Pömppömahaiset plussaajat!!

Minäkin haluaisin jotain fiiliksiä! Mutta kun ei mitään... Ei onnistumisintoa, ei epäonnistumismasista, ei kerrassaan mitään. Hassua. Hiljaiseloa vaan. Neljän päivän päästä testaan ja oon vielä ihan viilipytty. Nostaisi nyt edes jotain värinää pintaan!
 
Vappis, juu, myö oravat tykätään herkuista! :D Ja osataan niitä myös hamstrata. :p Ja mikä olis mahtavampaa kuin tulla kertomaan oravanpoikasuutisista teille ihanaiset, mutta eipä nyt taida onnistua ihan lähiaikoina.... Niin ja siis libido, kuka...? :LOL:

Ulpis-muru, ihanaa kuulla sun voivan noin hyvin. =) :heart: Kadehdittavaa, kuinka tasaiselta, rauhalliselta ja onnelliselta kuulostat. :heart: Ja miten viisas päätös pidempi tauko teille oli. Nyt saatte rauhassa luomuilla ja tarkkailla haikaroiden lentoreittejä. Iso rutistus ja nautihan ystäväiseni kesästä ja elämästä! :flower:


Kamilla-darling
, oon kyllä niin samaa mieltä, ettei tästä olotilasta voi mitenkään nauttia, ei voi. Ekan tuoresiirron jälkeen sitä oli jotenkin sellanen euforinen ja raskautunut olo, mutta nyt tästä on kyllä karissut kaikki hohto ja hehkeys. Ja vaikka kuinka itseään valmistaa siihen blankoon, niin ei helkutti sentään, mulla on ihan yhtä järkky fiilis sen näkemisestä kuin aina aikaisemminkin. Suojamuurit ja itsensä psyykkaus ei auta, vaan romahdus on todellinen aina, kuten Vappis kirjoittikin. Miten se voi olla, vaikka itse tietää tilanteen! :headwall: Mullakin on niin menkkafiilikset vatsassa ja tota tuhrua löytyy eikä muutenkaan tissit anna mitään muuta olettaa, niin mä en vaan tajuu mitä tässä enää jännitetään. Ehkä se on se Toivo sitten, joka kuitenkin parhaansa yrittää. Ei se vaan nyt riitä.

Ja Soraya, vaihdetaan pömppis paikkaa, jookos? Mä haluisin just ton ei-mitään-fiiliksiä -olotilan ja haluisin olla tossa hiljaiselossa. Mä en jaksa tätä värinää ja pelkoa ja kauhua enää, en turhan vuoksi. Täällä on ihan liikaa fiiliksiä ja tunteita kehissä. Äskenkin aloitin kirjoittamaan miehelle 10v-vuosipäivän kunniaksi kirjettä, ja enpä montaa lausetta saanut, kun alkoi kyyneleet valua... Alkais nyt ne menkat, niin ehkä se lopettais tän järjettömän piinailun.
 
Kurre Sinä ihanan empaattinen ja viisas ihminen, Nyt luet vaan itsellesi mantraa kaikki hyvin kaikki hyvin.. vedät henkeä ja kävelet merenrannalle rentoutumaan. Muista kuinka monella jotka plussannut, on tullut juuri noina päivinä tuhrua ja mieliala juuri tuota vuoristorataa ja tunteilua. Sinä olet niin iso kultakimpale, ettei haikarat ole voineet välttyä näkemästä sua lentäessään auringonsäteiden seassa taivaalla. :heart:
 
Soraya, :hug: lähettäisin sulle tätä oloa ja tunnemylläkkää niin mielelläni. Mutta ehkä meidän vaan pitää jokaisen kestää tämä oma osamme, ja mikä tässä on ollessa, kun te kaikki olette niin ihania. Jos ei itse meinaa jaksaa, niin joku muu auttaa nousemaan taas enempi pinnalle. Ja nautihan rakas pömppis rauhallisesta olostasi ja valmistaudu tuomaan plussia kesäkuulle! :D

Ulpis, :hug: Kyyneleiden virran hetkeksi tauottua tein juuri kuten ehdotit ihana muru. Vedin henkeä ja kävelin tuolla sadekuurossa rantaan ja ihmettelin, kuinka kiehtova sateessa kuohuva meri voi olla. Arvaamaton, mutta niin voimakas ja puhdistava. Ja voi, tuo kultakimpalevertaus oli todella kaunis, ja juuri sellaisiahan me olemme kaikki. :heart: Ihania, valloittavia ja silmiä sokeisevan rakastettavia, toivoa täynnä. :heart:
 
Ja kuulkaa tämä hajuaisti ei petä. Pluss(i)a on tulossa lähipäivinä mitä ilmeisemmin isompana rintamana. Ja kaikki apteekkitestikiellot on toistaiseksi peruttu. Testatkaa vaikka hyllyt tyhjiksi - ovistesteillä, aconeilla, clearblueilla tai naapurin kuumemittareilla (omathan on syötetty jo koirille tai miehille). Mulla on nyt niin hyvä hytinä päällä, tiedättehän sen tunteen ennen ukkosta, kun kohta jysähtää...

Täällä tänään lääkärissä jo todettiin, että peukut olivat papulla ja nupullakin pystyssä, heristivät oikein nyrkkiä asiaansa vakuuttaakseen ja siihen kun lisätään omani, on meillä kuusi vahvaa peukkua. Jokaiselle testaajalle siis siis rutkasti onnea!!!!
Kurre :heart: Kamilla :heart: Soraya :heart: Retuli :heart:

Ja se tekee kyllä hyvää palailla välillä sivuhistoriassa taaksepäin, kiva Kami, että sait uutta toivoa omista ktt-kokemuksistani :)

Stellalle pahoittelut negasta.. :( Kyllä niitä ihmeistä on onneksi tässäkin porukassa nähty, mutta sinulle olisin halunnut jo toivotella hyviä piirakanpaistohetkiä. Iso hali!

Vappis!!! Thank god!! Vaikka kaikki apteekkikiellot on kumottu, sinulla on nyt arestia vähän aikaa! Ja se tarkoittaa sitä, ettet saa poistua liian pitkiksi ajoiksi pömppispinosta. Päivittäinen ilmoittautuminen vähän niinkuin ehdonalaisvalvojalle :LOL: Mutta onpa sulla ollut rankka työputki. Onneksi projekti on onnistuneesti ohi ja nyt voit myös nauttia kesästä ja tulevasta siirrosta. Upeaa, että putkihommat käynnistyi noin nopeasti, kovasti peukkuja punktioon :heart:

Meillä oli tänään oikein kiva lääkärikäynti. Oli tuttu lääkäri, josta pidän kovasti. Leikkasi viime vuoden alussa kohdustani polyypin ja loppukeväästä määräsi lääkkeellisen tyhjennyksen keskeytyneen keskenmenon jälkeen. Nyt tavattiin sitten iloisissa merkeissä. Hematooma oli kokonaan poissa, mikä oli iso helpotus. Vauvat oli kasvaneet hurjasti - pää-peppu -mitta toisella reilu 9 cm, toisella piirun alle. Ja saivatpahan mokomat jalkansakin suoristettua ja sitten monotettiin oikein pitkillä jaloilla. Eli koipineen päivineen kaksi sellaista 12 senttistä tuolla asustaa. Kokojensa puolesta toinen vastasi jo viikkoa 15+0, toinen 14+5, eli ainakin istukat toimii ja kasvua tapahtuu.

Kaikille rakkaille pömpöille ihanaa päivän jatkoa! Luottakaa vainuuni =)

ps. oliko Auris teillä tänään suunnittelukäynti?
 
Kurre - eiks libido oo just se kaveri, joka pukeutui vaaleanpunaisiin turkiksiin, käytti ihan simona erilaisia jättisormuksia ja soitti flyygeliä.. Vai oliko se Libresse. Vai kuka se oli? ;)

Kamilla, Soraya ja Kurre - lähipäivien testaustrio. Nyt pömppismielialat korkealle ja survokaa se epäusko suohon. Tiedän, että tää on niin helppoa sanoa ja niin pirskatin vaikea toteuttaa. Mutta muistakaa, pömppisyhteisön käsivarret ovat vahvat ja terapeuttinen leveys kantaa myös silloin, kun itseltä fiilikset alkavat hiipua. Toivon, toivon niin sydämestäni teille jokaiselle iloisia uutisia loppuviikolle. Sitä paitsi kävin juhannuksena Saarenmaalla ja siellä oli ihan hirmuisesti haikaroita! Yhdessä puhelintolpassa oli pesä, josta kurkisteli neljä poikasta. Ja emohaikara pakkaili kamppeitaan sen näköisenä, että ihan varmasti se oli lähdössä nyytinkuljetustehtäviin. Vilkuilkaahan taivaalle, sieltä ne saapuu nyytteineen, ennemmin tai myöhemmin!

Ihanaa huomata, että Ulpu ja PeePee:kin ovat taas liittyneet seuraan. Olette kyllä vahvoja sieluja, kun kokemanne suurista suurimman surun jälkeen olette jaksaneet koota itsenne ja palata tänne palstoille taas uusin voimin. PeePee - eihän me pohojalaaset voira periks antaa tässäkään asias, prkl. Ulpu, hienoa, että olet tyytyväinen päätökseesi hoitotauosta. Tärkeintähän tässä prosessissa on, että muistaa kuunnella myös itseään ja pitää itsestään hyvää huolta. Se vaan välillä tuppaa unohtumaan itse kultakin.

Auris, tule lämmittämään paisteellasi näitä sateisia päiviä! B) Ihailen vahvuuttasi ja käsittämättömän positiivista asennettasi. Isot pahoittelut taannoisesta negasta. Ja esmiehesi voisimme survoa porukalla suohon sinne epäuskon kanssa samaan silmäkkeeseen. Varsinainen limanuljaska. :headwall: Onko työtilanne selvinnyt yhtään?

Marli, liikuttavaa lukea ultrauutiset ja Maukkojen hyvät kuulumiset. Olet Sinäkin melkoiset vuoristoradat läpikäynyt. Toivottavasti saat nauttia loppuraskaudestasi rauhallisemmin, keskittyä hehkeänä pyöristyvään vatsaan ja heittää huolet jo vähitellen taakse. Oikein Hyvää Vointia! Ja teillähän libido on lähetetty sitten ihan viralliselle sairaslomalle. Kestäkää. Mutta varo, ettet impeydy uudestaan! Sehän se vasta mojova juttu olisikin! :p

Nami - luomuihmeiden ihme! Mainiota kuulla myös että Aatu/Adalmiina ja Beetu/Bedalmiina voivat mainiosti. Voihan paksusti myös Sinä! :flower:

Omassa navassa ei sen kummempia tässä välillä ole ehtinyt tapahtua. Piikitetään vuoroin kaasua ja vuoroin jarrua. Huomenna siis ultrataan haudonnan tulokset tarkemmin ja päätetään lopullisesti siirron aikataulu, joka siis näillä näkymin ens perjantaina. Vähän väliä ajatus siihen toimenpiteeseen karkaa. Punktioneula venyy mielikuvituksessa aika huikeisiin mittasuhteisiin. :eek:

Tää kesä on muuten varsinaista kummilasten juhlaa. Vanhin kummilapsistani siis pääsi ylioppilaaksi. Tuntui hurjalta, kun vasta aivan juuri hän oli kastemekossa käsivarsillani ja huusi kaarella koko toimituksen ajan. Samperi tätä ajan kulua - tunnen itseni jura-kauden jäänteeksi. :/ Kasi muuta kummilastani viettävät rippijuhlia - tai siis toinen vietti jo. Ja uusimman tulokkaan (josta kerroin tuolla mooooonta monta sivua aikaisemmin) kastejuhlaa vietetään heinäkuun lopulla. Meidät siis kutsuttiin hänen kummeikseen ja se on maailman ihanin ja tärkein (tai okei, toiseks tärkein) asia tällä hetkellä.

heikun keikun ja isot halaukset kaikille

:wave: vappis

virallinen status siis 1.ivf. kp8, punktio 27.6.
 
Vappis tai ehkä päivitettynä versiona Kesis :LOL:
täältä ilmoittautuu yksi Pömppisklaanin vannoutunut FANI! Hokasin sinun
tulleen linjoille ihanine, koskettavine ja hauskoine juttuinesi jälleen, huippua!
Olisi todella varteenotettavaa lanseerata noita sun ehdottamia settejä myyntiin ja
rahoittaa niillä sitten lapsettomuushoitoja...

Varmaan on monia tällaisia taustafanittajia kuten minä...sallinette... Menee aikaa, ennenkuin kunnolla pääsee "ineen" kaikkien yksilöllisiin pömppöilyihin. Olen vähän sillain suunnitellut, että syksyllä sitten anoisin täysjäsenyyttä omien hoitojen lähtiessä - toivottavasti - rytinällä liikkeelle. Toisaalta - toivottavasti mahdollisimman moni on täältä silloin jo ihan muissa puuhissa...

Stella, sydän sykkyrällä olen taas lueskellut käänteitäsi... olisipa se plussa jo tullut jäädäkseen. Tai siis ainakin 9 kuukaudeksi. Mutta:vyörytään pömppöenergialla eteenpäin! Kuten lapsena hoettiin "ei väääistetäää, ei väääistetäää!!" Ainakin Keski-Suomessa oli näin
päättäväistä meininkiä. :LOL:

Ulpu, hauska kuulla sinusta ja etenkin noin kesäisen energisiä fiiliksiäsi! On kuin olisi vanhan tutun tavannut, sen verran tiiviisti on tullut sinunkin vaiheitasi seurattua kamu.

Mirun plussasäätiedote oli kyllä paikallaan. Nyt ropisemaan muutakin kuin sadetta ja plussapisteitä naiset. Etenkin testaajat! :whistle:

Ootteko muuten saaneet kukaan muu hymyä huulille noista oikean laidan uusimmista keskustelunavauksista kuten "millainen hiustyyli häivyttäisi kaksoisleukaa" tai "onko jollain hyvä makaronilaatikko-ohje?" Ovat joskus niin ihanan arkisen puhuttelevia tämän piinailun keskellä!!

Öitä kaikille ja kuumempaa loppuviikkoa.
 
Huomenia!

Maanantai-illan jälkeen tapahtunutta: jumalattomat kivut alkoivat tiistai-aamuna. Siis jumalattomat ja täysin toivottomat. Ja siis sitä kaliiberiä, että en muista milloin olisi ollut niin pahat kivut. Kipujen saattelemana siteen pintaan piirtyi pari kirkasta tippaa, ihan riittävästi tietääkseen että armeijan maihinnousu on tapahtumassa. Ja tänä aamuna se sitten tapahtui. Pitää varmaan käydä ruokiksella hakemassa jotain libidontappaja -kokoisia libressejä.

Sitten päivän kysymykseen, joka on suunnattu kokeneille testaajille: tuleeko acon10:iin aina roskishaamu? Nimittäin se mun maanantai-illan blankoruutu oli sitten jonkin ajan (minuutteja, puolituntisia, tunteja ??? ) kuluttua muuttunut sellaiseksi, että siinä kuitenkin näkyi hentoinen ja heikko punainen juova. Siis hyvin heikosti positiivinen haamu. Tai sitten viivan paikka. Whatever, mutta kapea punanen juova kuitenkin. Ja kun mulla oli vielä tallessa vessan kaapin pohjalla se viikko sitten tekemäni blanko, niin siinäkin - edelleen - näkyi valoa vasten hailukka (siis hailukampi kuin tämä nyt maanantaina tekemäni) viivanpaikkaa merkkaava punertava varjo. Että ihan sitä vaan nyt kyselisin, että tuleeko niistä tuommoisia ihan aina kuivuessaan vai onko tässä joku teoreettinen mahdollisuus sille, että siellä ois joku pikku olio hipaissut kohdun pintaa (taas) ? En nyt tiedä ilahduttaisiko sekään - kunhan pohdin. Rehellisiä, raadollisia ja suoria vastauksia arvostetaan.

Joo, Merikeiju taisi kysellä tuolla maanantai-illan viesteissä vähän sen suuntaisesti että eikö ota pannuun kun ihmeonnistumiset ei vaan koskaan osu omalle kohdalle. Noh, itse asiassa ei juuri tällä hetkellä, tässä kierrossa. Tämän luomuilun keskellä epäonnistuminen kun nyt ei tuntunut läheskään niin pahalta kuin hoidossa epäonnistuminen. Tiedä sitten miksi. Tottakai mua itketti ja pelko persiissä kyllä muistutti itsestään, en mä sitä kiistä lainkaan. Ja tottakai aivot toimii juuri sillä viissiin, että mielessä takoi ihan yksinkertainen kysymys: miksei nyt kaiken tämän jälkeen ja kerrankin mun kohdalla myöhässä olevat menkat voineet kerrankin olla merkki jostain hyvästä. Mutta... Jos sille linjalle lähden, että annan itsesäälille vallan, niin sitten siitä suosta en ihan nopeasti ylös nousekaan. Elämä on siitä helppo peli, että sen pelisäännöt ovat kauhean selkeitä vaikka eläminen niiden mukaan ei tietenkään aina yhtä selkeää olekaan. Yksi selkeimmistä säännöistä on se, että loppujen lopuksi sitä ihan itse saa ja joutuu valitsemaan, miten tähän kaikkeen asennoituu: antaako tuskalle ja epätoivolle vallan ja antaa elämän kulua niiden otteesssa, vai yrittääkö sittenkin keskittyä niihin hyviin pieniin asioihin, joita sittenkin aina on olemassa. Vaikeetahan se on, se on ihan selvä. Mutta yrittää täytyy.

Ihanaa kun Mirulla on plussaetiäinen! Pinon perustajaa on syytä uskoa! Ja kuten mä tuolla toisessa pinossa kirjoittelinkin, niin aina joku plussaa . Kyllä mullakin on itse asiassa sellanen olo, että nyt kyllä tärppää, joltain suunnalta. Ja niin se vaan menee, tilastollisestikin...Hyviä uutisia siis seuraavilta testaajilta odotellessa!!!

Mun pitäisi nyt painaa duunia ihan sumeesti jotta pääsen jäämään lomille perjantaina, joten ei muuta kuin netti kiinni toistaiseksi...Plääh. Eli nyt on pakko mennä. Toivon täyttämää päivää piinailijoille :heart:
 
:heart: Mirumuruliini :heart: , sulla on samat fiilikset kuin mullakin! Katselin eilen testaajien listaa ja mukava jännitys kulki lävitseni ja ihan varma tunne tuli, että joku/jotkut teistä rakkaista testaajista saa ihania kesäuutisia! Jos Mirullakin oli samat fiilikset, niin kyllä on ihme jos ei näin käy.

Papun ja Nupun peukutukset ja nyrkitykset, hih, ja potkut - voi vitsi kuinka lämmitti lukea heistä :heart:

Marli Toivon sydämestäni, että pääsisitte vihdoin nauttimaan tuplaraskaudestanne. Turhan rankkaa sinulla ja miehelläsi. Helppoa ei ole kellään, mutta kyllä teitä vähän liikaa koetellaan. Jaksamisia :hug:

Sahranamiseni A ja B pitää sua kovilla, mutta älä anna sen latistaa onnea! Huom! Tuplaonnea! Nythän on vieläpä kesä! Olikos teillä ultra-aika lähipäivinä? Arvaa, meidän lääkäri kertoi tänään pitkän kaavan hoidosta ja kaikenlaista siihen liittyvää. Mainitsi, että mikäli vuotoa ei kuulu nenäsuihkeen käytön aikana, ei voida aloittaa pistoksia ja silloin pitää tehdä raskaustesti. Kuulemma joskus voi raskaus alkaa sumuttelujen aikana ja itse asiassa kuulemma Synarelan hormonit jopa tukevat alkuvaiheessa raskauden alkamista... Huomasin nyökytteleväni, kyllä kyllä, näin on tapahtunut... :D

Mieletön "saalis" tulossa Merikeijullekin! Muista juoda ja juoda...

Stella olen sitä mieltä, että roskisplussa on plussa, koska ei mulle ole TODELLAKAAN tullut roskissa mitään viivan hailuakaan... Hyvin voi olla, että jotain pientä, tai isompaa on siellä lämpimässä tapahtunut. Sitä paitsi, jos sulla vaan on niinkuin tuloillaan tätsy vierailulle - sekin puhuu puolesta. Jos olisin sinä, tekisin parin päivän päästä uuden testin, mikäli täti edelleen viipyy... =) Koskaan ei tiedä, mitä ja missä Toivo puuhailee...

Kiva kun on kesä, mutta miks kaikilla pitää olla kesäloma? (Lue lääkäreillä ja muulla hoitohenkilökunnalla)? Mua niin harmittaa PeePee sun nipinnapin myöhästymisesi.. Kuukausi sinne tai tänne, mutta kun tää on just tätä odottelua muutenkin. Sillä aikaa pitää vaan nauttia olosta ja elosta!

Hobe en kyllä kadehdi sulta muuta kuin lämpöä :D Meillä oli pari tuntia sitten 13 astetta, sentään plussaa kuitenkin, kesäistä lämpöä, ei ole hiekan hehkumisesta tietoakaan ;) Mutta siis uh, kipeet menkat ja kuumuus... huh! Mun menkoista on tullut nyt hormonien myötä hurjia, putoustyyliin 2-3 päivää ja yötä, perään vielä tiputtelua muutama päivä. Mutta ne putouspäivät ja varsinkin yöt on aika inhoja - tunsin Soraya täyttä empatiaa, kun kerroit sun työolosuhteista - en tiedä miten itse "selviäisin" niissä oloissa. Mutta Hobe, nauttikaa kuumista päivistä ja erityisesti öistä ;) Tiedä vaikka... ! :heart:

Pidähän lippua edelleen korkealla Ulpis! Kuulostat juuri niin hyvävointiselta kuin sopivaa onkin!

Vappis Loisto juttu, että olet "hengissä" negojen jälkeenkin ja "hengissä" ryytävän työputken jälkeen! Ja ihan loistojuttu, että putkityöt on meneillään!

(.) Aamulla käytiin suunnittelukäynnillä. Endon vuoksi lääkäri oli jälleen sitä mieltä, että pitkällä kaavalla. Nyt tietty jännittää, lopettaako toinen munis jälleen tehtailun, mutta sis se nährään. Eli Synarelaa nenään 8.7. alkaen. Viimeksi pistelin Menopuria, nyt vaihdettiin Puregoniin. Jos kaikki menee kuten pitäisi, punktio on viikolla 32 =). Eli nämä hommat etenee kuten ajateltiinkin. Mutta se työhomma... |O Itse asiassa mun esimieheni ei ole tämän tarinan käärme, vaan hänen esimiehensä, joka on konsernin tj. Hän ja muutama muu hallituksemme jäsen ovat miettineet pienissä päissään, että säästöä saadaan, kun laitetaan muutama henkilö pois kuleksimasta. Eli meitä on muutama, joille samanlainen ehdotus (=sopimus työsuhteen päättymisestä kahden kuukauden päästä allekirjoituksesta, päiväys valmiina) on lyöty varoittamatta eteen. Muut tosin ovat johtaja tai päällikkötitteleillä, mä on tämmöinen jokapaikan höylä vaan. Mun esimieheni sai vain määräyksen ylempää, no sanansaattaja ammutaan aina. Mutta miettikää, nyt on kaksi viikkoa kulunut 'ehdotuksen' saamisesta, kerroin seuraavana päivänä, etten allekirjoita enkä ole irtisanomassa itseäni - sen jälkeen ei ole kuulunut mitään :| Esimieheni on yhtä ulkona tilanteesta, soitteli ennen juhannusta ja kyseli olenko minä kuullut jotain... :LOL: Ei tässä mitään, mun hermot kestää kyllä. Odottelen ihan rauhassa. Varsinkin kun tiedän olevani vahvoilla. Ilman kunnon korvauksia en nimeäni laita mihinkään paperiin.

Ade täällä mitään täys- tai osajäseniä ole, Pömppis on Pömppis, osallistuu sitten enemmän tai vähemmän kuuluvasti B) Mukaan vaan, nyt tai syssymmällä :D

Kamilla ja Kurre!! Lähenee... !! Mua jännittää!? Soraya ja Retuli!! Lähellä on teilläkin....! Hui..!
 
Ihana viesti Auris, taas :) Sä olet kyllä sellainen energiapesä.

Joo lyhyesti vaan (.) että ei tartte kyllä enää testailla koska äsken kävin hirveiden kouristusten saattelemana (jotka muuten jatkuivat siis eilisestä myös läpi viime yön - ihan oikeesti mun kohdalla hyvin outoa, en oo takuuvarmasti koskaan aikuisiällä valvonut öitäni menkkakipujen takia) vessan puolella ja jätökseni olivatkin sitten aika pitkälti teurastuskamaa. Vältän enempiä yksityiskohtia. Noh, olihan tää pitkä kierto, menkat nyt ainakin 8 päivää (riippuu nyt miten lasken sen alun) myöhässä, johtuipa se ihan vaan lugeista tai sitten toivonkipinän yrityksistä, joten ei ihme että löytyy kohdulla nyt puristamalla poistettavaakin.

Huhhuh.

Mutta ihan sama miltä housuissa näyttää: muakin jännittää huomisen testit! Kaipaan onnellisia uutisia niin kovasti ja jotenkin ois sellanen fiilis, että kyllä niitä tulee.

Halauksin,
vähän heikko-oloinen Stella
 
Niin siis ihan totta! Tuo mitä kirjoitin oli ihan totta. Olipa tämä oma tilanne nyt ihan mikä vaan (olen lähinnä hämilläni kun nyt en oikein tiedä mistä tämä johtui - ehkä ei mistään, ehkä vaan ihan stressistä tai ehkä sitten kiinnittymisyrityksestä ) niin ihan vilpittömän aidosti on sellainen sykähdyttävän jännittynyt ja odottava olo, että huomisen plussauutiset tänne pinoon saavat suuni onnelliseen virneeseen. Sitten olisi hyvä lähteä lomalle...
 
Nyt ehtii vaan lyhyen viestin ja aika tavalla omaa napaa... pahoittelut jo etukäteen siitä. :ashamed: Tänne on tullut mahtavan iloisia ja piiiitkiä viestejä :D vaikka millä mitalla. Kommentoin myöhemmin niitä. Ja kyllä minä tohon positiiviseen virtaan uskon myöskin, en nyt juurikaan omalta osaltani, mutta meitä on vino pino naisia testaamassa tällä viikolla, joten kyllä plussauutisia tulee!! Juujuu. :D

Stella, räjähdin muuten nauruun noista teurasjätteistä... :LOL: Tosin sen verran kettumaista se on, ettei naurulla ole siinä mitään sijaa, mutta tulkitsin sun viestin kuitenkin positiivissävytteisenä, vaikka puna-armeijan tankit jyrääkin. Koitahan rakas ystävä kestää. :hug: Ja siitä roskishaamusta en osaa sanoa, valitan. Sopiva aasinsilta.

Kerrottakoon nyt siskot, että testasin tänään aamulla. Helppoa se ei ollut, mutten pystynyt jättämään kaikkea huomisen varaan... en mä koskaan kait pysty. No, negaksi se nyt pitää tulkita. Viivanpaikan siinä pystyy näillä hormonihaukan silmillä näkemään, mutta ei se kuitenkaan plussa ole. Aikani sitä analysoin ja tutkin kaikilla tiedoilla ja taidoilla ja toivoin näkeväni siinä kunnollisemman viivan, mutta ei nyt sentään. Herttileijaa, eipäs nyt tehdä hallaa itselle kuitenkaan. Ja siis ihana Stellaseni, olet oikeassa, tahdonvoimalla ei kahta viivaa saa kyllä tehtyä, ei sitten millään. ;) No, eihän se siihen päättynyt, vaan piti sitten tehdä varmistustesti sillä klinikalta saadulla versiolla. Juu, blankohan se oli. Tosin nyt siinä on sellanen aivan haalea viiva, kun testiaika on ohitettu 2 tunnilla.... Jepjep, sitä näkee mitä haluais nähdä. Ja jos vaikka tussilla vielä vähän värittäis, niin sehän menis täydestä. :LOL: Mutta siis tästä voitte ehkä päätellä, että ne mun eiliset epätoivon hetket oli ennakkoon läpikäytyä negatulosta, ja nyt pystyn suhtautumaan asiaan aika tyynesti, olosuhteisiin nähden siis. Olen menossa anyway huomenna veritestiin, sillä tarttee tietää, oliko tulos jälleen ihan täys nolla, vai oisko siellä Tiku ja Taku jotain jäynää keksineet kuitenkin. Ja siis jatkoa ajatellen haluan lähtökohdat, mistä sitten seuraavaa hoitoa aletaan miettiä. Jotainhan täytyis tehdä toisin. Mutta täältä näihin kuviin, näihin tunnelmiin.
 
Kurre :( :( :( Olen ihan hirmuisen pettynyt ja suruissani sun puolesta. Olin ihan varma, että Tiku ja Taku tahtovat jo aloittaa pesänrakennuksensa. Voi sinua rakas pömppis, ihan liian mutkikas on polkusi ollut. Halaan täältä lujaa :hug: Uskoani en silti menetä, älä sinäkään. :heart:
 
Voi Kurre, iso lohtu :hug: negasta! Mikä kumma siinä on kun ei tää ota onnistuakseen :kieh: Monesti mietin että miksi tää pitää olla niin kovan takana, mikä tarkoitus tällä on..!? Ihan riittävästi suakin Kurre-murunen on tällä asialla jo kiusattu, olisin niin kovasti toivonut sulle onnistumista!!!!!! Plussa-uutiset ilahduttaa aina, mutta vielä jotenkin tuplaten, kun on kyseessä sellainen joka on jo pidempään yrittänyt! Mutta pakko se on jaksaa toivoa, kyllä me vielä onnistutaan!

(.) Tässä alkaa tulla paineita :whistle: =) Sen verran kovat plussa-odotukset täällä jyllää!!
Oon itsekin aivan paisees, mutta en oo sortunut testaamaan. Menkkajuilimiset jyllää edelleen ajoittain (taas viime yönä töissä ) ja rinnukset täysin normaalit :ashamed: :headwall: On niin vaikee uskoa että plussa tulis ja pelottaa kyllä aivan hulluna huomisaamu :x
 
Kurrekurreliini : Hmm... Ottaen huomioon aiemman oman kirjoitukseni ja kysymykseni roskihaamuista, sallinet, että jatkan sun testien analysointia.

Mites, onko ne "viivat" punertavia? Oletan, että sun eka testi oli acon10. Ton sun kuvailun perusteella mullahan siis tuli varmaan aika samanlainen "viiva" siihen sillon viikko sitten tekemääni. Sellainen, että: "kuvittelenko mä vain vai häilähtääkö tossa kuitenkin punertava kapee viiva jos kääntää valossa tätä testikasettia tälleen...". Kuten tiedät, itse tulkitsin sen silloin negaksi, vaikka mielessä kyllä takoi, että ei siinä mitään pitäisi näkyä jos ei hcg:tä ole yhtään. Muilta palstoilta ja muista pinoista voi lueskella sen suuntaista viestiä, että monilla juuri tuollainen aavistus 2.viivasta vahvistuu parissa päivässä...

Vielä siitä toisesta testistä - se klinikan 25IU herkkyyksinen siis. Onko se "roskishaamu" (eli testiajan jälkeen ilmestynyt viiva) kuitenkin punertava? Googlaamalla löytyy sellasta viiltävää analyysiä, että jos se on punertava niin se ON heikosti positiivinen, mutta jos se on harmaa tai sellainen "vaalea", niin sitten ei.

