n-44
Eipä eilen tullut maisteltua, mut kokemuksesta tiedän että hyvää onAlkuperäinen kirjoittaja Sika:No loppaisitko Jumbon suukkiin ?
Eipä eilen tullut maisteltua, mut kokemuksesta tiedän että hyvää onAlkuperäinen kirjoittaja Sika:No loppaisitko Jumbon suukkiin ?
Hitto...mulla on ikää jo yli 40v, siis käytetty tavara ja mun ystävällä on pieni...ja mä kyllä tunnen hyvin suurta iloa siitä vehkeestä Kertaakaan en ole jäänyt ilman orgasmia...se on namia!!Alkuperäinen kirjoittaja tosi on:Jos on alle 10 cm erektiossa niin saa olla aika soukka pimu, jos siitä jotain iloa saa. Valitettavasti... Itse olen naimisissa ollut 15 v, ihana mies ja 13 cm nippanappa tuo iloa, jos sitä käyttää oikein. Onneksipa on osaava mies. Hankkipa itselleen myös peniksenkehittäjän, onneksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Tosi:Ei pienellä pilillä mitään tee!
Tämäkin osoittaa jälleen kerran sen, että jos pari kunnioittaa toisiaan, ottaa toisensa niin rakastellessa kuin muulloinkin huomioon, ja naisellakin ovat paikat timmissä kunnossa, kalun koolla ei ole mitään väliä.Alkuperäinen kirjoittaja nainen:Hitto...mulla on ikää jo yli 40v, siis käytetty tavara ja mun ystävällä on pieni...ja mä kyllä tunnen hyvin suurta iloa siitä vehkeestä Kertaakaan en ole jäänyt ilman orgasmia...se on namia!!
Miksikähän joillakin naisilla "ne" ei kasva normaalisti. Tavallaan ikäänkuin alkiot jää naisen tissien kohdalle, pikkutyttöjen sellaiset. Aika kamalaa.Alkuperäinen kirjoittaja Tiimalasi:Mitenkäköhän joillakin miehillä "se" ei kasva normaalisti. Tavallaan ikäänkuin alkio jää miehen sukupuolielinten kohdalle, pikkupojan sellanen. Aika kamalaa.
Se on muuten kamalan kamalaa!!!!Alkuperäinen kirjoittaja Leveäthartiat:Miksikähän joillakin naisilla "ne" ei kasva normaalisti. Tavallaan ikäänkuin alkiot jää naisen tissien kohdalle, pikkutyttöjen sellaiset. Aika kamalaa.Alkuperäinen kirjoittaja Tiimalasi:Mitenkäköhän joillakin miehillä "se" ei kasva normaalisti. Tavallaan ikäänkuin alkio jää miehen sukupuolielinten kohdalle, pikkupojan sellanen. Aika kamalaa.