Pömppömahaiset plussaajat!!

Kiitos, PeePee tsemppauksista. Ja oikeassahan olette Kurren kanssa... taas. To do -lista muuntuu ihan kohta woo doo -listaksi. Ehtiihän sitä elokuussa... Eivät karkaa hommat loman aikana.

Siirto - jos siis mitään siirrettävää aikaiseksi saadaan - tapahtuu maanantaina. Tällä tietoa yhdellä alkiolla, mutta tilannetta tarkastellaan sitten kun tiedetään enemmän alkioiden laadusta yms. yms. Apuva!:eek:

Hirviparan lapa-tuloksista ja vasomattomuushistoriasta en valitettavasti tiedä sen enempää. :p

:wave: vappis, joka ei siis vieläkään pysty keskittymään duuniin
 
PeePee Meillä siirto maanantaina, siis jos siirrettävää on. Määrästä en vielä tiedä, katotaan nyt saadaanko edes mitään siirrettävää...Kuten tekstistä voi päätellä, mun täytyis oikeesti saada tollanen Auriksen suunittelema paita.. :D
 
Merikeiju - sirotellaan näköjään molemmat tuhkaa yllemme.... jos nyt mitääääään siirrettävää on... Yritetäänpä ryhdistäytyä :saint:

Ja tää lähtee kohtapuoliin käymään kampaajalla. Tukka sortilleen, vaikka työt kaatuis pääkke.... Ja kampaajalta tultuani (uuden hipohienon kesätukan kanssa) riennän katsomaan, joko tänne on ilmestynyt lisää uutisia.

:wave: vappis - laiska mutta kaunis
 
Miten ihmeessä olette saaneet sivukaupalla tekstiä aikaiseksi kun muutaman tunnin tein oikeita töitä???

Kamilla, olen tosi pahoillani :hug: ei sen näin pitänyt mennä.. Voimia teille kovasti.

Nuo paidat olivat molemmat superhienoja. Mistäs niitä saa tilata???

Merikeijulle ja Vappikselle - jos se teitä helpottaa, niin olkaa ihan niin pessimistisiä kuin tuntuu. Ei sillä nurinkurin ajattelulla onneksi pysty estämään solujen kehittymistä tai hedelmöittymistä. Me muut täällä kyllä luotetaan teidän onnistumiseen senkin edestä :D

Kurre, rauhaa näihin pariin tuntiin ennen tuloksia. Pitäisiköhän sun lähteä taas sinne merenrantaan unohtamaan hetkeksi koko touhu.. Muistathan, että meidän perheen peukut jämähtää kohta niille sijoilleen tästä valtaisasta peukutuksesta. Onpahan siinä sitten synnärillä aikanaan ihmettelemistä, kun vauvat syntyy peukalot pystyssä :LOL:

Vappiksen esimerkkiä seuraten lähden kaunistautumaan. Tosin mulla kohteena ovat jalat eli jalkahoitoon - varpaat kesäkuntoon :)
 
Vappis ja Meris, anteeks ny vaan, mut voisitteko olla hieman positiivisempia! Tuhkaa on taidettu nyt mennä sirotteleen... aijai. Ryhtiä naiset, siirrettäväähän on niin ens viikolla, ettei tohtori tiedä mihin niitä pieniä pallukoita lykkäis. :LOL:

Ja Vappis, mä repesin tosta laiska mutta kaunis -jutusta. :D Tota voi välillä hyvin käyttää myös versiona tyhmä mutta kaunis. ;)

Miru, virhe, teit siis töitä. Sillä aikaa me katos keksitään vaikka mitä, pidäthän jatkossa paremmin meitä silmällä. Jalkohoidon ajan lupaan olla kiltisti kuitenkin. :p Ja mä oon lähössä just ulkoilemaan, mutta kun löysin eilen avatun vaahtokarkkipussin kaapista, niin kippaskappas sokerihumala hankittu ja nyt menee kaikki jutut vähän vaikeiks... :D Toivotaan muuten, ettei sun pikkasille nyt kasva kuitenkaan mitkään jättipeukut... ;)

PeePee, höhhöh, ei mitään pahoitteluja, mun testihän oli lähes blanko. Siitä lähetään ja kaikki sen päälle tuleva on katsos ihan plussaa. =) Ja sulla on esimerkilllinen terapiaohjelma, vau! Vyöhis on aivan mahtavaa ja oon nyt muutaman viikon suunnitellut kokeilevani akupunktiota. Millaselta se tuntuu? =) Kysyit hoitohistoriasta, no se alkoi viime syksynä insseillä, ja toisesta tuli plussa, joka meni kesken joskus viikolla 8. Sitten pakolliset välikierrot ja tammikuussa kolmanteen inssiin, joka sitten pysähtyi siihen, että muniksia oli kun Ellun kanoja ja oltais voitu mennä suoraan ivf:ään, muttei sitten uskallettu sillon vielä. Eli se hoito jäi kesken. Lääkäri katsos ei uskonut mua, kun sanoin, että mä voin ottaa sen riskin, että tulee vitoset taikka kutoset. :p Sillon otti päähän sen verran, että lähettiin putkihommaan seuraavaksi. Muniksia tuli niin, että 6 alkiota saatiin ja kaks kerralla on siirretty koko ajan. Tää oli siis kolmas (2. pas) ja vika siirto, eli nyt pakkanen sulatetaan kesäksi. Jotta sellasta.
 
Meillä on muuten illalla gastroenterologista hirven lapaa, hedelmällisillä lisukkeilla, huomenna tuoreenateurastettua sikaa ja veripalttua. Ja jos meinaa mennä pupu pöksyyn, napataan imodiumit jo etukäteen. Juomat ilman muuta tarjolla Muumi-mukista ja jälkkärinä kaikille ovu- ja r-testit ristiinpissiä varten.

Joo, mä lähden kans jäähylle, ellen jopa suihkuun...
 
Labraan soitettu, ja aika tavalla jännitti jostain syystä kuitenkin. :eek: No, mun oma veikkaus siitä heikosti positiivisesta pitää yhä paikkansa, eli hcg oli siis 42. Se on tosi vähän, tai siis liian vähän. Ainakin sen mukaan mitä mä tiedän. Laitoin kyssärin klinikalle, että lopetanko luget ja zumet nyt tänään, sillä vaikka toi tosta lähtis räjähdyksenomaisesti tuplaantumaan, niin siltikin ollaan jäljessä... Ihan jännää silti, ja lohduttaa oikeesti, että jotain on kuitenkin tapahtunut.

Niin, ja labran hehkeä rouva oli kyllä jotain muuta kuin asiakaspalvelija... ;) Aloitti ensin, että "jaa, on alle..." ja sitten pienen tauon jälkeen tokas, että "42". Teki mieli kysyä, että alle mitä? Tais katella mun edellistä tulosta siellä samalla... ;)
 
Mutta siis - hah - oli kuin olikin ollut pesärakennusta! Minusta tuo olisi enemmän kuin hyvä uutinen! Kurre ihan tosissaan: toivoa on, ennemmin tai myöhemmin kaivautuu oravanpoikanen tai kaksi lämpimään pesäkoloon ja pysyykin siellä sitten 40 vkoa. Jonkun on noi pesän perustukset tehtävä. :hug:
 
Hei: mun oli pakko mennä tarkistamaan rajat. Ja mitä löysinkään. 2 vkoa hedelmöityksestä arvo on välillä 3-426. Mieti, poikaset oli vielä pari viikkoa sitten raukat jäässä. Pitäähän niille aikaa antaa. Et ei tää kuule täs vielä ole, rakas Oravainen. :hug:
 
Auriksein, voivoivoi... :D Niin, kaipa sitä itse ajattelee kans jotenkin noin, mutta mä sain klinikalta viitearvot sillon siirrossa, ja huomenna pitäis olla hcg 120 tai yli. Ja siis toi mun nelikymppinen tuplattuna huomiselle ei riitä siltikään. No joo, katotaan mitä hoitaja sieltä vastaa. ;) Ja juu, kyl mä aikaa poikasille annan, ei kait sitä nyt kukaan vois jäästä suoraan sata lasiin kiihdyttää. :p

