Pömppömahaiset plussaajat!!

Kurre ja Miru, te todennäköisesti olisitte livenäkin sydänystävykset :heart: :heart: Ehkä yksi tämän rankan taipaleen läksyjä onkin se, että kun tuntuu siltä, että kaikki kaatuu päälle ja ympärillä on vain mustaa, yllättävistä paikoista (hei oikeesti, kuinka moni meistä olisi osannut arvata, että palstailee ahkerasti ja tekee sitä todella todella mielellään...? ) saattaa löytyä lohtua, ystävyyttä ja iloa.

(.) hysteriaa ilmassa. Äsken kun oikein tarmokkaasti pyyhin pissinjäänteitä veskissä (noin kuudes kerta tänään) niin niinhän siinä kävi, että paperissa oli ensi pyyhkäisyllä nähtävissä, että pississä oli jotenkin aavistuksen verran ruskea sävy. Ja kyllä, sydän melkein pysähtyi hetkeksi - paljastin siis itseni sekä itselleni että vessan peilille. Pakko myöntää, toivo oli ehtinyt herätä vaikka menkkajuilinnat jatkuvat koko ajan hurjempina. Eli sieltä ne siis tulevat, täti ja puna-armeija. Näihin kuviin, näihin tunnelmiin.
 
Ja ihan tiedoksi, että enää 8 viestiä niin mennään yli 2000 viestin rajan. Eli jos leikittäis sellasta, että aina tuhannesta viestistä tulis tikkuun "viiva" niin tämä pino sais kohta kaks viivaa.

Että näin sekavissa tunnelmissa täällä.

 
Ja Kurre, voi ihanaa miten lämpö läikähti täällä sanoistasi. Ihan samoja fiiliksiä myös mulla. Varmaan oltaisiinkin sydänystäviä..ja niinhän me ollaankin :heart:
Jaan viestini nyt jo kahteen eli kohti 2000 rajaa ja plussia!!!
 
Ihanaa Miru, sun äidillisyys puskee jo niiiiin läpi - aina osaat piristää hysteeristen piinailijoiden päivää :eek:

Hei oikeesti, miten tähän jouduttiin: nukuin jussina ja myös viime yönä iiiihan kuulkaa jännittämättä ja hyvin, tänään aamulla olin vähän silleen että oho, ei ne vieläkään ole muuten alkaneet (että "alkaispa jo niin päästäis taas hommiin" ) ja nyt sitten olen jo yhtäkkiä kuin maani myynyt kun olen nyt sitten aivan varma, että NYT ne alkaa... Täysin sekopäistä toimintaa!!! Kuten Kurre, tuolla pohtikin, kun tässä liemessä keitellään useamman kerran niin eihän sitä nyt ihan filmaattinen ja fiksu joka käänteessä (lue: tätiä kauhulla odotellessa) voi ollakaan...

Nyt haen kyllä teetä ja yritän rauhoittua - ja löytää taas sen hyvän fiiliksen, jolla jaksaa kohti loppukesän kylvöjä.
 
Stella, kyllä täältä vaan löytyy välittämistä, iloa, lohtua, ystävyyttä ja uskomatonta sielujen sympatiaa niin paljon, etten olisi ikinä uskonut. :heart: Itse en oikeastaan tiedä, että kuinka tänne palstalle aikoinaan viime syksynä ajauduin, mutta voin ihan suoraan sanoa, etten olisi sama ihminen, jos en olisi teitä löytänyt. Kaiken kaikkiaan tää vuosi on ollut niin rankka, että vaikutukset näkyy kyllä mussa, mutten edes uskalla ajatella, miten asiat ois voineet mennä, jos teitä ei olisi olemassa.... Onneks mun ei edes tarvi. Ja kun aika sitten joskus meille kaikille on kypsä ja viralliset "syyt" tällä palstalla pyörimiseen ovat rauenneet, niin toivon kovasti, että saisin olla teidän virtuaaliystävä jatkossakin. Ja kukapa sitä tietää, jos joku kaunis päivä uskaltautuis jopa kohtaamaan teidät ihan aikuisten oikeastikin... Tavallaan vaan se, mitä tässäkin pinossa tällä hetkellä on, on niin hienoa, etten haluis muuttaa siitä mitään (paitsi tietty muuttaa meidät kaikki oikeasti pömppömahoiksi), ja kaipa sitä hieman miettii, että säilyykö asiat samanlaisina, jos virtuaalimaailmasta siirrytään tähän oikeeseen maailmaan.

