Pömppömahaiset plussaajat!!

PeePee77 tän saman kirjotin edel. sivulle, niistä oireista mitä kysyit...

o.n Minä pyörryin tänä aamuna, en ihan kanttu vie tyyliin, nousin sohvalta, pää mustui, kerkesin sanomaan "nyt tipahtaa" ja tipahdin lattialle polvilleni, jumps, pää jäi vatkaamaan ja korvissa kohisi. Tuo pään vatkaus on tuttu nuoruuden vuosilta, silloin se oli pahempaa. Nyt vain harvakseltaan, kun tämmöinen sattuu. Ja tätä ei ole sattunut aikoihin, Oiskohan merkki jostain, toivootoivootoivoo.

Alavatsassa on munis tuntemuksia, alavatsa polttelua, kuumotusta. Rinnat täyteläiset, mutta täytyy muistaa lugein vaikutus sekä se, että noin 4-6 pv ennen menkkoja (jotka tulevat pe tai la, jos tulevat) rintani turpoavat posiksi ja ovat kipeät.
Lämmöt 37.0, eilen 37.1, yleensä nousee illaksi tuohon, aamupäivisin 36.7-36.9. Alavatsa on tänään ollut kuumottavampi.

Miruliini, yleensä kaikki koputtaa ennenkuin tulevat sisälle, taikka jos on punaiset päällä eivät tule ollenkaan :D Olisi siinä ihmettelemistä tosiaan, mikäli joku vastoin odotuksia pelmahtaisi paikalle :LOL: Ollaan me kyllä ihanalla tavalla hulluja, mukava kuulla etten ole ainut sekoboltsi...

Ulptsikka :heart: :heart: :heart: Onnea plussanneelle pömppiksellemme superpaljon!! :D

Nami, tässähän täytyy kohta lähteä meidänkin ostamaan kaksostenrattaita varastoon, sillä ilmassa on nyt semmoset myötätuulet, että kohta oikeesti ei kaupoista enää kaikkea tavaraa löydy... :D Siis mahtavia oireita, eli kaikki tuhruttelijathan on siis plussiksi jo sovittu ja sitten täällä on flunssaoireita, huimausta, nippailuja, lämpöjä, turvonneita etuvarustuksia. Oijoi, tästähän on tulossa oikein pömppisten plussakuu! B) Kyllä tämmöstä kannatti odottaa se kuivakausi eli koko alkuvuosi ja tehdä nyt kylvöt oikein.

Annuli, onnea myös valtavasti :heart: Ja tosi hyvä hcg sulla muuten, hienoa! =)

mmm, kiitos Moniquesta, odotan ranskatarta pirssillä saapuvaksi any minute. Aattelin kyllä pistää sen sellaseen prässiin, jotta sitten hoksais nää nurkat jättää rauhaan loppuvuodeks. :kieh:

marlille myös mahottaman myötäisiä kevättuulia huomiseen siirtoon! :flower:

PeePee, en mä nyt siitä luomutärpistä tiiä, mutta hiton Monika kun ei vaan naista näy... kp 38 kuitenkin jo. Kohta lähtee muuten terolutit kehiin! :wave:

Ihanaiset, jatkakaahan siellä housuihin kurkkimista, tissien hiplausta ja toosan tutkailua ja kaikki havainnot sitten on raportoitava meille muille, jotka ei tohon lystiin nyt itse päästä käytännössä osallistumaan!! :LOL:

