Kyllä se monesti taitaa olla niin, että nainen saa itse itselleen nopeasti ja varmasti sen orgasminsa.
Se onkin jo toinen juttu miten sen "opin" saa siirrettyä sille miehellekin, että nautittaisiin yhdessä siitä hommasta!
Tuollaisen hölynpölyn löysin tästä ketjusta. No kerronpa oman kokemukseni, minulla on ollut 4 poikakaveria, kaikkien kanssa yli vuoden, ja koskaan en ollut orgasmia saanut, en heidän kanssaan enkä masturboidessani, vaikka yritys olikin kova. Sitten tapasin nykyisen mieheni, sain ensimmäisellä rakastelukerrallamme orgasmin, joka sai minut tajuamaan, mitä elämä voi parhaimmillaan olla. Siitä on nyt yli 9v ja saman miehen kanssa olen, ja mikäli se minusta riippuu, tulen aina olemaankin. Koskaan en jää ilman, mieheni pitää siitä huolen. Orgasmin takia en siis tietenkään miestäni valinnut, vaan pitkien filosofiaa koskevien keskustelujen, joita kävimme ennen ekaa kertaa. Niin ja ehkä sillä koollakin on hiukan väliä, ainakin miehelläni on iso, mitannut en ole, mutta en ole saanut yhtään kaupassa myytävää kondomia mahtumaan hänelle, viereen aukirullattuna jää kondomi n. 5cm vajaaksi miehen mitasta.