Poitsu joutui osastolle ;(

Status
Viestiketju on suljettu.
äitix
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja mia:
kyl mä oisin sinne osastolle jääny,ja jäinki ku tyttö oli 7 viikkosena rs-viruksesssa.Ei ne hoitajat jouda ku sillon tällön käväseen siellä huoneessa!En IKINÄ jättäis omaa kipeää lasta sinne yksin!käytiin miehen kans vuorotellen kotona nukkumassa.Tai siis mä kävin ku mies tuli töistä sairaalaan..
Mut jos saisin ees muutaman tunnin nukuttua kotona, niin sekin olis plussaa..kun siellä saikulla oli vaan pari tuolia siinä huoneessa, niin saattais aika käydä pitkäksi siellä yön pitkinä tunteina valveilla olla ja tuolilla nuokkua. Varsinkin nyt kun poika vaan nukkuu miltei koko ajan.
No meidän tyttö jäi kans yksin kun heti sairastu oli teholla ja mukaan ei saanut mennä. Mutta ei ole jäänyt mitään traumoja..

Joten nuku levollisin mielin ja huomenna katsoon sit.

Niin ja sulle mia jos lapsia on vaikka useampi ja mies työ matkalla ja mummoloihin satoja kilometrejä niin mites sä tilanteet hoitaisit, kun ei niitä muitakaan voi yksin kotiin jättää ja mukaan ei saa osastolle ottaa??? Mä kyllä ajattelin samalla lailla ku oli vaan se yks, no se oli aika helppoa silloin nyt on toista ku lapsia on viis
 
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä imettä voi, jos haluaa.

http://imetystukilista.net/sivut/index.php

Miepä käyn lukasemassa nuo sivut, niin sen jälkeen on varmasti kaikki imetysongelmat poissa. :xmas:
Joo luehan ne ja lue vielä poitsulle ääneen nii jos se siitä alkais onnistumaan.. :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
:hug: :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Edina:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä imettä voi, jos haluaa.

http://imetystukilista.net/sivut/index.php

Miepä käyn lukasemassa nuo sivut, niin sen jälkeen on varmasti kaikki imetysongelmat poissa. :xmas:
Joo luehan ne ja lue vielä poitsulle ääneen nii jos se siitä alkais onnistumaan.. :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
:hug: :hug:

Nii, ja tässähän nyt tosiaan olikin siitä varmaan kyse, että sairastui kun ei oo tissiä saanut |O Lypsin poitsulle saikulla maitoa 220ml, eiköhän tuo yön sillä pärjää :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja Edina:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä imettä voi, jos haluaa.

http://imetystukilista.net/sivut/index.php

Miepä käyn lukasemassa nuo sivut, niin sen jälkeen on varmasti kaikki imetysongelmat poissa. :xmas:
Joo luehan ne ja lue vielä poitsulle ääneen nii jos se siitä alkais onnistumaan.. :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
:hug: :hug:

Nii, ja tässähän nyt tosiaan olikin siitä varmaan kyse, että sairastui kun ei oo tissiä saanut |O Lypsin poitsulle saikulla maitoa 220ml, eiköhän tuo yön sillä pärjää :)
Kyllä varmaan pärjää ja on niillä siellä sille maitoo jos nälkä vielä yllättää.. Vaikka on se tissimaito terveellistä, niin kyllä ne kasvaa ja voi hyvin myös korvikkeella.. Ja sama saako sen rintamaidon tissistä vai pullosta nii ihan yhtä hyvää se on! Eikä tää imetysongelma nyt täs päällimmäisenä ole!!! Jaksuja sinne teille ja yrittäkäähän nyt saada unen päästä kiinni vaikka ei se ehkä kovin helppoo oo... :hug: :hug:
 
Voi ei!
Paljon voimia sulle, Katja!!
Se tunne on aivan kaamee, kun täytyy pien jättää sairaalaan..
Mutta siellä pikkunen on taatusti hyvässä hoidossa ja apu on kokoajan lähellä!
:hug: :hug:
 
Hei onnistuu näköjään tääkin, lypsän tässä samalla :) ..saan sit vietyä pikkuiselle maitoa kun mennään saikulle aamulla. Pitää kohta koittaa saada unen päästä kiinni, vaan voi olla vaikeeta kun ei oo pikkunen vieressä tuhisemassa :(
 
:hug: voimia sinulle! Kysypä osastolta patjaa. Minä sain sellaisen lattialle pyydettyäni, luksuksena kerran sain oman sängynkin ilman eri maksua. Teet itse ratkaisusi, itse olen aina halunnut olla pienen lähellä sairaalassa.
Mitä imettämiseen tulle niin alku aina hankalaa, lopussa kiitos.. Eli jos sinulla vaan on halua imetykseen, voithan jutella siitäkin nyt osastolla, sat siihenkin samalla neuvoja ja tukea. Mullakin oli ensimmäisestä rintakumi alussa, mut sitten se vaan läks sujumaan.
Paranemisia pienelle miehelle ja voimia perheeseen!!
 
vieras
Ja turha syyllistää tuolla että en olis jättänyt. Esim. teholla ei saa olla yötä ja illallakin häädetään jo 8 jälkeen pois. Siellä on joka lapsella oma hoitaja ja varmasti pitävät huolen. Tavallisella osastolla eri käytäntö.
 
vieras
Pikaista paranemista pienelle!
Meidän esikoinen oli n. 2-3kk ikäisenä muutamaan otteeseen sairaalassa pari yötä kerrallaan. Asuimme aivan sairaalan vieressä ja jätin hänet sinne öiksi yksin, koska tiesin etten saisi unta sairaalan lattialla patjan kanssa.
Vaikka olisikin mahdollisuus jäädä sinne niin sitäkin pitää miettiä, että miten itse saa levättyä, että jaksaa sitten päivät hoitaa pientä.
 
Mymmeli
Voimia teille Katja ja paranemisia pikkuiselle.

Minunkin poikani joutui syntymää seuraavana päivänä osastohoitoon infektion vuoksi. Aika oli raskasta ja se epätietoisuus oli kaikkein raskainta. Me miehen kanssa oltiin sairaalalla aina päivästä iltaan, osastolle sai mennä vasta klo 12. Yöksi tulimme kotiin vaikka oli aivan kauheaa jättää pikkuinen sairaalalle. Me vanhemmat tarvitsimme voimia tuleviin päiviin ja sitten kun ilon hetki koitti ja saimme pikku-miehemme kotiin niin ei ollut rasitteena yliväsymys, että kyllä on ihan tervettä pitää omasta jaksamisesta huolta.

Jotkut meitä syyllisti siitä, että vauvalle jää elinikäiset turvattomuuden tunteet mutta en ole nyt kahdeksaan vuoteen moisia turvattomuuksia huomannut. Ilonen ja reipas, luottavainen toka luokkalainen on tänäpäivänä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä