Poikaystävälläni liian pieni?

  • Viestiketjun aloittaja Mikä neuvoksi?
  • Ensimmäinen viesti
Niinpä.
En olisi minäkään uskonut että koolla on väliä. Kunnes tapasin erään miehen, aikuisen miehen 38v.. Hän oli isokokoinen ja pitkä 185cm. Eka kerta (joka myös jäi viimeiseksi) alkoi ihanasti. Esileikki kesti todella pitkään, ja ajattelin vau. Mutta se kesti siksi pitkään, että mies halusi tyydyttää minut ensin, koska tiesi että hänellä on pieni penis. Siis valehtelematta se oli vain etusormeni pituinen ja kokoinen, paksuus myös siis sma kuin nakilla.

Ajattelin vielä, että ehkä se ei seissyt kunnolla vaikka olikin kivikova. Mutta sitten myöhemmin juttelin hänen exänsä kanssa, joka kertoi sen olevan iehelle todellinen onglema.

Tosi sääli miehelle, eihän tuolle mitään voi. Ennen seksiämme olin vasta ihastunut, enkä sitten rakastunutkaan mieheen. Jos olisin todella rakastunut, olisimme varmasti käyttäneet doldoja ja seksileluja kompensoimaan tilannetta.
 
nainen
"Hän oli isokokoinen ja pitkä 185cm."

Kesti kauan tajuta tuo viesti, kun jotenkin sitä luki tuon kohdan vaistomaisesti: "Hänellä oli isokokoinen ja pitkä 18,5 cm!!! Heh...
 
Niinpä.
Juu, tuli mieleen että ihmiset voivat ymmärtävää sen noin...

Kirjoitin siksi tuon isokokoinen, koska jotenkin ennen olen ajatellut, että miehen "muu koko": paino/pituus ja ruumiinrakenne antaisi osviittaa mitä housuista löytyy. Mutta näinhän se ei siis todellakaan ole... Eli kokemuksestani lähtien aina ollut mukava yllätys kaikki nakkia isommat. Kamalaa puhetta, mutta kai naisetkin saavat joskus seksistisiä olla.
 
minä
Kyllä sitä saa ihmisiä arvostella ulkoisten ominaisuuksien mukaan, mutta ihonvärin tai rodun syrjiminen on laissa kielletty.

Jostain syystä en ole miesten kuullut koskaan arvostelevan julkisesti naisia heidän värkkiensä koon mukaan.

Mutta ketjun innoittaman totean, että törmäsin kerran naiseen, jonka kanssa en saanut mitään tuntumaa hänestä, koska hänellä oli niin iso. Aivan kuin tyhjää olisi rakastellut. Jos olisimme jatkaneet suhdetta, olisin kehoittanut häntä voimistelemaan. Hänen ex:n kanssa emme asiaa ihmetelleet.
 
Kisu
Alkuperäinen kirjoittaja Niinpä.:
Juu, tuli mieleen että ihmiset voivat ymmärtävää sen noin...

Kirjoitin siksi tuon isokokoinen, koska jotenkin ennen olen ajatellut, että miehen "muu koko": paino/pituus ja ruumiinrakenne antaisi osviittaa mitä housuista löytyy. Mutta näinhän se ei siis todellakaan ole... Eli kokemuksestani lähtien aina ollut mukava yllätys kaikki nakkia isommat. Kamalaa puhetta, mutta kai naisetkin saavat joskus seksistisiä olla.


Ei tosiankaan pidä paikkansa verrattavuus miehen kehon ja elimen kokoon. Suurin näkemäni kalu oli valtava, ja sitä kannatteli pieni hintelä mies, josta eitodsiaankaan olisi sellaista uskonut. Tapahtui toissa kesänä ja vieläkin olen ällistynyt.
 
heli
Alkuperäinen kirjoittaja N69:
Heli, toisaalta jokaisessa ihmisessä on jotakin "vikaa" sillä eihän kukaan ole täydellinen. Mieluummin vaikkapa pieni vehje kuin että äly olisi pientä...

Miesten hyvä puoli on myös siinä, että mitä pienempi vehje, sitä enemmän vehje kasvaa erektiossa. Oman kokemukseni mukaan isovehkeisillä ei suhteellisesti (prosentteina) vehje kasva ollenkaan niin paljon kuin pienimunaisilla.

