Täällä uutena moi:wave:
Ollaan nyt 2 viikkoa sitten muutettu pohjoisesta Seinäjoelle ja pikkukakkosta odotellaan, viikkoja olisi kasassa 28+5. Meidän poppooseen kuuluu minun lisäksi mies 35v., tuleva isoveikka 5v., 2 koiraa ja cavalier. Itsellä on ikää 27v. Yhdessä ollaan miehen kanssa oltu kohta 7 vuotta, joista 3 viimeistä ollaan oltu naimisissa.
Itse olen ollut jo 5 viikkoa sairaslomalla ja näin mennään laskettuun aikaan asti. Eli LA olisi 25.2-27.2 ( ultrissa oli 2 päivän heitto, eivät kuitenkaan muuttaneet mihkään.) Itsellä on se tuntu ettei tämä kaveri pysy niin kauaa masussa. Todellakin pikkuveikkaa odotellaan.
Mulla tulee neuvolana olemaan Kirkonkrannin neuvola, hassua kun eka neuvola-aika on vasta 28.12 ja viimeksi olen käynyt neuvolassa 29.11, jotenkin luulin, että haluaisivat aikaisemmin käymään, kun viikkoja on sitten kasassa jo 31+1, pitäisi varmaan jossain vaiheessa jonninmoisessa synnäriin tutustumisessakin käydä
Muutenkin tuo lisästressiä, kun ei oikein yhtään tiedä tämän perän käytänteistä, osaisiko joku kertoa missä vaiheessa täällä on synnäriin tutustuminen ja onko sitä olleskaan, onko kokoultraan loppuvaiheessa, synnytystapatutkimusta yms...Tää on ihan Ö:nä aapisen laidassa. No onneksi synnyttäminen itsessään on jo kerran koettu!
Olisi tosi kiva tämä kautta löytää kavereita Seiäjoelta, kun ei täältä vielä ketään tunne
Auneliini