomattoman turhauttavaa odotella niitä tuloksia ja sitten kun toisen kantapää oli reikiä täynnä kotona kun oli pistelty :(
Paljon jaksuja sinne! :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja auts:
onko vielä selvinnyt mitään?
Ei oo selvinny. Tiistaina vasta tulee verikokeiden ja pissanäytteen tulokset. Tulehdusarvot ottavat taas huomen aamuna, ja niistä saa melkein heti tulokset. Toivottavasti olis lähtenyt jo laskuun...

Käytiin taas äsken saikulla pikkuisen luona, se heräsi just sopivasti syömään, hyvin veteli taas 90ml maitoa, ja murjasi kunnon kakat sen jälkeen, ja "seurusteli" vähän aikaa, ja jatkoi taas tyytyväisenä unia :heart:

Aamulla taas saikulle, mies pääsee sitten vasta työpäivän jälkeen vauvaa katsomaan illalla, molemmilla nyt jo kauhea ikävä :(
Voi luoja mä muistan niin hyvin ton tuskan :hug: Meillä lähti 1pvän ikäisenä tulehdusarvot nousuun ja antibiootille vaan, mä kotiuduin ja poika jäi, sitä piinaa kesti viikon kunnes sai pojan himaan. Se oli kyllä ihan uskomattoman turhauttavaa odotella niitä tuloksia ja sitten kun toisen kantapää oli reikiä täynnä kotona kun oli pistelty :(
Paljon jaksuja sinne! :hug:
Juu, on inhottava huomata saikulla käydessä, kun veritahroja on lakanassa ja jokapaikassa, kun ovat tökkineet pikkuista, ja se kanyyli päässä näyttää niin hirveeltä :|

 
Celeste
Meidän vauva oli infektion takia viikon sairaalassa kun oli vasta syntynyt. Itse olin päivät sairaalassa ja yöt kotona. Päivällä imetin ja yöllä hän sai pullosta maidon. Siellä sairaalassa on ihan turha olla koko ajan, kun itsekin on synnytyksen jälkeen huilattava. Tsemppiä katjalle! Mua ainakin pelotti ihan hulluna mennä osastolle, vaikka tiesin että kyllä ne soittanu olis jos tilanne ois huonommaks menny. Onneksi pienilläkin on tapana parantua nopeasti.
 
celeste
Niin ja täytyy ajatella, että vaikka ne rensselit näyttää vauvalla aika hurjilta, niin avuksi ja parantamaan ne on laitettu :)...ei huono juttu ollenkaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Tääl heti aletaan vauhkoomaan ellei imetä. Kun se ei vaan aina onnistu vaiks kuinka haluais. Meillä oli pojalla liian lyhyt kielenjänne ei ollut kykeneväinen tissin imuun. Eikä sitä leikattu ennen 3 ikävuotta.
Olisit käynyt yksityisellä, olis leikattu ennemmin. Meillä leikattiin onneks jo 1v:na
 
mie
Pikaista paranemista pienelle ja jaksamista teille vanhemmille. Ainut mikä mulla vaan pistää korvaa on tuo kun puhut, et mennään saikulle jne. Kun täälläpäin tuo saikku tarkottaa sairaslomaa, pikkujuttu,mutta oli pakko tulla sanoon =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja Huvikummun iltavuoro:
Eikö tullut puheeksi jäädä sairaalaan. Meinaan että itsellä voisi olla parempi olo siellä...
En voinut jäädä ite sairaalaan, kun siellä oli niin täyttä että ei ollut vapaana yhtään sellaista huonetta mihin olis voinut jäädä itekin yöksi. Poitsu on sellaisessa pienessä eristyshuoneessa siellä.
Meillä aikoinaan poika oli kans siellä saikulla niissä eristyishuoneessa,mut mie kyl vaadin jäädä ja ne toi mulle patjan.

Pikaista paranemista!
 
vieras
Kyllä varmasti olis saanut jäädä osastolle, jos osaa vaatia ja halua on. Sama homma imettämisen kanssa, että imettäminen onnistuu, jos vaan haluaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Pikaista paranemista pienelle ja jaksamista teille vanhemmille. Ainut mikä mulla vaan pistää korvaa on tuo kun puhut, et mennään saikulle jne. Kun täälläpäin tuo saikku tarkottaa sairaslomaa, pikkujuttu,mutta oli pakko tulla sanoon =)
Meilläpä saikku on sairaala :)
 
Toivottavasti pikkunen paranee pian.. Mut on se aika pitkä aika rampata sairaalan ja kodin väliä. Koittakaahan taas yöllä saada unta..varmaan toinen yö on vähän helpompi kun ensimmäinen, vaikka varmasti on valtava ikävä pojua!! Jaksuja sinne taas!!! :hug: :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Edina:
Toivottavasti pikkunen paranee pian.. Mut on se aika pitkä aika rampata sairaalan ja kodin väliä. Koittakaahan taas yöllä saada unta..varmaan toinen yö on vähän helpompi kun ensimmäinen, vaikka varmasti on valtava ikävä pojua!! Jaksuja sinne taas!!! :hug: :hug:
Täällä on taas erittäin empaattista porukkaa liikkeellä, nuo harmaat siis :kieh: Saa hyvät naurut aikaiseksi täällä huolien keskellä :D
 
vieras!
Ja vielä kerran HÖPÖ HÖPÖ ei se aina onnistu jos kielen jänne on kiinni!
Lapsi leikattiin meillä aika myöhään myöskin ja ongelmia oli!Vaatia ja vaatia,
jospa äitikin nyt lepäis kunnon sängyssä ja parantelis itteään ja olis parempi äiti sit vauvan kotiin tultua!On jo melkoinen teko kun juokset tuota väliä!Hyvä niin!
Oikein paljon jaksuja Teille!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä