Pömppömahaiset plussaajat!!

Te olette kyllä maailmankaikkeuden parhaita! Työkiireiden välissä olen lukenut aina muutaman viestin ja olen (taas kerran) nauranut vedet silmissä :LOL: Kiitos!
Ihania tosiajatuksiakin olitte aikaansaaneet jaettaviksi jälleen...

Mulla on ollut vaan niin kiire, etten ole ehtinyt liittyä seuraanne. On siis ollut pöksyt jalassa ja sormet (tietokone)näppäimillä. Ajattelin kyllä ottaa tisukuvat, molemmista lähikuvat erikseen ja lähettää ne miehelle, mutta vielä en ole siis ehtinyt.
Omat oireet ovat kyllä hyvin kehittyneet. Nimittäin hajamielisyys: aamun lugepyörylää olin asentamassa työpaikan veskissa ja onneksi huomasin mitä olin painamassa muovikuoresta ulos - se olikin panadol... (ties vaikka auttais). Takuulla toi on oire, kun vaan keksis mistä...? Toinen erittäin painava raskaustodiste on tehnyt tuloaan jo pari päivää. Nimittäin polvet. Kyllä, luit oikein - polvet. Mulla on polvet kipeät....

Ja taas työsuman kimppuun...

Kamilla, hyvältä kuulostaa PAS-suunnitelmat. Toivotaan, että torstain ultrassa on terve ja sopivan muhkea limis odottamassa pikkuisia suojiinsa. :heart:

Huh, ja Auriksella jo nyt kaksosten paino tuntuu polvissa. Mihinköhän tuo vielä johtaakaan? Onneksi olit laittamassa "vain" panadolia, sehän kun on sallittu lääke. Voishan se imeytyäkin paremmin kuin nieltynä. Ja auttaa siihen polvikipuun samalla :LOL:

Mulla on tänään hieman voimistuvaa menkkamaista kipua...pelottaa kyllä ihan per**leesti, että tää homma on tässä ja vaan noi proget pidättelee menkkoja, niin kuuliaisesti kun mun kroppa kaikkiin lääkkeisiin reagoi. Aamulla narisin miehelle, miten kummassa uskallan testata ilman häntä ja voi voi sentään, en varmaan kyllä uskalla. Ja voi miten helppoa ja mutkatonta onkaan miehen elämä: tottakai uskallat, pissaat vaan tikkuun, ei se mihinkään siitä muutu. Ja sitten minä: no en kyllä mitenkään uskalla ja ihan kamalaa ja voi tätä elämää (tiedättehän). No, siihen mies: no sitten et testaa vaan odotat. Höh, no kun haluan heti aamusta tietää.. Täh? Tässä vaiheessa mies oli jo ihan pihalla.

Saa nähdä kuka nukkuu ensi yönä. Tällä sydämen pamppailulla tuskin nukkuvat tonttinaapuritkaan: TUM-TUM-TUM-TUM-TUM !!!!

"Hassuja" täällä jäin taas ennakkoon pohtimaan eli onko kellään tietoa miten kauan Pregnyl voi näyttäytyä testissä plussana? Eli jos tekee kotitestin/veritestin pp12-14, onko varmaan Pregnylin vaikutus jo hävinnyt? Ja voitte kysymyksen lukea myös rivien välistä eli miten aikaisin kotietstin esim. voi tehdä, jotta voi olla varma, että jos näyttää plussaa ei johdu enää Pregnylistä? Miten paljon Pregnylin annos vaikuttaa tuohon ns. varoaikaan?
EllaElias mietteliäänä :ashamed:

Miru, tokihan panadol alateitse auttaa paremmin polvikipuun, kun on siellä lähempänä! Siksihän nämä hormonivalmisteetkin annostellaan tuonne navan alle, koska ylempänä kehossa niistä voisi heijastua sivuvaikutusia pääkoppaan. Ajatelkaas miten kamalaa tämä rumba sitten olisi! :D

Kiitos kaikille tsemppauksesta ja lohdutuksesta ja voimasta, eiköhän tää taas tästä lähde nousuun! =) Täytyy nyt jutella vielä miehen kanssa, että halutaanko lääkkeet kehiin nyt ja heti vaiko ei. Mies kyllä jo tänään sanoi, että otetaanpas nyt ihan rauhallisesti..... siis kuinka tässä nyt otetaan rauhallisesti! :p

Miru, ei tosiaan kannata muuten sitten yrittää näitä rasian ronkkimisia ja tissikuvia sun muita olohuoneen valojuttuja kertoa siellä kotona - ei satavarmasti mee jakeluun. :LOL: Ja kuten Nami sanoi, niin panadol kannattaa jatkossa nauttia alakautta! :D

Ella, pregnyl ei näy varmasti enää ktt14, mutta ei ymmärtääkseni myöskään ktt12, joten ei kun rohkeasti vaan testaamaan ystävä! B)

Hobsku, voi sinua. Hemmottele itseäsi ja anna tädin kuulla kunniansa! =)

Hurjasti voimia ja tsemppiä testaukseen kaikille, ja koittakaahan saada muruset jotenkin nukuttua. Ja Mirun mies oli tavallaan oikeassa, että pissaat tikkuun ja se on siinä eikä muuksi muutu. Uskalsi sitten testata aamulla taikka illalla. Pitää vaan löytää se oma hetki, kun haluaa ottaa sen tiedon vastaan. Mutta tytsyt, mikäs teillä on plussaikkunoita katsellessa! :flower:

Oikessahan viisas Kurre olet jälleen. Naapurissa asustava ystäväni lähti muuten puolestani kauppareissulle ja tilasin yhden varatestin samalla, sillä voihan käydä niinkin,että onnistun sössimään jotenkin vapisevilla käsilläni tai sitten testi voi olla viallinen. Ei viitsi sitä herra Murphyä huomenna päästää kylään. :ashamed:

Miru Mä mietin jo aamulla töihin mennessä, että ootkohan testannut jo tänään, vai

[/b]Hobelix Mä oon edelleen sitä mieltä että teillä ei kyllä ikinä osaa arvata mitä lääkärireissu tuo tullessaan. Kuulostaa aina niin kovin 'eksoottiselta' =) Toivottavasti vointi alkaa helpottamaan. :heart:

maltatko odottaa huomiselle. Kauhealla jännityksellä nyt kelasin tekstejä näkyviin josko täälä olis jo hyvät uutiset. Mä pidän kaikki mahdolliset ulokkeet pystyssä sun puolesta. Rohkeasti vaan! :heart: Pystytkö tekeen testiä esim. niin aikaisin, että miehesi pääsisi oleen mukana? Vai oletko yksin kotona? Herääminen huomenna ei varmaan tuota ollenkaan ongelmia, jos nyt sitten saa edes unta.

Kurre mä varmaan sun tilanteessa kallistuisin sen lääkkeellisen PASin puoleen. Mutta se johtuu lähinnä siitä, että luottamus oman kropan toimintaan on lähes nolla. Sä oot kuitenkin ihailtavasti pitänyt taukoa lääkkeissä ja päässyt välillä rentoutumaankin. Ovuloinut kin olet ennen hormonikuureja ihan normaalisti. Varmasti vaikea päätös edessä, mutta etteköhän löydä siihen yhdessä teitä tyydyttävän päätöksen. Tsemppiä! :heart:

Auringokukka :LOL: Vai että ihan vaan tietokoneen näppäimillä..? :LOL:

Tää viikko on ehdottomasti jännittävin viikko tähän mennessä. Joka toinen päivä saadaan jännittää testituloksia ja sit lisukkeena siirtoa ja punktiokin tulossa ihan just.

Ulpu, toi oli kyllä parhaiten sössimäsi viesti ikinä! :LOL: Kun alkaa omat viestit näyttää samalta, voinen olla luottavaisin mielin. Kirjoitusvirheitä mulla tosin on aina tullut, kun ei sormet pysy ajatusten vauhdissa.

Kurre, joo ajattelin ehdottomasti purkkiin pissiä varmuuden vuoksi. LÖysinkin muutaman vaaleanpunaisen keijukaiskertakäyttömukin pakkauksesta tytön synttäreiltä jääneenä, mikäpä sen parempaa.

Nami kiitos peukutuksista ja muidenkin ulokkeiden osallistumisesta jännittämiseen. Mä tallennan ton sun haluuuuuuuun-viestin talteen ja läväytän sen sitten ruudulle, kun jännität omaa testipäivääsi :D

Nousin sohvalta äkkiä ja vihlaisi niin jumalattoman kovaa vatsaan. Kesti kauan ennen kuin pystyin suoristautumaan. Olikohan munasarjat menneet solmuun??

rankkaa omaa napaa...

nääh... :(

Tänne kurvasi viimeisetkin menkkaoireet, eli alkavat näköjään viimeistään perjantaina. Eli ei onnistunut tämäkään yritys... näköjään

syksyllä on sitten uusinta yritys, vasta. Lugesteronit antavat "näitä raskausoireita" kaikki tyynni, sanon minä.

nyt loppu huumori.

Taivaansilpoja, yhdyn Ulpun sanoihin. Menkkaoireiden kanssa tässä on koko ajan kärvistelty. Sitä, tulevatko ne lugeista, raskaudesta tai alkavista menkoista on mahdotonta tietää. Mutta sinulla on VASTA ktt 8!! Luotan vahvasti, että noi vatsatuntemukset on niitä kiinnitymiskipuja. Onko sinulla aiemmin alkanut vuoto lugeista huolimatta vai miksi luulet, että jo ylihuomenna menkat alkaisi? Nyt juttelet sille Kitvettäjälle rauhoittavia ja rauhoittelet samalla itsesi, tässä vaiheessa kivut kuuluvatkin asiaan. :hug: :hug:

Miruliini viimeksikin alkoi menkat just eikä melkein lugeista huolimatta. Luget eivät estäneet menkkoja tulemasta.

nämä tänään ilmaantuneet oireet ovat vain niitä viimeisiä, joista tiedän et varautuu taskut täyteen suojia...

eli perjantaina tai lauantaina tulisivat normaalistikin kierron mukaan.

:attn: Siirto onnistui ja makkaroideni alla lämpimässä jossain asustaa nyt Maura et Mauri eli Maukat. Sain kyytiin 6- ja 8-soluiset alkiot.
Kotiin tullessani hyppäsin suoraan sänkyyn ja otin parin tunnin tirsat. Ai että kun oli ihana nukkua. On se kumma että aina siirron jälkeen on ihan poikki, kyllä se jännitys vie totaalisesti mehut.
Terv. Marli ja Maukat (ktt 0)

Taivaansilpoja, ymmärrän huolesi siinä tapauksessa. Silti lähetän sinulle vielä uskon hippusia ja toivon tähtösiä. Ja pidän kovasti peukkuja puolestasi. Voi, kun huolta voisi jollain helpottaa, mutta elettävä sekin vain on. Ja totuuden nimissä huoli on täälläkin - vatsa tuntuu niin menkkamaiselta. Minulla vain aina on luget pitäneet vuodon poissa ja ilmeisesti pitäisivät ties kuinka kauan jos vain käyttäisin. Puristan ja halaan täältä kovasti, kyllä meitä koetellaan, sille ei tunnu rajoja löytyvän. :hug:

Tännekin Marlille onnea!

Miruliini
Puristan ja halaan täältä kovasti, kyllä meitä koetellaan, sille ei tunnu rajoja löytyvän.
Totta tämä ja kiitos.

Sen jaksaisi jotenkin jos muuten elämä sujuisi. Elämän Monoa saa niskaan oikein 47-saapas koolla vähän väliä---lyttyyn lyödään joka välissä muillakin elämän saroilla. Plääh :x

Onnittelut pienistä Marli-Maukoista!

