Pömppömahaiset plussaajat!!

:wave: Voi Miru minkä teit!: Oletko muuten tietoinen siitä, että omaat jonkinsortin ennustajan lahjat? Nimittäin näin tässä sitten kävi, kuten kirjoittelit.
[b] "Ei vaan, oishan se tosissaan ihan mielenkiintoista ja oikeasti aika jänskää, että juuri pp 10 on ainakin mulla, Ulpulla ja Annulilla tuhru alkanut tarkalleen. Ella, sulla tämä tarkoittaisi huomista tuhrua, joten nyt jo ennakkoon - ei paniikkia!"[/b]
Niin ja arvaa vaan voinko olla ilman paniikkia. Tiedän siis varsin hyvin ne kaikki kliseet, että tuhru ei vielä merkitse mitään blaa-blaa-blaa, mutta täytyy vaan sanoo, että kyllä usko on nyt koetuksella, varsinkin kun näissä keskenmenneissä ja yhdessä onnistuneessa raskaudessa ei ollut alkumetreillä tuhrun tuhrua! Joten nyt jos jostain löytyisi sellaista viisaasta rauhoittajaa, jonka sanat uppoisisvat minunkin päähäni sitä rauhoittaen, niin toivon sellaisen kynäilijän astuvan nyt esiin ja viskaavan pienen pääni vielä rauhallisemmille vesille!
Miru: Vieläkö sulla tuhrua tulee?
Ulpu Suurella jännityksellä täällä kuulumiasi odottelen.

t.mudassa möyrivä maan matonen :ashamed:

Voi Ella, rauhoittavat sanaset löytyvät juuri tältä palstalta. Ulpu ja Annuli plussasivat tuon pp10 alkaneen tuhrun jälkeen. Itse pidän siitä kiinni, kuule pidä sinäkin. Ja myös siitä pakkomielteestä olen onnistunut luopumaan, että kaikki raskaudet tuntuvat ja oireilevat ihan samalla tavoin. Niinhän se ei välttämättä mene ja tuhru tässä raskaudessa ei tarkoita muuta kuin, että kyseesä on erilainen, ainutlaatuinen tilanne sinun kehossasi ja juuri näiden alkioiden kanssa.
TSempataan Ella yhdessä nämä päivät :hug:

Tohtori Stella täällä päivää:

IVF/ICSI/PAS-hoidoissa tuhru on vaaratonta ja itse asiassa varsin toiveita herättävä merkki silloin, kun sitä tulee normaalia kuukautisvuotoa vähemmän. Hoidoissa tukilääkityksenä käytettävä progesteroni estää kohdun limakalvon liian aikaisen poistumisen korvaten/tukien munasolusta keltarauhasrakkulaksi muuttuneen rakkulan omaa progesteronieritystä. Tämä tarkoittaa sitä, että tuhruvuoto viittaa lähinnä alkion kehitykseen ja siitä aiheutuvaan vuotoon, ei sen sijaan varhaiseen kuukautisvuotoon, jonka progesteronilääkitys pitää poissa.

Tänään kävin verikokeessa ja hcg arvo oli 164. Hyvin raskaana ollaan sen perusteella :D Kerroin tilanteestani ja hoitaja ehdotti ylihuomiselle kontrollikoetta. Sanoin siihen, etten ehkä uskalla vielä mennä, kun mieskin työreissussa ja paluu siirtyi vasta vapulle. Sovittiin sitten niin, että jos vuoto ei pian ala loppumaan tai tulee kipuja, niin sitten menen. Muuten ultraan 5.5. Olo hieman helpottuneempi, mutta ei tässä vielä uskalla juhlia.

Marlille onnea huomiselle!

Taivaansilpoja Enpä osaa minäkään sanoa mitään noista jakaantumisista.

Miru Mä oon jostain kuullut, että alkuraskaudessa vastustuskyky heikkenee, jotta elimistö ei alkaisi hylkiä alkiota. Voiskohan sun flunssainen olo johtua tästä?

Mitä kuuluu Kurrelle?

Nami Toivu nyt vaan ihan rauhassa ensin lapasta ja sitten vasta suunnittelemaan uusia leikkauksia (lobotomiaa?) :LOL: Ihana kuulla, ettei se tilanne sit ihan niin onneton olekaan, kun miltä alkuun kuulosti. Kesäkuuhan on ihan just. =)

Maanantai 14.4.