Pakko kertoa kannustuksena vielä tämä, koska emme piinailleet vielä samassa pinossa tammi-helmikuussa... Mun siinä helmikuun plussassahan molemmat plussat pp14 olivat testipäivänä hyvin hentoisia. Acon10:iin piirtyi kyllä ihan testiajan puitteissa syvän punainen viiva, mutta paksuusluokaltaan ehkä sellasta 0,2 ohuella lyijytäytekynällä vedettyä viivaa vastaava hentoinen juova. Koska se oli mun elämäni eka raskaustesti, luulin sitä silloin negaksi. Seuraavaksi pissin klinikan tikkuun, johon ei testiajassa (minkä ajan pituuden kyllä mittasin ihan sydämen sykkeellä, eli se on saattanut jäädä lyhyeksi ) tullut mitään, joten heitin sen itku silmässä yöllä hotellin vessan roskiin. Parin tunnin päästä sitten herättelemään miestä itkien, että ei tärpännyt. Mies lohdutti, meni vessaan ja kohta sitä sitten hämmästeltiin yhdessä, että onko tämä nyt sitten näin päin, että kaksi viivaa on negatiivinen vai miten se meni...No, siitä sitten Fertinovaan soittamaan ja ilmoittamaan, että kaksi kappaletta hentoisia viivoja olisi tarjolla, mitäs tehdään. Laura oli sitä mieltä, että jos ei vuotoa vielä ole niin voin jatkaa lugeja. Vuotoa ei tullut ja 3 päivän päästä tein reippaan ja paksun plussan Clearbluen digillä. Voi sitä onnea ja autuutta.

Eli kokemusta on siihenkin suuntaan, että heikosti positiiviset voivat vahvistua ihan oikeaksi plussaksi. Kieltämättä: ilo ei tuossa yllä mainitussa tarinassa kestänyt kauaa, mutta se on kokonaan toinen tarina. JOTEN: huomenna mars menet veritestiin ja ehkäpä aamulla vielä lirautat pissatikkuihinkin. Tulos on huomenna selkeämpi, suuntaan tai toiseen.

Terveisin tuikkivasilmäinen teurastajaystäväsi Stella
 
Me ollaan näköjään Auriksen kanssa tämän päivän ainoita epärealistisia pömppiksiä, jotka uskoo roskishaamuihin...Itseäni tämä aihe jäi sen verran kiinnostamaan, että aion ihan huvikseni pissiä parin päivän kuluttua vielä acon10:iin ja testata, että punastuuko se väkisinkin, kun sen on jättänyt häpeämään yksikseen kaapin pohjalle.

Piti myös vielä tsempata seuraavia testaajia, Kamillaa ja Sorayaa, että tulkaahan raportoimaan heti kun pissi tikkuun suhahtaa. Etukäteisoireista ei mitään väliä ennenkuin jälkikäteen!
 
Ei tää ole epärealismia - päinvastoin REALISMIA, kattokaas koskaan ei tiedä: TOIVO. Varsinkin näissä vauva-asioissa ei tosielämän säännöt päde. Se nyt on nähty jo moneen kertaan. Ei varmaan tarvitse luetella, eihän? =) Eli testien testauksia kehiin vaan! Kurre mä en vielä heittäis pyyhettä nurkkaan, jos toisiaan olit näkevinäsi siinä hennohkonkin viivan, niin kyllä se siinä on. Ei olisi ensimmäinen kerta, kun raskaushormoni näkyy testeissä vasta reilusti myöhemmin. Tosiaan voi olla, että pienet ovat ainakin yrittäneet tarrautua. Muistitko tarjota heille pähkinöitä?

Mä muuten kans purskahdin nauruun äsken, onneksi olen omassa nurkkahuoneessani, Stellan teurasjätökset sai kyllä mun mielikuvissani erittäin - no näissä touhuissa toimivan - värikkään näkymän :LOL: Ymmärrän täysin mitä tarkoitit. Olet kyllä niin lahjakas kielikuvissa! Ihanaa, että olet olemassa. Ja Stella: sinutkin me saadaan vielä raskaaksi, usko pois!

Vappiksen tuotekehittelemään, Namin aikanaan jo lanseeraamaan, lapsettomuushoitopakettiin pitää ilman muuta lisätä punainen tussi. Kolmea eri vahvuutta ja sävyä, hennosta vaalenpunaisesta tummaan. Selvästi puuttuu enää T-paita. Eiköhän tuupata sekin kaupan päälle?
 
Kiitos muruset lohdutuksesta. :flower: Mutta tää ei ehkä tällä kertaa kaada mua täysin, sillä tähän oli varauduttu. Tilanteen pakosta. Ja hei, aikasen vaikea esittää täysin murtunutta, koska tässä pinossa on sellasia superpömppöjä, jotka vaan hieman olkiaan kohauttamalla toteaa negatilanteen ja lähtee jälleen hymyssä suin kohti uusia seikkailuja. Ja kyllä, tarkoitan nyt ainakin Aurista ja Vappista. :D Täällä koitetaan nyt ottaa mallia teistä ja antaa elämän voittaa - ei kesää voi heittää hukkaan.

Voi niin rakas Stella, kiitos ihanasta haamuanalyysistä. :p Se eka testi oli joku s-marketin käsittämätön pregent stick, ja siinä taitaa tosiaan olla viivanpaikka valmiina, ja se viiva on siis ihan olematon. Ei edes punainen. Eli ihan lost case. Toinen testi on tosiaankin klinikan acon 25IU, ja siinä möllöttää yhä kaunis, ohut punainen viiva. Se ilmestyi testiajan jälkeen vasta, mutta siihen ei ole tarttenut lapsettomuushoitopaketin tussia vielä käyttää. :LOL: Ei täällä nyt pyyhkeet ole ihan kehissä, vaikkakaan Auris pähkinöitä ei ole syötetty (kelpaako vaahtokarkit?), ja huomenna aamulla marssin labraan. Tietääkö joku sattumoisin paikan, missä tulos tulee samana päivänä? Kun tuntuu, että aina menee seuraavalle päivälle. Mutta jottei nyt lähde ihan mopo käsistä, niin realistinen pitää olla. Vatsaa juilii ja jos ei ihmeitä tapahdu, niin teurasjätettä ihastellaan täälläkin aika pian. Varoitusmerkit on siitä meinaan annettu jo.

