Poitsu joutui osastolle ;(

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten te syylistäjät muuten selittätte tämän kun monet vauvat joutuu olemaan teholla monia viikkoja ja siellä ei todellakaan saa olla yötä ja muutenkin vieraluajat ovat aika rajoitetut..

Tuleeko heistä heti ö luokan kansalaisia kun äidillä ei ole mahdollisuutta olla heidän vieressään yötä päivää.
oma lapseni, tai kaksikin lastani ovat olleet teholla, toinen viikon ja toinen neljä viikkoa. yötä ei saanut olla mutta muuten sain olla lapseni vierellä, vierailuajat ei olleet mitenkään rajoitettu. olin siellä aamu kuudesta ilta yhdeksään. ja siellä jopa suositeltiin, että vanhemmat olis mahdollisimman paljon lapsen luona. ja tää ei ole sitten syyllistämistä. totean vain tähän kirjoittajan väitteeseen tuosta rajoitetusta vierailuajasta
 
voi kiesus että tuo imetyspaska jatkuu tääsäl.ARGH.kirjoiti että vauva jo hieman pirteämpi:)ihanaa!!!!!otettiinko teiltä tikutus virtsasta kun virtsanäytettä odotellaan?sehän jo heti vähän kertoo että onko siellä tulehdusta.meillä oli pojalla 3vkon ikäisenä ja sairaalassa n.tuo 10 päivää..hyvin toipui ja jälkihoitokin oli hyvää!jaksamisia! :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
mikä helkkarin tarve täällä on ihmisillä tulla kertomaan ap:lle kuinka ihan itse on istuttu oman lapsen luona sairaalassa kaiket yöt...

pelkkää turhaa syyllistämistä ja melkoisen asiatonta myös.
jos viittaat minun viestiini niin tarkoitin kylläkin että oman kokemukseni perusteella ymmärrän helkkarin hyvin ratkaisua olla kotona ja että hyvin ne sairaalassa hoitavat pienet ja isotkin kun omat vanhemmat poissa....ehkäpä täällä arvostelee ne jotka ovat saanet pitää lapsensa kotona tai ne joilla oli mahd.olla siellä vieressää...jokainen hoitaa omansa parhaimmalla tavalla ,sen mukaan mitä itse katsoo parhaimmaksi. :attn: kokemuksia voi kertoa myös siksi jotta tämäkin äiti huomaisi ettei ole yksin kokemuksensa kanssa ja siitä selviää!arvostelu on turhaa mutta näitäkin k.päitä riittää.aina.lippu korkealle ja onneksi tämän pienen äiti vaikuttaa ilmeisen reippaalta ja positiivisin mielin elämään suhtautuvalta. :hug: !hengessä mukana =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja pakkasrouva avannolla:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten te syylistäjät muuten selittätte tämän kun monet vauvat joutuu olemaan teholla monia viikkoja ja siellä ei todellakaan saa olla yötä ja muutenkin vieraluajat ovat aika rajoitetut..

Tuleeko heistä heti ö luokan kansalaisia kun äidillä ei ole mahdollisuutta olla heidän vieressään yötä päivää.
oma lapseni, tai kaksikin lastani ovat olleet teholla, toinen viikon ja toinen neljä viikkoa. yötä ei saanut olla mutta muuten sain olla lapseni vierellä, vierailuajat ei olleet mitenkään rajoitettu. olin siellä aamu kuudesta ilta yhdeksään. ja siellä jopa suositeltiin, että vanhemmat olis mahdollisimman paljon lapsen luona. ja tää ei ole sitten syyllistämistä. totean vain tähän kirjoittajan väitteeseen tuosta rajoitetusta vierailuajasta
Nii ja pakko on silti mainostaa?? :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:
Alkuperäinen kirjoittaja pakkasrouva avannolla:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten te syylistäjät muuten selittätte tämän kun monet vauvat joutuu olemaan teholla monia viikkoja ja siellä ei todellakaan saa olla yötä ja muutenkin vieraluajat ovat aika rajoitetut..