Miruliini......................1. ivf.....................................kp26/-/ktt12
EllaElias.....................1.ivf.....................................kp/ -/ktt10
Taivaansilpoja............pas.....................................kp/-/ktt7
Stella75.....................2.ivf.....................................kp21 /-/ktt5
Auringokukka.............ivf........................................kp/-/ktt5
PeePee77...............pas/zumenon...................kp17/29-31/ktt3
Marli...........................2.pas...................................kp/ -/siirto15.4
Kurreliini....................Pupuilua/pas........................kp37/-/kt t
Hobelix......................1.ivf (huhti)..........................kp29/30-32/ktt
Soleil76.....................1. inssi (touko).....................kp19/30-35/ktt
Minea81.....................Pupuilua..............................kp13/-/kt t
Dreamer-88................pupuilua.............................kp11/-/ktt
Kamilla........................pas/zumenon.....................kp8/29-31/kt t
Krisseli79...................2.ivf.....................................kp5/ -/ktt
mmm.........................4.inssi/clomit/puregon..........kp2/27-31/ktt
Sahrami73.................rentoutumista.....................kp/26-28/ktt
Simmu.......................2. inssi.................................kp/-/ktt
Haave........................pupuilua..............................kp/-/ktt
Milja71.......................icsi.......................................kp /-/ktt
Kinky cat....................ivf........................................kp/-/ktt
Nippe81.....................inssi....................................kp/-/k tt

Haamuilleet :attn: :eek:

Plussanneet :heart: :flower: :heart:
Ulpu78

Miru Palveluksessanne! Naiset hyvät, laskutusosoitteenne jos kerrotte, niin lähtee rullaamaan kuukausimaksut.... =)

Ulpu Uskohan nyt tohtori Stellaan (ja meihin muihin)! Arvo on erittäin hyvä. Nyt ihan tosi rauhallisesti. Mitään et voi nyt tehdä tai jättää tekemättä sellaista, joka sun RASKAUTEESI suoraan vaikuttaisi. Vaikka seisoisit nyt päälläsi tai kävisit minuutin välein verikokeella, ei auta mikään... Parasta mitä voit tehdä vauvanalullesi (ja itsellesi), on että koitat nyt vaan ottaa rauhallisesti... Jooko? Stressihormoni ei takuulla ole hyväksi sinulle, se on varma se. Voin vaan kuvitella, miltä miehestäsi tuntuu, kun ei voi olla pitämässä sua kainalossaan....

Vanha ja viisas täti lausuu vielä pari viisautta ;) Mullahan on siis yksi normaalitukkainen (ihanasti "erikoinen" ) ja yksi pitkätukkainen (todellakin "normaali" ) poika. Mulle odotusajat on olleet tärkeitä aikoja ja tosiaan muistan millaisia ne olivat. Kumpikin oli vähän erilaisia. Mutta sen voin vannoa, että jos tässä nyt raskaus jatkuu, ei tämä raskaus ole millään tavalla samanlainen kuin aiemmat. Hormonit on tehneet tehtävänsä ja kaikki on kyllä ihan sekaisin. Mulla on nytkin alavatsalla painon tunnetta (hei haloo, nyt jo??) ja tissit on tosiaan kohta täynnä maitoa, melkein vois pumpun hankkia jo. En lähtis varmasti näistä oireista sanomaan juuta enkä jaata, niinkuin oikeasti. Mutta näin toiveikkaana sanoisin, että kaksosethan ne siellä sisustaa... :D

:wave: Maanantaihalit ja jaksamiset kaikille! Tuhrua odotellessa...

Komppaan täältä vielä Aurista : noin munkin lääkäri sanoi mulle kun itkin sitä km:a viime kerralla, että aiheutinko sen urheilemalla aika reippaasti hiihtolomalla just ennen ja jälkeen plussatestiä...En aiheuttanut, mulle vakuutettiin: terveesti alkanutta raskautta ei mikään eikä kukaan oikeastaan saa kesken, ellei se ole itse menossa kesken. Eli ihan normaalia elämää vaan Ulpu ...Jos pystyt. Sulla on normaali, hyvä hcg-arvo ja vuoto liittyy nyt sitten ihan sen alkion kiinnittymiseen, ei sen kummempaan.