Parasta tässä oli se, kun mies tuli äsken kotiin ja kerroin, että labran tulos oli 42. Ja se oli oikeesti vilpittömän iloinen ja tokas heti spontaanisti, että ainakin parempi kuin se alle 3. :D Voi vitsi, ihanaa että sekin osas suhtautua noin. :flower:
 
Kurre, komppaan täällä nyt kovasti Aurista. Itsekin tein taustatutkimusta (uusi hiano tukka tanassa tietysti :B) ja kyllä arvosi on ihan normaalien rajoissa, hcg:n lisääntymistahti kun on kovasti yksilöllistä. Nyt pörröhäntä pystyyn ja odottelemaan rauhassa :attn: vielä pari päivää ja sitten uusi testikierros. Halaan lujasti (mutta kuiteski niin varovasti, ettei uus tukka mee sekasin :p )

Auris, laatimasi menu kuulostaa eri herkulta! Voinko varata ravintolastasi ikkunapöydän. Toivoisin vielä jäliruuaksi luge-kiisseliä.

:wave: vappis
 
Torstai 26.6 :wave:


Kurreliini....................pas.....................................kp36/-/ktt14
Kamilla.......................2.ICSI (lyhyt)................kp30/29-31/ktt14
Retuli82......................1.ivf...................................kp/-/ktt13
Soraya.......................1.icsi.............................kp37/28-31/ktt10
Stella08.....................pupuilua..........................kp 2/27/ktt
Hobelix......................1.ivf (lyhyt)...........................kp26/30-32/elo
Merikeiju....................2.ivf (lyhyt).......................kp15/-/punktio 27.6
Vappuviuhka..............1.IVF.............................kp10/28/punktio 27.6
Auringokukka.............pupuilua..............................kp10/-/ktt
PeePee77..................2.PAS................................kp7/29-31/ktt
Ulpu78.......................3.ivf...................................kp28/-/tammi
mmm.........................1.ivf....................................kp24/27-31/syys
Dreamer-88...............tauko...................................kp19/30/ktt
Hanneli-78.................2.icsi (lyhyt).........................kp/-/vko32
Haave........................ivf (esikierto).......................kp/-/vko33
Neilikka78..................inssi...................................kp/-/kesä
Kinky cat....................icsi......................................kp/-/elo
Taivaansilpoja...........icsi......................................kp/-/syys
Ukkovalta...................Pupuilua.............................kp/33/ktt
Minea81.....................Pupuilua.............................kp/-/ktt
EllaElias......................Pupuilua............................kp/-/ktt
Adeliini........................pupuilua............................kp/ -/ktt
Simmu.......................2.inssi.................................kp/-/kt t
Milja71.......................icsi.......................................kp /-/ktt
Nippe81.....................inssi....................................kp/-/ktt

Testailijat :p
Retuli82 - Pe 27.6
Soraya - La 28.6

Haamuillut :attn:
Kurreliini - 26.6

Plussanneet :heart: :flower:
Miruliini + Papu & Nuppu (rv14+3) :D
Marli + Super-Maukka & Ihme-Maukka (rv12+4) :D
Krisseli79 (laskettu 12.1) :D
Sahranami + Aatu & Beetu (rv9+2) :D
Meikku (rv 8+3) :D


 
Ok leidit, sovitaan et katotaan sit vielä! :p Zumet on herkkua ja kroppa huutaa lugejakin joka ilta ja aamu, joten mikäs tässä ollessa. Ja jos vuoto alkaa kaikesta huolimatta, niin sit alkaa. Tällä mennään nyt ainakin jokunen päivä, jollei klinikalta muuta ohjeisteta. :wave:
 
Kiitos Merikeiju päivityksestä! Lista meinaa aina jäädä jälkeen kun kirjotusta pukkaa, vaikka Hobe niin urhoolllisesti onkin siitä pitänyt hyvää huolta jatkuvasti. =)

Vappis, mä halaan takas - tukkaa varoen tietysti! :p Tulikos ihan uudenlainen look? =)
 
Kurreliini - halaukset on niiin tarpeellisia ja terapeuttisia ja leveitä...