:LOL:
Mä edelleen vaan kikatan täällä!
PeePee Tottakai tissejä kuuluu puristella vähän väliä. Hyvähyvä! Ja muista peilailla kans, jospa nännien väri olisi tummunut muutaman asteen. :)
Mä olin kokoajan 'tuntematta' mitään oireita, koska kaikki turvotukset ja nipristelyt laitoin lugejen piikkiin. Ainoa mun hyvä oire on jatkuva jano. Mä oon juonut vettä varmaan kolmelitraa päivässä, parina päivänä on nyt ollut myös ällöolo. Ja sit tää vuoto, joka mulla on valitettavasti ollut välillä runsastakin. Hetkinen, täytyypä taas tarkastaa välillä... :LOL: :LOL:
Nää sormeilut kohdunnapukasta on mulle vähän vieraampia, mutta luettuani näitä juttuja, on tietty tarvinut ropeltaa sielläkin. Mä en kyl osaa silti sanoa siitä mitään. :LOL:
Taivaansilpoja Vaikuttaa tosi lupaavalta! :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Ulpu78:
Hyvähyvä! Ja muista peilailla kans, jospa nännien väri olisi tummunut muutaman asteen. :)
Tässä vielä vinkki kaikille meille, joilla ktt-päivät vielä tulossa: Kannattaa ottaa nyt "before" -kuva nänneistä digikameralla. Sitten voi oireita tulkitessa ottaa uusia "after"-kuvia ja vertailla värejä, jotta sävymuutokset ovat varmemmin havaittavissa. Jos ei ole ihan varma, voi tietenkin myös kysyä lääkärin mielipidettä - digikuvat on helppo laittaa mukaan sähköpostin liitteeksi. :LOL: :LOL: Jos vastausta ei kuitenkaan kuulu pariin päivään, on mahdollisesti paras laittaa perään se Mirun ehdottama 'vitsivitsivitsi...' -viesti. ;)

Kurre, on se ihme juttu tuo Monique, se todellakin toimii AINA juuri päinvastoin kuin haluaisimme. Toivottavasti ei täti kuvittele, että meidän kahden on ihan pakko päästä piinailemaan samaan aikaan (vaikka seura toki on aina ihana tuki). Nimittäin siinä tapauksessa kävisi maailmanympärimatkalla ja teille vasta touko-kesäkuussa. Eieiei! Puuh. Puuh. :whistle: Kohti Kurrea, mars!

AukkisKukkis - viisaita kirjoittelit, sun tekstejä on niin mukava lukea. Keskustelu on ehdottomasti perusta monelle hyvälle asialle elämässä. Erityisesti tykkäsin tuosta huomiostasi, että onnea ei tuo muut ihmiset, lääkärit, tai edes se vauva, vaan se on itse saavutettava. Niin totta. Ja loppujen lopuksi se ei ole kiinni siitä mitä saa, mitä tekee tai missä ympäristössä tämä tapahtuu, vaan omasta näkökulmasta ja asenteesta. Olet myös oikeassa tuon ammattijutteluavun suhteen: se ei tee autuaaksi, samoin kuin lääkärikään ei voi ratkaista koko tätä lapsettomuuden tuomaa taakkaa. Lapsi voidaan saada alulle klinikalla ja psykologi voi tarjota työkaluja oman pääkopan järjestelemiseen, mutta loppu on itsestä kiinni. Mulla ainakin on tapana välillä antaa lääkärille vähän turhan iso rooli tässä tänhetkisessä prosessissa. Kun asiaa tarkastelee vähän objektiivisemmin, hänkin on loppujen lopuksi palvelun tarjoaja, jolta me ostamme haluamaamme palvelua oman tilanteen mukaan. Heillä on toki vastuunsa tehdä se osa työstä ammattitaitoisesti, mutta suurin osa vastuusta oman loppuelämän rakentamisessa on silti ihan itsellä.

Ulpu sanoi:
Alkuperäinen kirjoittaja Ulpu:
Nami Toivu nyt vaan ihan rauhassa ensin lapasta ja sitten vasta suunnittelemaan uusia leikkauksia (lobotomiaa?)
Joo. :D Kamala leikkausaddiktio uhkaa. Riitäisiköhän vieroitusoireisiin tukan leikkuu - sellaiselle olisi tosi tarve! :LOL:

Stellalle ja Aurikselle toivotaan plussan varmistavaa pientä pp10-tuhrua (mutta ei yhtään enempää, ettei tule ressi), samoin Taivaansilpojalle! Tuo olkkarin parempi valo ihan hillitön juttu! :LOL:

Huomenta pömppikset!

