Pömppömahaiset plussaajat!!

Noista viivoista - mulla oli neljännen inssin jälkeen pp14 haalea viiva, sellainen vaaleanpunainen, jota piti hieman valossa katsoa, mutta viiva se oli. Kolmen päivän jälkeen oli taas samanlainen, mutta kolmas testi viikon jälkeen ekasta oli täysin puhdas nega. Sen eron kylla huomasi, vaikka haaleaa oli viiva. Kamala oli pettymys kun oli ensimmäinen selllainen 'kyseenalainen' testi tehty, muut oli aina ihan puhtaita ja valkoisia. Myöhemmin osasi jo iloita, että ainakin hedelmöittyminen on mahdollista, vaikka ei kiinni jäänykkään.
 
Kamilla Joko testasit? Joko, Joko? Puhallan kovasti plussatuulia sinne sulle!!

Kurre Oravaisemme, itselläni ei juurikaan kokemusta roskishaamuista. Jos ei viivaa kymmenessä minuutissa ole ilmestynyt, olen ronskisti viskannut testin roskien joukkoon pois silmistä, pois mielestä. Mutta se veritestihän totuuden kertoo, ne hienot pienet hormoniluvut, joista luomusti raskautta yrittävät eivät mitään edes tiedä..Meidän pömppisten insidetietoa vaan...Voi kunpa pikku kurret roikkuisivat siellä mukana :hug:
 
Kamillaa....? Täällä jännätään!

Kurre: Heti raportoimaan miten verikoe sujui ja "miltä nyt tuntuu"

Vappis: punktiopäivä, eikö? Jännää! Tule kertomaan saaliista heti kun kykenet.

Ihan hyvillä mielillä itse: johtuipa tämä kierron venyminen nyt sitten mistä vaan, niin pahin on toivottavasti ohi, 2 päivää kestänyt syntisillekin liian karmea kipu on ainakin täksi aamuksi lähes täysin hävinnyt ja vaikka vuoto on edelleen kirkasta kuin elävää sikaa paloittelisi, niin normisuojat sentään riittävät. Yritän nyt ajatella, että hyvähyvä, siellä vuotaa ja tyhjenee nyt kaikki turha ja sitten siellä on hyvä ja terve pohja loppukesän rentoutukselle ja silleen.

Ihanaa jäädä lomalle...Vielä 2 päivää.

Uutisia odotellessa,
Stella
 
Stella Taidettiin laittaa äsken viestit samaan aikaan ku mun kone takkuili... :kieh:
eiks muuten Vappiksella oo punktio huomenna 27.6 kuten mullakin? Voi vitsi tota sun kuvausta "kuin elävää sikaa paloittelisi", repesin täysin :LOL: :LOL: :LOL: Mistä oikeen keksit kaikki nuo heitot... :D
 
Joo, munkin kone takkuili, tapahtui jotain hämärää: meni valkooseksi koko sivu. Taitaa olla 2+:n ylläpitäjillä kohta hankittavana lisää laajakaistaa jotta saavat pömppisten pinon pysymään pystyssä :whistle:

Totta, niinhän se oli, teillä molemmilla vasta perjantaina...Mä olen jo selvästi valmis lomalle kun ei oikein enää tajua että mikä viikonpäivä on mikä.... Joo, ehkä noi kielikuvat kirkastuvat kun loma lähestyy! Nimimerkillä "tällä lomalla ei syljetä lasiin"
 
Kamillaa!!?? Murunen, miten pärjäät?

Täällä reissu Ympyrätalon mehiläiseen hoidettu ja nyt vuorossa aamiainen partsilla ihanassa auringonpaisteessa. Tempasen tosta ainakin ton litran mansikoita, on muuten ihan törkeen hyviä! :D Nam!! Kai te kaikki rakkaat pömpöt olette jo yhden mansikkamaallisen punaisia herkkuja maistelleet tänä vuonna - mä oon. :p Mutta joo, Kamillan kuulumisia kovasti odotellessa voidaan ajankuluksi todeta, että virallisena testiaamuna virallisella testillä (klinikan acon25) saatu haalea viiva, eli siis kaipa se ois sellanen heikosti positiivinen. Tai jotain. Eilinen testirumba vaan nyt sekoitti ajatukset ja nyt toi haalea viiva ei oikeen tunnu miltään, vaikka kaipa tässä pitäis vähintään pelihousut repiä. :LOL: Kun se tussikin on vielä muovikuoressaan. :LOL: Mehiläinen lupasi oravalle, että lukema saadaan iltapäivällä neljän jälkeen.

Stellaseni, montas sikaa siellä on mennyt palasiksi, eli millasta urakkaa mulla ois odotettavissa lähiaikoina sitten? ;) Ja sun kuuluukin olla aivan täpinöissään lomasta. B) Mullakin (tai siis miehellä - mähän olen koko ajan lomalla, heh.. ) alkaa loma tän viikon jälkeen, joten sitten ehkä joutuu pitämään pieniä taukoja kaksplussasta - apua! :eek:

 
Kurre! Nyt alkoi toden teolla jännittämään iltapäivän lukemasi. Sanoisitko, että tuo hailakka viiva on haamu?? Silloinhan se on ihan yhtä positiivinen kuin vahvempikin viiva. Tosiaan kuten Ulpu sanoi, onhan pikkuoravat voineet kiinnittyä vähän myöhemmin, jolloin arvot alkaa vasta olla nousussa. VOi että, nyt peukut on niin tanassa, ettei mitään määrää!!!!! =)

Kamillan uutisia myös kaipalen!
 
Voi Kurre!!! Ei sun tartte näistä jätöksistä huolehtia! Eikä lukemastakaan - se on kuule sulle tulossa plussaa jos siinä oli viiva!!! Vaalea on ihan yhtä hyvä kuin tummempikin!!!! Se on niin!!!! Mä jotenkin tiesin tämän - jussina puussa mua killisteli ensin yksi isompi orava ja sitten vielä pienempi...Kuka tietää, ehkä Taku oli vielä jossain piilossa ujostelemassa!!!!

N:n midaksen kosketus siis on toiminut taasen hienosti :heart: :heart: Voi sentään...Onpa huikeaa!!! Mä jään nöyrästi ja hennosti odottamaan, että omalla kohdalla syksyllä se taika toimisi vihdoin munkin kohdalla niin saatte tulla jossain vaiheessa hakemaan mutkin tästä pinosta vielä sinne toiselle puolelle...

 
Voihan sika ( :LOL: )! Kurrekurtseliini nyt alkoi mua jännittämään ihan tosissaan, viiva on viiva....! (Mistä tähän sais sellaisen peukut pystyssä hymiön?!) Toivo on kuule ollut asialla :attn:

Ja mitähän vielä tämä päivä tuo tullessaan? :heart:
 
Miru ja Soraya, ei lähetä nyt tolle linjalle kuitenkan vielä, jookosta? ;) Se on kuitenkin todellakin haamu, ja siis yhtä hailakka kuin eilinenkin. Tää on vaan sellanen leveämpi viiva, eilen oli sellanen ihan kapea piirto. Nyt leveys (terapeuttinen?) on oikea, mutta joku vika noissa tikuissa, kun se kaikki väri imeytyy siihen kontrolli-ikkunaan, vois ny jotain jättää testipuolellekin... :LOL: Ja mä tiedän, että näistä saattaa innostua aika tavalla, mutta mun oma kutina hommasta ei nyt ole ihan sellanen voittopuolisen vahva. Sovitaanko vaikka, että olen epäselvä rajatapaus? Kaikilta osin. :D Vaikka olettekin ihanan positiivisia. :flower:
 
Mutta leveys on oikea...??? Voi vitsit...Ihanaa! Sori nyt vaan, en pysty sopimaan yhtään mitään. Olen ihan varma, että sieltä tulla tupsahtaa kuule oikein terve ja hyvä lukema. Mutta sä saat itse suhtautua itseesi rajatapauksena KTT!
 
On tää vaan niiiiin kummallista (siis mä oon kummallinen), sillä nyt kun kerroin, että testissä on jotain ehkä (siis ehkä ), ja te rakkaat toki innostuitte siitä pienestäkin mahdollisuudesta, että Tiksu taikka Taksu ois keksineet pientä pähkinää tässä parissa viikossa, niin nyt mulle tuli just se olo, että oon huijannut teitä ja itteäni. :headwall: Ja tää taikauskoisuus saa mut ajattelemaan, ettei ois saanut sanoa mitään, sillä nyt se veritulos on sitten takuulla jotain ihan muuta kuin hyvä. Voihan kettu, taikka sika. Eläintarhassa ollaan.
 