Taivaansilpoja et nyt kyllä kuule ala ollenkaan "ihan kohta alkaa"... Täti on Romanialaisten bussissa (vai missä se oli, jossain päin muualla?) eikä ole sulle päin tulossakaan.

Miru Nukut yösi nyt vaan. Vannon, ettei tulos siitä muutu vaikka kuinka valvoisit. Ja kivampi on levänneenä testailla. Osut purkkiinkin paremmin. (Oikeesti muakin jännittää sun puolesta, mut sillai mukavalla tavalla). Mieti vähän: voihan se näyttää plussaakin?! Mut tuut sit heti aamulla kertomaan meille muillekin, oli tulos mikä vaan...

Sahrami Ei sua kukaan kiellä testailemasta, niinkuin harjoituksena. Pääset kato tunnelmaan =)

Ulpun oireet lisääntyy tosiaan mukavasti :D Me oltiin illalla kummityttöä tervehtimässä. Neiti 1,5 v ja 12 kiloa halusi tanssia musiikin tahtiin kummitädin sylissä... Nyt ei kuulkaa ole pelkät polvet kipeät vaan myös kädet olkapäästä lähtien! Puoltoista tuntia jaksoin, sit oli pakko vaihtaa kummisedälle :D - väsymys: selvä oire!

Ilta luge ja panadol odottaa.... Oikeesti, täähän on kätevää. Omin käsin voi hoidella kaikki lääkkeet samaan putkeen. Ja jos on pähkinäallergiaa, niin perään voi vielä tuupata allergiapillerin tai pari ;)

Nukkukaa hyvin! Olemme taas päivän rikkaampia kokemuksissa ja huomenna on (entistäkin) parempi päivä!

:LOL: :LOL: :LOL: Oikeesti noi teidän jutut on niiiin hauskaa luettavaa!

Onnea Marlille pikku-maukoista! Huomenna oli ainakin Mirulla testipäivä, jännittää jo iahna kauheesti sun puolesta, mutta plussahan sieltä pamahtaa!

Oon sitten piikitelly vähän ylimäärästä, Orgalutarn piti alottaa tänään, tökkäsin ekan jo eilen :headwall: ! Just huomasin kun tarkastelin tota aikataulua...huomenna on onneksi lääkäri, pakko tunnustaa heti mitä on tullu tehtyä, Pregnyl sentään on pysyny jääkaapissa...Sehän kumminkin vaan kasvattaa muniksia, kovin suurta vahinkoa en oo voinu saada aikaan, enhän??

Ostin muuten tänään uuden tunikan, ihan siirtoa ajatellen =) .

-krisseli-

Ensimmäinen testi klo 1:30, kun oli kierinyt 1,5 tuntia hereillä kovien menkkakipujen vuoksi ja pissahätä kolkutteli jo rakossa.
---> Tulos: positiivinen

Toinen testi klo 5:55, kun heräsin virkeänä hyvin nukutun yön jälkeen.
---> Tulos: positiivinen

:D :D :D :D :D

Viivat ei olleet yhtä tummia kuin kontrolliviivat, mutten sanoisi haamuiksikaan, vaan vaaleanpunaisiksi. Kivut mietitytti sitten tietysti vielä kovasti,sillä ne oli juuri sellaiset krampit, joita seuraa verenpunainen viiva veskipaperissa, nyt onneksi testi-ikkunassa. Tänään yritän varmasti päästä johonkin hcg-arvon selvittämiseksi, en kuitenkaan Helsinkiin Fertinovaan viitsi lähteä, kun matkaa on tunti/suunta, mutta luulisi, että sen voi mittauttaa ihan omasta toiveesta eikä vaadi lähetettä lääkäriltä?

Voi hitsit naiset. Vaikkei km:n saaneena uskalla varsinaisesti riemuita vielä, on olo silti ihana. Jotain siellä ainakin Papu ja Nuppu ovat kovasti yrittäneet - äidin pikkuiset sisupussit. Niin ja mistäkö tiedän, että molemmat? No, koska tein kaksi testiä, tietty :LOL:

Yhteistyössä