Mun mielestä pelkkä pieni vehje ei ole ongelma, vaan se, miten sitä käyttää ja että osaa ikäänkuin kompensoida pientä kalua sitten muilla tavoilla. Tietysti esim. meillä kaikki yhdyntäasennot ei onnistu, koska vehje luiskahtaa helposti pois varsinkin, jos olen kovin kiihoittunut ja liukas. Silloin mun mielestä suuseksin ja käsien käytön merkitys korostuu. En itse pitäisi ongelmana sitäkään että esim. mies hyväilee mua suulla ja samalla käytettäisi dildoa. Haluaisin, että harrastaisimme seksiä yhdessä ja että pääsisimme molemmat orgasmiin olipa ne keinot sitten mitkä hyvänsä. Tällä hetkellä olen jäänyt ilman orgasmeja, koska en muutoinkaan kykene emätinorgasmiin, vaan pitää olla sitä klitoriksen hyväilyä.
Tottakai "vikaa" löytyy kaikilla N69.
Seksissä ei meilläkään on ole mitään ongelmia. Se on ihan tyydyttävää ja orgasmejakin tulee. Niinkuin sanoit, ihan kaikki asennot ei käy ja liian märkä pillu vie viimeisenkin tunnon. Tuo ulos lipsahtaminen on tutumpaakin tutumpaa. Varsinkin kun olet saavuttamassa huippua ja äkkiä sitä pientä ei olekaan sisällä, vaan se touhuaa jossain siinä reiän vieressä. Meillä siihen osataan suhtautua huumorilla.
Ainoa ongelma on vaan se, että mies ei osaa hävetä kaluaan. Se on aina porukan pienin, eikä nyt puhuta mistään marginaalisista eroista. Kasvaahan se erektiossa ihan reilusti, mutta mietenkäs sen nyt tuot julki? Ei oikein voi sanoa, että kyllä se siitä kasvaa.
Lieneekö tämän seksiteollisen ajan helmiä, että kalun koko määrittää miehen lisäksi myös naista?
Joku tuossa sanoi, että miehet eivät naisten värkkejä vertaa koonpuoleen tai muutenkaan, mutta esim televisio-ohjelmissa munan pienuuden hauheudella voi mässäillä vaikka kuinka. Pienimunaisuus on sairauttakin pahempaa, ikäänkuin vamma. Vertasit , että pahempaa on pieni äly, kuin pienikalu, mutta koska olet kuullut pieniälyisyydellä vitsailtavan samaan malliin kuin pienimunaisuudella ? Pieni elin on kuin vapaata riistaa, jonka jokainen käsikirjoittaja haluaa sujauttaa sarjaansa.
 
N69
Heli, toisaalta kannattaa etsiä asiasta hyvätkin puolet. Jos käytte esim. kaveriporukalla saunomassa, niin silloinhan ei kukaan tule vikittelemään miestä ainakaan kalun koon perusteella.

No, meillä taas ongelma on nimenomaan siinä, että koska mies häpeää vehjettään, se rajoittaa jonkun verran sosiaalista elämää (ei kimppasaunoja). Hän ei myöskään halua puhua seksistä, sillä luulen, että hän ei ole oikein sisäistänyt sitä, että minä nautin seksistä, vaikka orgasmia en saakaan. Jotenkin kummalla tavalla hänelle pieni kalu = huonoa seksiä, vaikka olen yrittänyt sanoa, että minulle on ihan sama, millä tavalla orkkuni saan, kunhan vain saisin sen. Eli suuseksillä, sormettamalla, dildolla tms. aiheutettu orkku on mulle ihan yhtä arvokas kuin mikä tahansa muukin. Tässä on taustalla se, että hänen ex-avovaimonsa jätti aikoinaan pettämisten jälkeen tokaisten, että: "Jokainen orkku sun kanssa on sitten muuten teeskennelty". Tuollainen tietysti on jättänyt nuoreen mieheen syvälle sellaisen trauman, että siitä paraneminen vie aikaa.
 
n-44
Jotenkin on sellainen tunne että osaatteko rakastella kunnolla!?? Mun ystävällä on pieni ja enpä ole kertaakaan jäänyt ilman orkkua, eikä siinä ole tarvinnut käyttää mitään apuvälineitä!!
Rakastelussa pitää olla tunnetta ja taitoa, ei siihen aina isoa munaa tarvita!!!
 