Tuleeko heistä heti ö luokan kansalaisia kun äidillä ei ole mahdollisuutta olla heidän vieressään yötä päivää.
oma lapseni, tai kaksikin lastani ovat olleet teholla, toinen viikon ja toinen neljä viikkoa. yötä ei saanut olla mutta muuten sain olla lapseni vierellä, vierailuajat ei olleet mitenkään rajoitettu. olin siellä aamu kuudesta ilta yhdeksään. ja siellä jopa suositeltiin, että vanhemmat olis mahdollisimman paljon lapsen luona. ja tää ei ole sitten syyllistämistä. totean vain tähän kirjoittajan väitteeseen tuosta rajoitetusta vierailuajasta
Nii ja pakko on silti mainostaa?? :headwall:
ei tää ollut mainostamista, vaan kerroin vain kuin asia omalla kohdallani ainakin on ollut, että ei noin kuin joku väitti, ja joka ei tosi asiaa kestä kuulla, olkoon kestämättä. ja kuten sanoin en syyllistä, jokainen tehköön miten haluaa ja miten on mahldolllista kun lapsi on sairaalassa

 
Alkuperäinen kirjoittaja pakkasrouva avannolla:
Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:
Alkuperäinen kirjoittaja pakkasrouva avannolla:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten te syylistäjät muuten selittätte tämän kun monet vauvat joutuu olemaan teholla monia viikkoja ja siellä ei todellakaan saa olla yötä ja muutenkin vieraluajat ovat aika rajoitetut..

Tuleeko heistä heti ö luokan kansalaisia kun äidillä ei ole mahdollisuutta olla heidän vieressään yötä päivää.
oma lapseni, tai kaksikin lastani ovat olleet teholla, toinen viikon ja toinen neljä viikkoa. yötä ei saanut olla mutta muuten sain olla lapseni vierellä, vierailuajat ei olleet mitenkään rajoitettu. olin siellä aamu kuudesta ilta yhdeksään. ja siellä jopa suositeltiin, että vanhemmat olis mahdollisimman paljon lapsen luona. ja tää ei ole sitten syyllistämistä. totean vain tähän kirjoittajan väitteeseen tuosta rajoitetusta vierailuajasta
Nii ja pakko on silti mainostaa?? :headwall:
ei tää ollut mainostamista, vaan kerroin vain kuin asia omalla kohdallani ainakin on ollut, että ei noin kuin joku väitti, ja joka ei tosi asiaa kestä kuulla, olkoon kestämättä. ja kuten sanoin en syyllistä, jokainen tehköön miten haluaa ja miten on mahldolllista kun lapsi on sairaalassa
Joo, mutta muistetaan sitten sekin, et ajat on muuttunu ja sairaaloiden käytäntö myös.
 
Mandeliini
voimia sulle ja vauvalle:) oletko kysynyt että olisiko mahdollista saada vaikka retkisänkyä sinne huoneeseen?!meillä oli silloin kun keskimmäinen joutu sairaalaan 1½ vuoden ikäsenä niin meitä oli 3 mammaa ja 3 tyttöä samassa huoneessa minä ja toinen mamma retkipatjalla.ahasta oli mutta hyvin mahduttiin kuitenki...ja tuosta imettämisestä sen verran et ei se vaan kaikilla onnistu ja se maito voi tosiaan loppua kesken!!
 
Tulin tunti sitten kotiin. Tulehdusarvot on edelleen vauvalla nousussa, aamulla oli 206, (lauantaina 114, eilen 180) Kun nyt vaan rupeis nopeesti antibiooit vaikuttamaan..! Joku kyseli pissanäytteestä, eli lauantaina ottivat pissa-, ja veriviljelmän, joista lopulliset tulokset tulee huomenna, mutta ainakin nyt alustavasti pissaviljelmässä oli ollut jonkinlainen löydös, huomenna saa siitä tarkempaa tietoa. Ja siitä verinäytteestä sitten myös.

Siis ei siellä osastolla ole rajoitettu vierailu aikoja, mutta sänkypaikkaa sieltä ei järjestetä. Ja ihan suoraan sanottuna mulla varmasti leviis nuppi, jos siellä yötä päivää valvoisin sängyn vieressä. Jokainen täällä olija varmasti tietää kuinka paljon tuon ikäinen nukkuu!

Poitsulle on onneksi maito maistunut edelleen hyvin, 3-4h:n välein syö 90-120ml. Tänäänkin jaksoi olla syönnin jälkeen vielä hereillä ja ilahduttaa äitiä monilla hymyillä :heart: Ja sit rupes tyytyväisenä nukkumaan. Hoitajatkin ihmetteli, että miten poitsu onkin niin hyvävointinen, vaikka onkin tosi kipeä.

