Poitsu joutui osastolle ;(

Status
Viestiketju on suljettu.
mia
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja mia:
kyl mä oisin sinne osastolle jääny,ja jäinki ku tyttö oli 7 viikkosena rs-viruksesssa.Ei ne hoitajat jouda ku sillon tällön käväseen siellä huoneessa!En IKINÄ jättäis omaa kipeää lasta sinne yksin!käytiin miehen kans vuorotellen kotona nukkumassa.Tai siis mä kävin ku mies tuli töistä sairaalaan..
Mut jos saisin ees muutaman tunnin nukuttua kotona, niin sekin olis plussaa..kun siellä saikulla oli vaan pari tuolia siinä huoneessa, niin saattais aika käydä pitkäksi siellä yön pitkinä tunteina valveilla olla ja tuolilla nuokkua. Varsinkin nyt kun poika vaan nukkuu miltei koko ajan.
Niin no parempi niin.Mulla loppui imetys tuohon meidän sairaalareissuun,harmittanut ei yhtään, tärkeintä oli saada vauva terveeksi.voimia eläkä siitä imetyksestä ressaa.

 
meira
En jaksa lukea ketjua läpi.
Kummallista ettei pääse sairaalaan. Eihän vanhempi tarvitse kuin patja lattialle jossa voi nukkua. Kai nyt sellainen nurkka järjestyy, meneehän se vaikka sängyn alle.
Voimia
 
No voi hyvänen aika, ei kai tässä viestissä ollu kyseessä että imettääkö vai ei vaan kyse oli äidin hätä pienestä vauvasta!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ei se kenestäkään tee huonoa äitiä jos ei imetä ja pitää jättää lapsi sairaalaan hoitoon Halaukset ap:lle, kyllä se siitä (ja
 
raivostunut
mitä hittoa se muille kuuluu jos toinen ei imetä,syystä tai toisesta.hankaloittaako se teidän elämää jotenki,ketä tästä jaksatte vouhkota?taitaa eräät vielä aikuisiässäkin käydä imeskelees oman äidin tissiä
 
Alkuperäinen kirjoittaja raivostunut:
mitä hittoa se muille kuuluu jos toinen ei imetä,syystä tai toisesta.hankaloittaako se teidän elämää jotenki,ketä tästä jaksatte vouhkota?taitaa eräät vielä aikuisiässäkin käydä imeskelees oman äidin tissiä
sitä samaa ihmettelen et mitä se muille kuuluu ja muutenkaan :'(
 
raivostunut
ja varmasti äiti olisi sinne jäänyt jos olisi voinut.kohta joku kurttunaama tulee ehdottamaan et olis vaikka sairaalan vessas nukkunu.oma elämä on niin täydellistä ettei voi muuta tehä ku moittii toisii.vauva ei siihen varmasti kuole jos äiti ei imetä.jos nää kiihkoilijat heittää veivis sen takia ni tekevät kyllä palveluksen meille muille.piste
 
Tiedän tunteen
Voimia sinulle Katja!
Oma poitsuni oli sairaalassa myös hyvin pienenä juuri korkeiden tulehdusarvojen takia ja minulla teki myös pahaa kanyylit päässä, samoin labran tädin verikoe kantapäästä..ei voinut katsoa.

 
Voimia Katjalle :hug:
Äläkä välitä noista imetys-saarnaajista.Tosi röyhkeetä alkaa kiusaamaan kun toisella on vauva sairaana ja ihan varmasti paha mieli.Eiköhän sitä huolta ole muutenkin ihan tarpeeksi että tuskin kaipaa tuollaista tyhjän päiväistä syyllistämistä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vanilja:
En jaksanut koko ketjua lukea noiden imetysvouhkaajien takia, mutta ei ole varmaan vielä syy selvinnyt? Yleistulehdus?
Syytä ei vielä tiedetty mutta vissiin epäillään hengitystieinfektiota.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Juu, että tää meni taas tähän, että alkuperäinen asia unohtui johonkin. Kiitoksia kaikille empatiasta.

Anteeksi jos utelen, mutta mikä pienellä on? :(

No sehän tässä onkin kun sitä ei tiedetä. Mahdollisesti joku hengitystieinfektio tms.
Tässä siitä mikä ehkä on.

 
Huomenta. Sain nukuttua ihmeen hyvin, muutaman kerran heräsin yöllä, ja tuli kyllä suru puseroon, kun ei pikkuinen ollutkaan vieressä.. Aamukahvia tässä juuri juon, sitten lypsän maitoa taasen pikkuiselle, niin on pari pullollista viemisiä sinne poitsulle. Pitää varmaan vähän evästä ottaa itellekin mukaan, jos iltapäivään asti olis nyt siellä, ja tulis vaikka iltapäivällä kotona pyörähtämään/lepäämään vähäksi aikaa, ja sitten illaksi sinne takaisin. Hyvä kun asutaan lähellä sairaalaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Huomenta. Sain nukuttua ihmeen hyvin, muutaman kerran heräsin yöllä, ja tuli kyllä suru puseroon, kun ei pikkuinen ollutkaan vieressä.. Aamukahvia tässä juuri juon, sitten lypsän maitoa taasen pikkuiselle, niin on pari pullollista viemisiä sinne poitsulle. Pitää varmaan vähän evästä ottaa itellekin mukaan, jos iltapäivään asti olis nyt siellä, ja tulis vaikka iltapäivällä kotona pyörähtämään/lepäämään vähäksi aikaa, ja sitten illaksi sinne takaisin. Hyvä kun asutaan lähellä sairaalaa.
Tuuhan sitten kertomaan mitä pikkuiselle kuului :D :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Huomenta. Sain nukuttua ihmeen hyvin, muutaman kerran heräsin yöllä, ja tuli kyllä suru puseroon, kun ei pikkuinen ollutkaan vieressä.. Aamukahvia tässä juuri juon, sitten lypsän maitoa taasen pikkuiselle, niin on pari pullollista viemisiä sinne poitsulle. Pitää varmaan vähän evästä ottaa itellekin mukaan, jos iltapäivään asti olis nyt siellä, ja tulis vaikka iltapäivällä kotona pyörähtämään/lepäämään vähäksi aikaa, ja sitten illaksi sinne takaisin. Hyvä kun asutaan lähellä sairaalaa.
:hug: :hug: :hug: ymmärrän ne tunnet
 
-k-
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja Huvikummun iltavuoro:
Eikö tullut puheeksi jäädä sairaalaan. Meinaan että itsellä voisi olla parempi olo siellä...
En voinut jäädä ite sairaalaan, kun siellä oli niin täyttä että ei ollut vapaana yhtään sellaista huonetta mihin olis voinut jäädä itekin yöksi. Poitsu on sellaisessa pienessä eristyshuoneessa siellä.

En lukenut koko ketjua, mutta sellasessa samanlaisessa huoneessa minä olin vauvan kanssa viikon. Nukuin nojatuolissa...

Toivottavasti kuitenkin poika paranee pian ja pääsee kotiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja -k-:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja Huvikummun iltavuoro:
Eikö tullut puheeksi jäädä sairaalaan. Meinaan että itsellä voisi olla parempi olo siellä...
En voinut jäädä ite sairaalaan, kun siellä oli niin täyttä että ei ollut vapaana yhtään sellaista huonetta mihin olis voinut jäädä itekin yöksi. Poitsu on sellaisessa pienessä eristyshuoneessa siellä.

En lukenut koko ketjua, mutta sellasessa samanlaisessa huoneessa minä olin vauvan kanssa viikon. Nukuin nojatuolissa...

Toivottavasti kuitenkin poika paranee pian ja pääsee kotiin.
Sain kuitenkin aika hyvin nukuttua kotona, ja tärkeää on huolehtia myös omasta voinnista, ettei liian väsyksiin mene. Jaksaa sitten paremmin pikkuisen kanssa, kunhan pääsee kotiin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä