:heart: Mirumuruliini :heart: , sulla on samat fiilikset kuin mullakin! Katselin eilen testaajien listaa ja mukava jännitys kulki lävitseni ja ihan varma tunne tuli, että joku/jotkut teistä rakkaista testaajista saa ihania kesäuutisia! Jos Mirullakin oli samat fiilikset, niin kyllä on ihme jos ei näin käy.
Papun ja Nupun peukutukset ja nyrkitykset, hih, ja potkut - voi vitsi kuinka lämmitti lukea heistä :heart:
Marli Toivon sydämestäni, että pääsisitte vihdoin nauttimaan tuplaraskaudestanne. Turhan rankkaa sinulla ja miehelläsi. Helppoa ei ole kellään, mutta kyllä teitä vähän liikaa koetellaan. Jaksamisia :hug:
Sahranamiseni A ja B pitää sua kovilla, mutta älä anna sen latistaa onnea! Huom! Tuplaonnea! Nythän on vieläpä kesä! Olikos teillä ultra-aika lähipäivinä? Arvaa, meidän lääkäri kertoi tänään pitkän kaavan hoidosta ja kaikenlaista siihen liittyvää. Mainitsi, että mikäli vuotoa ei kuulu nenäsuihkeen käytön aikana, ei voida aloittaa pistoksia ja silloin pitää tehdä raskaustesti. Kuulemma joskus voi raskaus alkaa sumuttelujen aikana ja itse asiassa kuulemma Synarelan hormonit jopa tukevat alkuvaiheessa raskauden alkamista... Huomasin nyökytteleväni, kyllä kyllä, näin on tapahtunut...
Mieletön "saalis" tulossa
Merikeijullekin! Muista juoda ja juoda...
Stella olen sitä mieltä, että roskisplussa on plussa, koska ei mulle ole TODELLAKAAN tullut roskissa mitään viivan hailuakaan... Hyvin voi olla, että jotain pientä, tai isompaa on siellä lämpimässä tapahtunut. Sitä paitsi, jos sulla vaan on niinkuin tuloillaan tätsy vierailulle - sekin puhuu puolesta. Jos olisin sinä, tekisin parin päivän päästä uuden testin, mikäli täti edelleen viipyy... =) Koskaan ei tiedä, mitä ja missä Toivo puuhailee...
Kiva kun on kesä, mutta miks kaikilla pitää olla kesäloma? (Lue lääkäreillä ja muulla hoitohenkilökunnalla)? Mua niin harmittaa
PeePee sun nipinnapin myöhästymisesi.. Kuukausi sinne tai tänne, mutta kun tää on just tätä odottelua muutenkin. Sillä aikaa pitää vaan nauttia olosta ja elosta!
Hobe en kyllä kadehdi sulta muuta kuin lämpöä
Meillä oli pari tuntia sitten 13 astetta, sentään plussaa kuitenkin, kesäistä lämpöä, ei ole hiekan hehkumisesta tietoakaan
Mutta siis uh, kipeet menkat ja kuumuus... huh! Mun menkoista on tullut nyt hormonien myötä hurjia, putoustyyliin 2-3 päivää ja yötä, perään vielä tiputtelua muutama päivä. Mutta ne putouspäivät ja varsinkin yöt on aika inhoja - tunsin
Soraya täyttä empatiaa, kun kerroit sun työolosuhteista - en tiedä miten itse "selviäisin" niissä oloissa. Mutta Hobe, nauttikaa kuumista päivistä ja erityisesti öistä
Tiedä vaikka... ! :heart:
Pidähän lippua edelleen korkealla
Ulpis! Kuulostat juuri niin hyvävointiselta kuin sopivaa onkin!
Vappis Loisto juttu, että olet "hengissä" negojen jälkeenkin ja "hengissä" ryytävän työputken jälkeen! Ja ihan loistojuttu, että putkityöt on meneillään!
(.) Aamulla käytiin suunnittelukäynnillä. Endon vuoksi lääkäri oli jälleen sitä mieltä, että pitkällä kaavalla. Nyt tietty jännittää, lopettaako toinen munis jälleen tehtailun, mutta sis se nährään. Eli Synarelaa nenään 8.7. alkaen. Viimeksi pistelin Menopuria, nyt vaihdettiin Puregoniin. Jos kaikki menee kuten pitäisi, punktio on viikolla 32 =). Eli nämä hommat etenee kuten ajateltiinkin. Mutta se työhomma... |O Itse asiassa mun esimieheni ei ole tämän tarinan käärme, vaan hänen esimiehensä, joka on konsernin tj. Hän ja muutama muu hallituksemme jäsen ovat miettineet pienissä päissään, että säästöä saadaan, kun laitetaan muutama henkilö pois kuleksimasta. Eli meitä on muutama, joille samanlainen ehdotus (=sopimus työsuhteen päättymisestä kahden kuukauden päästä allekirjoituksesta, päiväys valmiina) on lyöty varoittamatta eteen. Muut tosin ovat johtaja tai päällikkötitteleillä, mä on tämmöinen jokapaikan höylä vaan. Mun esimieheni sai vain määräyksen ylempää, no sanansaattaja ammutaan aina. Mutta miettikää, nyt on kaksi viikkoa kulunut 'ehdotuksen' saamisesta, kerroin seuraavana päivänä, etten allekirjoita enkä ole irtisanomassa itseäni - sen jälkeen ei ole kuulunut mitään :| Esimieheni on yhtä ulkona tilanteesta, soitteli ennen juhannusta ja kyseli olenko minä kuullut jotain...
Ei tässä mitään, mun hermot kestää kyllä. Odottelen ihan rauhassa. Varsinkin kun tiedän olevani vahvoilla. Ilman kunnon korvauksia en nimeäni laita mihinkään paperiin.
Ade täällä mitään täys- tai osajäseniä ole, Pömppis on Pömppis, osallistuu sitten enemmän tai vähemmän kuuluvasti B) Mukaan vaan, nyt tai syssymmällä
Kamilla ja Kurre!! Lähenee... !! Mua jännittää!?
Soraya ja Retuli!! Lähellä on teilläkin....! Hui..!