Kyllä te murut pystytte. Olette kaikki todella cool, sillä tää mun rento suhtautuminen saattaa katsokaas kariutua aika tavalla, jos nyt aletaan kuvittelemaan yhtään mitään ja sitten se iltapäivän puhelu romauttaa taas maailman. Mä en halua enkä tarvi sitä nyt, vaan mieluusti jatkan tällä rennolla linjalla ja ajattelen, että kiva, jos siellä jotain tapahtui ja ens kerralla sitten katotaan uudestaan. Syssyllä palataan kuulkaas asiaan, yhdessä mennään.
 
Millään, mitä rakas Kurre nyt teet tai sanot tai jätät tekemättä tai sanomatta ei ole mitään merkitystä tulokseen. Nyt toivotaan kaikkein parasta ja lopetetaan hössötys tähän. Voi että tiedän, miten pelottavalta susta tuntuu. :heart: :heart:
 
Ja nyt palaan teidän aiempiin kirjotuksiin. =)

Miru, millanen vauvamasu sulla on, kun lapsoset on niin isoja ja edellä päivissä? =) Mutta siis niin mahtavaa, että ne voi loistavasti ja kasvaa kohisten. Toivottavasti sun olo on hyvä ja muistat tankata energiaa riittävästi, etteä jotain jää sullekin. Veijarit varmasti ottavat omansa. ;)

Vappis, montas Saarenmaan haikaraa sä sait taivuteltua tännepäin? ;) Ja ehkä sieltä muuten taisi yks lähteä suuntaamaan kohti Unkarin pustaa, joo näin muuten kävi. B) Mikäs sun oma vointi on, eli alkaako tuntumaan muniksissa? Ja mikä olikaan ultran saldo, eli millasta saalista huomenna odotellaan? Merikeijullahan on tulossa hurja jättipotti. :p Kuinka Merikeiju muuten voit?

Ade, taustailla saa aina. Ihan aina. Ja kommentit on mitä tervetulleimpia, jos siltä vaan tuntuu. Annat palaa ja kynän sauhuta. ;) Ja noi keskustelunavaukset tosiaan virkistää mieltä ja tuo vaihtelua omille aatoksille, mites ois esim. "Lahkeen pituus" taikka "Miten meikkaatte kulmat" ? :LOL:

Auris, hah, sinä jatkat nyt töissä täysin entiseen malliin. Mihinkään et ole lähössä kuin omasta tahdostas. Miettiköön johtoporras seuraavan siirtonsa pikkasen paremmin. :kieh: Ja nyt seuraa tarkentava kysymys - millanen teksti siinä lapsettomuuspaketin t-paidassa on? ;)
 
Näin tehdään, Miru puhuu asiaa.

Ja Kurre vielä: kyllä me taidetaan kaikki ymmärtää sua ihan täysin, joten anteeksi että lipsahti riehaantumisen puolelle. Odotellaan rauhassa ja katsellaan sitten maailmaa uusin silmin.
 
Siitä t-paidan tekstistä...Tuli vaan mieleen, että kun näin tässä taannoin kadulla yhden tytön, jolla Peakin paita päällä, jossa luki vaan P, niin mua alkoi hymyilyttämään ja mietin, että heh, jos meillä oliskin joku koodipaita ja sitten voisi kadulla bongailla muita pömppiksiä...
 
Joo, just tota Stella tarkotin, eli nyt pitäis keksiä meille joku sopiva slogan, ihan siihen t-paitaan ja sitten muutenkin viljeltäväksi. :D Oiskin aika metkaa kesän sukujuhlissa testata, hätkähtääkö kukaan vieraista, kun lausuu tunnarin sopivassa yhteydessä? :whistle:

Miru, joo, mua pelottaa. :hug: Merikeiju, oon kait mä tavallaan iloinen, mutta vielä ei ole kunnon syytä. Otamme kovin iisisti. Ja Stella, kiitos, katsotaan mitä päivä tuo tullessaan ja musta olis mahtavaa pystyä tulla kertomaan teille tilanne hyvillä mielin, oli se mikä tahansa. :hug:
 

Yhteistyössä