Poikaystävälläni liian pieni?

  • Viestiketjun aloittaja Mikä neuvoksi?
  • Ensimmäinen viesti
Paula vaimo
Olen samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa. Omalla miehelläni aika ohut kalu vaikka pituutta onkin jonkin verran. En ole kokenut orgasmia yhdynnässä koskaan hänen kanssaan , mutta sormin tai suulan hän saa sen minulle lähes aina aikaiseksi, eli jos jossain "vajaa" tulisi muita taitoja kehittää.
 
J@nn@
Mulla on vain yksi kokemus pienestä ja eikä niin paksusta. Hyvä kokemus sinäänsä. Sain orkun, kun mies ensin lämmitteli tarpeeksi eri tavoin ja itsekin olin tosi kiihottunu hänestä.
Sitä en tiedä olisiko sama tunne kestänyt kuinka kauan. Suhde päättyi, varattu mies kun oli.
 
Mizzukka
Alkuperäinen kirjoittaja Mrxxxx:
Sehän on monesti kiinni miten paljon mies lämmittelee naista tai miten kiihottunut nainen on myös.
Tuo aivan totta, se vain tuntuu monilta miehiltä unohtuvan. Sormet suoraan haaroihin ja sisään muutama pumppaus ja sitten vaan kalua tilalle. Rakastelu kuin höyryjunan kanssa muutaman minuutin ......

 
J@nn@
Alkuperäinen kirjoittaja Mizzukka:
Ei tosiaankaan mikään pikasuoritus, ehkä kamalin kokemukseni oli kun vein miehen kotiini ja sänkyyn päästyämme hän laukesi samantien kun sai se sisääni.
Samaa voi kokea parisuhteessakin...ehkä useammin.
Toista pidetään itsestäänselvyytenä.
 
ei liian iso
Alkuperäinen kirjoittaja Uskoa tulevaan:
Kyllä se monesti taitaa olla niin, että nainen saa itse itselleen nopeasti ja varmasti sen orgasminsa.
Se onkin jo toinen juttu miten sen "opin" saa siirrettyä sille miehellekin, että nautittaisiin yhdessä siitä hommasta!

Tuollaisen hölynpölyn löysin tästä ketjusta. No kerronpa oman kokemukseni, minulla on ollut 4 poikakaveria, kaikkien kanssa yli vuoden, ja koskaan en ollut orgasmia saanut, en heidän kanssaan enkä masturboidessani, vaikka yritys olikin kova. Sitten tapasin nykyisen mieheni, sain ensimmäisellä rakastelukerrallamme orgasmin, joka sai minut tajuamaan, mitä elämä voi parhaimmillaan olla. Siitä on nyt yli 9v ja saman miehen kanssa olen, ja mikäli se minusta riippuu, tulen aina olemaankin. Koskaan en jää ilman, mieheni pitää siitä huolen. Orgasmin takia en siis tietenkään miestäni valinnut, vaan pitkien filosofiaa koskevien keskustelujen, joita kävimme ennen ekaa kertaa. Niin ja ehkä sillä koollakin on hiukan väliä, ainakin miehelläni on iso, mitannut en ole, mutta en ole saanut yhtään kaupassa myytävää kondomia mahtumaan hänelle, viereen aukirullattuna jää kondomi n. 5cm vajaaksi miehen mitasta.
Joo ihan hölynpölyltä sinunkin kirjoituksesi vaikutti? Et voi tietää kuin omasta kokemuksestasi, mutta et voi puhua muiden naisten kokemuksista. Ilmeisesti sinulla on aika löysät paikat, kun ed. miehet eivät kykeneet tuottamaan sinulle orgasmeja. Tais sitten miehet eivät tosissaan paneutuneet sinun tyydyttämiseen. Joitakin kokemuksia on miehistä, joilla on ihan normaalin kokoiset vehkeet, mutta kun rakastelusta eivät tiedä mitään? Tuli vastaan kaveri, jolla oli iso vehje. Enpä olisi uskonut, kun mies yritti sitä vehjettä työntää sisääni, ei meinannut millään mennä ja kun ääntelin kivusta, mies ei uskaltanut työntää syvemmälle. Mies laukesi siis suulle. Muutamia kertoja ollaan tavattu ja aina sama ongelma, että mies varovasti yrittää työnnellä ja joka kerta tuntuu niin vaikealta. Laukeaa aika nopeasti, minä en pääse kun vastavauhtiin? Joko mies ei osaa muuta kuin jyystää tai ei halua paneutua kunnolla minun tyydyttämiseen? Tai olettaa, että ehkä joskus saan minäkin. Taas olen kokeillut miehiä, joilla on ihan norm. mielestäni pituus 13-14 cm ja halkaisija jotain 3-4 cm. Sellainen on paljon parempi ja kun mies omaa hyvät seksitaidot. Tämä on jämptiä!!

 
Mrxxxx
Alkuperäinen kirjoittaja J@nn@:
Hyvä, että edes ilmat vähän viilenee ja voi mennä sateeseen.
Hyvää päivän jatkoa ;)
Mutta kun menen ulos sateeseen niin tule ihan kostea olo.. ;) Eikä se edes auttaa tähän olotilaan..;)) Päivän jatkoa sinullekin ;)
 
Mrxxxx
Alkuperäinen kirjoittaja Mizzukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrxxxx:
Alkuperäinen kirjoittaja Mizzukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrxxxx:
Toi ei kuulostaa kivalta...
Onko sinulla aikaa jutella tuhmia , EROTIIKKA sivulla kanssani?
Vai ihan tuhmia ;)) Miten tuhmia?
Vaikka mitenkä tuhmia, olen kotona ja olo aika levoton..
Uuuuhh...ja olet jopa kotana ja käyt kuumana ;)
Minä taas töissä mutta levoton on myös oloni.. ;)
 

Yhteistyössä