Ja mitä tuohon maidon riittämiseen tulee, niin mulla kyllä riittää poitsulle maitoa vallan loistavasti =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
edelleen pikaista paranemista teidän pikkuiselle :hug: äläkä välitä noista paskan jauhajista!taitaa noi harmaat olla "täydellisiä" äitejä..

Ihmettelen edelleen, että miksi, oi miksi ihmiset jaksavat kerta toisensa jälkeen harmaantumaan vain minun vuokseni :saint: Luulisi olevan jo työlästä.

Mut toivotaan tosiaan että vaavi parantuu nopeesti, tahtoo saada pikkuisen nopeesti kotiin :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
edelleen pikaista paranemista teidän pikkuiselle :hug: äläkä välitä noista paskan jauhajista!taitaa noi harmaat olla "täydellisiä" äitejä..

Ihmettelen edelleen, että miksi, oi miksi ihmiset jaksavat kerta toisensa jälkeen harmaantumaan vain minun vuokseni :saint: Luulisi olevan jo työlästä.

Mut toivotaan tosiaan että vaavi parantuu nopeesti, tahtoo saada pikkuisen nopeesti kotiin :heart:
Hei, sut on huomattu. Ja tyypit jaksaa vaivautua harmaantumaan sun takiasi, eikös vaan ole melkoinen kunnia? :saint:

 
vieläkö vauvalla on kuumetta? se on kyll raskasta ku vauva on sairaana. yritä jaksaa :hug: sinulle kyllä voi antaa täydet pisteet kun tuossa tilanteessa jaksat maitoa lypsää ja viedä sairaalan.

itse 7 lapsen äitinä en varmaan jaksais...
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
edelleen pikaista paranemista teidän pikkuiselle :hug: äläkä välitä noista paskan jauhajista!taitaa noi harmaat olla "täydellisiä" äitejä..

Ihmettelen edelleen, että miksi, oi miksi ihmiset jaksavat kerta toisensa jälkeen harmaantumaan vain minun vuokseni :saint: Luulisi olevan jo työlästä.

Mut toivotaan tosiaan että vaavi parantuu nopeesti, tahtoo saada pikkuisen nopeesti kotiin :heart:
Hei, sut on huomattu. Ja tyypit jaksaa vaivautua harmaantumaan sun takiasi, eikös vaan ole melkoinen kunnia? :saint:
No on! :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja auts:
oiskohan sit teidän pikkuisella verenmyrkytys?? meilläkin se näkyi eka pissassa ja sit myöhemmin verikokeet varmisti sen :/ jaksamisia jälleen sulle ja miehellesi
Huomenna vois ehkä tietää tarkemmin, että mistä kyse... Millainen tuo verenmyrkytys sit oli? Selviskö mitään syytä että miks/mistä tullut? Ja oliko miten kipeä vauva?

 
:hug: ihana kuulla että kuume on laskenut. Noi tulehdusarvot tosiaan laahaa pari päivää jäljessä eli huomenna on jo varmasti laskeneet. Tsemppiä sulle Katja äläkä välitä ilkeistä kommenteista yhtään :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja auts:
oiskohan sit teidän pikkuisella verenmyrkytys?? meilläkin se näkyi eka pissassa ja sit myöhemmin verikokeet varmisti sen :/ jaksamisia jälleen sulle ja miehellesi
Huomenna vois ehkä tietää tarkemmin, että mistä kyse... Millainen tuo verenmyrkytys sit oli? Selviskö mitään syytä että miks/mistä tullut? Ja oliko miten kipeä vauva?
no siis meitin poika oli jo 10kk kun sai sen.. sillä kasvoi veressä pneumokokki bakteeri ja silloin meille sanottiin että se on kaikki helppo hoitoisin.. ja sanottiin vaan että jollain lapsilla pneumokokki kasvaa nenässä ja siektä pääsee verenkiertoon mut ei tietenkään kaikilla.. poika oli tosi kipee kun koskikin siihne niin rupes huutaa ja kuume oli korkeimmillaan 41,6... onks teidän vauvalla kehossa ollut minkäänlaisia mustelmia??
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä