Poikaystävälläni liian pieni?

  • Viestiketjun aloittaja Mikä neuvoksi?
  • Ensimmäinen viesti
tuli
Normaalilla seksillä tarkoitin sitä, että iloittelussa tapahtuu myös itse akti -omilla välineillä, ei lainatuilla "varokaa halpoja kopiota" vehkeillä. Ja huom! olennaisena osana, eli, seksin ei tarvitse aina olla yhdyntäkeskeistä.

Extreemiä tosiaan, aatteleppa omalle kohdalles;-)
 
sss
Tapasin netin kautta kerran erään miehen (jos saa mainostaa niin suomi24.fi:n erotiikkapalsta), jonka valokuvan näin etukäteen. Oikein söpö noin 25 v mies. Olin sanonut etukäteen, että riittää, että miehellä on normaalikokoinen vehje, ei tartte olla mikään puolen metrin halko.

No, viikkojen tekstailujen jälkeen tavattiin ja päädyttiin sänkyyn. Mies oli ensinnäkin paljon lihavampi kuin mitä kuvasta kävi ilmi. Hänen sukupuolielimensä oli kuin lapsella. Esimerkiksi vehkeen "tumputtamiseen" riitti kolme sormea (peukalo + etu- ja keskisormi); enemmän olisi ollut liikaa. Kondomi ei pysynyt hänen päällänsä (aivan liian iso), joten lähdin kesken kaiken pois. Kokemuksesta jäi tosi paha olo. Valitettavasti niin pienellä ei saa ketään
 
sss
Valitettavasti kokemus oli kyllä aivan tosi. Sitä ennen olin vakaasti sitä mieltä, että miehen vehkeen koolla ei ole väliä. Tuolla miehellä oli niin pieni, että se ei tuntunut minulla missään ja vehje luiskahteli koko ajan pois pillustani. Vaikka olen synnyttänyt alakautta, miehet ovat kyllä aina kehuneet tiukkuuttani. Toki pimpsa tiukentuu sitä enemmän, mitä enemmän sitä kiihotetaan.

Olen lukenut, että esimerkiksi vaginassa G-piste on noin 5-6 cm:n syvyydessä, mutta silloinkin siis miehen vehkeen pitäisi ylettyä sinne asti. Mulla on kokemusta myös noin arviolta 10-11 cm:n kalusta ja se kyllä riitti sopivaan syvyyteen:)

Edelleenkään hyvän seksin edellytyksenä ei ole yli 20 cm:n kalu. Vähempikin riittää, sillä eihän seksi ole vain pelkkää yhdyntää (esim. miehellä hyvä suuseksitaito on ISO plussa). En silti usko, että voisin koskaan harkita parisuhdetta, jos peniksen pituus on selkeästi alle 10 cm. Haluan, että paneminen tuntuu ja haluan paljon seksiä rakastamaltani mieheltä ilman, että tarvitsee haikailla jonkun muun perään.
 
viiriäinen
Alkuperäinen kirjoittaja sss:
En silti usko, että voisin koskaan harkita parisuhdetta, jos peniksen pituus on selkeästi alle 10 cm. Haluan, että paneminen tuntuu ja haluan paljon seksiä rakastamaltani mieheltä ilman, että tarvitsee haikailla jonkun muun perään.
Pistä lappu otsaasi: "Haluan mieheen, jolla on vähintään 18,25749 cm kalu. Vähempi ei riitä missään nimessä"
Eiköhän onnistu.
 
sss
Ei ole tarvinnut lappusysteemiin mennä. Nykyisellä poikaystävällä taitaa olla 11-12 cm pitkä kalu, joka riittää ihan mainiosti minulle. Tärkeintä on kuitenkin se, että rakastan häntä. En rakastaisi häntä yhtään sen enempää, vaikka hänellä olisikin esim. 5 cm pidempi kalu.

Minulla on sinkkuajoilta kuitenkin sen verran empiiristä kokemusta miehistä, että kokemukseni mukaan noin 90 % on todellakin täysin riittävän kokoinen vehje. En tiedä, mikä on miesten kalujen keskipituus, eikä sentit niin oleellisia olekaan. Jos on pienempi vehje, niin sitten vain kehittämään muita taitoja esim. sormetuksen ja kielihoidon suhteen:)
 
Hanna
Alkuperäinen kirjoittaja sss:
Ei ole tarvinnut lappusysteemiin mennä. Nykyisellä poikaystävällä taitaa olla 11-12 cm pitkä kalu, joka riittää ihan mainiosti minulle. Tärkeintä on kuitenkin se, että rakastan häntä. En rakastaisi häntä yhtään sen enempää, vaikka hänellä olisikin esim. 5 cm pidempi kalu.

Minulla on sinkkuajoilta kuitenkin sen verran empiiristä kokemusta miehistä, että kokemukseni mukaan noin 90 % on todellakin täysin riittävän kokoinen vehje. En tiedä, mikä on miesten kalujen keskipituus, eikä sentit niin oleellisia olekaan. Jos on pienempi vehje, niin sitten vain kehittämään muita taitoja esim. sormetuksen ja kielihoidon suhteen:)
SSS:lle: täällä on kokemuksesi jakaja. Minulla oli yli vuosikymmen sitten noin kuukauden poikaystävä, jota nykyään kutsun prinssinakiksi, koska sitä hän oli. Muuten isokokoisella miehellä oli niin pieni muna, ettei sitä TODELLA ollut edes sisälle asti. Minä olin alle 60-kiloinen 175-senttinen, tiukka, piukka, kapealanteinen, synnyttämätön, enkä edes tiennyt, milloin tämä nk. muna oli sisälläni. Mies ähelsi päälläni ja sitten häneltä tuli. MITÄÄN taitoa naisen tyydyttämiseen muuten hänellä ei ollut.

Koska en silloin osannut puhua seksistä suoraan ja mies oli muutenkin aivan väärä, jätin hänet. Kamala olisi olla muutaman sentin muna. Olen kuullut, että hänen pitkäaikainen tyttöystävänsäkin on aikanaan jättänyt hänet, koska hänestä ei ole seksuaalisesti mihinkään....
 
n30
Naurettavaa ja surullista vertailla kokoja. Mitä väliä sillä on jos on kerran tunteita toista kohtaan?
Ei tulisi mieleenikään lopettaa suhdetta ihanaan mieheen vaikka hänellä olisi pieni penis.
 
pölhö
Alkuperäinen kirjoittaja Ei ole olees liian pienii!:
kyllä te naiset ja hintit osaatte olla typeriä ja julmia! Ei seksi ole kikkelin koosta kiinni! Sänkypuuhissa voi käyttää paljon muutaki kun sitä haaruissa killuvaa vehjettä! olkaa ny hiton onnellisia jos partnerilla on ees vehje tallella.
Totta on! Naiset ja hintit ovat julmia!
Ovatko heteromiehet kovin hienotunteisia?
Kysyn minä, joka olen 22-vuotias nainen!!!!
Kyllä tuolla kadulla kuulee miehiltä kommentteja tissien ja perseen koosta vähän väliä. Olen aika ujo enkä edes pukeudu provosoivasti.
Perseeni ja tissini on naurunpyrskähdysten säestyksellä kyllä avoimesti arvosteltu. En ole laiha, enkä lihava, ihan nomaali nuori nainen.
Näiden kuulemieni arvostelujen jälkeen on ihan paikallaan, että miehelläkin on edes yksi arka paikka, jolle saadaan yhdessä avoimesti nauraa ja ilkkua!
 
Mopomies
Alkuperäinen kirjoittaja Mara:
Naisellani on lian löysä. Kun se on vielä liian märkä ja löysä niin en kerta kaikkiaan saa missään asennossa tarpeeksi hankausta lauetakseni. Käsin se on tehtävä sitten lopulta kuitenkin. Eikä ikä tai synnytys ole asiaan vaikuttanut, hän on nuori, synnyttämätön, mutta ei ymmärrä lihasten harjoittamisesta mitään, vaikka olen hienovaraisesti yritänyt asiasta vihjata. Voi olla että suhteemme kaatuu tähän, vaikken hänelle sitä voi suoraan sanoa. En voi loppuikääni tyytyä tuohon, kun tiedän millainen pillun kuuluu olla, kokemuksesta.
Paina Mara perseeseen kuin kani, kyllä se siitä.

 
Mopomies
Alkuperäinen kirjoittaja höh:
No kyllä se liian iso sattuu. Vaihdoin vähän pienempään kikkeliin. Oon nyt tyytyväinen.
Munanvenytys leikkauksista olen kuullutkin. Ensimmäinen olet kai jolle on tehty päinvastainen operaatio.....Hyi sinua!

 
Mopomies
Alkuperäinen kirjoittaja nainen??:
Alkuperäinen kirjoittaja Leveäthartiat:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimalasi:
Mitenkäköhän joillakin miehillä "se" ei kasva normaalisti. Tavallaan ikäänkuin alkio jää miehen sukupuolielinten kohdalle, pikkupojan sellanen. Aika kamalaa.
Miksikähän joillakin naisilla "ne" ei kasva normaalisti. Tavallaan ikäänkuin alkiot jää naisen tissien kohdalle, pikkutyttöjen sellaiset. Aika kamalaa.
Se on muuten kamalan kamalaa!!!!
Ja jokaisen vehkeet, niin miesten kuin naistenkin, on kasvaneet just sellaisiks kuin on tarkoitus Ei kaikki tykkää isoista!!!!
Ei niin, pedofiilit painaa pienempää!
 
rihanna
Kerran olin sängyssä miehen kanssa jolla oli se ns.iso vehje. Käyttöohjetta hänelle ei ilmeisesti oltu annettu vaan uskoi että kunnon rytkytys riittää. Tulos oli että sattui ihan hel***tisti ja aloin vuotaa verta. Hei haloo synnyttänyt nainen siis olen.
Nyt olen tapaillut ihanaa miestä, jolla on paljon pienenpi. Itse asiassa pienin kenen kanssa olen ollut mutta jostain syystä koskettaa juuri oikeaa "pistettä" minussa, on hellä ja huomaavainen, eri asentoja jne.
Arvatkaa kumman kanssa olisin mielummin?
 
n-44
Alkuperäinen kirjoittaja rihanna:
Kerran olin sängyssä miehen kanssa jolla oli se ns.iso vehje. Käyttöohjetta hänelle ei ilmeisesti oltu annettu vaan uskoi että kunnon rytkytys riittää. Tulos oli että sattui ihan hel***tisti ja aloin vuotaa verta. Hei haloo synnyttänyt nainen siis olen.
Nyt olen tapaillut ihanaa miestä, jolla on paljon pienenpi. Itse asiassa pienin kenen kanssa olen ollut mutta jostain syystä koskettaa juuri oikeaa "pistettä" minussa, on hellä ja huomaavainen, eri asentoja jne.
Arvatkaa kumman kanssa olisin mielummin?
Just joo!! Sama kokemus on minullakin Miehellä oli kunnon kalu, mut ei yhtään taitoa käyttää sitä, luuli varmaan ett naiset on tyytyväisiä kun edes saavat sellaista
Nyt nautin ihanan pienestä kalusta ja todella NAUTIN!!! Mies on ainakin lukenut sen käyttöohjeen ja tietää mitn naisen saa nauttimaan...namia!!!
 
Mies
Alkuperäinen kirjoittaja n-44:
Alkuperäinen kirjoittaja rihanna:
Kerran olin sängyssä miehen kanssa jolla oli se ns.iso vehje. Käyttöohjetta hänelle ei ilmeisesti oltu annettu vaan uskoi että kunnon rytkytys riittää. Tulos oli että sattui ihan hel***tisti ja aloin vuotaa verta. Hei haloo synnyttänyt nainen siis olen.
Nyt olen tapaillut ihanaa miestä, jolla on paljon pienenpi. Itse asiassa pienin kenen kanssa olen ollut mutta jostain syystä koskettaa juuri oikeaa "pistettä" minussa, on hellä ja huomaavainen, eri asentoja jne.
Arvatkaa kumman kanssa olisin mielummin?
Just joo!! Sama kokemus on minullakin Miehellä oli kunnon kalu, mut ei yhtään taitoa käyttää sitä, luuli varmaan ett naiset on tyytyväisiä kun edes saavat sellaista
Nyt nautin ihanan pienestä kalusta ja todella NAUTIN!!! Mies on ainakin lukenut sen käyttöohjeen ja tietää mitn naisen saa nauttimaan...namia!!!
Mutta jospa yhdistetään se pikkasen isompi kalu ja osaava yläpää, mitäs sitten?
Olisko se ihanne?
 