Huomisille testaajille täältä aimo annos positiivista tulosta!!!! Kyllä siitä kuulkaas ihanaiset hyvä tulee! :flower: Ja jos puna-armeijan pitää jonnee nyt taas hyökätä, niin tervetuloa tänne meille vaan! :kieh: Täällä kun ollaan jo aika tavalla rotkon reunalla ja osittain lipan yli, niin otan kyllä vastaan teidän muiden testailijoiden vuodot. Menee tällä samalla lahtauksella. :LOL: Tsemppiä! :wave:
 
Kurre: Mut se viiva on siis oikeesti punainen eikä vain hailakasti haamu? Mun herkät teurastajan sormeni sanoisivat tästä sun roskisplussasta kyllä sellaisen tuomion, että saat huomenna labrassa hcg-arvoksi muuta kuin 0:n! Jos olen väärässä, olen (monella tasolla) pahoillani: olet siinä tapauksessa saanut osallistua roskishaamukerhon empiiriseen tutkimukseen, josta mahdollisena palkintona jaellaan ihan randomina joko mielettömiä yllätyksiä tai paskaa fiilistä.

En tiedä mistä saat tuloksen aivan taatusti sen saman päivän aikana - itse olisin suunnistanut Mehiläiseen klo 7.30 Töölöön tai Ympyrätaloon tai sitten Diacoriin heti kun avaavat labransa ovet. Sitä keikkaa nyt ei sattuneesta syystä tarvinnut tehdä. (On muuten vähän heikko olo, vuoto on mahtavan määräistä ja väristä. )

Huomiseen asti siis jännitämme vielä sun tulosta mutta täytyy sanoa, että olen hirveän iloinen, että vaikutat oikeesti noin rauhalliselta vaikka surettaisikin. Olet muuten oikeassa, Auriksen ja Vappiksen asenteista on paljon opittavaa ja kyllä noiden naisten positiivisesta energiasta ehkä on jo alkanut pikkuhiljaa pieniä palasia itseensä imeäkin.

Lämmin (ja verinen, sori, olen tosi väsynyt) halaus.

S.
 
Testituloksista... Kurre verikoe kuulostaa järkevältä sun tilanteessa. Sitähän ei ihan varmaa ajankohtaa tiedä, milloin Tiku ja Taku olis tarrannut kiinni. Voisi vielä pitää ainakin muutamien prosenttien varassa toivoa myöhäisestä kiinnittymisestä. Toivotaantoivotaantoivotaan vielä...

Stella En osaa sanoa roskishaamuista oikeastaan mitään. Ihan mututuntumalla vois veikata biokemiallista raskautta, mutta siis ihan täysin hatustavedetty arvaus.

Mulla ekassa raskaudessa pp13 oli ihan tosi hailu viiva ja vielä pp15:kin hyvin hailu. Testi oli molemmissa acon10. Toisessa raskaudessa testasin jollain 25IU testillä pp10 (ja 11,12,13,14) ja sain heti vahvemman viivan kun ekassa raskaudessa kertaakaan.

kaikille testaajille täältä paljon positiivista energiaa!!
 
Ulpis, joo ihana pömppis, toivotaan ja katsotaan, mutta ollaan realisteja. Sehän me tehään! =)

Stellaseni, kyllä siinä vähän punaistakin on, siis siinä tikussa. Kovin, kovin se testiviiva kalpenee mahtavalle kirkuvanhuutavanpunaiselle kontrolliviivalle (voiko sellasen joku saada ihan oikeesti myös testi-ikkunaan???), mutta silti sanoisin, että punaista, hennon punaista. Ja jos hcg on huomenna pikkasenkin yli kolme, niin mä olen oikeesti iloinen. Raskaus tässä nyt ei ole todennäköistä (tai siis mikään normaaliraskaus), mutta voi kun lämmittäis mieltä, että edes joskus joku alkioista olisi hetken ajatellu tehdä pesän sinne mihin toivoisin. Se jo antaisi uskoa siihen, että tätä alkioleikkiä kannattaa jatkaa ja että jonakin päivänä se testitikku ois oikeesti ja reilusti punanen. Ilman tusseja ja roskiskeikkoja siinä välillä. :LOL: Aamulla suunta on siis varmaan joko Mehiläiseen taikka Postitalon lääkäriasemalle. Diacor sanoi viimeksi puhelimessa, että hcg otetaan vaan lähetteellä.... just joo. Ja mä olen itsekin aika yllättynyt tästä suhtautumisesta - taitaa vaan olla, ettei olla Stella kumpikaan vältytty Auriksen ja Vappiksen positiivisuusenergiasta, ei sitten millään. :p Se on tää tajuton terapeuttinen leveys!! :D :D Koitahan sinä muruseni jaksaa siellä kipujen ja vuotojen kanssa, joohan? Halaan kovasti takasin. :hug:
 

Yhteistyössä