No melkoinen kesäluukki tärähti. Mun kampaaja on ihana, noin viisissä kymmenissä oleva pikkuisen elähtänyt homppeli, joka keksii mitä vallattomampia virityksiä joka kerta.
 
Mä kävin tässä välissä vetämässä suojakännit asiakastilaisuudessa.

Kurre - mä valmistauduin henkisesti siihen, että sun tulos olis ollut 142. Toivoin - ja luulin jopa tietäväni, että lukema olis ollut yli 100. Toivosta en silti minäkään päästäisi irti, realisimi toisaalta on terveellistä pitää kassissa mukana. Mä niin voin ymmärtää kyllä sua siinä, että miehen reaktio ilahdutti. Mullahan oli eilen se tilanne (mistä en kertonutkaan tänne), että soitin iltamyöhään puolitutulle gynekologiaan erikoistuvalle lääkäritutulle, koska kipu ja vuodot olivat illalla niin kovia, että luulin jo meneväni sekaisin. No, sehän (tietysti) piti itsestään selvänä, että kyseessä oli "biokemiallinen raskaus". Mä nyt niin siitä ensimmäisestä sanasta välittäisi (raskaus mikä raskaus) mutta myönnän että halusin kuulla ton ja siksi soitinkin. Mutta sulle rakas ystävä piti varsinaisesti kertomani, että myös mun mieheni oli tästä uutisesta silkastaan ilonen. Ja mä tulin siitä iloiseksi! Niin tai näin, sun kohdalla todennäköisyydet ovat vielä avoinna ja omaa tilannettani paremmat - täysin mahdollisuuksien rajoissa! Hei, google kertoo, että 42 voi hyvinkin tuplaantua huomiseksi ja siitä taas tuplaksi ja niin edelleen! Ja mä suorastaan nöyrryn polvilleni N:n meediontaidoista (Tikun ja Takun nimeäminen) ja uskon juuri nyt syvän rauhallisesti, että hitaasti hyvä tulee. Jos kaikki menee hyvin, pikkuoravat vain heräsivät kylmästä pikkasen hitaasti ja rauhassa nakertavat sinne lämpimään pikkupesiään! Ja jos eivät - siitä sitten seuraavassa jaksossa, ei keskitytä siihen nyt.

Kamilla: sydän itkee. En kertakaikkiaan osaa sanoa muuta kuin että tiedän miltä se tuntuu. Täällä salamoi, näin juuri ikkunasta hurjan taivasta halkovan valkosen viivan. Ajattelen sua.

Kävin itseni kanssa iltapäivällä filosooffisen keskustelun siitä, että tämän pinon nimi on pömmppömahaiset plussaajat, eli tämän pinon EI ole tarkoitus olla surevien seura vaan kannustavien tunikasiskojen seura, jossa vuorotellen kannustetaan toisemme odottajien puolelle.

Vappis, Auris, PeePee, Merikeiju - kaikki te ihanaiset, jotka olette pitäneet tämän chatin tänään livenä - mäkin suorastaan rakastan teitä.


 
- Joo, hyvä idea: Kurre aloittamaan sitä listaa odottajien puolelle ja me kaikki sinne! Niin ei tarttis kuikkia tuolla alkuvuoden listalla salaa (aivan, Auris, en pystynyt pitämään lupaustani, eli kyllä on tullut roikuttua aina välillä tuolla alkuvuodesta plussanneiden pinossa...)

- Kiitos PeePee vinkistä: mäkin kokeilen tota coctailia. Huomenna oma vyöhis.

- Seuraava listan päivittäjä, mut voi pistää jo jonon hännille ja kiertopäivä on kp 2.

Yours truly,
Stella (lapa on hyvää suolimuhennoksen kanssa)
 
Kiitos Stella :hug: Kyyneleet tuli silmään, kun luin terveisesi mulle :ashamed: :heart:
En muista koska olisin ollut näin pohjalla... Itku kurkussa yritän saada tän työvuoron pinnittyä, kyyneleet pyrkii silmiin vähän väliä :'( Jotenkin tuntuu että masennus meinaa ihan totaalisesti puskea päälle, huoh... No, eikö se tästä. Te ihanat pömppikset pidätte mut pinnalla! :heart: :heart:

Kurrelle pidän kovasti peukkuja et arvo lähtis kovaan kasvuun!!!
 
Kurre, nyt kaikki äidinvaistot ja hoivavietit kehiin. Luotathan omiin pikkuisiin pesänrakentajiisi. Mä olen tosta sun tuloksesta toiveikkaan, luottavaisen iloinen. Jatkat lugeja vaan ja parin päivän päästä uusintaverikokeeseen. Pissatikut voisi nyt jättää sinne hyllylle vai mitä itse tuumaat? ToivonToivonToivonToivon... :heart:

t. Miru ja karkkivarpaat
 
Kurre, mäkin kattelin tällaista listaa. Sähän sovit tuonne rajoihin hyvinkin!

HCG:n määrä mIU/ml

Aika hedelmöityksestä....Aika viimeisistä kuukautisista

1 viikko.........................3 viikkoa.......................0-5
2 viikkoa.......................4 viikkoa.......................3-426
3 viikkoa.......................5 viikkoa.......................18-7340
4 viikkoa ......................6 viikkoa.......................1080-56500
5-6 viikkoa....................7-8 viikkoa....................7650-229000
6-9 viikkoa....................8-11 viikkoa..................25700-288000
8-11 viikkoa..................10-13 viikkoa................13000-253000
17-24 viikkoa.................2. kolmannes................4060-65400
>25 viikkoa....................3. kolmannes...............3640-117000
 
Torstai 26.6 :wave:

Kurreliini....................pas.....................................kp36/ -/ktt14
Kamilla.......................2.ICSI (lyhyt)................kp30/29-31/ktt14
Retuli82......................1.ivf.........................................kp/-/ktt13
Soraya.......................1.icsi.............................kp37/28-31/ktt10
Merikeiju....................2.ivf (lyhyt).......................kp15/-/punktio 27.6
Vappuviuhka..............1.IVF.............................kp10/28/punktio 27.6
Ulpu78.......................3.ivf...................................kp28/- /tammi
mmm.........................1.ivf....................................kp24/27-31/syys
Dreamer-88...............tauko...................................kp19/30/ktt
Auringokukka.............pupuilua..............................kp10/-/ktt
PeePee77..................2.PAS..................................kp7/29-31/ktt
Hobelix......................1.ivf (lyhyt)...........................kp4/30-32/elo
Stella08.....................pupuilua..............................kp 2/27/ktt
Hanneli-78.................2.icsi (lyhyt).........................kp/-/vko32
Haave........................ivf (esikierto).......................kp/-/vko33
Neilikka78..................inssi...................................kp/-/ke sä
Kinky cat....................icsi......................................kp/-/elo
Taivaansilpoja...........icsi......................................kp/-/syy s
Ukkovalta...................Pupuilua.............................kp/33/ktt
Minea81.....................Pupuilua.............................kp/-/ktt
EllaElias......................Pupuilua............................kp/-/ktt
Adeliini........................pupuilua............................kp/ -/ktt
Simmu.......................2.inssi.................................kp/-/kt t
Milja71.......................icsi.......................................kp /-/ktt
Nippe81.....................inssi....................................kp/-/k tt

Testailijat
:p
Retuli82 - Pe 27.6
Soraya - La 28.6

Haamuillut
:attn:
Kurreliini - 26.6

Plussanneet :heart: :flower:
Miruliini + Papu & Nuppu (rv14+3) :D
Marli + Super-Maukka & Ihme-Maukka (rv12+4) :D
Krisseli79 (laskettu 12.1) :D
Sahranami + Aatu & Beetu (rv9+2) :D
Meikku (rv 8+3) :D
 

Yhteistyössä