Poikaystävälläni liian pieni?

  • Viestiketjun aloittaja Mikä neuvoksi?
  • Ensimmäinen viesti
nainen
Alkuperäinen kirjoittaja tosi on:
Jos on alle 10 cm erektiossa niin saa olla aika soukka pimu, jos siitä jotain iloa saa. Valitettavasti... Itse olen naimisissa ollut 15 v, ihana mies ja 13 cm nippanappa tuo iloa, jos sitä käyttää oikein. Onneksipa on osaava mies. Hankkipa itselleen myös peniksenkehittäjän, onneksi.
Hitto...mulla on ikää jo yli 40v, siis käytetty tavara:) ja mun ystävällä on pieni...ja mä kyllä tunnen hyvin suurta iloa siitä vehkeestä Kertaakaan en ole jäänyt ilman orgasmia...se on namia!!
 
mot
Alkuperäinen kirjoittaja nainen:
Hitto...mulla on ikää jo yli 40v, siis käytetty tavara:) ja mun ystävällä on pieni...ja mä kyllä tunnen hyvin suurta iloa siitä vehkeestä Kertaakaan en ole jäänyt ilman orgasmia...se on namia!!
Tämäkin osoittaa jälleen kerran sen, että jos pari kunnioittaa toisiaan, ottaa toisensa niin rakastellessa kuin muulloinkin huomioon, ja naisellakin ovat paikat timmissä kunnossa, kalun koolla ei ole mitään väliä.
 
Juhani Holomes
Tuolla thai-keskustelussa on käynyt ilmi, että suomitytöt ovat niin horoja, että suomipoikien pitää hakea tiukempa pimpsaa thaimaasta. Suomalainen horoperse täyttyy vasta neekerin metrimelasta - jos siitäkään!
 
Leveäthartiat
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimalasi:
Mitenkäköhän joillakin miehillä "se" ei kasva normaalisti. Tavallaan ikäänkuin alkio jää miehen sukupuolielinten kohdalle, pikkupojan sellanen. Aika kamalaa.
Miksikähän joillakin naisilla "ne" ei kasva normaalisti. Tavallaan ikäänkuin alkiot jää naisen tissien kohdalle, pikkutyttöjen sellaiset. Aika kamalaa.
 
nainen??
Alkuperäinen kirjoittaja Leveäthartiat:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimalasi:
Mitenkäköhän joillakin miehillä "se" ei kasva normaalisti. Tavallaan ikäänkuin alkio jää miehen sukupuolielinten kohdalle, pikkupojan sellanen. Aika kamalaa.
Miksikähän joillakin naisilla "ne" ei kasva normaalisti. Tavallaan ikäänkuin alkiot jää naisen tissien kohdalle, pikkutyttöjen sellaiset. Aika kamalaa.
Se on muuten kamalan kamalaa!!!!
Ja jokaisen vehkeet, niin miesten kuin naistenkin, on kasvaneet just sellaisiks kuin on tarkoitus Ei kaikki tykkää isoista!!!!
 
geena
Tunnettu ja tutkittu tosiasia on se, että raskausaikana runsaasti alkoholia käyttäneiden äitien lapsilla on häiriöitä sukupuolielinten kehityksessä. Esimerkiksi ns. mikropenis on mahdollista poikavauvoilla. Luulenpa, että joidenkin äitien kohdalla tuo voisi olla hyvä motivaatio saada pullonkorkkia kiinni, kun ei näköjään se riitä, että vauvan älyllinen kehittymättömyys seuraa myös runsaasta alkoholinkäytöstä.
 
Ei ole olees liian pienii!
Onks sulla itelläs joku ongelma, kun kaveris pippeli ja pippelin pituus on noin tärkee juttu? Mun miehellä on levossa ehkä sentin, kaks...mut se ei oo mikään ongelma koska seisokis se on komee! Ei tosin mikään John Holmesin kikkeli, mut ei tartte ollakaan!

Ei se koko, vaan se miten sitä käyttää! ja ei seksin pitäs olla kyrvän pituudesta kii! Seksi on paljon muutaki, kun nakkia sämpylän väliin. Kokkeilkaa hyvät ystävät kunnon esileikkiä, nii tuntuupi se seksikin sitte ihan erilaiselta.
 
n29
Mä tiedän kanssa yhen jolla parisenttinen ja pallit oli viinirypäleenkokoiset, eli pienemmät ku vastasyntyneellä! Oli järkyttävä kokemus, niinku sillain, että miten siihen suhtautua kun oli ihan innoissan ja sit näki koko "komeuden".
 
mää kans sen tiän
Joo, kyl se va on ni, et ei sit voi ol muuta ko sillain ja sitten vaik tällain ja kokemus ol sit vaik miten päin järkyt ja mult särkyt siin samanl myös silmäklasitkint, kosk mää oli nii iahn innoissan ja sit ko men se sukkaki väärin päin kenkän. Se ol vastat hirvittäväns kamalnssiaa. Sen mää kyl viel sano, et mää näin kans sen sukan ja se ol aika musta kantapääst, ko se ol niim biän!
 
Ei ole olees liian pienii!
kyllä te naiset ja hintit osaatte olla typeriä ja julmia! Ei seksi ole kikkelin koosta kiinni! Sänkypuuhissa voi käyttää paljon muutaki kun sitä haaruissa killuvaa vehjettä! olkaa ny hiton onnellisia jos partnerilla on ees vehje tallella.
 
tuli
Kyllä seksi on hiukan myös väline"urheilua", jos toisella ei ole välineitä lähes ollenkaan, ei hommasta tule mitään. Jos seksiä vertaa leikillisesti urheiluun, niin esim. laskettelumäkeen mennessä minulla on aina lauta tai sukset mukana, ei tulisi mieleenikään laskea persmäkeä:)
 
Fantom
Siinä nyt nähdään tämä rajoittuneisuus !

Ei tulisi mieleenkään laskea persmäkeä = ei tulisi mieleenkään edes yrittää nauttia seksistä ilman isoa mulkkua.
Ei tule mitään, ei mitään.
 
tuli
Ehei, en puhunut mitään isoista mulkuista, vaan tarkoitin tilannetta, josta joku täällä mainitsi, että miehellä olisi _kaksi_senttinen ja pallitkin viinirypäleenkokoiset. Kyllä pienikin pelittää, mutta jos sitä ei ole _lähes_ ollenkaan, niin hommasta ei tule mitään. Kyllä ainakin mun parisuhteeseen kuuluu olennaisena osana normaali seksi.
 

Yhteistyössä