Hobsku, kovasti tsemppiä operaatioon! :hug:
PeePee, luin sun kirjotuksia ja mulle tuli ihan kyyneleet silmiin, sillä on se vaan uskomatonta huomata, miten ajatukset vaan muuttuvat positiivisemmiksi ja kuinka sieltä kaiken sen tuskan takaa alkaa jälleen näkemään uusia mahdollisuuksia. :heart: Ja mulle tuli viime syksy mieleen ja omat vastaavat kokemukset, ja haluan sanoa sinulle ihana pömppis, että käsittele nämä asiat loppuun saakka äläkä pelästy, vaikka tässä matkan varrella tulisikin synkkiä päiviä ja itkua riittää vielä pitkään. Mä luulin silloin, ettei se itku ja raastava kipu ikinä lopu, mutta kyllä se loppui. Aikaa siihen menee ja itselle pitää antaa aikaa ja tilaa käydä se läpi. Nyt tänä keväänä olen miettinyt, etten enää oikeastaan sure keskenmenoa, tai se ei ole mun mielessä, vaikka hyvä ystäväni synnyttää nyt kesäkuussa ja meillä oli sama laskettu aika ja musta on todennäköisesti tulossa vielä tämän pienen ihanan ihmisen kummi. Ja olen siis todella onnellinen, että kävin sen surun silloin läpi kunnolla. Ja mulla siihen auttoi hoitojen jatkaminen ja muutenkin vaan eteenpäin meneminen, vaikkakin elämä on tuonut mukanaan tietysti myös uusia pettymyksiä ja haasteita. Mutta sellastahan se on. On vaan ammennettava voimaa niistä ihanista asioista sinne vastoinkäymisten varalle. =)
Miten jakselette
Ulpu ja
Ella? :hug:
marli, voi hyvänen aika. Kyllä sinä olet uskomaton voimanainen ja selkeästi ovat kaksoset tulleet äitiinsä!
Ja kyllä elämä on ihanaa, ihan kuten totesit. Toivon sinulle nyt jatkossa helpompaa taivalta ja ettei teitä koiteltaisi enää näin rankasti. :hug:
Auris, juhlapäivät on oikeen mainioita aikoja kasvattaa folleja.
Mutta tossa kyllä lienee se valtaisa naisenergia ollut taustalla! Hieno saavutus ja loistavaa, jotta piikitkin sitten päätyivät omaan nahkaan. =)
mmm, ihana kuulla, että voit hyvin. Ja jos lohduttaa, niin mielialat vaihtelee kuules täälläkin. Välillä hyökätään vasemmalta ja välillä oikealta....
Meikku, sun kirjotus ois voinut olla mun tekstiä. Vaikka on menettänyt hetkeks uskon, niin silti sitä kuitenkin alitajuntaisesti toivoo olevansa/tulevansa raskaaksi. Ja juuri tuon uskon kanssa täälläkin on ollut haasteita viime aikoina. Onneks se ruoho sitten alkaa vihertämään pienen sateen jälkeen ja uusi yritys valtaa mielen. =) Vaikka mitä olis tapahtunut. Ja se on uskomattoman hienoa, vähän kuin luonnon kiertokulku, eli talven jälkeen sitten taas kaikki herää eloon ja alkaa kukoistaa, kunnes syksy taas tulee ja on aika vetäytyä kuoreen lepäämään ja keräämään voimia seuraavaan vuoteen. Melkein tässä kyllä toivois, että osais suojella itseään, eikä aina vaan jaksais yrittää uudelleen, sillä ne pettymykset tuntuvat kerta kerralta vaan rankemmilta. Mutta eipä sitä osaa. Ehkä hyvä niin.
Kamilla, loistava juttu! :flower: Kultamuru, ymmärrän miestäsi, sillä samaa se pohtii meilläkin. Mutta onpahan noista negoista ennenkin selvitty eikä ne nyt pömppisten tahtia juurikaan hidasta, ehei.
Ja sitäpaitsi, sen plussan vuoro on vielä tulossa - kenties juuri tällä kertaa! :heart: Tsemppiä piikittelyyn!
Dreamer, :hug: . Voi kulta pieni. Toivon hurjasti, että teillä ajatukset ja tilanne selkiäisi. Antakaa aikaa itsellenne sekä toisillenne. Voimia kovasti. :hug:
Namimami, ensimmäiset vaahteranlehti -jutut on se voimavara, jolla tässä mennään eteenpäin, joten niissä ei kannata pihtailla!
Täydellisyyttä löytyy pienessä muodossa hurjan paljon, onneks välillä ehtii pysähtyä katsomaankin. Silloin kun on liikaa vauhtia, niin jää aivan liian monesta asiasta paitsi. Ihan kuin silmät ummessa kulkisi. Ja väittäisin, että se onnen avain on se 100% tässä hetkessä eläminen. :flower: Haaveita ja unelmia pitää olla, mutta täytyy ehdottomasti elää tämä päivä tänään, tässä ja nyt.
Miru, mitä kuuluu? Entäs
Stella, kuinka jakselet?
Aurinkoista tiistaita ihanaiset!