Mun piti vielä sanoa Ulpulle, että lukaisin pikaisesti tässä sun tän IVF-kerran viestejä punktiosta eteenpäin, ja tuli kyllä niin onnellinen olo, että! Nyt tosin lykkääntyy tosiaan se kunnolla bilettäminen vähänä myöhempään, mutta "ehkä" sä kestät :saint:

Todennäköisyydet eivät tietenkään voi pitää sen puolia, että me kaikki plussattaisiin...Mutta vielä voi onneksi toivoa! Onhan se nyt hyvä merkki, jos listan ensimmäinen plussaa +++++++++

(.) ja erityisesti Aurikselle . En ole onnistunut kehittämään päivän aikana mitään sen kummempia oireita, mutta ehkä jotenkin jatkuvasti vähän väsynyt olo, ikään kuin silmissä koko ajan ois ihan vähäsen unihiekkaa...Hmmm, mä olen kyllä siitepölyallerginen, että sehän saattaa johtua siitä...Mutta ehkä ei! Muuten tosi tasainen olo, ei kipuja eikä kourasuja. Eikä rinnoissa tänään mitään nippailuja, ei edes paisumusta... Ihan vähän ehkä välillä tuntuu alavatsassa molemmin puolin jotain, mutta who knows. Mutta ihan selvä merkki sentään: söin kolme näkkäriä metwurstilla välipalaksi ja että oli hyvää!!!!Olisin voinut ahmia niitä vaikka kuinka monta lisää...

Pakko tulla tänne taas kurkkimaan, on niin mukava pino tämä B) Ulpu, ihan hirmuisesti onnea!!!!
Ja Ella ja Miruliini älkää oikeasti huolestuko siitä tuhrusta, se kuulema on oikeasti kovin yleistä näiden lääkitysten kanssa sanoi tänään oikeakin tohtori (tai mistäs minä tiedän Stellan ammattia :D ) . En ole itsekään pystynyt juuri rentoutumaan, mutta ainakin siellä sikiöpussi tänään näkyi ja hcg.kin oli hienosti noussut, nyt oli 1909, kun keskiviikkona 197!Pitää yrittää vähän välillä jo iloitakin, vaikka kovasti pelottaa edelleen.

Sahrami, oli mukava tavata taas kahvin merkeissä! Keskiviikkona sitten taas isommalla porukalla.

Ulpulle ONNEA :flower: :flower: :heart: :heart: Ihanan rauhoittavia uutisia. Nyt tosiaan Aurista kompaten - nauti ja yritä ottaa rauhallisesti.

Kiitos tohtori Stellalle. Sitä ollaan oikeesti tehty tutkimustyötä ja perusteellisesti ;) Mun tuhruista kyselit aiemmin samoin kun Ella ja mulla tuhrua tuli vaan pp10. Sen jälkeen on tullut tutkittua veskipaprut ja sormi aika perusteellisesti sen pakollisen 3 krt päivässä tapahtuvan gynegologisen tutkimuksen jälkeen :ashamed: eikä mitään ole enää näkynyt. En tiedä pitäisikö tässä alkaa tosiaan jo toivomaan, että vähän enemmänkin olisi tuhruttanut. Niin tai näin, aina väärin päin :headwall:

Auris, jepjep. Kaksoset yrittävät siellä mittailla tiloja ja suunnitella, kuinka paljon laajennuksia täytyy tupaan alkaa remppaamaan. Toivotaan, että PALJON!! :D

Täällä yritetään kovasti nujertaa pöpöjä. Mies toi jotain kylmäpuristettua luomumustaherukkamehua - voiko enää terveellisemmältä kuulostaa. Maistuukin niin pirun pahalle, että pakko on toimia :x

Kiitos [/b]Tohtori S:lle Tulee ihan tippa linssiin, kun olet taas nähnyt vaivaa toisten hyväksi etsimällä tietoa. :heart: Mietin kans itekseni, että milloin sä testaat, kun siirto tehty vasta viisi päivää punktiosta.

Auris Hehe, en ajatellutkaan seistä päälläni, mutta jos jonkinnäköisen tulpan sais..

Kiitos kannustamisesta ihan kaikille!