Täällä ollut tänään itkuaamu.. :'( Ei kai tässä nyt ees oo mitään sen kummempaa syytä, mutta tuntuu vaan taas jotenkin niin toivottomalta ja pahalta. Soitin klinikalle äsken ja eka terolut meni alas. Tuntuu taas vaan siltä, ettei tää homma etene mihinkään ja ei tästä tuu mitään. Ei nyt eikä koskaan. Luomukiertoa pitäis mennä, mutta mitä luomua se nyt on, jos menkat pitää saada lääkkeillä aikaseksi!! Ja voin vaan kuvitella, että kuinka luomu ja oikeaoppinen se seuraava kierto on, josta se oviskin pitäis sitten pongata... :headwall:

Täällä siis kaikki voima ja energia, mitä taukoilu on tuonut, on siis käytetty ja ahdistus taas päällä ihan tuhatta ja sataa. Harmittaa, sattuu ja tuntuu vaan niin toivottomalta.

Ja kaikki ihanaiset ktt:n kuluttajat, älkää nyt sitten hommatko sitä tätiä sinne kuvioihin, se kuuluu mulle!!! ;)

Positiivisempaa ja iloisempaa päivää toivottaen,
Kurreliini

Voi Kurre! :hug: Eikö voisi kuitenkin ajatella, että terot nyt vie asioita eteenpäin eli siinä mielessä ihan hyvä juttu? Oletteko lääkärin kanssa keskustelleet tästä PASista ja perusteista sille, että juuri luomuun tähdätään? Ymmärrän kyllä murheesi, kun luomuhommaa olit niin elänyt tähän asti. Voimia, ystävä!

mmm
Voi Kurre täältä tulee virtuaali :hug: tulvimalla. Tuo epätietoisuuden ja -toivottumuuden tunne on niin tuttua ja jokapäiväistä varmaan meille kaikille. Ja helpottaa tuoda ajatukset tänne esille, varsinkin kun tietää, että täältä löytyy niitä saman kokevia kanssasisaria, jotka ennen kaikkea ymmärtää. Nää jatkuvat odottelut ja odottelut ja niiden päälle nää ainaiset epäonnistumiset ja lääkkeiden syönnit, turvotukset ja päässä viiraamiset jne. ottaa todella koville.
Mua joskus ihan ällöttää ne kaikkitietävät, yliempaattiset "tulen raskaaksi tyyliin näkemällä miesten kalsarit" tyypit, joilla ei ole mitään käsitystä mitä me käymme läpi. Meille on kanssa tähän lähipiiriin tullut näitä vauvoja ja isoja mahoja pyörii töissä ja harrastuksissa, joten kyllä se väliin katkeraksi vetää, ei voi ku myöntää. Joten se oma joulukuinen km tulee väistämättä mieleen useaan kertaan ja itku herkässä edelleen. Miehen kanssa siitä viikonloppuna juteltiin ja se on jotenkin voisko sanoa "sinut" sen asian kanssa(tai ainakin vaikuttaa silti). Itse koen olevani välillä tosi katkera :ashamed: ja peilistä katsoo oikea noita-akka. Väkisinkin tulee pohdittua, että oliko se km, mun ainoo mahdollisuus saada vauva. Tiedän kyllä, ettei se varmaankaan niin ole, mutta entä jos onkin?
Ja by the way, töissä kysy yks raskaana oleva jo viiden lapsen äiti, että mikä se ovulaatio on ja kauan se kestää....??????? On se niin väärin!!!!! :'( Tulipahan purettua, toivottavasti Kurre en masentanut sua ihan kokonaan ja tarkoitushan oli lohduttaa, vaan karkasi lapasesta taas kerran :LOL:

Uskoa ja toivoa tulevaisuuteen siskot! Ja niiku nyt huhti-plussakuussa tulemme näkemään näin plussauksien muodossa uskoa ja toivoa on :heart:

mmm

Kiitos Nami! :flower: Mietin jo sitäkin, että pitäisikö mun vaan soittaa lääkärille ja sanoa, että haluan kuitenkin lääkkeellisen, sillä en mä tiedä tuleeko siitä muuten mitään. Ja mun pää ei ehkä kestä. Ja se keskustelu luomusta tai lääkkeellisestä ei ollut hirveän syvällinen, vaan lääkäri ehdotti, että luomu olisi parempi ja koska olen kuitenkin ovuloinut aikasemmin, niin sitä kannattaisi kokeilla. Joo, oon ovuloinut joskus vuonna yks ja kaks, mutta nyt hoitojen alettuahan se ei oo oikeen toiminut. Jos vaan tietäis, mikä ois sitten parempi ja kuinka paljon valintoja pitää tehdä sen mukaan, että oma pää kestää. No mutta, terot vie asiaa sentään eteenpäin. =)

Miten olet Namskuseni ite jaksellut odotuksen ja tauon kanssa?

Äläs nyt Kurreliini Mikäs hätä meillä on? Kaikki on edessä päin :)
Luin tuolla huhtikuun passin sivuilla Sarannan koitoksista, siis hänellä neljäs vai olikos se viides hoito tuotti tuloksen. Monella voi mennä monta hoitoa ilman plussaa ja sitten se paukahtaa. Tuo auttoi minua taas jatkamaan hoitoja, itsellä, kuten meillä varmaan monella hiipii se epätoivo aina välillä. Sen voi häätää sinne samaan paikkaan mistä se Moonika on kotoisin. Nyt voit sitä tätiä pyytää kylään, mutta voit kertoa epätoivolle ettei ole enää tervetullut teille, eikä meille muillekkaan.
Asiasta toiseen, Olemme asuneet omassa omakotitalossa nyt tammikuusta.
Ollaan rempattu ja kaikki näyttää todella ihanalta.
Yksi huone on selkeesti lasten huone, siis voisi olla. Tapetoimme sen kuitenkin aivan kuin kaikki muutkin huoneet, koska sitä ei ole uskaltanut edes ajatella, siis että se haikara tulisi meille.
Meillä on nyt tietokone siinä huoneessa ja nyt on ensimmäinen kerta, kun ajattelen varmasti tätä tulevaisuudessa meidän lapsen/lasten huoneeksi. Jollemme saa omia biologisia lapsia, niin sitten omia adoptiolapsia. Sen olen päättänyt.
Aikaisemmin olin jyrkästi adoptiota vastaan, mutta nyt olen sen käsitellyt alustavasti, joten kaikki on ihan hyvin.
No kuitenkin, katsoin äsken taakseni ja ajattelin, että tuohon voisi laittaa sängyn ja tuonne hyllyjä ja.... Tuli todella hyvä mieli. Voitaisiin poistaa se epätoivo kokonaan sanakirjasta ja olemassaolostaan.
Nyt toivotaan ettei soittoa kuulu klinikalta ja pääsisimme siirtoon. :saint:
Kaunista ja iloista päivää kaikille ihanaiset ystäväiseni. B)

Huomenta höyrypäät!

Ilmeisesti aamutoimet - toosan tarkastelu, vessapaperin värianalyysi kirkasvalossa (tänään onneksi aurinko paistaa upeasti), tissien painelu-puristus-tärisytys (pari hyppyä kertoo myös paljon, on tullut työpaikalla tehtyä "taukojumppana") sekä nännien valokuvaaminen - on tehty ja porukka painellut töihin. :LOL:

Luulenpa, ettei mikään, mitä joku meistä "tunnustaa" tehneensä enää yllätä. Joku muukin on aina tehnyt jo saman, ei vain ole ehkä sitä vielä kehdannut muille kertoa.. Ehkä se napukan valokuvaaminen, jollain tarkalla objektiivilla värin selvittämiseksi voisi olla täysin uutta. Ollaan kyllä huippua jengiä. Tämä on sitten sarjassamme niitä, ettei edes meikäläinen yritä miehellensä selittää, uimalakit ja tunikatkin kun tuottivat suuria hahmottamisvaikeuksia.

Annuli,kyllä meilläkin on tuo punainen valo, jonka voi laittaa huoneen oven päälle palamaan, yleensä vaan ihmiset silti vähän kurkistaa ikkunasta, onko se oikeasti varattuna vaiko valo vaan unohtunut päälle. Heh, saahan taas tuo valokin ihan uuden merkityksen. Oispa hyvä, jos olisi useita eri värejä käytettävänä.
Punainen valo: napukan tutkiskelu/hyvin intiimi tilanne
Sininen valo: nännien tarkastelu
Keltainen valo: tissien painelu-puristus-täristely/ pystyy keskeyttämään oven koputukseen nopeasti
Vihreä valo: tutkimukset tehty - saa häiritä työasioilla :LOL:

Täällä olen tehnyt ensimmäisen varovaisen tutustumisen testiin. Ehei, en suinkaan ole mennyt tekemään sitä, avasin vain pakkauksen ja luin käyttöohjeet. NIINKUIN EN JO TIETÄISI KUINKA TOIMII :headwall: Noloa ja ihan hölmöä touhua. Minkäs teet. Olen kotona sairastamassa ja tekemiset aamutoimien jälkeen on aika vähissä..

PeePee, kyselit oireista. Myös mulla noi rinnat on aika normaalit. Päivän kuluessa voi hieman iltaa kohden kipeytyä (toisinaan), mutta aamulla taas ei mitään tuntemuksia ja ihan tavallisen kokoisetkin.

Täytyy kammeta tuonne makuuasentoon, hengästyttää pelkkä kirjoittaminen - no, toisaalta onko ihme noilla aiheilla. :p

mmm, ethän sä nyt mua masentanut tipan vertaa, höpsistä. Ja vaikkei se oikeasti nyt ole mitenkään hienoa, että täällä monet kärsii niin samoista ikävistä jutuista, niin silti siitä saa voimaa itselle. :hug:

Ja kyllä se km mullakin kummitteli valtaisasti tosi pitkään ja aiheutti paljon tuskaa vielä pitkän ajan jälkeen. Nyt se kyllä ivf:n myötä unohtunut aika hyvin ja olen ihan tietoisesti ollut sitä ajattelematta. No onneks on katsos näitä käytännön murheita, kuten työttömyys ja ylipitkät kierrot ja surkea kärsivällisyyden taso, niin on niissäkin tarpeeksi sulattelemista... :LOL:

Ja mmm, myönnetään vaan se katkeruus, sillä kaipa se nyt lienee normaalia. Ei mekään sitten kuitenkaan niin yli-ihmisiä olla, vaan pakostikin se nousee pintaan. Tapasin myös viime viikolla yhden raskaana olevan kaverin, joka vaan ohimennen totesi, että tää toinen raskaus kävi myös niin nopeesti ja itsestään, ettei itekään uskonut.... niin. Ja aika mahtavaa, ettei kaikkien sitten tarvi ovulaatioista mitään tietää eikä koko prosessin päälle ymmärtää. Riittää vaan kun ajattelee niitä miesten sukkia, niin kippaskappas kohta ollaan synnärillä ja perhe kasvaa. :LOL:

Voi, kirjoittelin niin pitkään, että välissä olikin käynyt kuhina täälläkin.

Kurrelle iso voima :hug: Pystyn hyvin kuvittelemaan, että tuo olisi omalla tavallaan se kaikkein raskain vaihe. Kun suunnitelmat on selkeät, taukoa on pidetty omasta halusta ja pakostakin ja henkisesti valmistauduttu seuraavaan kierrokseen, ja sitten luonto hyppää väliin ihmeellisellä koettelulla TAAS. En tiedä noista luomu/lääkkeellinen -periaatteista muuta kuin, että luomu tuntuisi luonnollisemmalta. Toisaalta,milloin viimeksi kroppamme on tehnyt mitään luonnollista?? Kyllä tässä on niin valtava määrä stimulaatiota ja stimulaatiota, että pistää ehkä epäilemään. Meillä oli lääkärin kanssa puhettakin josjosjosjos niin lääkkeelliseen kiertoon, mutta luulen, että välttämättä en edes pystyisi luottamaan ja uskomaan siihen, että oma kroppa toimii niin kuin ideaalitilanteessa toimii ilman lääkkeitä. Ja se uskon puute syö taas sitä henkistä jaksamista ja odottelun vaatimaa kärsivällisyyttä. Niin, että tämä on minun kantani ja näkemykseni: ainakin voisit soittaa lääkärille (tai laittaa sähköpostia) ja keskustella vielä tarkemmin noista vaihtoehdoista.

