Kaupasta ku päästiin ulos niin hirveä huuto ja parkuminen. Hirmu riehuminen alkoi ja juoksi ympyrää pihalla huutaen. Järkytyin aika paljon ja pelästyin että mikä pojalle tuli. Ihmiset katsoivat pojan järjestämää showta tuuletusikkunoista, parvekkeilta ja ohikulkijat katsoivat esitystä mielenkiinnolla :ashamed:
. Ei ollu kivaa mulla eikä pojalla. Niin että moi vaan te ketkä seurasitte meitä :kieh:
Ei mitn tolkkua ollut pojan käytöksessä, huusi kuin hyeena ja sylissä rimpuili kuin uitettu kissa. Löi ja huusi
. Päästin pojan kävelemään koska sylissä en saanut pidettyä niin poika hyppi, huusi ja juoksi ympyrää.. Kotiovella poika sitten kaulasta piti lujaa kiinni eikä päästänyt irti, itkua vielä tuhrusti sylissä. Siinä mullakin itku pääsi, säikähdin ja järkytyin pojan käytöksestä. Kotona sitten itse purskahdin totaalliseen itkuun ja mietin tätä showta.
Ekaa kertaa poika tosissaan shown järjesti, minua hävetti ja en tiennyt miten olisi pitänyt toimia kun järkytyin. Poika oli kuin pieni hirviö
Ei mitn tolkkua ollut pojan käytöksessä, huusi kuin hyeena ja sylissä rimpuili kuin uitettu kissa. Löi ja huusi
Ekaa kertaa poika tosissaan shown järjesti, minua hävetti ja en tiennyt miten olisi pitänyt toimia kun järkytyin. Poika oli kuin pieni hirviö