Turha nolostua
Mikä siinä on niin vaikeata uskoa että on olemassa tosiaan 3cm pikkunakki miehiä ja sitten näitä hevosen makkaran omaavia. Olen ihan norm. mitoissa. Treenattu ja tiukka tiedän koska tästä saan huomautusta. Mutta viimeksi mainittu ei mahtunut sisään ja ensimmäinen tosiaan hiero vaan jossain en tienny missä. Koska sormilla autoin asiaa ei kumpikaan vaivannut minua mutta vaivas tosiaan kumpaakin herraa.. Minusta miehen kuuluu sormettaa nainen jos ei muuten homma onnistu täydellisesti. näillä ohjeilla näytän miten haluan olen saanut toisenkin unohtamaan kokonsa.Kun mies häpeilee ei siitä naisen tyydyttämisestä tule mitään. Kannattaa sanoa avoimesti. Suurin osa naisista kun kuitenkin haluaa jossain vaiheessa eteen hierontaa.Jos mies ei tätä ymmärrä halua suulla avittaa niin onnetonta on oli koko sitten vaikka mikä.Dildo on ihan hyvä ajatus 69
. Tsemppiä-.
 
Xy
On se kumma, että joillekin miehille naisen tyydyttäminen suulla ja sormilla on niin vaikeaa. Itse omaan ison kalun ja törmäsin jo alkuajoista lähtien siihen, että naista on aivan pakko sormettaa ja nuolla ennen naintia. Tämä jo kahdesta syystä, jotta naisen pillu tulisi tarpeeksi liukkaaksi ja vastaanottavaiseksi isolle kalulle, ja jotta nainen ylipäätään saisi orgasmin naidessa. Varsin pian kävi myös selväksi, että monesti ainut tapa tuottaa naiselle tyydytys oli ja on suuseksi ja sormet. Isosta kalusta ei ole usein juurikaan apua. Mutta tämäkin vaihtelee vielä vuodesta, kuukausista, viikoista ja päivistä riippuen, välillä toimii vain suuseksi, välillä orkkut tulevat vain naimalla. Koskaan ei voi etukäteen tietää, mikä milloinkin toimii.
 
minä
n44 on oikeassa. Ne on ihmisen mielikuvituksen tuotteita, että toisen joku ominaisuus vaikuttaisi tyydytykseen. Orgasmi on hyvin henkilökohtainen ja sen saavuttamiseen vaikuttaa oma taito antautua. Vaikea kuvitella sänkyä, missä toinen hokee "tee sitä, tee tätä" Orgasmiin on oma vastuu ja sen saavutta tietyssä tilassa, vaikka vieressä olisi hevonen. Tietysti autta tilannetta, jos toinen ei katsele samaan aikaan televisiota.
 
n-44
Parasta seksi on silloin kun voi olla oma itsensä ja antaa mennä vaan Jos rupeaa ajattelemaan: onpa pikkuinen pili tai onkohan mulla liian väljä...et varmaan nauti ja orgasmista on turha haaveilla
Kai joillekin on tärkeää ett voi jälkeen päin kehua saaneensa isoa, mulle tärkeintä on se nautinto ja se ettei tarvitse ajatella mitä tekee, antaa vaan ihanan tunteen viedä mennessään....
 
Xy
Valitettavan harvassa taitavat olla ne naiset, jotka pystyvät tuottamaan itselleen orgasmin, pelkällä mielikuvituksella. Tuskin naiset muuten niin onnettomasti valittaisivat orkun puutetta. Valitettava totuus taitaa olla se, että miehen on osattava tuottaa naiselle riittävästi fyysistä kiihoittamista, jotta orkku olisi mahdollista. Tätä edeltää toki naisen henkinen kiihoittuminen, johon siihenkin on miehellä vastuunsa.
 
Mara
Naisellani on lian löysä. Kun se on vielä liian märkä ja löysä niin en kerta kaikkiaan saa missään asennossa tarpeeksi hankausta lauetakseni. Käsin se on tehtävä sitten lopulta kuitenkin. Eikä ikä tai synnytys ole asiaan vaikuttanut, hän on nuori, synnyttämätön, mutta ei ymmärrä lihasten harjoittamisesta mitään, vaikka olen hienovaraisesti yritänyt asiasta vihjata. Voi olla että suhteemme kaatuu tähän, vaikken hänelle sitä voi suoraan sanoa. En voi loppuikääni tyytyä tuohon, kun tiedän millainen pillun kuuluu olla, kokemuksesta.
 