Mikä tärkeintä, tavalla tai toisella PAS saadaan tehtyä kyllä. :heart:

mmm
Kiitos Kurre eli ihmisiä ollaan vaan ja kaikki "sisäiset" tunteet sallittuja. Oishan se kauheeta jos ne ajatukset aina ääneen kailottas. Siinä sais meillä töissä useampikin luikkia korvat punasena karkuun ja nyt ei sit puhuta pelkästään lapsettomuusasioista :LOL: Taitaa clomit alkaa tehota, kun höyryt lisääntyy... Täytyypä laskeutua alas täältä Kyöpelivuorelta ja lähteä vaikka lenkille ihmisten ilmoille :)

Niin marli, viisas ajatus tuo, että mikäs hätä meillä on.... Voi kun osaisin myös ajatella noin edes puolet ajasta, mutta kun ei onnistu. Hätä siis on ja hermot riekaleina. :kieh: Sun ajatukset ja suhtautuminen uuteen kotiin kuulosti kyllä tosi hyvältä ja pidä yllä tuo hyvä mieli. =) Niin ja hurjasti tsemppiä siirtoon!! :flower:

Miru, ajatukset kulkee sun kanssa hyvin samaa rataa. Eli mitä luonnollista tässä enää on ja mihin kropan pitäisi tässä nyt pystyä? Mitä edes voi vaatia ja odottaa? Aloitan myöskin varmaan spostikirjeenvaihdon lääkärin kanssa ja kyselen vähän nyt tarkemmin. Onhan tässä nyt katsos oltukin ilman lääkkeitä jo puoltoista kuukautta, eli vierostusoireet on jo kovat. :LOL: Mites siellä se testiohjeiden lukeminen muuten edistyy? ;)

Kurreseni, hyvin edistyy ohjeiden luku. Olen ranskankielisessä versiossa menossa, tsekkiläinen tuotti vaikeuksia :D Muka itselleni selitän, että eri testeissä voi olla eri ohjeet että aamupissistä vaiko ei, hah!

Meilailu lääkärin kanssa toisaalta voi olla tässä spekuloinnissa kuitenkin huono vaihtoehto, sillä ne kiireiset vastaukset ovat melko yksiselitteisiä - mennään ohjeiden mukaan ja odotellaan rauhassa -tyyppisiä. Tästä asiasta kun olisi ihan tärkeä puhua puhua puhua. Mutta milloin ikinä pääset puhumaan lääkärin kanssa paitsi ajan varaamalla.. soittoaikaa olen kerran ruinannut, ei irronnut vaan hoitajan välityksellä sitten asiaa hoitamaan, eikä se ole lainkaan sama.

Kotona makoilu on muuten tylsää. Saa tulla kahville mua piristämään tänne putkinotkoon jos tekemisen puute vaivaa. :D

Olipas tänne taas tullut tekstiä...

Ensinnäkin hyvä, että mun tohtorisanoista oli lohtua eilen :) Itselleni kyllä loin nyt sitten ihan karmeat paineet: teidän esimerkkiä kun katsoo, niin tuhrua pitäis nyt sitten tulla itsellekin kahden päivän päästä, jotta olis toivoa plussasta...

Alkaa jännittää. Mä olen aina (eli ruhtinaalliset kaks kertaa, ekassa IVF:ssä ja PAS:ssa) ollut sillä linjalla, että nää viikot on tavallaan ihania, koska saa vaan toivoa ja olla raskaana ktt... Mutta nyt kyllä tavallaan toivoisin, että saispa tän nyt selville ihan heti. Mitään kunnon oireita ei kyllä ole näkynyt vähään aikaan, ei vihlasuja eikä jomotuksia - eikä mitään kipuja varsinkaan tisseissä, mitä olin salaa toivonut (koska se oli mun ainoa "oire" ekassa IVF:ssä ). Vähän väsyttää ja palelee - mutta ihan tosissaan... Ei siis mitään. Tuhrua (vähäistä ) siis toivotaan. Vähän epätoivoista...

Noista käsittämättömistä jutuista mitä kukakin tekee... Joo, PAS:ssa mä olin IHAN varma, että nännit ja nännipihat muuttuivat tummemmiksi - minkä ne kyllä ehdottomasti jälkikäteen arvioituna tekivätkin, mutta vaalenivat sitten taas todella merkittävästi kun uusi kierto alkoi...Damn it. Joka tapauksessa, silloin kun vielä PAS:ssa piinailin, kävin päivittäin duunissa vessassa parin tunnin välein hymyilemässä maireasti peilille kun tarkistelin mun tummenneiden nännien väriä peilistä. Luulin silloin, että se oli jo aika huippu, mutta nyt kun teiltä rakkaat ystävät kuulin, että jopa työhuoneessa on menty tarkistelemaan pikkuhousujen tilannetta, niin hävisin kyllä tämän kisan :LOL:

Miru: Mä niin muistan ton tunteen, että sitä alkaa etukäteen tutkailemaan sitä raskaustestiä ja lukemaan ohjeita. Mielenkiinnosta: sulla on siis nyt vaan se yksi testi, eli et ole hankkinut pinoa "varmistustestejä"? Voi että. Eikö ole tavallaan raastavaa, että jollain tasolla tiedät, että todennäköisesti se vastaus näkyisi jo...? No, sä tuot kyllä huomenna plussan tähän pinoon.

Huokaus. Mä olen nyt niin jännittynyt, etten oikein kykene mihinkään kirjallisesti mielenkiintoiseen tuotantoon saati järkevään ajatteluun.

Voi Stella, onhan tämä niiiiiiin jännittävää. Periaatteessa kaikki voi olla oireita tai olla olematta. Itse asiassa kukaan meistä ei ns. normitilanteessa, jos hoitoja ei olisi taustalla, tuntisi tässä vaiheessa raskautta/ei-raskautta yhtään mitään. Kiva, että jaksat uskoa mun huomiseen plussaan. Itse olen niin tottunut pissimään tikkuun ilman viivoja, että en osaa odottaa siihen muutosta tälläkään kertaa VAIKKA siis toivon ja haluan uskoa raskauden mahdollisuuteen. Yksi ainokainen testi on, se klinikalta saatu ja sen varassa mennään. Ja vaikka olisi enemmänkin, en testaisi siltikään vielä tänään. Haluan vielä yhden päivän "nauttia" mahdollisuudesta. Tunnen itseni pupuksi, joka työntää päänsä pensaaseen ja uskoo, ettei kukaan näe. Siellä pensaassa vietän tämän päivän eikä sitä tiedä, jos jään sinne vielä huomiseksikin :/

Kurreliini minulla olisi sulle hieman väljää voimaa.... POWPOWPOWPPOWoriaaa:whistle:

Taivaansilpojalle! Tuo olkkarin parempi valo ihan hillitön juttu!
Sahrami73 joo naureskelin itsekin sitä yöllä kun en saanut unta, voi meitä hassujen asioiden riivaamia...Minkäköhänlaisia meistä sitten tulee KUN meillä on ne tuhisijat? Mitä tarkastuksia me teemme heille jos jokin huolettaa :eek: :D

T & K :wave: tänään ilman olkkarin valoa

Tiistai 15.4.