Ja Stellaseni, musta on vaan tosi hienoa, että Toivo on sussakin ehtinyt herätä. :flower: Jos puna-armeija nyt sitten kuitenkin hyökkää, niin eikö tähän päivään saakka sisällä myllertänyt jännä tunne ollut kuitenkin jotain aika mahtavaa? Musta se on upeaa, kaunista ja sen voimin me kaikki mennään eteenpäin. Sillä jos se ei enää tulis, niin kuka meistä jaksaisi jatkaa matkaa... Samaan hengenvetoon todettakoon ja paljastettakoon, että minä tein samantyylisen havainnon viikonloppuna, eli pientä tuhrua on ollut tarjolla tällä suunnalla.... Se vois olla hyväkin merkki, mutta koska viimeksi oli ihan sama juttu ja merkki ei ollut ollenkaan hyvä, niin ehkäpä ymmärrätte, miksi en niin vahvasti jaksa uskoa. Etenkään, kun tuhru on enempi sellasta kalvomaista... No joo, ehkei tarvi mennä näin yksityiskohtiin kuitenkaan. Täällä myös näihin kuviin, näihin tunnelmiin.
 
Kurre: Onhan meidän Fertinovan piiras-tiimistä nyt vielä kaksi jäljellä, joilla on tehtävä suorittamatta, joten eiköhän me jossain vaiheessa uskaltauduta tapaamaan ihan livenäkin... Mä olen kyllä varmasti arimmasta päästä tapaamisten suhteen, mutta katsellaan - ehkä jossain vaiheessa.

Niin, sehän oli tosiaan Toivon nimipäivä kun Nami kävi kertomassa kaksosuutiset ja mä bongasin oviksen...Olishan se peräti outoa, jos ei Toivo nyt muistuttaisi sitten itsestään. Ja on se hienoa ja kaunista. HOPE-post it lappu tuijottaa mua sinnikkäästi tuosta screenin vierestä ja kyllä mua hymyilyttää. Tulkoon kaatosade ja puna-armeija, ei paljon pelota!. Tänään on kuitenkin sauna-ilta ja saan olla siellä löylyissä miehen sylkyssä. Kaukana kavala maailma.
 
Kyllä taas ihania kirjoittelette!!
Marli ja Miru - ihana lukea miten menee teillä. Mä kauhulla ajattelen tommosia seksikieltoja, kamalaa jos ei saa silloin kun tekis mieli :headwall: . Mutta tommosessa tilanteessa ehkä osais olla....
(.) Täti tuli sitten kylään ja ma kärvistelen hirmuissa kivuissa. Onneksi sisko varoitti etukäteen, että lapan jälkeen voi olla kamala kyläily edessä. Joten menin jo perjantaina varmuuden vuoksi (ensioire - migreeni) hakemaan ison kasan kipuhelpotusta. Olen sitten tästä päivästä lähtien maannut kuumavesipullon kanssa yli kolme kymmenen asteen helteessä :headwall: :headwall: :headwall: - hirvee hiki. Onneksi tuli korjaajat ja nyt ilmastointi toimii niin ei tartte hikoilla niin kovin. :D
Oltiin eilen häissä parin sadan kilsan päässä ja piti mennä junalla kun auto on korjaamossa (kaikki ihmiset haluaa kolaroida täallä punaisetn autojen kanssa - on muuten vakuutuskin arvokkaampi). Ilman viuhkaa olis ollut aivan hirveä matka. Se on ihan hassua että kolmekymmentä astetta Suomessa tuntuu ihan toiselta kuin täällä - se voi olla aikasen tappava, ei kunnon tuulta ja hiekka senkun vain hehkuu yöllakin. (pitihan mun nyt vähän hehkuttaa lämmöistä kun en päässyt juhannussaunaan ja saanut nauttia siita valonmäärästä, mitä nyt pienistä sateista.)
 
Olen hengissä ainakin fyysisesti. Henkisesti ehkä hiukan pökerryksissä. Liian pitkään kestänyt totaalinen piilotteluni kaipaa ehkä hiukan selitystä..

Kollegani jäi noin kuukausi sitten yllättäen pitkälle sairaslomalle ja jätti minut totaaliseen liriin keskelle isohkon projektin kiivainta vaihetta. Varamiehitystä oli sillä aikataululla pikkuisen haasteellista järjestää.. Loppui nettisessiot meikäläiseltä siihen paikkaan. Nyt onkin sitten painettu yötä päivää ja pyhää arkea :kieh: , ja sieraimet ovat juuri ja juuri pysyneet pinnalla, joskin välillä on vettä hotkaistu ihan huolella. No, tänään klo 14.00 jätin asiakkaalle projektin loppuraportin. Huh, siitä selvittiin! Nyt pistetäänkin loppujäähdyttelyvaihde päälle ja siirrytään loman odotukseen. Alkaa ensi maanantaina!!! B)

Ja hirmuisella loikalla tietysti myös tänne tutkailemaan tilannetta. Olen aina välillä käynyt vilkuilemassa kuulumisia, mutta energia ei ole kerta kaikkiaan riittänyt kirjoittamiseen. Nyt aionkin roikkua täällä palstoilla ihan riesaksi asti! Kiva oli huomata, että olitte välillä kaipailleet ja huhuilleet. Lämmittää sydäntä :heart: ! Täällä on ollut niin hirmuisesti äksöniä, että joudun opiskelemaan huolella kaikki tapahtumien käänteet päästäkseni taas kartalle ja kommentoimaan. Tästä viestistä uhkaa siis tulla kovasti omanapainen.

Joo, toinen inssi tuli ja meni. Jälkeenpäin ajateltuna en yhtään ihmettele lopputulosta niillä stressitasoilla :headwall: . Jotain hupaisia piirteitä siihen toimitukseen tosin liittyi. Folleja oli peräti 3 kypsää ja 1 vähän raakile. Raimaantuivat sitten viime päivinä kasvamaan. Inssipäivänä päädyimme vallan villiin neuvottelutilanteeseen toimenpidettä suorittavan lääkärin kanssa. Minä maata rojotin tassut telineissä ja puutarha levällään odottamassa "ruisketta". Lääkäri ultrasi ja tuumasi että nyt on kyllä miettimisen paikka, monisikiöraskauden riski on liian suuri. Mepä oltiin ukon kanssa ihan kuutamolla. Ihan kuin lääkäri olisi puhunut hindiä tai urdua. Nimittäin sanat "raskaus" ja "riski" eivät kielenkäytössämme ihan luontaisesti istu samaan lauseeseen. Siinä sitten vänkättiin ja väännettiin - argumentoin pontevasti, että eikös suurin riski kuitenkin ole se, ettei raskaus ala. Kai se oli laukaiseva tekijä, sillä lopulta lääkäri suostui "ruiskauttamaan". Eipä siinä sitten muuta kuin pyyhkäisin roiskeet reisiltä, asettelin mekon suoraksi ja lähdimme kummitytön lakkijuhliin :flower: . Voi tätä elämän kirjoa!

Negatuloksen selvittyä kävin klinikalla suunnittelemassa jatkoa. Olin taatusti Tao Tao -pikku pandakarhun näköinen mustine silmänalusineni. Lääkäri piti melkoisen epistolan stressitason, verenpaineen ja unen laadun vaikutuksesta asiaan. As if I did not know. Ehdotin (=sanelin) lääkärille, että nyt riittäis nämä inssikokeilut ja aloitetaan putkihommat... Nyt edetäänkin sitten lyhyellä kaavalla ja vauhdilla. Menossa on siis kp 7, puregonia tykitetään, tänään alkoivat myös jarrut (joku C:llä alkava lääke, jonka nimeä en muista, mikä lie Citronelle.). Keskiviikkona ultrataan taas ja punktio on mahdollisesti jo perjantaina. Jännittää niin että järki lähtee. :eek:

Vappuviuhka ehti jo vaihtua juhannuksen saunavastaksi, mutta vapun spiriitti säilyy. :D Mukana siis menossa pömppö etukenossa ja teitä ihania ystäväisiä lämmöllä jälleen tervehtien. Iso Hali!

:wave: vappis

 
Hellou Hobe!

Juu, hengissä. Ja ihanaa, että itsekin olet mukana geimeissä, melkoiset operaatiot kävit sinäkin sisko läpi. Jokos arvet on parantuneet?

Helle ja kuumavesipullo eivät kuulosta ihan ykkösyhdistelmältä omassa mielikuvituksessani. Mutta hääviä ei ole myöskään +13 ja polviin asti sateessa kastuneet housunlahkeet. Pirkuleen ilmastonmuutos, ei missään ole sopivaa keliä...

Jaksua pustalle.
:wave: vappis
 
Vappis Hey, sister. Oot samassa aikataulussa meikäläisen kanssa. Mulla myös punktio perjantaina.
Tänään ultrassa rakkuloita 31 ja kuulemma hyperin vaara. Tankkausta ehdotti, ettei jouduta sairaalavisiitille. Keskiviikkona sit lykitään pregnyliä, siihen asti vielä puregon+orgalutran.
 
Mahtavaa, Vappis on takaisin kuvioissa ja vieläpä täydessä touhussa kohti punktiota!!!! Tervetuloa sisko!

Ja sitten tiedotussektorille: ryntäsin tässä jossain välissä himaan, tein testin. No se oli nega, se kuuluisa blankoruutu. Vähän aikaa vatutti (ja hämmästytti, koska tottakai pissin myös ovistikkuun joka näytti muuten lähes ovisplussaa, what..????) mutta eipä siinä mitään. Mutta näin siis kävi: miehelle en saanut suunnitelmieni mukaisesti (kaikkea sitä ehtii Toivon huumassa, liikenneruuhkassa suunnittelemaan... ) pistää tekstaria, että se on maalikuningas...joten käperryin sänkyyn nukkumaan sikeät nokkaunet. Just heräsin ja tunnen lähinnä ärtymystä ja huolta siitä, että missä on täti!!!! Hohoi, tule tänne, niin päästään miehen kanssa uudelle haikaranetsintäreissulle....Tai siis: tjottailu-reissulle...ihan totta, luulen että se onnistuu. Luget unohdan kokonaan ja katsellaan seuraavat kaks kiertoa ihan vaan toisiamme ja taivasta - ei kalenteria, tikkuja, eikä mitään apteekin tuotteita. Pyhä lupaus!

Eli PeePee-kulta, nöyrästi kiittäen siirrän kunnian seuraavasta plussasta seuraaville testaajille! Itse ainakin todistin sen, että toivomisella on näköjään mahdollista siirtää menkkoja mutta ei aikaansaada sitä kuuluisaa toista viivaa :headwall:

 
Voi Stella, Kyllä mie kans jo elättelin sitä kuuluisaa toivoa sun puolesta. Ois se vaan ollut niin hienoa, eiks? :hug:

Miks ihmeessä tää on niin hankalaa? Miks toiset saa niitä "harvinaisia" yllätyksiä ja miks niitä ihmeitä tapahtuu aina vaan muille? Itse en edes oikein enää jaksa kuunnella niitä kertomuksia, että "se mun kaverin serkun kaimakin yritti lasta monta vuotta ja sai monta keskenmenoa ja sitten jossain hoidossa ne kävi ja sit ihan yllättäen epäonnistuneiden hoitojen jälkeen yhtäkkiä yllättäen olikin raskaana." Onhan se toki mahdollista, todistettu se on myös täällä kaksplussassa, mut kuinka yleistä se sit on? varmaan tosi harvinaista kuitenkin...Tai jos ei olis, ni miks me kaikki ei sit jo olla jonkin ihmeen sattuman kautta kasvattamassa jo sitä omaa pömppöä... :snotty:
 
Miru, luin sun kirjoitukset siirtopäivästä eteenpäin :whistle: Piti lukea, kuinka oot kirjoitellu oireista/niiden puuttumisesta minäkin päivänä :) Tosi paljon samaa, kuin mitä mulla on ollut!!!! *toivoo että olis hyvä merkki* Mulla nimittäin siirtopäivästä viikon verran oli tissikipuilua mutta nyt normaalit, tänään siis pp11. Menkkamaista juilintaa on ollut kp3 eteenpäin, nyt vähän vähentynyt. Ainut ero on että tuhrua ei oo tullut. Saapi nähdä kuinka käydään, sain kieltämättä toivoa, kun luin sun piinailukirjoitukset! :hug:

Kurre, kimppatestaus olis kyllä jees! :D Harmi ku välimatkaa on lähes 400 km. Mutta jos joskus järkätään jotain tapaamista, niin olisin kyllä kiinnostunut! Sen verran hyvät kokemukset on PeePee:n ja Raitikseen tutustumisesta, että voin suositella kaikille! :heart:
 
Hobe, oijoi sua ressua. :hug: Nakkaahan se rva Puna-armeija sieltä kiertoon, eiköhän se oo sua jo riivannut tarpeeksi. Nauti helteestä - ja ilmastoinnista. :D

Vappis-sis, ihanaa kun oot jälleen mukana! :D Liian pitkään olitkin lainassa työnantajalla. Ja jessus sentähen, siellä on pantu tuulemaan joka saralla, huh. Vauhtia ja Vappiksen vaarallisia tilanteita. ;) Tosi hyvä, että pisit lekurille jauhot suihin. Suurin riski tässä munkin mielestä on se, ettei se raskaus tosiaan kaikesta todennäköisyydestä huolimatta ala... Niin, lyhyt kaava on oikeesti lyhyt kaava putkihommissakin ja sähän saatat päästä sitten punktioon jo nyt perjantaina! Vau. Sillähän se loma sitten alkaakin komiasti. B)

Merikeiju, nyt vettä kehiin ja saavitolkulla. Valtaisa saalis siellä tulossa, huh! Tsemppiä kovasti punktioon!

Stella, Pyhä Lupaus merkitty täällä punaiseen muistivihkoon. :p Katselehan ihanainen sinä rakasta miestäsi kalenterin sijaan ja annat meidän muiden hoitaa nää vähemmän rennot ja romanttiset lähestymisyritykset... ;) Tai siis oikeesti putkihommissahan ei tartte juurikaan ees lähestyä... :LOL:

Kamilla, hyvähyvä. Mieli korkealle vaan ja siis mehän ollaan tällä hetkellä raskaana. Pitäiskö siitä osata nauttia nimeomaan tässä vaiheessa kenties...? ;)
 
Kurre, kultaseni. Onpa sinullakin hommat edenneet tässä pimentoni aikana. Olet ollut usein mielessäni, toukokuussa kun piinailtiin aika samaan tahtiin. Meidän takapihan metsässä asustelee paljon oravia. Ovat melkein puolikesyjä ja käyvät rosvoamassa aina lintulaudoilta parhaat herkut. Vekkuleita huiskahäntiä seuraillessa tulee itsellekin aina hyvä mieli, ja samalla ajatus karkaa Kurre-ystävän luokse. :) Isot onnittelut kyytiläisistä - Tikusta ja Takusta! Symppaan kyllä niin kovasti vaihtelevia tunnelmiasi. Omatkin mielialat heittelevät äärestä laitaan, vaikka punktiota - saati sitten siirtoa - ei ole vielä edes tehty. Ehkäpä oma mieli rakentelee suojamuureja, jotta mahdollinen pettymys ei olisi niin suuri. Ja katin marjat. Kyllä se ihan yhtä lailla romahduttaa joka kerta. Isosti uskoa ja jaksua haluan Sinulle kuitenkin toivottaa. Pian pääset testailemaan, ja toivottavasti pääsemme kaikki iloitsemaan pienistä oravanpoikasista! :heart:

Stella, pahoittelut negasta. :( On se Toivo kummallinen kaveri. Ilmestyy paikalle kurkistelemaan, vaikka Järki sanoisi jotain ihan muuta. Ja katoaa sitten taas osoitetta kertomatta juuri silloin, kun sitä eniten kaivattaisiin. Olen kerta toisensa jälkeen ihaillut pitkiä, syvällisiä kirjoituksiasi. Sinulla on uskomaton taito pukea sanoiksi niin riemun kuin pettymyksenkin tunteet. Ja taitosi tsempata muita on ilmiömäinen. Joko Monique armeijoineen on suvainnut ilmestyä paikalle? Jospa virittäisin taas sen Monique-loitsun, se on tunnetusti tehokas. Sitä kun viimeksi loitsusin Sahranamin kimppuun, niin eikös vaan Nami plussata paukauttanut! Joo, ja tunnelmat noiden kohtalaisen pakollisten aktien suhteen ovat kovin samanlaiset. :/ Välillä tuntuu, että oma libido on lähtenyt maailmanympärysmatkalle. Mutta onkos se ihme? Muut pariskunnat hakevat SinCitystä kaikenlaisia ihania leluja ja tuoksuöljyjä viritelläkseen tunnelmat kattoon. Meillä pömpöttäjillä saman asian ajavat ovistikut ja kuumemittarit. Ja ainut, mikä nousee kattoon on jalat. Siinäpä muuten vasta oivallinen tuotekehityksen paikka - miksei myynnissä ole käsirauta+ovistikku -settejä tai hierontaöljy+kuumemittari+pepunalustyyny -lahjapakkauksia.:p Summa summarum: nautinnollista luomukesää ja ihanaa uutta tutustumista ei-suorittavaan lämpöön ja läheisyyteen. Muista pyhä lupauksesi tikuttomuudesta! Ja ellet itse muista, voi Kurre aina kaivaa punaisen muistivihkonsa esiin ja muistutella.

Miru! Sulla onkin nyt samperisti hommia, meinaan pitää nuo apteekin kieltolistat ajan tasalla. Täällä on sen verran monta testaajaa tulossa, että nyt saat olla tarkkana. Muista lisätä Stella listoille, hänelle erityiskielto ovistestien ostamiseen! Mieletöntä lukea uutisiasi! Ja uskomatonta, että olet edennyt jo viikolle 14! Papulle, Nupulle ja pallomahalle isosti terveisiä ja oikein hyvää vointia. Silitä massua meidänkin puolesta ja lähetä sitä äitiyden energiaa virtuaalisesti tänne meille kaikille. Karhunhalaus! :flower:

Merikeiju - hurja saalis tulossa! Itselläni keskiviikon ultrassa näkyi vain 8 rakkulaa :ashamed: , mutta osa niistä oli onneksi jo aika suuria. Jarrut täytyi aloittaa saman tien. Huomenna taas ultraan tarkistamaan tilanne.

Nyt täytyy taas välillä vähän keskittyä töihin, mutta palataan pikapuoliin!