N69
Meillä ainakin yksi ongelma seksissä on se, että mies kyllä laukeaa nopeasti, vaikka minä en kovin paljoa tunnekaan yhdynnän aikana mitään. Jos mua kiihottaa kunnolla, niin silloin ilmeisesti vaginan seinämät turpoavat ja se pienikin vehje tuntuu, mutta sellaisessa muutaman minuutin pikaisessa yhdynnässä en pääse millään mukaan.

Se on kyllä mun mielestä harhaluulo, että miehellä pitäisi olla vehje kuin metrinen halko, jota vain edestakas liikutellaan ja homma on siinä. Mulle ei ole koskaan riittänyt pelkkä vehkeen sisään-ulos -liike (vaikka siis sekin on aivan ihanaa - tietysti!!!), vaan haluan lämmittelyä niin, että suorastaan anelen, että mies työntyy minuun vihdoinkin.

Olen joskus kokenut sen, että nainen hoidetaan ensiksi suulla tai sormilla loppuun asti tai melkein loppuun asti ja vasta sitten mies tulee sisään. Minusta naisen nautintoa ei voi liikaa korostaa sen vuoksi, että miehet yleensä saavat orkkunsa ihan joka kerta. Minäkin otan mielelläni suihin ja hieron käsillä jne, mutta miksi samoja toimintoja pitää erikseen pyytää mieheltä? Miksi se ei olisi automaattista? Minusta ainakin on tosi ihanaa nähdä suuseksin aikana, kun mies nauttii ja voihkii, joten miksei mies pysty ajattelemaan, että nainenkin tietysti haluaa sitä samaa nautintoa?

Mara, jos suhteenne on muuten hyvä, niin sanopas hänelle ihan ystävällisesti suoraan, että sulla on vaikeuksia laueta, mutta asiaa auttaisi, jos hän jännittäisi pimpsaansa silloin, kun olet hänen sisällään, sillä se tuntuu hyvältä ja auttaa sua laukeamaan.

Luulen, että ongelma on juuri siinä, että ainakin itse opin lantiopohjalihastreenien tekemisen vasta synnytyslaitoksella vauvan synnyttyä. Sitä ennen en ollut edes kuullut moisesta. Jos laittaa sormen pimpsaan ja nainen jännittää, sormen ympärillä pitäisi tuntua selvää puristusliikettä. Puristusliikettäkin voi tehdä hitaasti ja voimakkaasti tai vaikka pienempää pulssityyppistä "nykytystä".
 
Mara
N69:
Juuri tuota olen yrittänyt naiselleni sanoa, mutta häntä ei kiinnosta moinen. Käsipelillä ja suulä hän kyllä,kuten minäkin osaa nautintoa tuottaa, mutta se ei riitä. Olisi joskus kiva panna ihan perinteisesti ja tuntea siinäkin jotain.
 
tosi on
Jos on alle 10 cm erektiossa niin saa olla aika soukka pimu, jos siitä jotain iloa saa. Valitettavasti... Itse olen naimisissa ollut 15 v, ihana mies ja 13 cm nippanappa tuo iloa, jos sitä käyttää oikein. Onneksipa on osaava mies. Hankkipa itselleen myös peniksenkehittäjän, onneksi.
 
N69
"Seksigurut" ohjelmassa oli ainakin yhdessä jaksossa sellainen vinkki, että mies pani erektiossa olevan vehkeensä päälle pyyhkeen. Sitä hän sitten vehkeen "lihaksilla" nosteli ylös tehden toistoja suunnilleen joka päivä. Sillä tavalla ainakin tuli kestävyyttä ja hallintakykyä. En nähnyt sitä jaksoa kokonaan, mutta tuo tuli mieleen.

Vähän siis samaan tyyliin kuin, että naiset voi treenata lantionpohjalihaksiaan jumppaamalla tai geisha-kuulilla. Eli aina ei tartte olla apuvälineitä.
 

Yhteistyössä