Poika järjesti shown

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minskii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minskii

Aktiivinen jäsen
16.08.2008
12 062
2
38
Kaupasta ku päästiin ulos niin hirveä huuto ja parkuminen. Hirmu riehuminen alkoi ja juoksi ympyrää pihalla huutaen. Järkytyin aika paljon ja pelästyin että mikä pojalle tuli. Ihmiset katsoivat pojan järjestämää showta tuuletusikkunoista, parvekkeilta ja ohikulkijat katsoivat esitystä mielenkiinnolla :ashamed: :( . Ei ollu kivaa mulla eikä pojalla. Niin että moi vaan te ketkä seurasitte meitä :kieh:

Ei mitn tolkkua ollut pojan käytöksessä, huusi kuin hyeena ja sylissä rimpuili kuin uitettu kissa. Löi ja huusi :( :( . Päästin pojan kävelemään koska sylissä en saanut pidettyä niin poika hyppi, huusi ja juoksi ympyrää.. Kotiovella poika sitten kaulasta piti lujaa kiinni eikä päästänyt irti, itkua vielä tuhrusti sylissä. Siinä mullakin itku pääsi, säikähdin ja järkytyin pojan käytöksestä. Kotona sitten itse purskahdin totaalliseen itkuun ja mietin tätä showta.

Ekaa kertaa poika tosissaan shown järjesti, minua hävetti ja en tiennyt miten olisi pitänyt toimia kun järkytyin. Poika oli kuin pieni hirviö :o

Mä en tiedä mikä laukas tuon kohtauksen, hyvällä mielellä mentiin kauppaan. Poika tykkää olla kaupassa eikä kinunut mitn kaupasta. Ihan hämmästynyt olen itsekin :ashamed: . Kiukuttelu alkoi kun kaupasta lähdettiin.. Oliskohan poika halunnut kenties jäädä kauppaan..

Poika on melkein 2v 6kk. Juttelin tapahtuneesta kun poika oli sylissä, silloin hän minua rutistikin kaulasta ja lujaa nyyhkyttäen.

Uhmaikä, kuuluu asiaan. Meillä samanikäinen poika ja kyllä sitä nyt vaan rajoja koetellaan. Sekä omia että vanhempien rajoja. Se kiukkupuuska voi tulla mistä tahansa, meillä onneksi niitä on saatu ainoastaan kotona. Puolisen tuntiakin poika voi huutaa ja kiukuta sekä täntätä (sellaista nyrkkien kiinni puristamista, tärinää ja jalan polkemista) ihan naama punaisena, kunnes se sitten yhtäkkiä menee ohi ja sylin kaipuu meidänkin pojalla on siinä vaiheessa kova. Mutta tuo on tosiaan vain vaihe, kyllä se ohi menee. Kestänee muutaman viikon.

Meillä on yksi lapsista saanut uhmaikäisenä raivareita ilman selkeää syytä. Kestivät usein pitkään ja vielä kun pojalla on älyttömän kova ääni. Isompana raivareitsa keskusteltiinkin ja vähitellen oppi hillitsemään itsensä.

Alkuperäinen kirjoittaja Näin:
Et siis pärjää pienten lastesi kanssa, joten pitäisköhän ilmoittaa lastensuojeluun, että aloittavat huostaanottotoimet

Yksi poika mulla on ja pärjään sen kanssa, joskus tosin tuntuu etten osaa mutta enköhän mä opi pojan kanssa.

:hug: Kuulostaa tutulta. Mä oon pidellyt huutavaa ja rimpuilevaa poikaa kainalossa ostoksia maksaessa. Sai kaupassa oikein kunnon itkupotkuraivarit, kun ei saanut pikkukärryjen kanssa juosta ulos parkkipaikalle. Kyllä hävetti! :ashamed: Poika on siis pari kuukautta vajaa 3v.

Mikset ottanut mukulaa tiukasti syliin ja kantanut autoon tai millä sitten olittekin liikenteessä? Miksi annoit aiheuttaa vaaretilannetta itselleen tai mahdollisesti muille? Olisi voinut karata autojen eteen tmv.

Alkuperäinen kirjoittaja c:
Mikset ottanut mukulaa tiukasti syliin ja kantanut autoon tai millä sitten olittekin liikenteessä? Miksi annoit aiheuttaa vaaretilannetta itselleen tai mahdollisesti muille? Olisi voinut karata autojen eteen tmv.

Ei ollut vaara tai muutakaan. Oli vaikeaa pitää poika sylissä, puolet matkasta poika olikin sylissä.

Autojakaan ollut lähellä, en olisi muuten laskenut poikaa maahan. Rattaat oli mukana ja kävellen oltiin liikenteessä.

Yhteistyössä