Miruliini......................1. ivf.....................................kp29/-/ktt13
EllaElias.....................1.ivf.....................................kp/-/ktt11
Taivaansilpoja............pas.....................................kp/-/ktt8
Stella75.....................2.ivf.....................................kp24/-/ktt6
Auringokukka.............ivf........................................kp/-/ktt6
PeePee77...............pas/zumenon...................kp20/29-31/ktt4
Marli...........................2.pas...................................kp/-/ktt0
Krisseli79...................2.ivf....................................kp8/-/punktio 18.4
Kurreliini....................luomu/pas............................kp39/-/ktt
Soleil76.....................1. inssi (touko).....................kp22/30-35/ktt
Minea81.....................Pupuilua..............................kp16/-/ktt
Dreamer-88................pupuilua.............................kp14/-/ktt
Kamilla........................pas/zumenon.....................kp11/29-31/ktt
mmm.........................4.inssi/clomit/puregon..........kp5/27-31/ktt
Hobelix......................1.ivf (touko).........................kp3/30-32/ktt
Sahrami73.................ivf / kesä.............................kp/26-28/ktt
Simmu.......................2. inssi.................................kp/-/ktt
Haave........................pupuilua..............................kp/-/ktt
Milja71.......................icsi.......................................kp/-/ktt
Kinky cat....................ivf........................................kp/-/ktt
Nippe81.....................inssi....................................kp/-/k tt

Haamuilleet :attn: :eek:

Plussanneet :heart: :flower: :heart:
Ulpu78 :D

Ihana istuahtaa koneen ääreen aamulla ja aloitta lukemaan teidän parin päivän juttuja ja yhtäkkiä huomata etta on puoli päivä.
Ulpu :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: Sinä annat toivoa!!!!!!!!!!
Omasta navasta: Sunnuntai oli ihan kiva päivä kun Monique tuli kylään ja oli iso työkonferenssi ja piti pukeutua edukseen jne :headwall: . Ma vaan olisin maannut kotona videoita katsomassa. :kieh: Tuli hiukan syötyä kipuläakkeitä.
Eilinen sitten vietettiin klinikalla, joka oli täynnä romanialaisia rajan takaa. Ne tulee yhdessä varmaan bussilla :eek: . Mulla aina toinen päivä on raskain tädin kyläilystä ja mulle tuli hirveä kramppi ja vedin sitten itteni ihan shokkiin siita kivusta. Hiki puski pintaan, taju melkein meni ja pulssi ja verenpaine katosi. No olihan ainakin hoitajilla muutakin tekemistä kuin sanoa ihmisilla, menkää pisulle. :LOL:
Ivf siirty toukokuulle kun kohdussa asustaa jo myooma ja sille pitää antaa häätömääräys ennen uusien asukkaiden tuloa.

Voi ei Hobsku, olipa ikävä uutinen ja vastoinkäyminen teille tässä vaiheessa. Halit! TOISAALTA, onneksi havaittiin nyt, ennen kuin rumba lähti käyntiin ja voidaan poistaa sekin este vaavin tieltä. Kaameita kipuja olet joutunut kestämään, liekö myooman syytä moiset krampit? Jaksamista sinne ja helpotusta oloosi. *puhaltaa* :whistle:
ps. Laitahan täti Kurrelle seuraavaksi, kovasti jo siellä odotellaan. Kunhan ei mitään romanialaista noitaa :eek:

Kiitti Hobelix listan päivityksestä, sun listas kp:t on aina oikein =) Pahoittelut myoomasta, kurjaa kun tulee viivytystä hoitoihin... Miten tää myooma hoidetaan pois..?

Eli täällä tosiaan kp11 ja ylihuomista limisultraa odottelen... Sit kuulee kuinka paksuksi oon sen Zumenoneilla saanut kasvatettua ja samalla siirtopäivän joka pitäis siis olla ens ma tai ti.

Kurreliini, mä suosittelisin sulle tätä lääkkeellistä PAS:ia! Mulla menis ainakin hermot, jos pitäis yrittää bongailla ovista tän kaiken muun stressin lisäksi. Enhän kyllä tiedä sun ovuloimisesta ;) mutta omalla kohdalla se on niin epävarmaa etten uskaltaisi luottaa siihen. Ja sit jos ovis osuiskin viikonlopulle, niin harmittaisi :/
Voin vain kuvitella, kuinka nääntävää toi on ku tätsyä ei näy ei kuulu :kieh: Itsellä kun se tulee armottoman säännöllisesti lievästä PCO:sta huolimatta. Niinkuin tätä odottelua ei olisi muutenkin tarpeeksi :eek:

Miruliinia ja Ellaa kans jännäilen, hyvältä kyllä kuulostaa!!!
Plussa :whistle: :whistle:

Yhteistyössä