:wave: vappis
 
Tiistai 24.6 :wave:

Stella08.....................pupuilua..........................kp35/27/ktt17
Kurreliini....................pas.....................................kp36/-/ktt12
Kamilla.......................2.ICSI (lyhyt)................kp30/29-31/ktt12
Retuli82......................1.ivf...................................kp/-/ktt11
Soraya.......................1.icsi.............................kp37/28-31/ktt8
Ulpu78.......................3.ivf...................................kp26/-/tammi
Hobelix......................1.ivf (lyhyt)...........................kp24/30-32/elo
mmm.........................1.ivf....................................kp22/27-31/syys
Dreamer-88...............tauko...................................kp17/30/ktt
Merikeiju....................2.ivf (lyhyt).......................kp13/-/punktio 27.6
Auringokukka.............pupuilua..............................kp8/-/ktt
Vappuviuhka..............1.IVF.............................kp8/28/punktio 27.6
PeePee77..................2.PAS................................kp5/29-31/ktt
Hanneli-78.................2.icsi (lyhyt).........................kp/-/vko32
Haave........................ivf (esikierto).......................kp/-/vko33
Neilikka78..................inssi...................................kp/-/kesä
Kinky cat....................icsi......................................kp/-/elo
Taivaansilpoja...........icsi......................................kp/-/syys
Ukkovalta...................Pupuilua.............................kp/33/ktt
Minea81.....................Pupuilua.............................kp/-/ktt
EllaElias......................Pupuilua............................kp/-/ktt
Adeliini........................pupuilua............................kp/ -/ktt
Simmu.......................2.inssi.................................kp/-/kt t
Milja71.......................icsi.......................................kp /-/ktt
Nippe81.....................inssi....................................kp/-/ktt

Testailijat :p
Kurreliini - To 26.6
Kamilla - To 26.6
Retuli82 - Pe 27.6
Soraya - La 28.6

Plussanneet :heart: :flower:
Miruliini + Papu & Nuppu (rv14+1) :D
Marli + Super-Maukka & Ihme-Maukka (rv12+2) :D
Krisseli79 (laskettu 12.1) :D
Sahranami + Aatu & Beetu (rv9+0) :D
Meikku (rv 8+1) :D [/quote]
 
Taukoilu lapsettomuus ja keskenmeno asioista on täällä tehnyt hyvää. Juhannus meni bailatessa oikeinkin railakkaasti.

Tulin vain kertomaan, että taustailen kyllä silloin tällöin ja on kiva lukea kaikkien kuulumisia.

Omasta tilasta ei oikeastaan mitään järisyttävää kerrottavaa. Voin todeta vaan, että jos jossain vaiheessa ihan tosissani vieläpä ajattelin, että sen surun seasta ei ole nousemista, ja murheissani epäilin voinko enää ollenkaan iloita niin kuin ennen, niin kyllä ne ajatukset on selätetty jo jonkin aikaa sitten oikein kunnon niskalenkillä.
Olo on ollut oikein hyvä. Välillä ajatukset käy luomuihmeen haaveiluissa, mutta se ei vaikuta normaaliin elämään. Olen NIIN tyytyväinen päätökseeni jatkaa hoitoja vasta joulun jälkeen.

Täällä on muuten vielä turhan paljon sitä porukkaa ilman toivottua pömpöntäytettä, keiden kanssa piinailtiin jo helmikuulla ja pitkin kevättä. Nyt siis testifestareita taas pystyyn ym. plussasumaa...

En nyt ole ihan perillä kaikkien tilanteista, mutta hyvää mieltä tasapuolisesti kaikille!!
:heart: :heart: :heart:
 
Tuurasin vähä Hobea tos listan päivitykses aikani kuluksi =)
Hui, kuinka korkealla listas sitä jo ollaankaan :eek: *pelkää edelleen testaamista*

Kurre: joo kai sitä pitäis yrittää nauttia tästä "raskaana olemisen ihanuudesta" mutta fiilikset pakkaa ailahdella nyt aivan mahdottomasti epätoivosta toivoon.. Kai mä oon sit ladannu niin kovat odotukset tähän toiseen tuoresiirtoon tyylillä "kyllä nyt on pakko jo jotain edes yrittää tapahtua!" En tiedä miten oon nyt niin hermoheikkona :ashamed:
Mut eiköhän se negakin sit kestetä jos niikseen tulee, vahvoja pömppiksiä kun ollaan!
 

Yhteistyössä