Annuli Mahtavaa! Nyt me kaikki tuhrup... voidaan olla luottavaisella mielellä.
Miru Anteeksi, mutta mua jostain syystä nauratti toi paprun ja sormen 3kertaa tarkastaminen. Mä hei kuljen kotona niin, että välillä 5min välein lasken housut ja tarkastan siteen. :LOL:

Ihan ensiksi jättisuuret onnittelut Ulpulle ihan aidosta plussasta :heart: ja hyvästä hcg-arvosta. Nauti siitä kaikin mahdollisin tavoin! =)
Miru: Kiitos lohdutuksesta. Kyllähän me jaksetaan tsempata ihan loppuun asti! Onneksi Ulpun näyttää meille tuota tietä!
Voi tohtori Stella, sinun vastaanotollasi olisi niin mukavaa käydä, kun noin positiivisia juttua täällä luettelet.
Jatkan päivän juttujenne lueskelua myöhemmin iltasella, nyt on pakko mennä syömään, kun nälkä kurnii vatsassa!

Hih, minullakin oli tapana noin viiden minsan välein laskea housut alas ja katsoa mitä on tullut. Ja tunnustan tein tänään pari kertaa niin töissäkin, kun olin yksin työhuoneessani :LOL: Eipä ole ollut myöskään taatusti ikinä sormet niin usein siellä alhaalla tutkimassa, kuin mitä oli viime viikolla :LOL:

:LOL: :LOL: :LOL:
Voi meitä naisia. Sormet syvällä ja housut alhaalla. Tätäkö se on seuraavat 9 kk jos onni suo?! Annuli, sulla menee toikin tarkastelu näemmä samalla tavalla varman päälle kuin testaaminenkin. Työhuoneessa on kyllä jo huippua. MITÄ IHMETTÄ olisit sanonut, jos joku ois yllättänyt?? Meillä toi ei toimisi, sillä meillä on työhuoneiden ovien vieressä sellaiset puoli-ikkunat, joista näkee juuri huoneessa olijan jalat, jos kumartuu kurkistamaan. :LOL: :LOL:

:D pakko myöntää, että itsekin (jo) tarkastan joka pyyhkäisyllä ja äsken kävin olkkarin ikkunassa paremmalla valolla tsiikaan, miltä paperin "sisältö" näyttää, kun näytti niin tummalta tuolla huonossa vessan valossa.

:eek: kirkastahan se oli

MUOKS* lämmöt 37.0...

Kääks, puoli päivää poissa ja ihan taas jäljessä jutuista! :eek: Oli aikas täysi päivä töissä kahden viikon poissaolon jälkeen. Onneksi ehdin käydä välissä kahvilla, ettei mennyt liian totiseksi. ;) Kiitos, Annuli, oli tosi kivaa! Ja hienon korkea tuo hcg muuten, numeroista ei ollut puhetta aikaisemmin. :heart: (T. Sahrami, erittäin salainen nainen :saint: )

Ulpulle hurja onnitteluhalaus virallisesta plussasta! Mirulle, paranemista! Kyllä tuo flunssa on Oire, samoin kuin juuri täsmälleen pp10 ilmaantuva tuhru. Kyllä vain, 2+:n empiirinen aineisto on kiistaton!

Tämä housujen pudottelu ja sormet rasiassa vähän väliä voisi poikia jälleen yhden hyvän sketsin meidän sarjaan, niiden yöpaita+uimalakki etc -juttujen oheen... :LOL: :LOL: Toivottavasti olette tytöt tarkkana kuin porkkana valvontakameroiden suhteen näissä puuhissa. Voi siellä olla vartijoilla ihmettelemistä muuten ruudun ääressä. :LOL:

Jatkuu (oikeesti)... *vilkuttelee kaikille* :wave:

mmm
Täällä kans ilmoittautuu yksi pikkuhousujen tarkkailija. Nyt kun Monika on ollut vierailulla, ei ole ollut tarvetta tarkistella. On nimittäin varmaan näkynyt jo kirkolta kotia, niin runsasta vuotoa täällä :LOL:

IhanaaUlpu ja onnea :heart:

Tsemppiä kaikille odottajille ja kovasti täällä jännäillään sitä testausrumbaa. Oireitahan on vaikka kuinka ja vaikka kellä. Eli plussamyrskyä odotettavissa :heart:

Kurre täältä lähti Monika ja sai lähtiessään potkun persuuksille, eikä takaisin ole tulemista. Joten käytäthän sinäkin hyväksesi(siis monikaa) ja lemppaa sitten kylmästi pihalle. Eipähän ole ruinaamassa aivan heti takaisin :LOL:

Terkkuja myös kaikille muillekkin pinolaisille. Ai niin Miru paranehan pian.

mmm :wave:

Yhteistyössä