-
Mutta jospa yhdistetään se pikkasen isompi kalu ja osaava yläpää, mitäs sitten?
Olisko se ihanne?
[/quote]

Ois. Exällä oli molemmat ja se oli parasta seksiä mitä olen koskaan saanut.

Jos miehen kalu on normaalin rajoissa, ei sillä oikeasti NIIN paljon väliä ole, enemmän on kiinni kaikesta muusta (kemia, tekniikka, tunteet...). Liian isot tai liian pienet ovat ongelma, mutta tämä nyt koskee jotain 0,05%.

En silti voi kieltää, etteikö isohko kalu olisi esteettisemmän näköinen ja tuntuisi upealta jos sitä osaa vielä käyttää. Tämä on oma henkilökohtainen mieltymykseni, joten turha kenenkään alkaa mankumaan että olen väärässä/horoperse tms.
 
Homoperse
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Mutta jospa yhdistetään se pikkasen isompi kalu ja osaava yläpää, mitäs sitten?
Olisko se ihanne?
Ois. Exällä oli molemmat ja se oli parasta seksiä mitä olen koskaan saanut.

Jos miehen kalu on normaalin rajoissa, ei sillä oikeasti NIIN paljon väliä ole, enemmän on kiinni kaikesta muusta (kemia, tekniikka, tunteet...). Liian isot tai liian pienet ovat ongelma, mutta tämä nyt koskee jotain 0,05%.

En silti voi kieltää, etteikö isohko kalu olisi esteettisemmän näköinen ja tuntuisi upealta jos sitä osaa vielä käyttää. Tämä on oma henkilökohtainen mieltymykseni, joten turha kenenkään alkaa mankumaan että olen väärässä/horoperse tms.[/quote]

HEI VIIVA, OLET HOROPERSE!!!

 
bulbi
No johan on juttuja. Mulla oli kerran mies, jolla ei ollut suuri. Mutta voi että sitä laatuseksiä jota sain, mies oli niin näppärä sormiltaan ja kieleltään ettei paremmasta väliä. Ja ainahan sitä voi ottaa apuvälineet mukaan, miksi se seksi muka on sitä in-and-out-in-18-seconds-meininkiä, dildo sisään, mihen näpit hommiin ja samalla suihin mieheltä, molemmat iloisia.
Olen aika tiukka joten hirveän suurta en sisääni halua, nykyisellä miehellä on ehkän himpun keskivertoa suurempi, muttei mikään halko onneksi. Ja on loistava käsistään, usein hoitelee mut ihan niin. Kielen käytössä on kehittynyt valtavasti opastuksella, silloin 10vuotta sitten oli lähinnä vain innokas ;)
Mun mielestä koolla ei ole hirveästi väliä, paitsi ehkä ekoina kertoina tyypin kanssa, jos ei ole vielä "oppinut" toisen hyvää rytmiä, asentoja ja mieltymyksiä, jos siis toisella on hirveän pieni tai todella suuri. Kyllä se seksi onnistuu loistavasti yhden illan jutuissakin mutta aktiivisuutta odotetaan molemmilta eikös vain. Ap:lle, opettele hyvät asennot, anna poikaystävälle dildo käteen ja kehota sorminäppäryyteen ja kielellisiin avuihin. Älä tosin tee sitä niin että "no koska sulla on niin pieni" vaan kokeilumielessä. Kyllä mies varmasti lähtee kokeiluihin mukaan, miksei lähtisi.
 

Yhteistyössä